Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weekend!

<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8841

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 31 Aug 2018 07:52

Weekend!

Wat zijn jullie plannen voor dit weekend?

Ik had gisteren onverwacht ook al vrij, dus een extra lang weekend.
Vanochtend in huis rommelen, vanmiddag ga ik met wat ouders het schoolplein van de school weer netjes maken voor het nieuwe schooljaar begint.

Morgenmiddag naar mijn schoonouders nog voor de verjaardag van mijn schoonmoeder en onze dochter.

Zondag misschien een stukje fietsen met z'n allen.
Ik wil eigenlijk ook even langs mijn ouders dit weekend, ze hebben een nieuwe hond.
2012
2016
2020

Instagram
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5350

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:12

Bericht 31 Aug 2018 07:57

Re: Weekend!

Vandaag moet ik om 17.00 werken, morgen om 15.00 en daarna begint mijn vakantie!
Heerlijk even 3 weken helemaal niets, ik heb er zin in!
10.04.17
<<

Anousch

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2283

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:04

Woonplaats: Vuren

Bericht 31 Aug 2018 08:08

Re: Weekend!

Vandaag een beetje rommelen in huis en even stad in.
Morgen heb ik sochtends een shoot, smiddags een gender reveal party van vrienden en daarna mss langs schoonouders.
Zondags komt schoonzus hier eten
Daan 27-06-2018
Yinthe 20-05-2022

Zo dol gelukkig en compleet ♡
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 31 Aug 2018 08:27

Re: Weekend!

Vandaag wat boodschappen. Vanavond heerlijk een Thaise massage!
Morgen een tripje naar de Aziatische supermarkt en een open dag bij een reisbureau speciaal gericht op campers.je kunt daar ook campers die ze in Amerika en Canada verhuren bekijken. Lijkt me best leuk.
Zondag een lunch van een restaurant in het park. Hopelijk is 't lekker weer.
Let's discover the world together.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 31 Aug 2018 08:27

Re: Weekend!

Geniet van je vakantie Saga!
Let's discover the world together.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 31 Aug 2018 08:41

Re: Weekend!

Vandaag heb ik geen plannen.
Morgen moet ik eind van de ochtend een gaatje laten vullen bij de tandarts en 's middags gaan we naar een verjaardag.
Zondag komt m'n schoonmoeder oppassen en gaan m'n vriend en ik naar de Parade. We zouden eigenlijk woensdag gaan, maar toen regende het de hele middag.
❤ 7 juni 2018
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11832

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 31 Aug 2018 08:49

Re: Weekend!

Ik mag nog 4 lesuren lesgeven ( waarvan 2 rekenen dus dat zijn rustige uurtjes).
Daarna naar huis, boodschappen doen en vanavond alvast naar de tennisbaan om de eerste sponsorbijdrages te ontvangen.
Morgen de hele dag op de tennisbaan en dan ga ik vast een hoop voorbereidingen in de keuken doen voor het koken volgende week.

Zondag heb ik de verjaardag van mijn nichtje. Daar ga ik heen. Lekker met de trein.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 31 Aug 2018 08:56

Re: Weekend!

Vanmiddag gaan we wandelen in een natuurgebied hier in de buurt met de ouders van mijn man. Vanavond uit eten met hen en zijn broers, voor de verjaardag van zijn vader.
Morgen misschien even naar de stad of naar de Ikea.
Zondag viert mijn moeder haar verjaardag. Ik weet nog niet of wij gaan. Misschien ga ik ook wel even alleen.
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4822

Geregistreerd: 22 Nov 2013 07:57

Bericht 31 Aug 2018 09:14

Re: Weekend!

Vrijdag / Vanmorgen al lekker de weekboodschappen gedaan met z'n viertjes. Vanmiddag even naar de stad voor schoentjes voor N. en vanavond eten man en ik lekker samen als de kids op bed liggen.
Zaterdag / 's Middags hebben we een familiebbq, die zal wel doorlopen in de avond, haha.
Zondag / Hardlopen (ik 90min, man 25km) en 's avonds uit eten met vrienden bij S.pectakel :dance:
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 14:45

Bericht 31 Aug 2018 12:42

Re: Weekend!

Ik heb vanochtend al grote boodschappen gedaan, we moeten straks nog even het dorp in voor nog kleine dingetjes en naar de Action.
Voor morgen nog geen plannen, man gaat 's ochtends vissen dus ik hoop dat ik met de jongste lekker uit kan slapen. De oudste heeft een slaapfeestje dus komt pas eind van de ochtend weer thuis. Verder geen plannen voor de rest van het weekend, nog wat wasjes draaien en huishouden.
Moet eigenlijk nog even hardlopen maar ik zie er zo tegenop, heb al zeker een paar weken niet gelopen..... :palm:
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9454

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 31 Aug 2018 13:01

Re: Weekend!

Vandaag: Nog wat boodschappen doen, crematie en nog 1 nachtdienst.
Morgen: slapen, voetbal kijken bij N., bbq'en, mijn verjaardag vieren met vrienden en familie.
Zondag: Komt mn zusje 's avonds pizza eten.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem304

Bericht 31 Aug 2018 15:34

Re: Weekend!

Laatste 2 dagen van onze vakantie.

We hebben vandaag een nieuwe auto gekocht dus die gaan we morgen even schoonmaken en later een BBQ feestje bij m'n broer en schoonzus.

En zondag heeft m'n oma een high tea ver weg en ik rij, dus ik heb ook een high tea haha.
<<

Anoniem245

Bericht 31 Aug 2018 16:20

Re: Weekend!

Ik heb een paar uurtjes op de bank gelegen na mijn werk vanmiddag, voel me half griepig. En ga zo even een repetitie geven en dan vanavond op de bank hangen en op tijd naar bed.
Morgen beetje uitslapen, en met zoon even het dorp in, thuis chillen en in de avond hebben we een bbq op een locatie waar we ook blijven slapen.
En zondag na het ontbijt weer naar huis en dan ga ik lekker niks doen. Beetje thuis rommelen, Ozark kijken etc.
<<

Anoniem291

Bericht 31 Aug 2018 16:59

Re: Weekend!

De eigenlijke plannen zijn:
Zaterdag: boodschappen, naar tuincentrum voor kaplaarzen voor de kleine man en beetje rommelen en naar de speeltuin ofzo
Zondag: naar de dierentuin met m’n schoonouders

Maar zoon is ziek dus maar even kijken hoe het gaat
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 31 Aug 2018 18:00

Re: Weekend!

vanmiddag even geshopt in het dorp winterkleding gekocht

Morgen even naar de stad voor cadeau schoonzus, en daarna lunchen met man hier in het dorp

zondag verjaardag schoonzus
Afbeelding
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 14:45

Bericht 01 Sep 2018 11:08

Re: Weekend!

sarah1985 schreef:vanmiddag even geshopt in het dorp winterkleding gekocht

Morgen even naar de stad voor cadeau schoonzus, en daarna lunchen met man hier in het dorp

zondag verjaardag schoonzus


Ben je goed geslaagd? Waar en wat heb je gekocht??
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 01 Sep 2018 13:41

Re: Weekend!

Pandora schreef:
sarah1985 schreef:vanmiddag even geshopt in het dorp winterkleding gekocht

Morgen even naar de stad voor cadeau schoonzus, en daarna lunchen met man hier in het dorp

zondag verjaardag schoonzus


Ben je goed geslaagd? Waar en wat heb je gekocht??


Ja 2 setjes, bij sake
Donker blauwe broek, met donker rood vest en blauw shirt
Donkerblauwe broek met shirt en geel vest
Afbeelding
<<

Anoniem317

Bericht 01 Sep 2018 15:10

Re: Weekend!

Vrijdag: heb ik gewerkt, boodschappen gedaan en zijn we bij iemand op visite geweest.
Vandaag: zijn we in en om het huis aan het klussen, opruimen en schoonmaken.
Zondag: hetzelfde als vandaag en we gaan met mijn ouders bij m’n schoonmoeder barbecuen.
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 14:45

Bericht 02 Sep 2018 10:05

Re: Weekend!

sarah1985 schreef:
Pandora schreef:
sarah1985 schreef:vanmiddag even geshopt in het dorp winterkleding gekocht

Morgen even naar de stad voor cadeau schoonzus, en daarna lunchen met man hier in het dorp

zondag verjaardag schoonzus


Ben je goed geslaagd? Waar en wat heb je gekocht??


Ja 2 setjes, bij sake
Donker blauwe broek, met donker rood vest en blauw shirt
Donkerblauwe broek met shirt en geel vest


Dat klinkt leuk Sarah, vooral dat gele vest.
Ik ben (momenteel) blond en vind geel me dan niet staan al zit ik er wel aan te denken om het binnenkort weer wat donkerder te kleuren dus wie weet....

Wij zijn gistermiddag nog even naar een straatfestival in een dorp verder op geweest, was leuk en gezellig. Daarna nog even bij schoonouders wat gedronken en toen thuis lekker pizza gegeten.
Vandaag beetje huishouden, opruimen en voorbereiden op de eerste schooldag weer na de vakantie.
Remind yourself that it's okay not to be perfect....

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers