Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Sugarbear haarvitamines. Ervaring?

<<

Anoniem301

Bericht 21 Aug 2018 18:52

Re: Sugarbear haarvitamines. Ervaring?

He wat leuk! Ben benieuwd zeg.
<<

caribbeanlover

Bericht 21 Aug 2018 19:49

Re: Sugarbear haarvitamines. Ervaring?

Carrie schreef:He wat leuk! Ben benieuwd zeg.


Nou zegt niet dat ik ga hoor misschien. Weet jij hoe duur het is?
<<

Anoniem301

Bericht 21 Aug 2018 19:52

Re: Sugarbear haarvitamines. Ervaring?

caribbeanlover schreef:
Carrie schreef:He wat leuk! Ben benieuwd zeg.


Nou zegt niet dat ik ga hoor misschien. Weet jij hoe duur het is?

€ 49,50! Die kapper bij jou in de buurt klinkt ook ok.
<<

caribbeanlover

Bericht 21 Aug 2018 20:13

Re: Sugarbear haarvitamines. Ervaring?

Carrie schreef:
caribbeanlover schreef:
Carrie schreef:He wat leuk! Ben benieuwd zeg.


Nou zegt niet dat ik ga hoor misschien. Weet jij hoe duur het is?

€ 49,50! Die kapper bij jou in de buurt klinkt ook ok.


De tering zeg! Kan me die keer echt niet herinneren dat ik er zoveel voor heb neergelegd en dat zou ik er nooit aan uitgeven. Ik ga morgen wel even bellen. Oh zie dat alleen knippen 32,50 is is nog schappelijk, maar wel duurder dan die hier.
Hahaha ik had vroeger zo'n scharrel ( nee geen kippetje) en hij ging daar altijd heen. Hij kwam uit Colombia.

Bij de kapper hier is het 18.50.
<<

caribbeanlover

Bericht 23 Aug 2018 20:17

Re: Sugarbear haarvitamines. Ervaring?

Nou ben geweest hoor is ongeveer 5 cm af en stond binnen 10 min. alweer buiten. Wel goed advies gekregen mbt shampoo en dat mijn haar idd zijn lengte heeft bereikt. Ook dat het mooie nooit meer terug komt, maar was me al eens verteld.
<<

Anoniem301

Bericht 24 Aug 2018 09:06

Re: Sugarbear haarvitamines. Ervaring?

caribbeanlover schreef:Nou ben geweest hoor is ongeveer 5 cm af en stond binnen 10 min. alweer buiten. Wel goed advies gekregen mbt shampoo en dat mijn haar idd zijn lengte heeft bereikt. Ook dat het mooie nooit meer terug komt, maar was me al eens verteld.

Jeetje, dat heb je snel geregeld! Heb je alleen voor knippen gekozen of ook styling? Ben je tevreden over hoe het geknipt is?
<<

Anoniem301

Bericht 24 Aug 2018 09:27

Re: Sugarbear haarvitamines. Ervaring?

Bij welke ben je eigenlijk geweest, die bij jou in de buurt of Ebony?
<<

caribbeanlover

Bericht 24 Aug 2018 09:59

Re: Sugarbear haarvitamines. Ervaring?

Carrie schreef:
caribbeanlover schreef:Nou ben geweest hoor is ongeveer 5 cm af en stond binnen 10 min. alweer buiten. Wel goed advies gekregen mbt shampoo en dat mijn haar idd zijn lengte heeft bereikt. Ook dat het mooie nooit meer terug komt, maar was me al eens verteld.

Jeetje, dat heb je snel geregeld! Heb je alleen voor knippen gekozen of ook styling? Ben je tevreden over hoe het geknipt is?


Snel geregeld? Snel laten doen bedoel je zeker. Nee alleen knippen en hier. Ja hoor het is goed zo, niet teveel en was wel nodig. Goede tips gehad en aardige meid die mij hielp.
<<

caribbeanlover

Bericht 14 Mrt 2019 11:47

Re: Sugarbear haarvitamines. Ervaring?

Ik zoeken als een gek naar dit topic en had het al opgegeven. Zie ik het ineens staan in dezelfde lijst van een ander topic............fijn!
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:10

Bericht 17 Mrt 2019 16:29

Re: Sugarbear haarvitamines. Ervaring?

Hoe gaat het nu met je haar dan?
Ik heb geen krullen, verre van zelfs haha maar als je maximaal 1x per jaar naar de kapper gaat dan snap ik wel dat je gespleten haarpunten/dode punten hebt, zelf ga ik 4x per jaar (elke 3 maand) naar de kapper om het mooi te houden. Ik heb heel stijl, vrij dun en gevoelig haar en ik merk echt na 2,5maand al dat mijn haar niet mooi meer wil zitten..
Wat als het lukt
Vorige

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers