Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waarom luisteren mannen zo slecht?

<<

caribbeanlover

Bericht 26 Aug 2018 11:24

Waarom luisteren mannen zo slecht?

Die van mij tenminste. Ik had alles per hotel/onderdeel apart gemaild zodat hij dat op zijn werk kon uitprinten (dat wilde hij). Zit ik gisteravond alles bij elkaar te zoeken zie ik dat de tickets er niet bij zitten het belangrijkste!
We hebben ze bij vliegtickets geboekt en vliegen met Cathay Pacific.
Ik heb bij CP rechtstreeks mijn maaltijden geregeld. De mails van de tickets en de maaltijden staan onder elkaar.
Zegt hij dat hij dacht dat die CP de tickets waren.

Jullie ook zo'n partner?
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 18:18

Bericht 26 Aug 2018 11:27

Re: Waarom luisteren mannen zo slecht?

Nee gelukkig niet
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 26 Aug 2018 11:46

Re: Waarom luisteren mannen zo slecht?

Ach een foutje overkomt mij en m’n man ook wel eens. Kan gebeuren.
#teammaple🍁
<<

caribbeanlover

Bericht 26 Aug 2018 12:01

Re: Waarom luisteren mannen zo slecht?

Urban Naked schreef:Ach een foutje overkomt mij en m’n man ook wel eens. Kan gebeuren.


Weet ik wel en het komt wel goed alleen heeft hij dat wel vaker helaas.
<<

Anoniem313

Bericht 26 Aug 2018 12:08

Re: Waarom luisteren mannen zo slecht?

Ja, die van mij luistert ook weleens slecht. Ik had net gezegd dat de kaas op was, ging ie de kinderen helemaal lekker maken dat mama wel eens ff een grote berg tosti’s ging maken voor de lunch :thumbdown:
Gelukkig compenseer ik het door vrijwel nooit naar hem te luisteren.

Vliegtickets hoef je niet uit te printen, dus dat scheelt weer CBL!
<<

caribbeanlover

Bericht 26 Aug 2018 12:20

Re: Waarom luisteren mannen zo slecht?

Caulfield schreef:Ja, die van mij luistert ook weleens slecht. Ik had net gezegd dat de kaas op was, ging ie de kinderen helemaal lekker maken dat mama wel eens ff een grote berg tosti’s ging maken voor de lunch :thumbdown:
Gelukkig compenseer ik het door vrijwel nooit naar hem te luisteren.

Vliegtickets hoef je niet uit te printen, dus dat scheelt weer CBL!


Wij printen de mail waarin ze staan uit dat bedoelde ik.
<<

ChiQ

Bericht 26 Aug 2018 13:24

Re: Waarom luisteren mannen zo slecht?

caribbeanlover schreef:
Caulfield schreef:Ja, die van mij luistert ook weleens slecht. Ik had net gezegd dat de kaas op was, ging ie de kinderen helemaal lekker maken dat mama wel eens ff een grote berg tosti’s ging maken voor de lunch :thumbdown:
Gelukkig compenseer ik het door vrijwel nooit naar hem te luisteren.

Vliegtickets hoef je niet uit te printen, dus dat scheelt weer CBL!


Wij printen de mail waarin ze staan uit dat bedoelde ik.


Waarom? Zonde van papier.
<<

Anoniem304

Bericht 26 Aug 2018 13:27

Re: Waarom luisteren mannen zo slecht?

En van de inkt.
<<

Anoniem248

Bericht 26 Aug 2018 13:30

Re: Waarom luisteren mannen zo slecht?

Als jullie een smartphone heb en dan staat die mail toch ook op je telefoon?
<<

caribbeanlover

Bericht 26 Aug 2018 13:32

Re: Waarom luisteren mannen zo slecht?

Hebben we niet. Wat een gezeik over zonde van het papier en inkt. Ik kan het toch nooit goed doen! Net alsof jullie nooit wat printen, je houd het niet tegen. Die paar papieren maakt ook niet bepaald veel uit. Ik zeg nog eens wat tsss.
<<

ChiQ

Bericht 26 Aug 2018 14:09

Re: Waarom luisteren mannen zo slecht?

caribbeanlover schreef:Hebben we niet. Wat een gezeik over zonde van het papier en inkt. Ik kan het toch nooit goed doen! Net alsof jullie nooit wat printen, je houd het niet tegen. Die paar papieren maakt ook niet bepaald veel uit. Ik zeg nog eens wat tsss.


Vermoeiend soms hoor CBL. Je kan niéts hebben.
<<

caribbeanlover

Bericht 26 Aug 2018 14:22

Re: Waarom luisteren mannen zo slecht?

ChiQ schreef:
caribbeanlover schreef:Hebben we niet. Wat een gezeik over zonde van het papier en inkt. Ik kan het toch nooit goed doen! Net alsof jullie nooit wat printen, je houd het niet tegen. Die paar papieren maakt ook niet bepaald veel uit. Ik zeg nog eens wat tsss.


Vermoeiend soms hoor CBL. Je kan niéts hebben.


Weet je wat vermoeiend is mensen die altijd maar een weerwoord moeten als ik een topic open. Ik kan amper wat openen of er is commentaar! Dat is slecht voor het milieu, dat is slecht, dit is slecht. Het heeft totaal niks te maken met niets kunnen hebben, want dat kan ik best. Het is irritant als sommigen het vaak beter denken te weten.
<<

Anoniem244

Bericht 26 Aug 2018 14:53

Re: Waarom luisteren mannen zo slecht?

Niet alles meteen zo aanvallend oppakken.
Zoiets heet een tip / advies.

Ik vind het ideaal dat je je ticket via je telefoon kan laten scannen.
Scheelt idd bomen en inkt.
Elk papiertje wat minder uitgeprint wordt is beter voor het milieus :-)
En natuurlijk print iedereen wel eens iets, maar alles wat minder geprint kan worden is toch mooi meegenomen.
<<

caribbeanlover

Bericht 26 Aug 2018 15:09

Re: Waarom luisteren mannen zo slecht?

Radler schreef:Niet alles meteen zo aanvallend oppakken.
Zoiets heet een tip / advies.

Ik vind het ideaal dat je je ticket via je telefoon kan laten scannen.
Scheelt idd bomen en inkt.
Elk papiertje wat minder uitgeprint wordt is beter voor het milieus :-)
En natuurlijk print iedereen wel eens iets, maar alles wat minder geprint kan worden is toch mooi meegenomen.


Weet ik ook wel, maar begin het nu irritant te vinden het herhaald zich teveel.
Ik probeer mijn best te doen met afval scheiden en ben ook maar een mens. Ik weet zeker dat niemand hier alles goed doet en ook wel eens iets uitprint als het ook anders kan.
<<

Anoniem244

Bericht 26 Aug 2018 15:28

Re: Waarom luisteren mannen zo slecht?

Maar dan is het toch juist fijn als mensen je tips geven.
Ik doe ook wel eens iets verkeerd (helaas ;-)) maar ben dan juist blij als iemand met goedbedoelde adviezen komt.
Natuurlijk kan dat soms wat betweterig overkomen. Maar jij ziet iets al vrij snel negatief, terwijl het zo zonde is om alles maar als negatief te zien. Je kan ook denken goh wat fijn zo’n tip en dan zelf bekijken wat je er mee doet.
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 26 Aug 2018 18:42

Re: Waarom luisteren mannen zo slecht?

Komt omdat je hier wellicht ook zo vermoeiend overkomt CBL. Voor elk probleem of ditje en datje open je een nieuw topic. Dan kun je wellicht zulke reacties verwachten omdat mensen dat irritant vinden.

Ik luister ook niet altijd, maar goed natuurlijk kan je het ook anders stellen bijv. Wellicht denkt je man wel het volgende: Waarom zeuren vrouwen altijd? Doe dit of doe dat etc...
<<

Anoniem248

Bericht 26 Aug 2018 18:58

Re: Waarom luisteren mannen zo slecht?

Nou wat een stomme reactie Fred. Ondanks dat ik er ook wel wat van kan: ik kan me best goed voorstellen dat het voor CBL vermoeiend is dat ze continu kritiek krijgt. Krijg jij overigens ook vaak dus ik denk zomaar dat je heus wel weet wat zij bedoelt.
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5672

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 26 Aug 2018 19:00

Re: Waarom luisteren mannen zo slecht?

Ontopic;
Mijn vrouw luistert ook zo slecht, zijn niet alleen mannen.
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 26 Aug 2018 19:05

Re: Waarom luisteren mannen zo slecht?

@ Maple, klopt maar het aantal topics dat ik heb geopend is op een hand te tellen. Haar topics hebben vaak een negatieve ondertoon net zoals dit topic. Keuze van hotel ging ook al zo. Die was niet goed vanwege Chinezen of bepaalde reviews. Come on... Wat een gezever/gezeur denk ik dan.
<<

Anoniem248

Bericht 26 Aug 2018 19:20

Re: Waarom luisteren mannen zo slecht?

Ja en jij opent nauwelijks topics maar reageert vooral, en jouw reacties hebben ook nooit een echt bijster positieve ondertoon.

Overigens ben ik hier thuis degene die slecht luistert. Ik vergeet dingen echt zó snel.
<<

caribbeanlover

Bericht 26 Aug 2018 20:38

Re: Waarom luisteren mannen zo slecht?

Fred schreef:Komt omdat je hier wellicht ook zo vermoeiend overkomt CBL. Voor elk probleem of ditje en datje open je een nieuw topic. Dan kun je wellicht zulke reacties verwachten omdat mensen dat irritant vinden.

Ik luister ook niet altijd, maar goed natuurlijk kan je het ook anders stellen bijv. Wellicht denkt je man wel het volgende: Waarom zeuren vrouwen altijd? Doe dit of doe dat etc...


Wat ontzettend fijn dat je zo goed bij houd dat ik voor van alles en nog wat topic open. Je zou een forumaward moeten krijgen.
Laatst gewijzigd door caribbeanlover op 26 Aug 2018 21:22, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 26 Aug 2018 21:02

Re: Waarom luisteren mannen zo slecht?

Hij heeft ergens wel een punt CBL. En ja sommige topics en personen blijven beter hangen omdat er een bepaalde constant manier van reageren of topics openen is.

OnTopic. Ik denk dat het gewoon een kwestie van interesse is en dat een hoop mensen ( zowel mannen als vrouwen) oost Indische doof zijn. Mijn vader is net zo, maar het is vaak niet eens bewust. Hij heeft het vaak niet eens door. Aan de andere kant mijn moeder denkt dat ze alles hoort, maar maakt er dan haar eigen verhaal van. Dus aan beide kanten wordt er slecht geluisterd en ik zal er ook wel een handje van hebben. De appel valt immers niet ver van de boom.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers