Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


tip bij misdaad

<<

Nina

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 653

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:13

Bericht 28 Aug 2018 20:50

tip bij misdaad

Heb jij wel eens een tip doorgegeven aan de politie?

Ik zag net stukje opsporing verzocht en ik heb nog nooit een tip gegeven of getuigt tijdens een rechtzaak o.i.d.

Jullie wel?
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5361

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:12

Bericht 28 Aug 2018 21:04

Re: tip bij misdaad

Een van mijn beste vriendinnen had op 16 jarige leeftijd een "relatie" met een man van ergens in de 50.
Daar deed ze altijd heel geheimzinnig over, dus dat vertrouwende ik uiteraard niet.
Via MSN kreeg ik contact met die vent en heeft hij ooit eens een foto van zijn auto gestuurd. Die heb ik toen opgeslagen.

Op een gegeven moment was mijn vriendinnetje verdwenen en kon ik de politie die foto geven. (of nouja, ik was niet thuis dus de politie heeft mijn computer toen meegenomen om de foto er af te halen) en aan de hand daarvan is ze uiteindelijk terug gevonden en is die vent opgepakt. Hij is toen voor een behoorlijke tijd de gevangenis in gegaan, er bleek nog veel meer te spelen.
Toen hij vrij kwam heeft hij me nog bedreigd, dat heeft flink indruk gemaakt.
10.04.17
<<

Nina

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 653

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:13

Bericht 28 Aug 2018 21:06

Re: tip bij misdaad

Poe! Wat een indrukwekkend verhaal....
<<

.namasté.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1897

Geregistreerd: 14 Apr 2014 12:58

Bericht 29 Aug 2018 08:44

Re: tip bij misdaad

Oh Saga bah 50 jaar en dan met een meisje van 16.. Wat ziekelijk. En wat laf om jou dan te bedreigen. Hoe is het uiteindelijk afgelopen tussen jou en vriendin?

Ik heb ooit een melding gemaakt van een drugspand waar we overlast van hadden, is toen ook opgelost gelukkig.
"Life happens when you're busy making other plans"

♡ Boy january 2014
♡ Girl january 2016
♡ Girl march 2019
♡ Girl september 2020
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5361

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:12

Bericht 30 Aug 2018 08:40

Re: tip bij misdaad

Wij zijn nog best een tijd vriendinnen geweest, maar uiteindelijk uit elkaar gegroeid.

Vriend heeft trouwens ook eens de politie gebeld toen wij net samenwoonde, we zaten toen in een appartement boven een auto zaak en daar werd midden in de nacht aan het hek gerommeld. Precies onder ons slaapkamerraam dus wij werden er wakker van. Toen de politie kwam was er niemand meer te zien.
10.04.17

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers