Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Forummer van de maand Augustus

<<

Burgemeester Sil

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 15 Aug 2018 12:33

Forummer van de maand Augustus

Na een korte pauze hebben we een hele leuke forummer bereid gevonden om forummer van de maand augustus te worden. Graag stelt Olifant zich uitgebreid aan jullie voor!

Olifant!
Wat leuk dat ik forumster van de maand mag zijn, ik voel me zeer vereerd.
Ik forum toch alweer een jaar of twee, drie onder deze naam. Hiervoor was ik bekend onder de naam Ragazza, maar deze naam vond ik op een gegeven moment gewoon niet meer bij mezelf passen.
Ik ben ooit op een van de vorige versies van het forum terecht gekomen door het tijdschrijft Yes. Ik las een verwijzing naar het forum en werd nieuwsgierig en daarna ben ik eigenlijk altijd blijven plakken. Natuurlijk soms wat actiever en soms meer wat passief.

Olifant in het dagelijks leven.
Ik ben op zes augustus veertig jaar geworden, dit vind ik wel een mijlpaal! Ik ben moeder van een lieve jongen van nu twee jaar en negen maanden en alweer zeventien jaar samen met mijn vriend. Samen wonen we in een mooi dorp in het zuidwesten van Friesland. Ik werk vier dagen per week als incassomedewerker bij een gerechtsdeurwaarderskantoor. Dit is niet mijn droombaan, maar 'it pays the bills'. Het zorgt ervoor dat ik leuke dingen kan doen. Ik vind het namelijk heel fijn om jaarlijks alleen op stedentrip te gaan, liefst naar een Spaanse stad. Inmiddels kan ik er al heel wat afvinken en volgende maand staat Alicante op het programma. Ik vind het heerlijk om alleen te reizen en dingen in mijn eentje uit te vinden. Daarnaast vind ik het leuk om met ons gezin eropuit te gaan. Dit jaar zijn we naar Istrië geweest. Ook kamperen we graag en dit doen we dan het liefst in Frankrijk. Ook lees ik graag, vooral misdaadromans en historische romans.

Meer over Olifant.
Ik ben te herkennen aan mijn desigual handtas en mijn auto, ik heb een grijze nissan micra. Meer persoonlijk ben ik te herkennen aan mijn terughoudendheid, maar als je me beter leert kennen en het klikt ben ik vooral herkenbaar aan mijn humor en behulpzaamheid. Als ik mezelf moet beschrijven in één woord zou dat bescheiden zijn, wat ik echt niet altijd als positief ervaar. Het zou soms wel goed voor me zijn als ik wat minder bescheiden kon zijn.

Wens.
Als ik een wens zou mogen doen zou ik wensen dat mensen nooit meer hoeven vluchten, waar dan ook voor.

Olifant op het forum.
Je vindt me het vaakst in de pijlers Algemeen en Reizen en Vakanties. Toen ik zwanger was en net bevallen kwam ik eigenlijk alleen nog maar in de pijler Zwangerschap en Kinderen.
Ik ben heel wisselend aanwezig op het forum, soms kunnen er zo twee weken voorbij gaan zonder en zo is er een periode dat ik er elke dag even op zit. Maar ik post niet heel vaak.

Mijn favoriete onderwerpen zijn topics uit de pijlers Algemeen, vanwege de diversiteit, en en Reizen en Vakanties omdat ik het leuk vind om reiservaringen van andere mensen te lezen. In Zwangerschap en Kinderen lees ik ook graag ervaringen omdat ik bij mijn zoon wel eens tegen iets aanloop en dan benieuwd ben hoe andere moeders daarmee omgaan.

Zonder dit forum had ik niet geweten dat bepaalde jassen twee achterflappen hebben, die als je ze koopt met wat draadjes dichtzitten. Ik heb hier geleerd dat het de bedoeling is dat je deze openmaakt. Geniaal!

Wat me nog het meest bijstaat is dat het vorige forum ineens uit de lucht was. Ik was helemaal in shock, zeker toen ik later beetje bij beetje de commotie eromheen vernam.
Minder leuk op het forum vind ik dat sommige forumsters wel erg vaak over dezelfde of gelijksoortige issues posten. Dan denk ik toch wel eens 'heb je daar ook weer'. Maar die topics sla ik dan gewoon over.

Ik zou niks specifieks willen veranderen aan het forum maar ik zou het wel leuk vinden als er wat nieuwe aanwas kwam.

De foto hieronder is natuurlijk mijn zoon! Hij is mijn lust en mijn leven, ik word altijd blij van hem. Deze foto is bij oma genomen, toen ze laatst een dagje op hem paste. Hij en oma zijn twee handen op een buik.

Afbeelding

De forummer van de maand september wordt Scandic! Ze post vaak leuke dingen en daardoor zou ik het leuk vinden om meer over haar te weten te komen.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

First Lady

Bericht 15 Aug 2018 12:40

Re: Forummer van de maand Augustus

Wat leuk dat jij het bent en om wat meer over je te weten te komen. Leuk zoontje heb je!

En heel leuk dat er weer een forumster van de maand is. Ik miste het al.
Lieve kleine man. 01-04-2017

Afbeelding
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 15 Aug 2018 12:42

Leuk, Olifant! En wat een leuk zoontje heb je :)
26 september 2013
30 december 2015

Afbeelding
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 15 Aug 2018 15:54

Leuk! En tof dat je ook gewoon al die tripjes blijft maken zeg!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 15 Aug 2018 18:09

wat leuk en leuk zoontje heb je
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 15 Aug 2018 18:37

Wat leuk om meer over je te lezen. Ik ken je vorige forumnaam wel, maar had je niet gelinkt. Lief zoontje!
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem243

Bericht 15 Aug 2018 20:01

Wat leuk om te lezen Olifant! Ik ken je vorige naam ook nog wel ja, nooit de link gelegd, haha. En ik heb hetzelfde hier geleerd :smile:
<<

Verde

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Bericht 16 Aug 2018 11:22

Wat leuk om te lezen, Olifant! Ik herken je vorige naam ook, toen had je deze avatar ook al toch? Ik kon er eerder niet op komen welke naam daarbij was.
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 16 Aug 2018 14:47

Wat leuk om te lezen Olifant! Wat een leuke foto van je zoon!
29 augustus 2012 ~ 27 februari 2016

Volg mij op instagram Mamajezzblog
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 17 Aug 2018 14:27

Leuk om te lezen Olifant, ik ken je ook wel van je oude naam! Voel me vereerd dat je mij hebt gekozen als volgende forummer van de maand, ga zeker meedoen!

Trouwens, voor de Burgemeester: er staat nog geen 'forummer van de maand' bij Olifant zag ik!
De kunst van te leven is thuis te zijn alsof men op reis is ~ Godfried Bomans
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 17 Aug 2018 14:36

Scandic schreef:Leuk om te lezen Olifant, ik ken je ook wel van je oude naam! Voel me vereerd dat je mij hebt gekozen als volgende forummer van de maand, ga zeker meedoen!

Trouwens, voor de Burgemeester: er staat nog geen 'forummer van de maand' bij Olifant zag ik!

Is al bekend. Zijn we nog niet eerder aan toe gekomen. Wordt dit weekend geregeld.
<<

Olifant

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 20 Aug 2018 11:58

Wat is het een leuk artikel geworden! Bedankt ZMY-forum.
Scandic, ik ben benieuwd naar jouw bijdrage volgende maand!

Bedankt dat jullie mijn zoontje leuk vinden, dat vind ik uiteraard ook. :angel:
24-11-2015
<<

Liv

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 21 Aug 2018 19:01

Leuk stuk, Olifant!

Terug naar Forumzaken