Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Het leed dat ‘Bh zoektocht’ heet..

<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1551

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:10

Bericht 30 Aug 2018 18:08

Het leed dat ‘Bh zoektocht’ heet..

Zoals de titel al aangeeft ben ik op zoek naar bh’s, en ik word er gek van want niets lijkt fijn te zitten! Momenteel draag ik voornamelijk sport bh’s omdat die wel fijn zitten maar om dat nu altijd te dragen.. Ik heb bij bh’s echt altijd dat de bandjes afzakken, hoe strak ik ze ook zet. Waarschijnlijk korte, ronde schouders? Daarnaast heb ik aan de zijkant (iets onder de oksel) meer borst dan in het midden. Een grotere cup (denk aan D) sluit dan aan de zijkant heel mooi aan maar aan de voorkant heb ik dan weer ruimte over. Ik vind zelf voorgevormd of push-up heel fijn, balconette staat echt heel mooi en sluit ook mooi aan maar het middenstukje vooraan loopt iets hoger door en dat gaat mij bij mij altijd irriteren :( Ik ben wel eens bij een Hunkemöller/Livera geweest maar ook daar slaag ik niet echt. Kunnen jullie mij helpen? Tips?
Wat als het lukt
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 30 Aug 2018 18:15

Re: Het leed dat ‘Bh zoektocht’ heet..

Wauw.... Je omschrijft echt exact mijn probleem, tot op de letter nauwkeurig.
Ik heb er nu 1 van hunkemöller, geen idee welk model eigenlijk maar dit zit wel lekker. Vanbinnen iets te veel ruimte en de bandjes zakken af maar hij zit iig lekker.
30-04-2017
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8602

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:45

Bericht 30 Aug 2018 18:17

Re: Het leed dat ‘Bh zoektocht’ heet..

Ik zou advies vragen bij een zaak die merken zoals Marie-Jo, Primadonna en Chantelle verkoopt. Deze bh's zijn wat duurder, maar ik vind het de investering waard! Ook is het advies vaak goed, mijn ervaring is dat er veel meer tijd en kennis is bij de verkoopsters om je aan een goede bh te helpen. Zo goed als al mijn aankopen bij Hunkemoller en Livera liggen bijna ongedragen in de kast.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 30 Aug 2018 18:21

Re: Het leed dat ‘Bh zoektocht’ heet..

Eens met Taeda. Ik draag ze tegenwoordig ook van PrimaDonna of Marie-Jo en ik pas iedere keer weer in de winkel en laat ze ook meekijken. Zodat ik weet dat ik geen miskoop heb.
Ja, ik betaal €80 voor een BH, maar het draagcomfort is het helemaal waard.

Ik heb een tijdje BH's gehad met een balconnette model en die bandjes rollen bij mij van mijn schouders, maar het model is dan ook dat het bandje meer aan de zijkant zit. Misschien kan je daar ook eens een keertje naar kijken.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3164

Geregistreerd: 13 Apr 2014 09:04

Bericht 30 Aug 2018 18:27

Re: Het leed dat ‘Bh zoektocht’ heet..

Van balconette bh's kan je de bandjes wel vaak kruisen, misschien helpt dit met het afzakprobleem?
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014
<<

Anoniem247

Bericht 30 Aug 2018 18:41

Re: Het leed dat ‘Bh zoektocht’ heet..

Ik heb ook cup D en na wat jaren zoeken heb ik een heel fijn merk gevonden. PrimaDonna en dan de Twist lijn. Je hebt daar hele fijne voorgevormde bh’s. Ze zijn prijzig (denk aan rond de 85 euro) maar ze zitten dus erg fijn en blijven ook heel lang mooi. Ik heb er nu vier en de oudste is een jaar of 5-6 oud en ziet er nog heel mooi uit.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 30 Aug 2018 18:57

Re: Het leed dat ‘Bh zoektocht’ heet..

Ja wat Taeda zegt!
Let's discover the world together.
<<

Jada

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1739

Geregistreerd: 19 Apr 2015 15:48

Bericht 30 Aug 2018 19:12

Re: Het leed dat ‘Bh zoektocht’ heet..

Inderdaad naar een lingerie speciaalzaak en het goed op laten meten en mee laten kijken welke vorm BH het beste is voor jouw borsten.

Ik ga binnenkort ook heen want waar voorheen mijn BH's van de Hunkemöller als gegoten zaten, zitten ze nu echt niet meer maar volgens de verschillende medewerkers van Hunkemöller zitten ze prima. Dus ik wil iemand die mij echt hier verder mee kan helpen.
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:20

Bericht 30 Aug 2018 19:48

Re: Het leed dat ‘Bh zoektocht’ heet..

Wat Taeda zegt inderdaad. Ik heb H70, ook best een lastige maat. Ik draag nu altijd Prima Donna's. Ze zijn echt prijzig maar het is de investering écht waard. Van andere beha's kreeg ik altijd rugpijn, dat heb ik bij deze niet. Bovendien geven ze een mooi silhouet. Ik koop ze gewoon bij Livera trouwens. Het model wat ik fijn vind heet Madison.
<<

Anoniem331

Bericht 31 Aug 2018 07:34

Re: Het leed dat ‘Bh zoektocht’ heet..

Ik haal ze altijd in zon speciaal zaakje van Triumph. Duur, maar ik heb er nu 2 die gaan al ruim anderhalf jaar mee. Er even om denken dat je ze met wassen in een waszakje doet, en je kunt er echt lang mee. Meestal zit ik ook rond de 80 euro voor een bh, maar vind dat echt het geld meer dan waard voor iets wat je alle dagen aan hebt.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 31 Aug 2018 14:06

Re: Het leed dat ‘Bh zoektocht’ heet..

Ik neem ze mee onder de douche. Dat was het beste zei die vrouw van een speciaal zaakje tegen mij.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Geel

Bericht 31 Aug 2018 14:36

Re: Het leed dat ‘Bh zoektocht’ heet..

Hier ook tevreden met Primadonna. Er is echter wel één beha bij Hünkemoller die ik ook fijn vind, voor als je dat budget niet hebt en dat is deze:

Afbeelding

Je houdt in het midden wel wat ruimte over, maar die buig ik dan een beetje naar binnen.
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1551

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:10

Bericht 31 Aug 2018 15:27

Re: Het leed dat ‘Bh zoektocht’ heet..

Wat veel reacties, super leuk en fijn om te lezen! Ik ben vanmorgen naar een lingeriezaak gegaan hier in de buurt waar ze ook PrimaDonna verkopen. Ik dacht 'Ik kan altijd kijken, passen en dan zie ik het wel' maar wauw! Ik vond inderdaad de prijs wel even slikken.. Ik heb er meerdere aangehad maar de balconette zat toch echt het mooiste, die sloot echt perfect aan, niet te los maar ook niet te strak qua omvang. En de bandjes kunnen op verschillende manieren dus ik kan ze ook gekruist doen:) Ik heb ook een soort van rubberstukje meegekregen tegen het afzakken, ik ben heel benieuwd! De verkoopster zei inderdaad dat ik ze met de hand moet wassen (uurtje laten weken in lauw water met een klein scheutje wasverzachter en daarna goed uitspoelen onder de kraan/douche. Aan de lucht laten drogen) omdat ze dan het mooiste blijven.
Wat als het lukt
<<

Anoniem286

Bericht 31 Aug 2018 16:18

Re: Het leed dat ‘Bh zoektocht’ heet..

Ik ben verknocht aan deze, mij zitten ze perfect en het scheelt een hoop geld. Wie weet past het model jou ook goed? Ik heb wel zo’n beetje dezelfde probleemgebieden als ik het zo lees
https://www.bonprix.nl/product/minimize ... 162/#image
<<

Oreo

Kletskop

Berichten: 790

Geregistreerd: 24 Mei 2018 21:22

Bericht 02 Sep 2018 19:57

Re: Het leed dat ‘Bh zoektocht’ heet..

Mocht je nog andere merken willen proberen: ik draag vooral Marlies Dekkers. Niet de ordinaire gevallen overigens. En ik koop ze meestal 1x per jaar in de outlet sale die ze dan aan "genodigden" aanbieden.
Fijne van Marlies vind ik dat de bandjes op allerlei manieren worden vastgehouden op je schouders, dus bijna nooit last van afzakkers. Ideaal! Dus dat is misschien ook nog een merk om te proberen?
22112014 / 10042019
<<

Jada

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1739

Geregistreerd: 19 Apr 2015 15:48

Bericht 03 Sep 2018 13:33

Re: Het leed dat ‘Bh zoektocht’ heet..

Ik ben inmiddels ook geweest en heb twee bh's van Mey gekocht. Die zaten het mooist en het fijnst. De prijs inderdaad wat minder maar als het goed is kan ik nu ook wel een tijd vooruit.

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers