Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Iets anders dan jeans

<<

Anoniem241

Bericht 30 Aug 2018 17:01

Iets anders dan jeans

Ik draag eigenlijk altijd jeans als ik een broek draag. Nou wil ik graag wat andere broeken, ik kan alleen echt geen mooie vinden.
Heeft iemand tips voor mooie, goed zittende broeken? Het liefst skinny, gezien de schoenen die ik in de winter draag. Ik heb een paar pantalons van Mango, maar die zijn na een keer dragen al zo uitgelopen. Mag best wat kosten als ze echt mooi zijn.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43709

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 30 Aug 2018 17:07

Re: Iets anders dan jeans

Ik draag eigenlijk nooit jeans juist maar bijna altijd Chino's. Die vind ik het fijnst zitten. Ik vind Yaya een fijn en leuk merk, hier is een voorbeeld maar er is meer:

https://www.yaya.nl/shop/en/trousers-sh ... olor-94019
Let's discover the world together.
<<

Anoniem270

Bericht 30 Aug 2018 18:30

Re: Iets anders dan jeans

Ik heb deze broek gister gekocht bij mij zit die wel meer skinny
https://www.summumwoman.com/nl/shop/bro ... 617b-camel
<<

Anoniem241

Bericht 30 Aug 2018 20:22

Re: Iets anders dan jeans

Die is leuk Scott! Maar denk dat ik mijn laarsjes daar niet overheen kan dragen.
En Marin, chino's vind ik ook leuk, maar tot nu toe nog geen goed passende kunnen vinden. Ik heb er een van Maison Scotch, een zwartwit gestreepte, maar helaas krijg ik na de zwangerschap mijn heupen daar niet meer in.

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers