Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vakantie gaat misschien niet door.

<<

caribbeanlover

Bericht 26 Aug 2018 13:37

Vakantie gaat misschien niet door.

Of wordt opgeschoven omdat ze dreigen te gaan staken!
Klotezooi. Ik knijp hem best wel.
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4381

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 26 Aug 2018 13:51

Re: Vakantie gaat misschien niet door.

Vlieg je ook op 4 september? Ik ook en ik baal er ook gigantisch van! Vooral dat ze er nu nog niks over kunnen zeggen en er dus wordt afgewacht. Verheug je je maanden op je vakantie krijg je dit!
<<

caribbeanlover

Bericht 26 Aug 2018 13:58

Re: Vakantie gaat misschien niet door.

Scandic schreef:Vlieg je ook op 4 september? Ik ook en ik baal er ook gigantisch van! Vooral dat ze er nu nog niks over kunnen zeggen en er dus wordt afgewacht. Verheug je je maanden op je vakantie krijg je dit!


Oh jij ook. Ontzettend klote he! Volgens mijn man en bovenbuurvrouw is het onmogelijk omdat er zoveel reizigers daar vandaan weg gaan en aankomen. Een tijd geleden volgens mij vorig jaar hebben ze gestaakt, maar dat was heel kort. Beveiliging is nodig en Schiphol kan onmogelijk stil liggen, kan gewoon echt niet!

Van al die 365 dgn uitgerekend die dag! Normaal gesproken gaan we later in sept. en dan lekker makkelijk een pakketreis van TUI naar de cariben. Heb nou een beetje spijt dat we dat niet lekker makkelijk gedaan hebben!
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 26 Aug 2018 15:35

Re: Vakantie gaat misschien niet door.

Ah dat vind ik echt heel erg €@&*%$ voor je cbl :(
#teammaple🍁
<<

Anoniem244

Bericht 26 Aug 2018 15:49

Re: Vakantie gaat misschien niet door.

Ahgr dat is zo klote, frustrerend ook dat het nog zo onduidelijk is
Ik duim dat jullie toch op vakantie kunnen die dag CBl en scandic
<<

caribbeanlover

Bericht 26 Aug 2018 15:58

Re: Vakantie gaat misschien niet door.

Lief van jullie :hulde: .

Scandic, Ik duim ook voor jou. Waar gaat de reis heen?
<<

Anoniem248

Bericht 26 Aug 2018 18:09

Re: Vakantie gaat misschien niet door.

Mijn vriend werkt in de beveiliging en zou dus officieel één van de stakers zijn maar zelfs hij weet niet meer. Sterker nog, hij wil eigenlijk gewoon werken maar komt mogelijk niet eens op z’n werkplek omdat hij door de personeelscontrole moet: die staken ook.

Overigens staken ze al een paar maanden maar waren dat steeds korte werkonderbrekingen.
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4381

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 26 Aug 2018 18:19

Re: Vakantie gaat misschien niet door.

Maple, waarschijnlijk net als bij het streekvervoer, toen wilden ook heel veel mensen niet staken maar ze konden gewoon bijna niet rijden. Weet dat veel mensen toen kantoorwerk hebben gedaan omdat ze écht niet achter die staking stonden.
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4381

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 26 Aug 2018 18:21

Re: Vakantie gaat misschien niet door.

CBL, ik ga naar Naxos maar vlieg op Santorini. Ik ga daar volgend jaar trouwen dus we gaan nu het eiland verkennen en hebben een afspraak met de weddingplanner. Waar ga jij heen? Een nieuwe caribische bestemming dit keer?
<<

caribbeanlover

Bericht 26 Aug 2018 18:34

Re: Vakantie gaat misschien niet door.

Scandic schreef:CBL, ik ga naar Naxos maar vlieg op Santorini. Ik ga daar volgend jaar trouwen dus we gaan nu het eiland verkennen en hebben een afspraak met de weddingplanner. Waar ga jij heen? Een nieuwe caribische bestemming dit keer?


Ah wat leuk zeg in het buitenland dat had ik ook graag gewild.Wij gaan naar Bali.
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 29 Aug 2018 12:06

Re: Vakantie gaat misschien niet door.

Jullie kunnen weer rustig ademhalen dames! Er is een akkoord bereikt: https://www.nu.nl/economie/5436686/grot ... -baan.html
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4381

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 29 Aug 2018 12:11

Re: Vakantie gaat misschien niet door.

Jaaa ben heel blij! Fijne vakantie alvast CBL!
<<

Anoniem301

Bericht 29 Aug 2018 13:02

Re: Vakantie gaat misschien niet door.

Ooooh wat fijn voor jullie! He, wat een stress.
<<

caribbeanlover

Bericht 29 Aug 2018 13:36

Re: Vakantie gaat misschien niet door.

Winegum schreef:Jullie kunnen weer rustig ademhalen dames! Er is een akkoord bereikt: https://www.nu.nl/economie/5436686/grot ... -baan.html


Super bedankt. Wat een opluchting!
<<

caribbeanlover

Bericht 29 Aug 2018 13:41

Re: Vakantie gaat misschien niet door.

Scandic schreef:Jaaa ben heel blij! Fijne vakantie alvast CBL!


Ik ben ook héél blij. Dank je en jij ook.
<<

Anoniem248

Bericht 29 Aug 2018 14:23

Re: Vakantie gaat misschien niet door.

Mijn vriend zal hier vast ook blij mee zijn. Fijne vakantie CBL!
<<

caribbeanlover

Bericht 29 Aug 2018 15:50

Re: Vakantie gaat misschien niet door.

Maple schreef:Mijn vriend zal hier vast ook blij mee zijn. Fijne vakantie CBL!


Dank je.

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers