Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Lente mama's 2019 ( maart/april/mei)

<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1960

Geregistreerd: 18 Nov 2013 20:57

Bericht 16 Aug 2018 22:35

Re: Lente mama's 2019 ( maart/april/mei)

Geel: wat een mooi nieuws, gefeliciteerd!
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 17 Aug 2018 06:15

Re: Lente mama's 2019 ( maart/april/mei)

Hee Geel wat goed!! Gefeliciteerd!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

.namasté.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1893

Geregistreerd: 14 Apr 2014 11:58

Bericht 17 Aug 2018 07:36

Re: Lente mama's 2019 ( maart/april/mei)

Sunshine, leuk om te zien hè wat een klein spartelend mensje dat al is met 10 weken! En zo fijn dat de misselijkheid over is, dat maakt de dagen -ondanks die vervelende vermoeidheid- toch wat dragelijker. Bij mij gaat het wat op en af, de ene dag heb ik er wat meer last van dan de andere dag. Ik kan nog steeds wel weinig verdragen van luchtjes. 18 September schiet al op, zo spannend om te horen wat het geslacht gaat zijn hè. Is het een pretecho?

Haley, veel succes bij de echo vandaag! En lastig ja die vermoeidheid, vooral als er vanalles op je planning staat en je je niet echt aan de vermoeidheid kan overgeven.
"Life happens when you're busy making other plans"

♡ Boy january 2014
♡ Girl january 2016
♡ Girl march 2019
♡ Girl september 2020
<<

Sunshine86

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 491

Geregistreerd: 13 Jan 2016 09:35

Bericht 17 Aug 2018 07:55

Re: Lente mama's 2019 ( maart/april/mei)

.namasté. schreef:Sunshine, leuk om te zien hè wat een klein spartelend mensje dat al is met 10 weken! En zo fijn dat de misselijkheid over is, dat maakt de dagen -ondanks die vervelende vermoeidheid- toch wat dragelijker. Bij mij gaat het wat op en af, de ene dag heb ik er wat meer last van dan de andere dag. Ik kan nog steeds wel weinig verdragen van luchtjes. 18 September schiet al op, zo spannend om te horen wat het geslacht gaat zijn hè. Is het een pretecho?

Haley, veel succes bij de echo vandaag! En lastig ja die vermoeidheid, vooral als er vanalles op je planning staat en je je niet echt aan de vermoeidheid kan overgeven.

Ja klopt dat is een pretecho (2D), zoveel zin in. Echt geen flauw idee wat het wordt hihi. Alles is goed :)
Maar gewoon zo nieuwsgierig..

Heb je naast de 'last' van nare luchtjes verder nog kwaaltjes? Wanneer heb jij een echo?
Afbeelding
Afbeelding
<<

.namasté.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1893

Geregistreerd: 14 Apr 2014 11:58

Bericht 17 Aug 2018 08:19

Re: Lente mama's 2019 ( maart/april/mei)

Sunshine86 schreef:
.namasté. schreef:Sunshine, leuk om te zien hè wat een klein spartelend mensje dat al is met 10 weken! En zo fijn dat de misselijkheid over is, dat maakt de dagen -ondanks die vervelende vermoeidheid- toch wat dragelijker. Bij mij gaat het wat op en af, de ene dag heb ik er wat meer last van dan de andere dag. Ik kan nog steeds wel weinig verdragen van luchtjes. 18 September schiet al op, zo spannend om te horen wat het geslacht gaat zijn hè. Is het een pretecho?

Haley, veel succes bij de echo vandaag! En lastig ja die vermoeidheid, vooral als er vanalles op je planning staat en je je niet echt aan de vermoeidheid kan overgeven.

Ja klopt dat is een pretecho (2D), zoveel zin in. Echt geen flauw idee wat het wordt hihi. Alles is goed :)
Maar gewoon zo nieuwsgierig..

Heb je naast de 'last' van nare luchtjes verder nog kwaaltjes? Wanneer heb jij een echo?



Haha ik ken die nieuwsgierigheid! Ook alleen maar leuk om je kleintje dan nog een keer extra te bekijken. Hebben jullie al een zoon of een dochter? Ik zit nog te twijfelen over een pretecho, als je alleen de standaard echo's hebt zijn het er zo weinig... maar goed eerst maar eens de eerste echo afwachten. Eerste echo heb ik de 30e augustus, dus het komt eindelijk in de buurt. Ben dan al ongeveer 10 weken, had ook liever eerder al een echo gehad voor een bevestiging dat 't goed zit. Voor mijn gevoel ben ik nog wel zwanger.. Opzich valt het naast de luchtjes en misselijkheid nog mee, een enkele dag heb ik ineens wel weer hoofdpijn. Vermoeidheid is ook aanwezig, maar kan wel rustig aan doen gelukkig. Ik hoop dat ik net als jou over een paar weken gewoon van die misselijkheid af ben!
"Life happens when you're busy making other plans"

♡ Boy january 2014
♡ Girl january 2016
♡ Girl march 2019
♡ Girl september 2020
<<

Sunshine86

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 491

Geregistreerd: 13 Jan 2016 09:35

Bericht 17 Aug 2018 11:06

Re: Lente mama's 2019 ( maart/april/mei)

.namasté. schreef:
Sunshine86 schreef:
.namasté. schreef:Sunshine, leuk om te zien hè wat een klein spartelend mensje dat al is met 10 weken! En zo fijn dat de misselijkheid over is, dat maakt de dagen -ondanks die vervelende vermoeidheid- toch wat dragelijker. Bij mij gaat het wat op en af, de ene dag heb ik er wat meer last van dan de andere dag. Ik kan nog steeds wel weinig verdragen van luchtjes. 18 September schiet al op, zo spannend om te horen wat het geslacht gaat zijn hè. Is het een pretecho?

Haley, veel succes bij de echo vandaag! En lastig ja die vermoeidheid, vooral als er vanalles op je planning staat en je je niet echt aan de vermoeidheid kan overgeven.

Ja klopt dat is een pretecho (2D), zoveel zin in. Echt geen flauw idee wat het wordt hihi. Alles is goed :)
Maar gewoon zo nieuwsgierig..

Heb je naast de 'last' van nare luchtjes verder nog kwaaltjes? Wanneer heb jij een echo?



Haha ik ken die nieuwsgierigheid! Ook alleen maar leuk om je kleintje dan nog een keer extra te bekijken. Hebben jullie al een zoon of een dochter? Ik zit nog te twijfelen over een pretecho, als je alleen de standaard echo's hebt zijn het er zo weinig... maar goed eerst maar eens de eerste echo afwachten. Eerste echo heb ik de 30e augustus, dus het komt eindelijk in de buurt. Ben dan al ongeveer 10 weken, had ook liever eerder al een echo gehad voor een bevestiging dat 't goed zit. Voor mijn gevoel ben ik nog wel zwanger.. Opzich valt het naast de luchtjes en misselijkheid nog mee, een enkele dag heb ik ineens wel weer hoofdpijn. Vermoeidheid is ook aanwezig, maar kan wel rustig aan doen gelukkig. Ik hoop dat ik net als jou over een paar weken gewoon van die misselijkheid af ben!

Wat leuk zie dat jij al 2 kids hebt :)
Inderdaad het aantal echo's valt tegen. Daarentegen mag ik wel op extra controle als ik dat fijn vind, om bijv het hartje nog even te horen. Maar vooral proberen erop te vertrouwen dat alles goedkomt met onze spruitjes.
Wij hebben al een dochter, in oktober wordt ze 2 jaar. Hoe oud zijn jouw kinderen precies?
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem235

Bericht 17 Aug 2018 17:41

Re: Lente mama's 2019 ( maart/april/mei)

Yes! Kloppend hartje gezien en gehoord. Alles leek goed zo ver. Ze houdt vooralsnog dezelfde termijn aan als die ik zelf ook denk. 7+1 dan nu. Maar bij de termijnecho over vier weken weten we meer:).
<<

SophieZMY

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2368

Geregistreerd: 23 Mrt 2014 08:52

Bericht 17 Aug 2018 17:53

Re: Lente mama's 2019 ( maart/april/mei)

Yes haley, ook al zulk goed nieuws!! Jeej. Geniet er maar lekker van!
<<

.namasté.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1893

Geregistreerd: 14 Apr 2014 11:58

Bericht 17 Aug 2018 18:39

Re: Lente mama's 2019 ( maart/april/mei)

Haley, fijn dat de echo goed was. En leuk dat je het hartje al hebt kunnen horen!

Sophie, dat is wel fijn dat je makkelijk eens een keer extra langs kan als je even wilt weten of alles nog goed zit. Hier gaat het allemaal via het ziekenhuis, die zijn toch een stukje zakelijker en echt van het noodzakelijke. En ik denk ook heel druk, aangezien hier de enigste verloskundigen zitten binnen een redelijk gebied.
Leuk een dochtertje! De oudste en jongste schelen ook 2 jaar, was in het begin wel eens pittig met een peuterpuber en een baby.. maar nu hebben ze al zo veel aan elkaar, zijn wel echt maatjes. Ze zijn nu 4 & 2. In januari 5 & 3.
"Life happens when you're busy making other plans"

♡ Boy january 2014
♡ Girl january 2016
♡ Girl march 2019
♡ Girl september 2020
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 18 Aug 2018 09:51

Re: Lente mama's 2019 ( maart/april/mei)

[/tr]


ForumnaamLeeftijdHoeveelste kindje UitgerekendGeslachtBijzonderhedenDatum echo
Nijn31tweedeHalf aprilNog niet bekend-28 augustus
Namasté26DerdeEind maartNog niet bekend- 30 augustus
Butterfly27EersteEind maart Nog niet bekend-13 augustus
SophieZMY32Tweede20 maart Nog niet bekend-29 augustus termijn
Loekie32Tweede9 april Nog niet bekend-14 september
Sunshine8631tweede14 maartNog niet bekend-18 september
Joey32Eerste 4 aprilNog niet bekend13 september


Ik was Haley. Ga nu onder mijn eigen naam meeschrijven en heb mezelf dus in de tabel gezet.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 18 Aug 2018 09:54

Re: Lente mama's 2019 ( maart/april/mei)

Wat leuk Joey, gefeliciteerd!
Let's discover the world together.
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 18 Aug 2018 10:01

Re: Lente mama's 2019 ( maart/april/mei)

Dank je. Ik voel me echt goed. Al voor mijn zwangerschap ging mijn afstuderen k*t en dat drukt wel op me. En Ik ben sinds een week echt zo moe, slaap halve dagen, word daar wel wat moedeloos van. Maar desondanks ben ik gewoon overwegend in een goed humeur en vrolijk. Terwijl ik helemaal niet zo vrolijk aangelegd ben :smile:. Mijn moeder had dit ook tijdens haar zwangerschappen, dus ik hoop dat dit zo blijft.
<<

Loekie

Noob

Berichten: 72

Geregistreerd: 07 Aug 2018 07:23

Bericht 18 Aug 2018 20:08

Re: Lente mama's 2019 ( maart/april/mei)

Leuk dat jij het bent Joey! Wat rot dat je zo moe bent, je blijheid maakt een hoop goed! Ik ben de laatste dagen ook heel moe. Slaap met mijn kind mee als het kan. Ik herinner mij nu wel dat ik dit de eerste keer ook had. Toen lag ik veel op de bank en deedt ik weinig aan het huishouden. Nu gaat dat niet. Dus daardoor valt de vermoeidheid meer op. Denk ik.

Hebben jullie al bedacht hoe je het bekendt wil maken? Ik zit te denken aan een shirt of ballon letters. Ik weet alleen niet waar ik die ballonnen kan vinden. Iemand een idee?
<<

SophieZMY

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2368

Geregistreerd: 23 Mrt 2014 08:52

Bericht 19 Aug 2018 10:42

Re: Lente mama's 2019 ( maart/april/mei)

Leuk Joey! :D

Wij gaan t bekend maken als m’n ouders hun verjaardag vieren. Heb een “jullie worden weer opa en oma” pakketje en die geven we dan. Benieuwd naar de reactie :D
<<

Geel

Bericht 19 Aug 2018 12:55

Re: Lente mama's 2019 ( maart/april/mei)

Lady schreef:Hoeveel weken scheelt het qua uitgerekende datum tov M? Ik was van J zes dagen later uitgerekend dan destijds van D. Vond het wel bijzonder en qua kleding is het heel handig omdat ze gelijk op gaan qua maat en seizoenen. Nu is het ook leuk om te vergelijken met foto’s. Ze schelen qua verjaardagen uiteindelijk precies twee weken.
Ik weet het niet precies. Als ik gewoon de datum van mijn laatste menstruatie invul, kom ik uit op 30 maart en M is van 18 maart. Maar ik denk dat ik iets verder word gezet. Nog een paar weekjes wachten. Wat jij zegt is wel handig inderdaad, dat is een voordeel dat ik zelf nog niet had gezien!

De rest ook bedankt voor de felicitaties!

Joey, wat leuk dat jij ook zwanger bent en dat alles goed is. Lekker hè, dat optimistische gevoel steeds. Ik heb dat ook heel sterk, mits ik niet moe en misselijk ben.

Ik ga ook maar 'ns even die tabel invullen.
<<

Geel

Bericht 19 Aug 2018 12:57

Re: Lente mama's 2019 ( maart/april/mei)

[/tr]



ForumnaamLeeftijdHoeveelste kindje UitgerekendGeslachtBijzonderhedenDatum echo
Nijn31tweedeHalf aprilNog niet bekend-28 augustus
Namasté26DerdeEind maartNog niet bekend- 30 augustus
Butterfly27EersteEind maart Nog niet bekend-13 augustus
SophieZMY32Tweede20 maart Nog niet bekend-29 augustus termijn
Loekie32Tweede9 april Nog niet bekend-14 september
Sunshine8631tweede14 maartNog niet bekend-18 september
Joey32Eerste 4 aprilNog niet bekend13 september
Geel35Tweede 30 maartNog niet bekend-6 september
<<

Happier

Noob

Berichten: 20

Geregistreerd: 29 Jul 2018 21:33

Bericht 19 Aug 2018 15:53

Re: Lente mama's 2019 ( maart/april/mei)

Gefeliciteerd Geel en Joey!

@ Loekie, bij de HEMA hebben ze folie ballonnen van letters. Nu ook nog in de aanbieding zag ik :)

https://www.hema.nl/vrije-tijd-kantoor/ ... 10147.html
<<

Poppedopje

Noob

Berichten: 66

Geregistreerd: 19 Aug 2018 19:03

Bericht 19 Aug 2018 19:07

Re: Lente mama's 2019 ( maart/april/mei)

Ik kom me ook melden! Zoals het er nu naar uitziet, is mijn uitgerekende datum 12 april en ik heb al een kind van bijna 4.
Vooralsnog voel ik me goed. Wel iets vermoeider dan normaal. Mijn buik groeit echt al als een malle, helaas. Heb dus ook al positiedingen aan (leggings en nog een broek van mijn vorige zwangerschap). Gewone broeken zitten me echt niet meer lekker. Dus ik draag nu vooral jurkjes en doe daar vestjes overheen, zodat ik die over mijn buik kan trekken :)

Overigens heb ik al een idee hoe we bekend gaan maken dat er een tweede op komst is. Toevallig net wat via Wish besteld voor ons huidige kindje en dat ga ik dan gebruiken :)
<<

Loekie

Noob

Berichten: 72

Geregistreerd: 07 Aug 2018 07:23

Bericht 19 Aug 2018 19:24

Re: Lente mama's 2019 ( maart/april/mei)

Gefeliciteerd poppedopje! Post je onder een andere naam normaal gesproken? Ik ben wel nieuwsgierig wat je besteldt hebt!
<<

Poppedopje

Noob

Berichten: 66

Geregistreerd: 19 Aug 2018 19:03

Bericht 19 Aug 2018 19:27

Re: Lente mama's 2019 ( maart/april/mei)

Loekie schreef:Gefeliciteerd poppedopje! Post je onder een andere naam normaal gesproken? Ik ben wel nieuwsgierig wat je besteldt hebt!


Als ik op het forum ben (niet meer zo vaak) dan wel ja :) Dus ik blijf ook nog even wat vaag in mijn omschrijvingen, omdat de link anders wel heel snel gelegd is. En ik wil het graag nog even geheim houden voor mijn omgeving (voor zover dat lukt :12: )

Ik heb trouwens een superhero cape en masker besteld (maar dan van Paw Patrol) en ga een foto maken van mijn kind in die outfit met daarbij "every superhero needs a side kick" en dan side kick expected mid april 2019 eronder
<<

.namasté.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1893

Geregistreerd: 14 Apr 2014 11:58

Bericht 19 Aug 2018 19:29

Re: Lente mama's 2019 ( maart/april/mei)

Gefeliciteerd Poppedopje! Lastig hé, als je zo vroeg al je buikje niet meer makkelijk kan verbergen.. Dan is het wel heel fijn om die positiekleren nog in huis te hebben :-)
"Life happens when you're busy making other plans"

♡ Boy january 2014
♡ Girl january 2016
♡ Girl march 2019
♡ Girl september 2020
<<

Loekie

Noob

Berichten: 72

Geregistreerd: 07 Aug 2018 07:23

Bericht 19 Aug 2018 19:29

Re: Lente mama's 2019 ( maart/april/mei)

Wat leuk bedacht!
<<

Poppedopje

Noob

Berichten: 66

Geregistreerd: 19 Aug 2018 19:03

Bericht 19 Aug 2018 19:32

Re: Lente mama's 2019 ( maart/april/mei)

@Namaste, ja dramatisch! Zal bij jou ook wel snel gegaan zijn al?
@Loekie, dank je wel! Maar de uitvoering moet nog maar blijken hoor. Moet even een goed moment bedenken waarop dat wil gaan doen. Wil ook nog uitnodigingen voor de verjaardag van ons kindje maken, dus dan kan dit er wellicht meteen bij. 2 vliegen in 1 klap :)
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5672

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 19 Aug 2018 21:31

Re: Lente mama's 2019 ( maart/april/mei)

Gefeliciteerd alle zangere dames!
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Sunshine86

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 491

Geregistreerd: 13 Jan 2016 09:35

Bericht 20 Aug 2018 09:19

Re: Lente mama's 2019 ( maart/april/mei)

Super fijn Joey een goede echo!! Heerlijk he die vrolijkheid!


@Loekie; Ik heb een shirtje gekocht voor mijn dochter met "Hoera ik word grote zus" en daar gaan we a.s. donderdag een foto van maken buiten. Volgende week ga ik het op mijn werk vertellen dus dan ga ik het ook delen op social media. Voor de rest iedereen het gewoon verteld. Niet echt op een speciale manier eigenlijk.
Het geslacht gaan we aan mijn ouders bekendmaken via een ballon met confetti! En dat laat ik ook filmen :)
Laatst gewijzigd door Sunshine86 op 20 Aug 2018 09:41, in totaal 1 keer gewijzigd.
Afbeelding
Afbeelding
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers