Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Foto’s/filmpjes van jezelf als baby/kind

<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 05 Sep 2018 21:41

Re: Foto’s/filmpjes van jezelf als baby/kind

Ik vind het wel een beetje flauw om in dit topic zo “uit te halen” naar forumsters die veel foto’s van hun kind(eren) plaatsen. Prima als het jouw keuze niet is natuurlijk, maar ik denk dat iedere forumster met kinderfotoms op insta zich nu afvraagt of deze opmerking op haar is gericht.

On topic: ik vind dat er af en toe wel wat panisch gedaan wordt over foto’s op internet. Ieder zijn ding natuurlijk, maar soms vraag ik me echt wel eens af waar sommigen zo bang voor zijn. Foto’s op openbare sites zoals dit forum plaats ik bijna niet meer, maar wat is erg aan foto’s op een besloten insta of fb? Ik bepaal zelf wie het kan zien.

Ik zou er zelf geen problemen mee hebben als mijn moeder wat leuke babyfoto’s van mij op internet had geplaatst, geloof ik. Ik plaats zelf ook wel foto’s van mijn zoon. Vaak wel foto’s van veraf of met zijn gezicht niet heel duidelijk in beeld, maar ook wel gewoon foto’s waarop hij herkenbaar in beeld is. Soms barst ik gewoon uit m’n voegen van trots en dan wil ik dat aan anderen laten zien.

♥♥
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 05 Sep 2018 22:13

Re: Foto’s/filmpjes van jezelf als baby/kind

Ja eens met Elliot.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem245

Bericht 06 Sep 2018 06:21

Re: Foto’s/filmpjes van jezelf als baby/kind

Ik ben het daar ook mee eens, ik heb ook redelijk veel foto's van mijn zoon gepost de afgelopen jaren. Maar mijn zoon is nu 12 en wil dat niet altijd meer.. En dan houd ik daar dus rekening mee. Maar ik begrijp dat panische ook niet helemaal, zolang je kind niet naakt of echt raar op de foto staat.
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 06 Sep 2018 08:03

Re: Foto’s/filmpjes van jezelf als baby/kind

Ik zie hier niemand panisch toch? Ken ook geen mensen in m'n omgeving die hier panisch over doen eigenlijk. Dat je het een schending van de privacy van je kind vindt, is niet een heel bijzondere mening toch? Heeft niks met te blote foto's te maken.

Als je wel voorzichtig bent i.v.m. mensen die misbruik kunnen maken van je foto's, is een besloten account denk ik een schijnveiligheid. Ik denk dat mensen die kwaad willen uiteindelijk ook links-of rechtsom ook bij die foto's terecht kunnen komen, omdat ze wel gewoon op internet staan. Of je daar überhaupt bang voor moet zijn weet ik niet, maar ik denk dat je het risico vooral voor je eigen gevoel verkleint.
<<

Anoniem304

Bericht 06 Sep 2018 08:06

Re: Foto’s/filmpjes van jezelf als baby/kind

Ik snap eigenlijk niet zo goed wat er mis is met 'baby's in bed' foto's of filmpjes. Dat is toch TE schattig? Wat maakt het uit of een baby in bed ligt, of in de box, of in de wagen of op een speelkleed op de grond?

Wat ik wel echt too much vind voor het internet is; kijk mijn baby zit tot aan haar rug in de kak foto's.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 06 Sep 2018 08:28

Re: Foto’s/filmpjes van jezelf als baby/kind

Om de initiele vraag te beantwoorden: Ik weet niet of ik dat erg zou vinden als mijn ouders zoveel hadden gedeeld op sociale media. Ik vind dat toch lastig voorstellen omdat het toen niet bestond. Mits het weloverdacht zou zijn (dus ze zouden kunnen beargumenteren waarom ze iets wel/niet deelden) zou ik het denk ik wel oké vinden, beetje zoals ik er nu zelf ook in sta. Ik vind het wel echt heel waardevol dat al dat film- en fotomateriaal er is van onze jeugd. Mijn moeder heeft alles perfect georganiseerd in fotoboeken en alle videos op dvd laten zetten (wat ik eigenlijk weer op m'n computer wil zetten nu juist omdat dvd's ook al achterhaald zijn). Ik ben zelf ook zo georganiseerd maar dan digitaal, alles staat keurig in Facebook albums en in de cloud. De vraag is natuurlijk of dat tegen die tijd dat onze kinderen groot zijn ook nog zo beschikbaar is.

Dan wat ik zelf doe: Ik probeer er wel een beetje op te letten maar niet heel erg. M'n eigen gevoel moet goed zijn bij een foto, dan plaats ik het. Zo plaats ik bijvoorbeeld geen foto's van badje/douchen of in z'n luier. Ook niet in z'n zwembroekje (geloof ik). Van de zomer heerlijke buitenfoto's in z'n blote bastje gemaakt, maar die heb ik niet geplaatst. Dat voelt dan niet goed. Ik had een tijdje geleden hier pyjama foto's geplaatst waar toen ook vraagtekens bij werden gezet. Zelf had ik daar toen nog niet het kwaad van in gezien, maar ik snap wel dat het iets kwetsbaarder is. Maar daar heeft hij dan iig nog kleding aan, dus daar zit voor mij zelf wel een grens aan wat ik fijn vind en wat niet.

Ik ben dus wel iemand die extra hashtags plaatst (ja ik voel me aangesproken) en een openbaar profiel heeft op Instagram. Ik heb geen profiel waar alleen maar kinderfoto's te zien op zijn en ik wil instagram niet gebruiken als 'tijdlijn voor vrienden', juist de interactie met onbekende mensen (die je dan wellicht wel gaan volgen en vice versa) vind ik heel erg leuk. Daarom houd ik het juist openbaar. Dus dat is juist een bewuste keuze. Ik heb niet het idee dat ik echt met m'n kind loop te pronken overigens.
Ik plaats tegenwoordig soms stories, maar dat vind ik nog steeds een beetje een grijs gebied waar dat nou heen gaat. Ik ben toch meer van de (mooie) foto's dan de stories, merk ik, Insta is meer mijn medium voor de foto's als je snapt wat ik bedoel.

Nou dat dus.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem248

Bericht 06 Sep 2018 08:34

Re: Foto’s/filmpjes van jezelf als baby/kind

Ik snap dit hele topic niet zo goed. Dat is toch een keuze van iedere ouder voor zich? Ik had het zelf ook geen enkel probleem gevonden als mijn ouders zulke filmpjes gedeeld hadden. Als ik in deze tijd klein was geweest dan zou ik het denk ik wel vervelend vinden als mijn ouders iedere stap die ik deed op social media zouden plaatsen, continu de telefoon op me gericht hadden. En bepaalde badfoto’s zou ik niet delen. Maar de situatie zoals hij in dit topic geschetst wordt? Nee, schattig juist.
Overigens vind ik het wel een mooi idee om de privacy van je kinderen te respecteren en als ouder geen foto’s van je kind te delen op social media, dat zeker. Maar ik vind het verder geen discussie waard als iemand ‘t anders doet.

Van mijn jeugd is er helaas geen filmmateriaal, dat vind ik wel jammer.
<<

Geel

Bericht 06 Sep 2018 08:35

Re: Foto’s/filmpjes van jezelf als baby/kind

Ik ben er zelf vrij terughoudend in geloof ik, juist omdat we nog niet goed weten wat het betekent voor de kinderen van nu om online te staan zonder hun toestemming of op een manier die ze wellicht niet fijn vinden. Loop daar liever geen risico mee.
<<

Anoniem250

Bericht 06 Sep 2018 08:36

Re: Foto’s/filmpjes van jezelf als baby/kind

Ik vond het filmpje van N van Bliss super schattig!

Ik geloof niet dat ik het erg had gevonden als mijn moeder babyfilmpjes van mij op social media had gepost. Als peuter en kleuter ook niet. Basisschoolleeftijd had ik al minder fijn gevonden. Ik post zelf niet zoveel tot geen filmpjes online, omdat ik het niet nodig vind om te delen. Maar ik vind niet dat moeders die het wel doen een soort van privégrens overschrijden.

Ik heb net even mijn instagramaccount bekeken en, met uitzondering van vier foto's (ik kan echt niet tellen, ik pas het aantal nu al voor de derde keer aan), staan op elke foto mijn kinderen. Als mensen daar iets negatiefs van vinden, of vinden dat ik naast kinderen nog maar weinig identiteit heb, dan moeten ze me niet volgen. Ik kan alleen voor mezelf spreken, maar ik ben ook vooral moeder. Dat is nu ook mijn leven. Ik kan wel net doen of ik met drie kleine kinderen allemaal super gave dingen in mijn eentje onderneem, maar dat is niet zo. Daar komt vast in een andere fase van mijn leven ruimte voor. Maar nu niet. En moeder zijn is ook een identiteit. Je bent niet je kind. Op de momenten dat ik zonder mijn kinderen ben, werk ik. En werk en privé houd ik dan weer wel echt gescheiden.
<<

Anoniem243

Bericht 06 Sep 2018 08:41

Re: Foto’s/filmpjes van jezelf als baby/kind

Geel schreef:Ik ben er zelf vrij terughoudend in geloof ik, juist omdat we nog niet goed weten wat het betekent voor de kinderen van nu om online te staan zonder hun toestemming of op een manier die ze wellicht niet fijn vinden. Loop daar liever geen risico mee.



Ook dit inderdaad. En dat is dan toch niet 'panisch'? Ik heb daar mijn principes in, verder vind ik weinig van mensen die wel foto's/filmpjes plaatsen (tenzij het ondoordacht plempen van half-naaktfoto's is e.d.), maar dat ik er zelf voor kies mijn kinderen niet herkenbaar in beeld te brengen heeft niets met angst te maken.
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11204

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 06 Sep 2018 09:12

Re: Foto’s/filmpjes van jezelf als baby/kind

Wat HG zegt geldt trouwens ook voor mijn Instagram-account: op de meeste foto's staan mijn kinderen. En niet omdat ik zelf niet meer belangrijk ben, maar van dingen die ik alleen doe maak ik niet zo veel foto's, hooguit eens een keertje van het paaldansen. Maar van bijvoorbeeld werk, wat normaal gesproken ook een groot deel van mijn leven is, maak ik geen foto's.
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Anoniem331

Bericht 06 Sep 2018 10:11

Re: Foto’s/filmpjes van jezelf als baby/kind

Mijn kinderen zijn zo groot geworden dat ze zelf aangeven het niet meer prettig te vinden, en dat is helemaal prima. Soms zeggen ze ook zelf van zet dit maar wel op facebook.
Ik ben er zelf mee opgehouden zoveel te delen omdat ik me erg stoorde aan het feit dat mensen je in real life niks meer vroegen, want ze wisten alles al. Ergens is toen een knop omgegaan, en ben ik gaan minderen. Grappig dat ik momenteel erg merk dat zelfs mijn eigen familie soms geen idee heeft wat er gaande is, maar zelf nog niet bedenken dat er ook een leven naast social media is.
Of dat er best wel belangrijke dingen op facebook gezet worden dat ik denk, was ook netjes geweest als je dat zo even had gemeld. Maar misschien ben ik wel ouderwets aan het worden.

Zelf had ik best graag meet foto's of video's van mezelf gehad, maar ik was het vijfde kind, dan doen ze daar niet zo meer aan ;)
<<

Anoniem301

Bericht 06 Sep 2018 11:44

Re: Foto’s/filmpjes van jezelf als baby/kind

Ik ben ook moeder en mijn kind is het aller allerbelangrijkste in mijn leven. Ik bedoel ook niet mensen zoals jij bijvoorbeeld HGL met 4 foto's. Of Marin, ik volg jou niet op Insta dus ik weet het niet, bedoel ook niet jou specifiek. Misschien had ik er niet bij moeten vermelden dat ik het ook forumsters het zie doen.

Ik bedoel echt van die feeds het liefst in één bepaalde stijl qua filter en dan alleen maar foto's van hun kinderen.
Ik zag zelfs laatst een (mooie)foto van een kindje van een jaar of 4 dat huilde (niet van een bekende) met daaronder een bijschrift waarom het kindje huilde en hoe fantastisch zijn moeder het had opgelost. En dan zo'n foto plaatsen. Ik vind dat heel naar om te zien.

Ik vond het filmpje van Bliss ook heel schattig om te zien en vind het ook leuk af en toe foto's van de kinderen van forumsters te zien en hoe ze groeien.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 06 Sep 2018 12:44

Re: Foto’s/filmpjes van jezelf als baby/kind

Ik snap wel wat Carrie bedoelt. Er zit een verschil tussen het plaatsen van fotos die je schattig vindt van je kiddo's vs mooie, instawaardige fotos die geënt zijn op het verkrijgen van volgers. En ik denk dat je die twee doelen niet met elkaar moet verwarren. Als je je kind zodanig gebruikt om zélf meer volgers te krijgen, dan gaat er iets niet helemaal goed.

Als je fotos plaatst van 'kijk, mijn dochter is schattig', dan is dat iets heel anders. Maar insta is ook een kanaal dat professioneel ingezet kan worden, en daarvoor je eigen kind te gebruiken gaat wel ver.
<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1960

Geregistreerd: 18 Nov 2013 20:57

Bericht 06 Sep 2018 12:56

Re: Foto’s/filmpjes van jezelf als baby/kind

Cotton schreef:Ik snap eigenlijk niet zo goed wat er mis is met 'baby's in bed' foto's of filmpjes. Dat is toch TE schattig? Wat maakt het uit of een baby in bed ligt, of in de box, of in de wagen of op een speelkleed op de grond?

.


Ik snap dat verschil ook echt niet. Filmpje van N. is toch alleen maar onschuldig en te lief voor woorden? Of ze nou op een grasveld had gelegen of in haar bedje.
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 06 Sep 2018 13:41

Re: Foto’s/filmpjes van jezelf als baby/kind

Oké blij dat veel mensen het een schattig en onschuldig filmpje vonden. Vind ik zelf ook namelijk, maar ik begon al even aan mezelf te twijfelen. Dat ze in bed ligt, verschilt voor mij niet van een filmpje in de box of waar dan ook. Ze heeft gewoon kleren aan, dat is voor mij wel een vereiste, maar verder vind ik ook dat er wel erg moeilijk wordt gedaan door sommigen. Het is nou eenmaal van deze tijd om dingen te kunnen en willen delen, lijkt me niks mis mee! Ik blijf het dan ook gewoon doen zolang ik me daar goed bij voel.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem250

Bericht 06 Sep 2018 13:43

Re: Foto’s/filmpjes van jezelf als baby/kind

Carrie schreef:Ik ben ook moeder en mijn kind is het aller allerbelangrijkste in mijn leven. Ik bedoel ook niet mensen zoals jij bijvoorbeeld HGL met 4 foto's. Of Marin, ik volg jou niet op Insta dus ik weet het niet, bedoel ook niet jou specifiek. Misschien had ik er niet bij moeten vermelden dat ik het ook forumsters het zie doen.

Ik bedoel echt van die feeds het liefst in één bepaalde stijl qua filter en dan alleen maar foto's van hun kinderen.
Ik zag zelfs laatst een (mooie)foto van een kindje van een jaar of 4 dat huilde (niet van een bekende) met daaronder een bijschrift waarom het kindje huilde en hoe fantastisch zijn moeder het had opgelost. En dan zo'n foto plaatsen. Ik vind dat heel naar om te zien.

Ik vond het filmpje van Bliss ook heel schattig om te zien en vind het ook leuk af en toe foto's van de kinderen van forumsters te zien en hoe ze groeien.


Veel meer dan vier foto's dus. Ze staan op vier foto's niet. Als ik eerlijk ben, vind ik mijn kinderen veel leuker op de foto dan mezelf. Dus misschien ontleen ik toch mijn identiteit aan mijn kinderen :smile: Zo'n knappe kinderen hebben vast een knappe moeder idee. Shame on me!
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 06 Sep 2018 14:13

Re: Foto’s/filmpjes van jezelf als baby/kind

Caro schreef:Ik snap wel wat Carrie bedoelt. Er zit een verschil tussen het plaatsen van fotos die je schattig vindt van je kiddo's vs mooie, instawaardige fotos die geënt zijn op het verkrijgen van volgers. En ik denk dat je die twee doelen niet met elkaar moet verwarren. Als je je kind zodanig gebruikt om zélf meer volgers te krijgen, dan gaat er iets niet helemaal goed.

Als je fotos plaatst van 'kijk, mijn dochter is schattig', dan is dat iets heel anders. Maar insta is ook een kanaal dat professioneel ingezet kan worden, en daarvoor je eigen kind te gebruiken gaat wel ver.

Ja helemaal eens hoor, maar zo had ik de opmerking van Carrie niet begrepen. Helder nu!

♥♥
<<

ChiQ

Bericht 06 Sep 2018 15:28

Re: Foto’s/filmpjes van jezelf als baby/kind

Hmm, ik voel me ook wel aangesproken. Maar goed verwijder me alsjeblieft als je eraan ergert. Ik weet niet wat erger is, mensen die me volgen en zich lowkey doodergeren en me blijven volgen of ik mijn kind een paar keer per week op instagram gooi.

Ik vind het trouwens nooit erg kindjes zien. Ik weet gewoon dat je als moeder zo apetrots kunt zijn op je kind en dat met mensen wilt delen. Net zoals ik eindeloos mijn vakantie heb laten zien. Ik geniet er van.
<<

Anoniem301

Bericht 06 Sep 2018 15:47

Re: Foto’s/filmpjes van jezelf als baby/kind

ChiQ schreef:Hmm, ik voel me ook wel aangesproken. Maar goed verwijder me alsjeblieft als je eraan ergert. Ik weet niet wat erger is, mensen die me volgen en zich lowkey doodergeren en me blijven volgen of ik mijn kind een paar keer per week op instagram gooi.

Ik vind het trouwens nooit erg kindjes zien. Ik weet gewoon dat je als moeder zo apetrots kunt zijn op je kind en dat met mensen wilt delen. Net zoals ik eindeloos mijn vakantie heb laten zien. Ik geniet er van.

Maar jij doet toch totaal niet waar ik het over heb? Waarom
voel je je dan aangesproken? Ik vind het leuk jou te volgen en je stories te zien, ook van J. Maar als je er geen prettig gevoelt bij hebt dan moet je me verwijderen.
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5873

Geregistreerd: 02 Sep 2013 05:56

Bericht 06 Sep 2018 15:52

Re: Foto’s/filmpjes van jezelf als baby/kind

Wij posten geen foto's van onze kinderen op social media en hebben ook aan bijvoorbeeld de opa's en oma's laten weten dat we niet willen dat ze foto's op bijvoorbeeld Instagram of Facebook zetten. Niet eens zo zeer omdat ik bang ben dat mensen er gekke dingen mee gaan doen, maar omdat ik wil dat ze later zelf kunnen beslissen wat ze online plaatsen aangezien het niet zomaar van het internet te verwijderen is.

Dus inderdaad gedacht vanuit de vraag van TO, vinden mijn kinderen als ze oud genoeg zijn er om er zelf over te beslissen het ok dat ik die foto's geplaats heb? Ik heb persoonlijk bijvoorbeeld ook tijdlijncontrole aan staan bij Facebook omdat ik graag zelf bepaald of die foto's die mijn vrienden misschien super leuk vinden en waar ze mij in taggen ook daadwerkelijk leuk genoeg zijn, geschikt voor mijn collega's waar ik Facebook vrienden mee ben enz. Het niet plaatsen van foto's van onze kinderen is een beetje onze soort van tijdlijncontrole voor hun, zij mogen later zelf bepalen wat ze wel en niet op het internet willen hebben.

Ik vind het overigens wel heel leuk om naar kinderfoto's en filmpjes van andere mensen te kijken en irriteer me ook niet snel aan de hoeveelheid foto's of filmpjes die iemand plaatst.
Daarnaast ben ik zelf ook gewoon niet heel actief op social media, Facebook dat ik alleen gebruik om bij andere te lezen, geen Instagram of Twitter of iets dergelijks, dus het is ook niet iets waar ik in mijn dagelijks leven actief mee bezig ben en niet moeilijk om me in te houden om foto's van de jongens te posten.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Sugarfall

Kletskop

Berichten: 836

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:04

Bericht 06 Sep 2018 15:59

Re: Foto’s/filmpjes van jezelf als baby/kind

Ik zou echt blij zijn geweest mocht er Instagram/social media hebben bestaan toen ik jong was, wij zijn alle kinder foto’s zo’n beetje kwijt geraakt in het AZC, heb er nog een stuk of 3, dus dan is zoiets juist leuk en handig natuurlijk. Al hoef je het daarvoor niet te delen, gewoon bewaren op een digitale camera of telefoon is al genoeg. Jammer dat dat toen nog niet bestond, maar ik zou het dus niet erg vinden :smile: Als wij een kindje hebben ga ik ook wel wat plaatsen, niet overdreven maar ik zie er niet echt gevaar in.
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5084

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:19

Bericht 06 Sep 2018 19:06

Re: Foto’s/filmpjes van jezelf als baby/kind

Filmpjes van mezelf als baby/klein meisje zou ik wel leuk vinden.. op deze leeftijd toch minder leuk.

Ik plaats wel foto's op facebook en insta. Op facebook veel minder tegenwoordig op insta wel regelmatig. Maar dat is allemaal afgeschermd/prive.

Op het geen wat Carrie zegt.. mijn insta staat ook vol van mijn kinderen. Tja mijn tijd naast mijn werk breng ik voornamelijk met hun door. Daar bestaat mijn leven vooral uit. Foto's van mijn werk kan ik echt niet plaatsen, zou ook niet goed weten wat ik dan moet plaatsen. Tijd met vriendinnen is gewoon minder en tijd voor mezelf ook.. een foto plaatsen elke keer dat ik mijn huis aan het schoonmaken ben vind ik nou ook niet zo leuk..
:heart: :heart: 2011
<<

Anoniem248

Bericht 06 Sep 2018 19:17

Re: Foto’s/filmpjes van jezelf als baby/kind

Het lijkt me trouwens heerlijk om een kind te hebben en daar veel foto’s van te plaatsen op insta, wellicht met de hashtags. Helaas heb ik die niet en met m’n katten pronken vind ik ook zo wat.

Oké, dit hierboven slaat nergens op, maargoed, ik vind dus niet dat je als ouder geen identiteit meer zou hebben als je oo social media voornamelijk je kinderen deelt. Je deelt gewoon waar je blij van wordt.
<<

ChiQ

Bericht 06 Sep 2018 19:21

Re: Foto’s/filmpjes van jezelf als baby/kind

Carrie schreef:
ChiQ schreef:Hmm, ik voel me ook wel aangesproken. Maar goed verwijder me alsjeblieft als je eraan ergert. Ik weet niet wat erger is, mensen die me volgen en zich lowkey doodergeren en me blijven volgen of ik mijn kind een paar keer per week op instagram gooi.

Ik vind het trouwens nooit erg kindjes zien. Ik weet gewoon dat je als moeder zo apetrots kunt zijn op je kind en dat met mensen wilt delen. Net zoals ik eindeloos mijn vakantie heb laten zien. Ik geniet er van.

Maar jij doet toch totaal niet waar ik het over heb? Waarom
voel je je dan aangesproken? Ik vind het leuk jou te volgen en je stories te zien, ook van J. Maar als je er geen prettig gevoelt bij hebt dan moet je me verwijderen.

Waarom zou ik jou verwijderen als jouw eerste post doet vermoeden dat jij je aan mij stoort. Je hebt het over forummers, dan is het toch logisch dat ik me aangesproken voel? Ik weet van mezelf dat ik soms periodes heb dat ik véél over Juul post, sta daar verder ook weinig bij stil. Misschien doel je niet op mij of bliss of wie ook, maar we hoeven niet te doen dat het heel gek is dat ik of anderen zich dus aangesproken KUNNEN voelen.
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers