Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Netflix #2

<<

Anoniem244

Bericht 24 Aug 2018 11:52

Re: Netflix #2

Dat had ik idd ook met safe. 1 van m’n favo schrijvers.

Wij kijken nu Secret City, is maar 1 seizoen met 6 afleveringen. 2e seizoen is in de maak.
Aanrader!
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 24 Aug 2018 12:05

Re: Netflix #2

Het leuke van Safe in vergelijking met de meeste van zijn boeken vind ik dat het zich binnen een vrij normale groep mensen afspeelt. In zijn boeken zit er altijd wel iets van de georganiseerde misdaad achter, en daar komt ook altijd wel een of andere nietsontziende crimineel voor die mensen martelt om informatie los te krijgen en ze daarna zonder pardon neerschiet. Ben nu weer bezig in een boek waarin Eric Wu voorkomt, die kwam in een ander boek ook al langs.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem250

Bericht 27 Aug 2018 13:14

Re: Netflix #2

Ik kijk the Bridge. Geweldige serie! Zit nu zeker al in mijn top 3. En Saga is zó leuk. Ik heb het kijken van deze serie lang uitgesteld, omdat het begint met een lijk dat doormidden is gezaagd. Maar ik ben blij dat ik heb doorgezet.
<<

Katniss

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 266

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:53

Bericht 28 Aug 2018 08:12

Re: Netflix #2

Jaa, ik vond the Bridge ook echt fantastisch, misschien wel de beste die ik gezien heb. Ik wacht al heel lang op seizoen 4 op Netflix. Hij is al wel uit, maar ik wil ‘m gewoon op Netflix zien.
Waar ben je ergens? Seizoen 1 nog?
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5349

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:12

Bericht 28 Aug 2018 08:23

Re: Netflix #2

The Bridge is tof!

Wij hebben gisteren net de laatste aflevering van Mar de Plastico gekeken. Echt een toffe serie.
Nu moeten we weer eens kijken wat de volgende serie gaat zijn om samen te kijken.
10.04.17
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4015

Geregistreerd: 26 Okt 2013 18:21

Bericht 29 Aug 2018 08:36

Re: Netflix #2

Vrijdag komt het tweede seizoen van Ozark. Wij zijn bijna klaar met het tweede seizoen van 13 reasons why (die ik tot de laatste aflevering die ik had gezien (11 volgens mij)) een beetje vond tegenvallen.
Dus van het weekend ofzo kijken naar het tweede seizoen van Ozark.
<<

Anoniem250

Bericht 29 Aug 2018 10:22

Re: Netflix #2

Katniss schreef:Jaa, ik vond the Bridge ook echt fantastisch, misschien wel de beste die ik gezien heb. Ik wacht al heel lang op seizoen 4 op Netflix. Hij is al wel uit, maar ik wil ‘m gewoon op Netflix zien.
Waar ben je ergens? Seizoen 1 nog?


Ik ben nu net begonnen aan seizoen 2. Wat een heftig einde van seizoen 1. Ik heb er slecht van geslapen. Jammer dat seizoen 4 nog niet op netflix staat. Ik las dat hij ergens in 2019 komt. Ik hoop in januari :smile:
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 29 Aug 2018 10:38

Re: Netflix #2

Is the Bridge engels gesproken?
30-04-2017
<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1960

Geregistreerd: 18 Nov 2013 20:57

Bericht 29 Aug 2018 10:43

Re: Netflix #2

Nee, Zweeds/Deens. Wel toffe serie.
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 29 Aug 2018 10:51

Re: Netflix #2

hmm dat vind ik altijd wel jammer. Dan kan ik niet af met af en toe alleen luisteren.
30-04-2017
<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1960

Geregistreerd: 18 Nov 2013 20:57

Bericht 29 Aug 2018 13:50

Re: Netflix #2

Ik vind dat juist zo heerlijk soms, dan ga ik tenminste niet constant liggen appen, forum of wat dan ook.
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 29 Aug 2018 15:18

Re: Netflix #2

Mijn spanningsboog is gewoon niet zo groot ook als ik niet op mn telefoon oid zit dwaal ik af en toe een beetje af :laughcry:
30-04-2017
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 29 Aug 2018 15:56

Re: Netflix #2

Ik kijk alleen Netflix als ik sta te strijken dus ik vind andere talen dan Engels en Nederlands ook vervelend, want je kan dan niet constant naar het scherm kijken.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem244

Bericht 29 Aug 2018 18:25

Re: Netflix #2

Wij zijn begonnen met shooter (eindelijk) :-) goeie serie!
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 05 Sep 2018 18:59

Re: Netflix #2

Ik kijk nu The Missing. Heb net seizoen 1 af, dat vond ik al erg spannend.

Spoiler: weergeven
Wel een los eindje dat het lichaam nooit is gevonden, en dat je dus niet 100% zeker weet of het jongetje echt dood is, al denk ik van wel. Ik vind het ook wel heel raar dat de burgemeester het zo heeft opgelost, hij had ook zijn broer buiten schot kunnen houden en kunnen doen alsof hij het jongetje gewond had aangetroffen en dat degene die het ongeluk had veroorzaakt was doorgereden. In die tijd was hij onderzoeksrechter, dus dan had hij het vast wel zo kunnen regelen dat het verder nooit onderzocht zou worden. Niet alleen heeft hij het nu wel erg onmenselijk opgelost, maar hij heeft er juist ook veel meer aandacht voor gevestigd, een vermist kind krijgt veel meer publiciteit dan een ongeluk waarbij de veroorzaker is doorgereden, lijkt mij. Dus wel een wat wonderlijke move van die man.

Nu seizoen 2, ik weet nog niet of ik het per se een beter seizoen vind, want ik ben nog maar net begonnen, maar er zit in elk geval wel een heleboel vaart in.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem304

Bericht 05 Sep 2018 19:09

Re: Netflix #2

Susan het einde van The Missing, het stukje in Rusland, maakt toch alles duidelijk?

Of nouja. Het ligt er maar aan hoe je dat interpreteert dan denk ik.
<<

Anoniem301

Bericht 05 Sep 2018 19:24

Re: Netflix #2

Cotton schreef:Susan het einde van The Missing, het stukje in Rusland, maakt toch alles duidelijk?

Of nouja. Het ligt er maar aan hoe je dat interpreteert dan denk ik.

Voor mij niet toen! Was het hem echt of niet? Wil me het uitleggen?
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 05 Sep 2018 19:30

Re: Netflix #2

Na Top of the Lake heb ik Tabula Rasa gekeken. Erg tof!
#teammaple🍁
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 05 Sep 2018 19:34

Re: Netflix #2

Ik vond het ook niet alles duidelijk maken.

Spoiler: weergeven
Of die man van het pension en zijn broer hebben gelogen en Oliver leefde nog, en is meegenomen naar Rusland, of Tony Hughes is geobsedeerd, haalt zich van alles in zijn hoofd en ziet in die jongen zijn eigen zoon. Het is mij niet compleet duidelijk. Ik neig wel naar het eerste, aangezien ik niet zou weten hoe Tony Oliver zonder enige hulp van Julien Baptiste of wie dan ook op het spoor zou moeten zijn gekomen als hij helemaal in Rusland zit, maar helemaal zeker weet ik het niet. Maar dat zal ook wel het idee zijn aangezien Tony en Emily het ook nooit helemaal zeker zullen weten nu er geen lichaam is en ze Georges Deloix en zijn broer op hun woord moeten geloven.)
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem301

Bericht 05 Sep 2018 19:42

Re: Netflix #2

Ja Susan, ik neigde juist naar het 2e. Echt een open eind vond ik het.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 05 Sep 2018 19:49

Re: Netflix #2

O ja ik ook naar het tweede, ik zei het verkeerd. Ik denk ook dat hij
Spoiler: weergeven
dood is en dat Tony geobsedeerd is door het idee dat hij nog ergens rond kan lopen. En dat het de bedoeling van de serie is om de kijker - min of meer - dat gevoel van onzekerheid mee te geven.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem301

Bericht 05 Sep 2018 20:18

Re: Netflix #2

Ja precies dat gevoel/idee had ik ook!
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 05 Sep 2018 20:52

Re: Netflix #2

Dat denk ik ook, dat laatste. Ik vond het een steengoede serie maar zo dubbel, zo verschrikkelijk. Wij keken het toen T nog erg jong was. Ik had echt een haat-liefde verhouding met die afleveringen, zo intens verschrikkelijk en verdrietig.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem301

Bericht 05 Sep 2018 20:53

Re: Netflix #2

Oooh zo naar is dat Zora. Ik haat het ook als ik boeken lees over dat soort onderwerpen.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 05 Sep 2018 21:25

Re: Netflix #2

Heb ik ook! Ik lees ook liever geen boeken over dat soort onderwerpen, en mijd ook liever films die erover gaan, maar soms lijkt een boek of film me te spannend. Maar soms kan ik me dan ook niet beheersen en kijk vast op de laatste bladzijde van het boek, of op Wikipedia, of het kind wel weer terecht komt aan het eind omdat ik het anders niet verdraag. Heb me bij The Missing wel in kunnen houden.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers