Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Stel, je gaat een huis bouwen

<<

Anoniem304

Bericht 17 Aug 2018 10:09

Re: Stel, je gaat een huis bouwen

Reva schreef:
Cotton schreef:
Fred schreef:Ieder zijn ding. Inderdaad. Alleen ramen wassen laten we uitbesteden (dit voornamelijk omdat we boven en aan het zijkant van de woning er niet bij kunnen.

Waar een wil is, is een weg.


Ja of in dit geval een telescoopladder.

:smile:
<<

Anoniem315

Bericht 17 Aug 2018 10:39

Re: Stel, je gaat een huis bouwen

Wij hebben een middelgroot huis en een enorme tuin, werken beide veel, maar doen alles zelf. We hebben het geld wel voor een schoonmaker of tuinman, maar ik wil geen mensen in en om huis :'-) En ik vind het leuk om in de tuin bezig te zijn en de ramen te wassen. Ik haal daar echt voldoening uit! Huis schoonmaken vind ik minder leuk, maar ja, ons huis is oud en compleet schoon/netjes krijg je het toch niet tot het helemaal verbouwd is.

Neemt niet weg dat ik zeker wel kan begrijpen dat je hulp inschakelt. Ieder zijn wensen en prioriteiten.

Als ik ons huis vanaf de grond opnieuw mocht bouwen, zou ik de volgende eisen hebben:

- Alles compleet volgens de laatste technieken geïsoleerd.
- Vloerverwarming in het woongedeelte. Niet in de slaapkamer, want die warmte straalt altijd door en vind ik vreselijk.
- Een kelder tot deels onder het huis (met schuilfunctie inbegrepen).
- Ramen die goed open kunnen.
- Een mooie openhaard.
- Zonnepanelen en zonneboiler.
- Zolderruimte (we hebben nu maar 1 verdieping, open tot aan de nok).
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:20

Bericht 17 Aug 2018 20:34

Re: Stel, je gaat een huis bouwen

Ik zou bij mijn droomhuis ook een tuinman willen. Tuinieren vind ik echt een rotklus (alleen het gras maaien vind ik leuk).
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers