Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Krijg mails terug.

<<

caribbeanlover

Bericht 19 Aug 2018 11:09

Krijg mails terug.

Ik heb een hotel wat gevraagd en krijg de mails steeds terug. Bovenaan staat hun mailadres dus het komt van hun en daaronder zie ik mijn mail staan. Ik heb ze eerder gevraagd hoe dat kan en gezegd dat ik denk dat er wat met hun computer is. Hun zeggen van niet. Ik wil 1 ding weten dus dat is wat ik alleen steeds vraag.
Wat is er aan de hand?
<<

Anoniem304

Bericht 19 Aug 2018 11:53

Re: Krijg mails terug.

Als ze zeggen dat er niks met hun computer is heb je dus contact met ze. Stel je vraag op die manier. ;)
<<

caribbeanlover

Bericht 19 Aug 2018 12:03

Re: Krijg mails terug.

Cotton schreef:Als ze zeggen dat er niks met hun computer is heb je dus contact met ze. Stel je vraag op die manier. ;)


Hoe bedoel je stel je vraag op die manier? Het is toch gek dat ik mijn eigen mails terug krijg met hun mailadres erboven dus daaraan kan ik zien van wie die komt.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 19 Aug 2018 12:07

Re: Krijg mails terug.

Ze geven antwoord op jouw bericht dat er iets mis is met hun computer, hoe heb je dat contact gelegd dan.
<<

Anoniem304

Bericht 19 Aug 2018 12:08

Re: Krijg mails terug.

caribbeanlover schreef:
Cotton schreef:Als ze zeggen dat er niks met hun computer is heb je dus contact met ze. Stel je vraag op die manier. ;)


Hoe bedoel je stel je vraag op die manier? Het is toch gek dat ik mijn eigen mails terug krijg met hun mailadres erboven dus daaraan kan ik zien van wie die komt.

Wat maakt het uit als ze je verder gewoon helpen?

Zo werkt hun systeen blijkbaar.
<<

caribbeanlover

Bericht 19 Aug 2018 12:12

Re: Krijg mails terug.

Cotton schreef:
caribbeanlover schreef:
Cotton schreef:Als ze zeggen dat er niks met hun computer is heb je dus contact met ze. Stel je vraag op die manier. ;)


Hoe bedoel je stel je vraag op die manier? Het is toch gek dat ik mijn eigen mails terug krijg met hun mailadres erboven dus daaraan kan ik zien van wie die komt.

Wat maakt het uit als ze je verder gewoon helpen?

Zo werkt hun systeen blijkbaar.


Ze helpen dus niet dat is het hele verhaal, want ik krijg steeds mijn mails terug. Dat heb ik ook wel eens gehad als een bedrijf niet meer bestond of het mailadres niet meer bestond. Nu is het een ander geval. Soms reageren ze wel en dat is juist het rare eraan.
Laatst gewijzigd door caribbeanlover op 19 Aug 2018 14:49, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:20

Bericht 19 Aug 2018 12:16

Re: Krijg mails terug.

Is het misschien meer een ontvangstbevestiging, waarbij jouw e-mail dan helemaal eronder staat?
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4358

Geregistreerd: 22 Feb 2015 14:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 19 Aug 2018 12:17

Re: Krijg mails terug.

Kan je het antwoord op je vraag niet ergens opzoeken of via je reisorganisatie navragen? Of heb je rechtstreeks geboekt?
<<

Anoniem248

Bericht 19 Aug 2018 12:20

Re: Krijg mails terug.

Dragonfly schreef:Is het misschien meer een ontvangstbevestiging, waarbij jouw e-mail dan helemaal eronder staat?

Klinkt mij als dit, idd.
<<

caribbeanlover

Bericht 19 Aug 2018 12:36

Re: Krijg mails terug.

Dragonfly schreef:Is het misschien meer een ontvangstbevestiging, waarbij jouw e-mail dan helemaal eronder staat?


Heb even gekeken en dat is niet het geval snap er echt niks van en ook niet dat ze soms wel reageren.
<<

caribbeanlover

Bericht 19 Aug 2018 12:36

Re: Krijg mails terug.

Scandic schreef:Kan je het antwoord op je vraag niet ergens opzoeken of via je reisorganisatie navragen? Of heb je rechtstreeks geboekt?


We hebben nog niks geboekt, maar de vraag was rechtstreeks via het hotel.
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:20

Bericht 19 Aug 2018 12:38

Re: Krijg mails terug.

Apart zeg! En kun je ze misschien anders op een andere manier bereiken, bijvoorbeeld als ze een Facebook pagina hebben?
<<

Anoniem248

Bericht 19 Aug 2018 12:42

Re: Krijg mails terug.

Wat staat er in het onderwerp van de mail die je terug krijgt?
<<

caribbeanlover

Bericht 19 Aug 2018 12:58

Re: Krijg mails terug.

Maple schreef:Wat staat er in het onderwerp van de mail die je terug krijgt?


Hoe bedoel je? Oh de titel bedoel je zeker daar staat hello again wat ik dus als onderwerp heb gekozen. Daaronder staat een turquoise cirkel en daarin een witte i aangezien hun emailadres met een i begint. Naast die cirkel staat hun adres dus het is echt dat ik het steeds terug krijg en ik doe niks fout. Dit is zo raar ook omdat ze een andere keer toen het gebeurde na een aantal keren ineens wel reageerde.
<<

Anoniem248

Bericht 19 Aug 2018 13:06

Re: Krijg mails terug.

caribbeanlover schreef:
Maple schreef:Wat staat er in het onderwerp van de mail die je terug krijgt?


Hoe bedoel je? Oh de titel bedoel je zeker daar staat hello again wat ik dus als onderwerp heb gekozen. .


Staat er Re: voor?

Oh, kan het zo zijn dat je -zonder dat je het wist- misschien wat aan de instellingen van je mail hebt veranderd? Dan hun antwoord ónder de tekst staat die jij gemaild hebt, i.p.v. erboven?
<<

caribbeanlover

Bericht 19 Aug 2018 13:14

Re: Krijg mails terug.

Maple schreef:
caribbeanlover schreef:
Maple schreef:Wat staat er in het onderwerp van de mail die je terug krijgt?


Hoe bedoel je? Oh de titel bedoel je zeker daar staat hello again wat ik dus als onderwerp heb gekozen. .


Staat er Re: voor?

Oh, kan het zo zijn dat je -zonder dat je het wist- misschien wat aan de instellingen van je mail hebt veranderd? Dan hun antwoord ónder de tekst staat die jij gemaild hebt, i.p.v. erboven?


Er staat idd RE voor. Ik heb de laatste mail beantwoord en daarin dus dat geen gevraagd wat ik steeds terug krijg. Misschien moet ik gewoon een hele nieuwe mail maken dat ga ik even doen. Zie net dat ik dat al gedaan heb dus wacht het even af. Wel raar dat het dmw van beantwoorden steeds terug komt.

In de laatste die ik verzonden heb staat bij van hun adres en bij aan mijn adres. Dat is een mail waarin ik dus nog steeds dezelfde vraag stel en die terug krijg zonder antwoord.
Het enige wat ik kan bedenken is dat er iemand is die niet wilt beantwoorden en het zonder pardon terug stuurt.

Ik heb het nu via FB gevraagd.
<<

caribbeanlover

Bericht 19 Aug 2018 14:56

Re: Krijg mails terug.

Zo he krijg gewoon binnen 5 min. wat zeg ik 2 min, antwoord..........................vreemd!
<<

Anoniem248

Bericht 19 Aug 2018 15:03

Re: Krijg mails terug.

Netjes toch.
<<

Anoniem244

Bericht 19 Aug 2018 15:16

Re: Krijg mails terug.

Volgens mij houdt dat dan in dat de mail niet bezorgd is?
Zo’n automatische error beantwoorder.
Dus dan hebben ze je mail nooit ontvangen en filtert het systeem de mail eruit en stuurt het weer terug naar de verzender
<<

caribbeanlover

Bericht 19 Aug 2018 15:23

Re: Krijg mails terug.

Maple schreef:Netjes toch.


Ja opzich wel.

Radler, dan zou dat het idd kunnen zijn, maar het blijft raar. Dank je voor de opheldering.
<<

Anoniem248

Bericht 19 Aug 2018 16:19

Re: Krijg mails terug.

Radler schreef:Volgens mij houdt dat dan in dat de mail niet bezorgd is?
Zo’n automatische error beantwoorder.
Dus dan hebben ze je mail nooit ontvangen en filtert het systeem de mail eruit en stuurt het weer terug naar de verzender

Klopt! Daarom vroeg ik naar het onderwerp idd, meestal staat er dan iets van ‘Delivery failure’ voor ofzo.
<<

caribbeanlover

Bericht 19 Aug 2018 16:21

Re: Krijg mails terug.

Maple schreef:
Radler schreef:Volgens mij houdt dat dan in dat de mail niet bezorgd is?
Zo’n automatische error beantwoorder.
Dus dan hebben ze je mail nooit ontvangen en filtert het systeem de mail eruit en stuurt het weer terug naar de verzender

Klopt! Daarom vroeg ik naar het onderwerp idd, meestal staat er dan iets van ‘Delivery failure’ voor ofzo.


Daar ben ik mee bekend, maar dat stond er niet. Ach het is opgelost nu en we gaan daarheen. Dank je voor je tips/hulp.
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:20

Bericht 20 Aug 2018 19:56

Re: Krijg mails terug.

Fijn dat het zo wel gelukt is!
<<

caribbeanlover

Bericht 20 Aug 2018 20:11

Re: Krijg mails terug.

Dragonfly schreef:Fijn dat het zo wel gelukt is!


Dank je. Gelukkig wel, maar het blijft raar dat als ik steeds op beantwoord klik dat ze 9 v/d 10 niet reageren en dan in een keer wel.
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5672

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 20 Aug 2018 23:15

Re: Krijg mails terug.

Wat ik wel eens begrepen heb is dat het ook kan zijn dat de mailbox vol zit en dan krijg je de mail ook terug.
Nu is dat met een Hotmailaccount haast onmogelijk, maar vroeger kon dat wel. Misschien hebben ze daar er nog wel last van.

Maar iig, alvast een fijne vakantie!
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers