Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kinderfeestjes Topic

<<

-Ieniemienie-

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1477

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:23

Bericht 20 Aug 2018 14:46

Kinderfeestjes Topic

Aangezien onze zoon bijna 7 wordt, ben ik weer aan het brainstormen over een leuk kinderfeestje.
Dus hier een algemeen topic over kinderfeestjes.
Tips, ideeën en ervaringen zijn welkom. Voor alle leeftijden.

Wie weet heb ik er dan wat aan :)
Insta: klippies_haarspeldjes

♡ 2009 ♡ & ♡ 2011 ♡
<<

Boerenkool

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1307

Geregistreerd: 17 Dec 2014 21:51

Bericht 20 Aug 2018 14:53

Re: Kinderfeestjes Topic

Ah leuk! Heb helaas geen tips voor jouw zoon, maar ben wel op zoek naar tips.

Dochter wordt binnenkort 5 en geeft dan haar eerste feestje. Wil het graag thuis houden omdat dit rustiger en vertrouwder is voor de kindjes. Aangezien er ook kinderen bij gaan zitten van groep 1 voor wie dit nog erg spannend is. Ik had al zoiets bedacht als jurkjes versieren met textielspullen zodat ze prinsesje kunnen spelen. Maar wat verder. Hoe lang laat je een feestje duren? Laten we ze hier eten of niet?
Ze hebben vanaf dit jaar continu rooster op school en zijn dan om 14.00 uur klaar met school. Voorheen werden de feestjes gehouden van 13 tot 17 uur. Of van 12 -16 uur.
Nu iets van 14 - 18 uur? Of is dit te lang voor die kleintjes? En wat kunnen we nog meer doen?
<<

-Ieniemienie-

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1477

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:23

Bericht 20 Aug 2018 14:56

Re: Kinderfeestjes Topic

Dit zijn onze feestjes tot nu toe

Zoon 5 jaar:
Toen zoon 5 werd zijn we met 4 kindjes naar een grote speeltuin hier in het dorp geweest. Je betaald E0.50 per kind entree en ze hadden het ontzettend leuk. Er was een versierde tafel. En ik had zelf lekkere dingen, en een knutselactiviteit voor tussendoor meegenomen. Was een succes!

Zoon 6 Jaar:
Vorig jaar werd hij 6 en hebben we een begeleid feestje gegeven in de Speeldernis (Rotterdam). Dat is een natuurspeeltuin. Ze begonnen met boven het kampvuur broodjes bakken met knakworst. Daarna mochten ze zelf spelen. In kleine watertjes, bomen en bos. Heel leuk. En als afsluiter hebben ze een hut gebouwd. Ook dit was een groot succes. Wel ben je hiermee afhankelijk van het weer. Want het is buiten, en kunnen nat worden.

Dochter 5 jaar:
Nog gen feestje gedaan

Dochter 6 jaar:
Hebben we het thuis gedaan. Cake versierd, cadeautjes verstopt, houten handspiegels geverfd en beplakt met diamantjes, dansen en lekker eten.

Dochter 7 jaar:
Eerst pizza gegeten uit de pizzarette. Dit duurde te lang voor de kinderen, dus geen aanrader op deze leeftijd.
Daarna hebben we een speurtocht door de wijk gedaan. Was erg leuk!

Dochter 8 jaar:
Hebben we een mode feestje gedaan. Dit organiseren ze hier in de Shoeby in het dorp. Kinderen mochten kleding passen en uitkiezen uit de winkel. Er was aan visagist en haarstylist aanwezig. En als afsluiter een fotoshoot en modeshow op het plein voor de winkel. Ouders konden de kinderen daar ophalen nadat ze de modeshow gezien hadden. En evt de kleding kopen met korting (slim van de Shoeby haha)

Dochter 9 jaar:
We hebben een zeemeermin feestje gedaan. Ze mochten vrij zwemmen, en een uur zeemeerminzwemmen met een instructeur. Was erg leuk
Insta: klippies_haarspeldjes

♡ 2009 ♡ & ♡ 2011 ♡
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 20 Aug 2018 15:52

Re: Kinderfeestjes Topic

Boerenkool schreef:Ah leuk! Heb helaas geen tips voor jouw zoon, maar ben wel op zoek naar tips.

Dochter wordt binnenkort 5 en geeft dan haar eerste feestje. Wil het graag thuis houden omdat dit rustiger en vertrouwder is voor de kindjes. Aangezien er ook kinderen bij gaan zitten van groep 1 voor wie dit nog erg spannend is. Ik had al zoiets bedacht als jurkjes versieren met textielspullen zodat ze prinsesje kunnen spelen. Maar wat verder. Hoe lang laat je een feestje duren? Laten we ze hier eten of niet?
Ze hebben vanaf dit jaar continu rooster op school en zijn dan om 14.00 uur klaar met school. Voorheen werden de feestjes gehouden van 13 tot 17 uur. Of van 12 -16 uur.
Nu iets van 14 - 18 uur? Of is dit te lang voor die kleintjes? En wat kunnen we nog meer doen?



Jurkjes versieren, terwijl die drogen een fotolijstje versieren. Dan met de jurkjes aan leuke foto's maken, die printen en in het fotolijstje doen en eindigen met patatjes oid!
Wij gooien alle patat altijd op een tafelkleed, en de saus zo er bij (zonder bordjes) vinden de kids geweldig :P
<<

Laced

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 956

Geregistreerd: 27 Mei 2014 12:18

Bericht 20 Aug 2018 16:04

Re: Kinderfeestjes Topic

Onze zoon wordt volgende week 7 jaar en wij gaan een middagje Bounzen (megaspringveld bestaande uit 32 trampolines, een lange tumblingbaan van 24 meter en trampoline wanden)

Met zijn 6e verjaardag zijn we naar Monkey Town geweest en met zijn 5e verjaardag hebben we thuis wat activiteiten gedaan (schat zoeken, waterballonnen gooien).
Liefde voor het leven; 27-08-2011 & 22-10-2015
<<

Anoniem255

Bericht 20 Aug 2018 17:23

Re: Kinderfeestjes Topic

Zoon 5 jaar:
Monkeytown

Zoon 6 jaar:
Piratenfeest thuis. Iedereen (incl man en ik) waren verkleed.
Eerst taart gegeten. Toen een speurtocht a.d.h.v. een schatkaart die ik gemaakt had. Mijn man had de schat verstopt in de speeltuin. In de schat had ik nep diamanten gedaan, chocolade munten en "gouden" munten. Ook pakjes drinken en zakjes met een piraat er op. Die zakjes hebben ze, na het spelen in de speeltuin, thuis ingekleurd met textielstiften. Daarna hebben we piratenfriet gegeten (friet, snacks en sauzen zo op tafel).

Dochter 5 jaar:
Monkeytown

Dochter 6 jaar:
Thuis opbergdozen gepimpt en spelletjes gedaan en "piratenfriet" gegeten.

Dochter 7 jaar:
Op de manege gevierd.
Pony's borstelen, info over paarden en pony's, anderhalfuur pony rijden en frietjes eten.
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 20 Aug 2018 20:50

Re: Kinderfeestjes Topic

Dochter 5 jaar: thuis spelen, zout kleuren met stoepkrijt en in potje doen, verkleden, nagellakken, friet eten
Dochter 6 jaar: thuis, frozenfeestje: sneeuwpoppen van elkaar maken door wcpapier om elkaar heen te wikkelen, ezeltje prik maar dan met de neus van olaf op olaf, armbandjes maken in frozen kleuren, speurtocht, friet eten
Dochter 7 jaar: gymzaal voor 2 uur afgehuurd en daar spellen gespeeld zoals 10 tellen in de rimboe met heel veel toestellen om achter te verstoppen. Daarna thuis nog wat geknutseld en friet gegeten.
Dochter 8 jaar: naar Jump XL
Dochter 9 jaar: thuis lopend buffet en daarna naar de ijsbaan om te discoschaatsen

Zoon 5 jaar: thuis spelletjes gedaan, geknutseld, buiten gespeeld en friet gegeten.
Zoon 6 jaar: naar de legowinkel in de buurt waar ze ook kinderfeestjes doen. Ze deden daar een speurtocht door de winkel, bouwden iets uit een boekje, bouwden vrij, daarna thuis friet gegeten.
Zoon 7 jaar: naar een speeltuin in de buurt waar ze 'goud' kunnen zoeken, ook nog raketten geknutseld en gelanceerd daar en friet/pannenkoeken gegeten.

Ik denk dat we het feestje van mijn dochter komend jaar bij shoeby vieren of we gaan graffitispuiten. Met mijn zoon gaan we denk ik ergens heen waar ze met metaaldetectors kunnen gaan zoeken.
<<

Anansi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 353

Geregistreerd: 02 Okt 2016 15:34

Bericht 20 Aug 2018 21:01

Re: Kinderfeestjes Topic

Oudste zoon 5 jaar
Schateiland Zeumeren

Oudste zoon 6 jaar
Hans en Grietje pannenkoekenhuis

Oudste zoon 7 jaar

Oudste zoon 8 jaar
Klimbos Ermelo

Oudste zoon 9 jaar
Escaperoom

Dochter 5 jaar
Circusfeestje

Dochter 6 jaar
Springkussen gehuurd en spelletjes thuis

Dochter 7 jaar
Thuis bios en nachtje slapen

Jongste zoon 5 jaar
Piratenfeestje Soesterduinen
<<

Anoniem313

Bericht 20 Aug 2018 21:07

Re: Kinderfeestjes Topic

Oh Ienieminie, de Speeldernis is zo leuk, ben altijd blij als mijn zoon daar een feestje heeft! Wij komen er sowieso geregeld.
Tot nu toe twee feestjes zelf gedaan. Hij mag van ons zelf kiezen en heeft een andere smaak dan wij ;) dat heeft tot nu toe geresulteerd in een keer krijspaleis- dat was eigenlijk heel relaxed, en op woensdag, uit school, broodjes in de trein, 13h waren we er, tegen 17h weer terug op het station. Afgelopen jaar was het bowlen. Dat was iets korter want zo’n baan huur je voor een uur en dan zijn ze er ook weer klaar mee. Op vrijdag, om 15h uit school erheen gelopen, bowlen van half vier tot half vijf, erna patat en limonade, 17h klaar.
Wat hier erg populair is naast de krijspaleisen is zelf pizza bakken bij de Happy Italy enzo. Maar ook best vaak ‘gewoon’ spelen bij iemand thuis en pannenkoeken/patat eten. Volgens mij vinden ze het altijd leuk als er maar cadeaus en vrienden en loze calorieën zijn.
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5097

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 20 Aug 2018 21:18

Re: Kinderfeestjes Topic

Feestje met 5 jaar
Thuis, mijn collega kwam schminken mochten ze allemaal zelf kiezen wat ze wilde. En we hebben een kroon versierd, had zelf kronen geknipt en allemaal glitter stickers bij de action gekocht. En we hebben een speurtocht gedaan, met simpele spelletjes/opdrachten, hier in een rondje in de wijk. Was echt een leuk feestje. Merkte wel dat ik het helemaal had vol gepland en dat ze zelf op een gegeven moment vroegen mogen we in de tuin spelen. We hadden als eten pannenkoeken die ze mochten versieren.

Feestje met 6 jaar
Ook thuis, eerst patat gegeten. Cadeaus uitgepakt, ik had de namen van de kinderen die kwamen allemaal in aparte ballonnen gedaan die mochten ze kapot prikken en dat meisje mocht het cadeau geven. Toen hadden we weer een speurtocht, groter dan jaar daarvoor en met wat moeilijkere opdrachten. En we hadden een uur een dansles, hebben ze een dansje ingestudeerd. Was ook weer leuk.

Feestjes hier zijn meestal uit school vanaf 12 uur tot 4 uur/half 5.
:heart: :heart: 2011
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:20

Bericht 20 Aug 2018 21:51

Re: Kinderfeestjes Topic

Zoon 5 jaar: taartjes versieren en limonade drinken, spelletjes (dansen tot de muziek stopt en dan stofstijf stil staan + een spel waarbij we 'laserstralen' van rood crepepapier hadden geknipt en deze in de gang van muur tot muur hadden opgehangen. Daar moesten ze dan overheen en onderdoor zonder ze te raken. Viel wel in de smaak, beide spellen! Daarna nog even vrij spelen.

Zoon 6 jaar: taartjes versieren + limonade, spel (ik weet even niet meer wat precies) en daarna geknutseld (een huisje versieren)

Taartjes versieren is hier ook altijd een groot succes. Ik neem dan een omgekeerde eierkoek of plakje cake, en zet allerlei bakjes op tafel: vlaaivulling, smarties, van die zilveren suikerpareltjes, fruit, hagelslag en een bus slagroom. Plastic kleed op tafel zodat je alle rotzooi in een keer in de container kan kiepen (kleed maak ik daarna schoon en bewaar ik wel).

De feestjes duurden hier allebei ongeveer 3 uren: van 2 tot 5 ofzo.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 20 Aug 2018 22:26

Re: Kinderfeestjes Topic

Wat wij tot nu toe hebben gedaan:

Dochter 5 jaar: kinderfeestje thuis, met cakejes versieren, schminken, schatzoeken, groepsfoto, fotolijstje versieren en daar kwam de groepsfoto in. Achteraf hadden we te veel activiteiten en vermaakten ze zich ook gewoon met het speelgoed.

Dochter 6 jaar: kinderfeestje bij McDonald's. Was heel goed geregeld allemaal. Cadeautjes uitpakken, T-shirt versieren, eten, spelen in het speeltoestel, zelf een ijsje maken.

Dochter 7 jaar: naar het cultureel centrum. Eerst eten, daarna een tekenfilm bekijken van Peter en de Wolf met een orkest erbij en daarna uitleg en demonstratie van de instrumenten die in de film werden gebruikt, waarna de kinderen zelf op de instrumenten mochten spelen. De film was nogal een drama, veel te zielig en te eng. Het spelen op de instrumenten was wel een groot succes.

Dochter 8 jaar: we hadden de ruimte bij de speeltuin afgehuurd (doordeweeks is daar een BSO) en alle meisjes uit de klas uitgenodigd voor een meidenfeestje. High tea, spelletjes (vragen met een doorgeefbom was een groot succes, zoals in Ik Hou Van Holland), tussendoor in de speeltuin spelen, taart eten. Deze verjaardag was echt heel leuk en de kinderen waren enthousiast.

Voor dit jaar weet ik het nog niet. Ze wil dit jaar ook kinderen van buiten de klas/buiten school vragen, dus het wordt sowieso wat meer gemengd, ook qua leeftijd, want er zitten ook meisjes van 10/11 tussen, en ik denk dat ze haar beste vriendinnetje van de camping er ook heel graag bij zou hebben want dat is echt haar allerbeste vriendin van iedereen. Het liefst zou ik het bij het vakantiehuisje van mijn ouders vieren, want daar is een mooie grote tuin en daar hebben we een supermooie speeltuin tot onze beschikking, daarbij kun je op zo'n camping ook makkelijk een speurtocht uitzetten. Het is alleen wel een uur rijden van onze woonplaats, dus moeten we alle kinderen daar krijgen, en ze is in oktober jarig, dus we weten ook niet zeker wat het weer doet. Dus dan misschien toch maar hier (vriendin van de camping woont ook niet ver van onze woonplaats dus dat zou dan op zich ook nog kunnen), maar we weten niet nog echt wat.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem286

Bericht 20 Aug 2018 23:45

Re: Kinderfeestjes Topic

Handig zo’n topic voor inspiratie :)

Toen dochter 5 werd hadden wij van 14:00 tot 17:00 feestje. Prinsessenthema, ze hadden hun jurken mee en in huis had ik alles versierd. Eerst gingen ze een prinsessencakeje eten en cadeautjes uitpakken. Daarna kasteelspaarpot beschilderen en kroontjes versieren. Daarna jurken aan en op de foto. Daarna waren ze kapot, dus filmpje gekeken en aan het eind nog roze pannenkoeken gegeten (kleurstof erin gedaan). Blije prinsesjes naar huis gebracht :)
<<

Pink

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 105

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:07

Bericht 21 Aug 2018 15:09

Re: Kinderfeestjes Topic

Dochter is laatst 5 geworden en heeft een eenhoorn feestje gegeven. Hebben het op maandagmiddag uit school gedaan van 15.15 tot 17.30, dit was lang genoeg na een lange schooldag en zo konden ze thuis nog even rustig eten en bijkomen.

Ik had alles thuis in Eenhoorn style aangekleed, een regenboog cake gebakken die ze hebben versierd. Cadeautjes uitgepakt en hebben we als activiteit zout gekleurd met stoepkrijt en in glazen potjes gedaan, deze konden ze daarna versieren met Eenhoorn stickers. Daarna heb ik glitter-tattoos gezet en hebben de kindjes lekker gespeeld. Als cadeautje kregen ze allemaal een eenhoorn zakje mee naar huis met snoepjes, Eenhoorn pen/potlood en stickers.

Feestje was super geslaagd en dat met 2 meiden en 5 jongens:-)
<<

Anoniem298

Bericht 21 Aug 2018 15:15

Re: Kinderfeestjes Topic

Vijfde verjaardag: dierentuin met rondleiding

Zesde verjaardag: dierentuin met speurtocht

Zevende verjaardag: middagje Monkeytown

Achtste verjaardag: middagje binnenspeeltuin in onze woonplaats

Negende verjaardag komt eraan, dus we zijn aan het verzinnen wat te doen. Dochter wil zwemmen, is dat een beetje leuk als kinderfeestje? Of is dat erg 1993?
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 21 Aug 2018 17:44

Re: Kinderfeestjes Topic

Ik vind zwemmen helemaal niet 1993, maar ik zou het wel alleen aandurven met kinderen die hun zwem-ABC hebben, en om dat nou eerst te gaan informeren bij de ouders? Of weet jij dat van alle kinderen?
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 21 Aug 2018 18:00

Re: Kinderfeestjes Topic

Toen hij 5 werd hebben we het thuis gedaan en zijn naar een grote speeltuin in de buurt geweest.
Hij is net 6 geworden en hebben het in Ballorig gevierd, dat wilde hij zelf heel graag. Vond het zelf ook echt wel ideaal.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1955

Geregistreerd: 19 Jan 2015 13:10

Bericht 21 Aug 2018 18:18

Re: Kinderfeestjes Topic

Jet, mijn dochter wil ook een zwemfeestje dit jaar en ik denk dat we dat wel gaan doen. Ze wilde vorig jaar al, maar toen had ongeveer de helft van de kinderen die ze wilde uitnodigen nog niet eens een A diploma. Dus dat vond ik toen geen goed idee, veel te link.

Nu hebben de meeste kinderen wel een of meerdere diploma's, maar als ze zeker weet wie ze het liefst uitnodigt ga ik dat nog wel even checken bij de ouders. Mochten er weer teveel kinderen zijn met onvoldoende diploma's dan denk ik toch dat we iets weer anders verzinnen ipv zwemmen. Al denk ik dat het nu wel goed moet komen, veel vriendinnetjes hebben afgelopen jaar zwemdiploma's gehaald.

Qua feestjes had ik hier verder:

5 jaar: feestje thuis met frozen thema. Oa pannenkoeken gegeten, cupcakes versierd, kroontjes versierd, kleurplaten, frozen muziek, even 'vrij' gespeeld en aan het einde een stuk van de frozen film.

6 jaar: feestje bij een lokale indoorspeeltuin. Leek mij niet geweldig, maar dochter wilde graag en het was super relaxt. We gingen op maandagmiddag en ze hadden een privéspeeltuin. Frietjes en ijsje erbij en lekker veel gespeeld. En geen rommel thuis!

7 jaar: feestje thuis met cadeautjes verstoppen, patat eten (lekker zo op een plastic kleed op tafel en de saus ook), een speurtocht buiten (met schat aan het einde) en houten fotolijstjes versieren met foto erin (polaroid camera gebruikt). Was ook erg leuk!

Dit jaar dus waarschijnlijk een zwemfeestje voor dochter. En zoon wordt 5 over een half jaar, dus ik lees gelijk mee voor wat inspiratie voor hem. Ik zie hem bijvoorbeeld geen fotolijstjes knutselen, wordt voor hem wel echt een ander feestje denk ik.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 21 Aug 2018 18:22

Re: Kinderfeestjes Topic

Dat is inderdaad wel slim, om het partijtje te vieren als andere scholen niet vrij zijn. Ik zie dat ook vaak als Y een studiedag of roostervrije dag heeft. Er zijn dan relatief weinig bezoekers maar relatief veel partijtjes.

Y had laatst bij een vriendinnetje een spionnenfeestje, dat vond ze echt het leukste feestje ooit. Was ook echt heel leuk gedaan, alles was in spionnenstijl, inclusief de uitnodiging, die was verpakt als geheime boodschap voor de andere spionnen.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Fiwen

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 24 Apr 2014 13:38

Bericht 22 Aug 2018 17:40

Re: Kinderfeestjes Topic

Leuke ideeën komen er voorbij.

5 jaar: thuis. Ik had voor alle meiden een prinsessenjurk gemaakt. We gingen sierradendoosjes geschilderd en versierd. Verder schminken, filmpje kijken en frietjes picknick (met z'n allen in de huiskamer op kleedjes op de grond voor de tv)

6 en 7 jaar: binnenspeeltuin.

8 jaar: ze heeft een vast clubje met 4 meiden die altijd samen spelen dus we hebben haar de keuze gegegeven tussen veel kindjes en dan iets van binnenspeeltuin of met die 3 vriendinnen een dagje Efteling.
Nu gaan we dus volgend weekend naar de Efteling. We hebben een abonnement en kunnen daarmee een aantal kaarten met 50% korting kopen en 1 vriendinnetje heeft ook een abonnement. Dus we zijn met z'n allen voor €40,- binnen. Broodjes, drinken en lekkers mee en in het park een ijsje en 's avonds frietjes eten.
Grote meid: 25-08-2010
Kleine meid: 15-09-2016

http://www.juulsoof.nl
Instagram & Facebook: @juulensoof
<<

Travel

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 694

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:28

Bericht 28 Aug 2018 11:37

Re: Kinderfeestjes Topic

5 jaar : Thuis gevierd.
Cupcake eten, en kwam rapunzel op bezoek en ging kleuren met d ekids, liedjes zingen en schminken.
Daarna armband maken en patat en snack op het wegwerp kleed.

Op het lijstje wat ik heb staan :
Watermuseum
Landal prinsessenfeest
Op de manege pony's poetsen ,rijden en versieren. Waarna er een lichtjesparcours wordt gelopen.
Bioscoop feestje
Kasteel feestje

Aanrader voor een site is deze, staan kinderfeestjes per provincie, even je plaatnaam intypen en klaar. Volop ideeen.
https://www.kidsproof.nl/Arnhem/kinderfeestje
https://www.instagram.com/handmade_by_linn/?hl=nl

20 januari 2013 Knuffelkont
14 april 2015 Draakje
24 april 2017 Deugniet
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 28 Aug 2018 14:29

Re: Kinderfeestjes Topic

Vorig jaar toen ze 5 werd hebben we het thuis gevierd, patatjes, houten doosje versieren, buiten spelen en cake versieren.

Ze is morgen jarig dus ergers mam de vakantie weer een feestje. Ze wil zelf graag naar ballorig.
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:47

Bericht 28 Aug 2018 15:55

Re: Kinderfeestjes Topic

Mijn dochter is een week voor 5 dec jarig en wou graag een sint feestje. Speurtocht naar huis gedaan vanuit school en daarna konden ze veren op hun pietenmuts verdienen door pepernoten te bakken, cadeautjes gooien, pieten kunsten ,spelletjes etc. Frietjes en snackjes van tafel gegeten en de pietenmuts en pepernoten mee naar huis
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5097

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 29 Aug 2018 11:53

Re: Kinderfeestjes Topic

Even een andere vraag maar wel rondom kinderfeestjes.

Geven jullie na het feestje altijd wat mee? Zo'n zakje met iets? Ik deed dat de afgelopen 2x keren wel, maar nu denk ik ik wil iets anders iets originelers. Vervolgens denk ik weer dat ik niet zo moet zeuren wat het boeit die kinderen niet die zijn blij met snoepjes :-)
Maar misshien kan ik iets met jullie tips.
:heart: :heart: 2011
<<

Peach

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 560

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:46

Bericht 29 Aug 2018 14:05

Re: Kinderfeestjes Topic

De laatste verjaardag bij me dochter had ik van die etuitjes gekocht bij de action waar pennen, potloden en een gum in zat. Vonden ze erg leuk!
Wou eerst zo een geheimschrift pen met notitie boekje doen maar de pennen hadden ze niet toen.
Volgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron