Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Lang weekend weg Oud en Nieuw

<<

Anoniem316

Bericht 02 Sep 2018 22:04

Lang weekend weg Oud en Nieuw

Wie wil helpen zoeken? Ik zie door de bomen het bos niet meer.

We willen met oud en nieuw lekker weg. Wel bij voorkeur in Nederland of vlak over de grens in Noord-Duitsland.
Wat we zoeken:
- rust
- een (familie) kamer met aparte slaapgedeelte voor dochter
- zwembad zou leuk zijn, geen must
- geen verblijfsplaats in een stad maar eventueel wel in de buurt van.

Opzich niet heel veel eisen maar daardoor juist zoveel mogelijkheden. Iemand leuke tips?
<<

June

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 04 Okt 2017 08:46

Bericht 02 Sep 2018 22:34

Re: Lang weekend weg Oud en Nieuw

Hotel Paal 8 op Terschelling. Het is alleen niet in de buurt van een stad.
Elliot schreef:Hulde June, ik kan me heel goed vinden in jouw reactie!
<<

Anoniem316

Bericht 03 Sep 2018 05:13

Re: Lang weekend weg Oud en Nieuw

Nog even ter aanvulling: we willen gaan van 28/29 december tot en met 1 januari. Vooral voor bungalowparken schijnt dat nogal een probleem te zijn. Daar kan ik alleen weekenden boeken..

@june, waddeneilanden zijn altijd goed (behalve Texel :P). Zal eens kijken!

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers