Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat zijn je lievelingschips?

<<

June

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 04 Okt 2017 08:46

Bericht 24 Aug 2018 14:48

Re: Wat zijn je lievelingschips?

Waarom begin je nu over een ander? Daar gaat het nu niet over. Als zij iets doen wat niet handig is, bespreken we dat, maar dat is een ander onderwerp.
Elliot schreef:Hulde June, ik kan me heel goed vinden in jouw reactie!
<<

Anoniem244

Bericht 24 Aug 2018 14:53

Re: Wat zijn je lievelingschips?

Maar cbl daar gaat het toch niet om.
Iedereen heeft wel eens een verkeerde keuze gemaakt, dan is het toch mooi als je van een ander leert.
Jij wist dit niet, maar vanaf nu weet je het wel en kan je dus een bewustere verstandige keuze maken.
Omdat jij dacht goed te doen om de vogeltjes iets te geven, weet je nu dat het hartstikke slecht is voor ze.
<<

Anoniem315

Bericht 24 Aug 2018 16:01

Re: Wat zijn je lievelingschips?

https://www.telegraaf.nl/nieuws/2477267 ... k-kon-zijn

Ik las dit toevallig net op Telegraaf over een hond die ontbijtkoek heeft gegeten.
Vorige

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Kaat