Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat wil ik hebben uit Amerika?

<<

Anoniem243

Bericht 16 Aug 2018 19:17

Wat wil ik hebben uit Amerika?

Weet niet waar ik deze moet plaatsen, haha. Er is geen stomme vragen topic in deze pijler geloof ik :wink:

Mijn man moet voor werk naar de USA. Nu vraagt 'ie of hij nog iets voor me mee moet nemen. Dus wat hebben ze daar dat we hier niet hebben en dat ik absoluut wel wil? Snacks? Kleding? Gadgets? Iets?
<<

Anoniem249

Bericht 16 Aug 2018 19:18

Re: Wat wil ik hebben uit Amerika?

Slaappillen
Peanut butter M&M's
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2522

Geregistreerd: 02 Jan 2016 15:21

Bericht 16 Aug 2018 19:22

Re: Wat wil ik hebben uit Amerika?

Lady speed stick
<<

Anoniem304

Bericht 16 Aug 2018 19:23

Re: Wat wil ik hebben uit Amerika?

Snoooooeeeeeeepppp!
<<

Anoniem243

Bericht 16 Aug 2018 19:24

Re: Wat wil ik hebben uit Amerika?

Cotton schreef:Snoooooeeeeeeepppp!


Jamaarwelkedan!!!!!
<<

Anoniem304

Bericht 16 Aug 2018 19:49

Re: Wat wil ik hebben uit Amerika?

Sookie schreef:
Cotton schreef:Snoooooeeeeeeepppp!


Jamaarwelkedan!!!!!

ALLES met gekke combinaties.

:smile:
<<

Anoniem249

Bericht 16 Aug 2018 19:51

Re: Wat wil ik hebben uit Amerika?

reeses!
<<

Anoniem248

Bericht 16 Aug 2018 19:55

Re: Wat wil ik hebben uit Amerika?

Haha, ik weet wel wat ík zou willen hebben uit Amerika: hoestsnoepjes! Ze hebben daar een soort strepsils/anta flu achtig snoepje wat heel fijn is (althans, vinden wij) bij hoest en keelpijn. In Nederland helaas niet te krijgen en onze laatste zak is bijna op.

Maargoed, heb jij weinig aan. Ik zou inderdaad voor snoep/chocola enzo gaan. Vreemde smaakjes M&Ms (kokos :love:), Hersheys, Reeses, dat soort dingen.
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3185

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:39

Bericht 16 Aug 2018 19:58

Re: Wat wil ik hebben uit Amerika?

Reeses verkopen ze toch ook bij jamin en sommige jumbo supermarkten?
D. 💙14-01-2019💙
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43536

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 16 Aug 2018 20:02

Re: Wat wil ik hebben uit Amerika?

Ik koop bijna niks meer tegenwoordig omdat je 't allemaal hier wel kan krijgen. Burts Bees heeft nog wel een paar producten die je hier niet kan krijgen geloof ik en daar wel.

Ik zou zelf Gap vestjes voor kinderen kopen, die vind ik altijd leuk. (maar kan je tegenwoordig ook gewoon online bestellen)

Amerikaanse chocolade vind ik vies, met pinda olie gemaakt.

Oh ja tegenwoordig neem ik ook overal een flesje hot sauce mee. Dat is mijn go to souvenir geworden.
Let's discover the world together.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43536

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 16 Aug 2018 20:07

Re: Wat wil ik hebben uit Amerika?

Gadgets werken vaak niet goed overigens. Sowieso andere stekker, vaak ander voltage. Telefoons enzo zitten op andere regio. Het kan wel hoor maar daar zou ik je even goed over inlezen als je iets specifiek wil.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem249

Bericht 16 Aug 2018 20:14

Re: Wat wil ik hebben uit Amerika?

Mijn laptop komt uit Amerika en heb daar allemaal geen last van hoor!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43536

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 16 Aug 2018 20:19

Re: Wat wil ik hebben uit Amerika?

Claire**** schreef:Mijn laptop komt uit Amerika en heb daar allemaal geen last van hoor!


Maar wel met een verloopstekkertje neem ik aan? Of zaten er meerdere stekkers aan? Had ik vroeger ook uit Engeland, maar dan moest ik 'm wel altijd met verloopstekkertje gebruiken (wat op zichzelf geen issue is natuurlijk).
Ik weet nooit precies bij welke elektrische producten voltage nou belangrijk is en waar niet. Bij föhns enzo geloof ik wel, mijn oude stijltang uit Amerika deed het hier niet zonder omvormer en de George Foreman grill (soort tosti ijzer maar ook voor burgers) van m'n man werkt ook met zo'n mega zwaar omvorm blok.
Iig even naar kijken bij elektrische apparaten is mijn tip.
Let's discover the world together.
<<

ChiQ

Bericht 16 Aug 2018 20:31

Re: Wat wil ik hebben uit Amerika?

Make up & skincare! Mijn man gaat 1x per jaar en dan zet ik een zeer gedetailleerd lijst voor hem op de mail, die geeft hij bij Sephora aan een meid en gaat zitten en zij pakt alles haha!
<<

Anoniem313

Bericht 16 Aug 2018 20:33

Re: Wat wil ik hebben uit Amerika?

Dat zou voor mij ook het enige zijn tegenwoordig, de Sephora leegroven.
<<

Anoniem249

Bericht 16 Aug 2018 20:36

Re: Wat wil ik hebben uit Amerika?

Marin schreef:
Claire**** schreef:Mijn laptop komt uit Amerika en heb daar allemaal geen last van hoor!


Maar wel met een verloopstekkertje neem ik aan? Of zaten er meerdere stekkers aan? Had ik vroeger ook uit Engeland, maar dan moest ik 'm wel altijd met verloopstekkertje gebruiken (wat op zichzelf geen issue is natuurlijk).
Ik weet nooit precies bij welke elektrische producten voltage nou belangrijk is en waar niet. Bij föhns enzo geloof ik wel, mijn oude stijltang uit Amerika deed het hier niet zonder omvormer en de George Foreman grill (soort tosti ijzer maar ook voor burgers) van m'n man werkt ook met zo'n mega zwaar omvorm blok.
Iig even naar kijken bij elektrische apparaten is mijn tip.

Bij Apple opladers kun je het kleine gedeelte waar de "pinnen" zitten die het stopcontact ingaan eruit halen en vervangen. Ik heb die verwisseld met m'n oude oplader en klaar ben je. Wel honderden euro's bespaard!
<<

Anoniem243

Bericht 16 Aug 2018 21:00

Re: Wat wil ik hebben uit Amerika?

Kinderkleding van Gap kan ik wel even maar kijken ja. Make up ben ik niet zo into dus geen idee wat ik dan precies zou willen hebben, haha. En ik hou niet van pindakaas in snoep of de combi pindakaas/chocola dus hij kijkt anders zelf maar of hij iets lekkers tegenkomt. Hij begon zelf als wel over Victoria's Secret :razz:
<<

Anoniem249

Bericht 16 Aug 2018 21:01

Re: Wat wil ik hebben uit Amerika?

Huh? Dat zit toch gewoon in Nederland?
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43536

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 16 Aug 2018 21:23

Re: Wat wil ik hebben uit Amerika?

Ah oké Claire, weer wat geleerd!

In NL zit toch alleen de beauty lijn van Victoria's Secret of intussen ook al meer?
Let's discover the world together.
<<

Raven

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2503

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:39

Bericht 17 Aug 2018 11:05

Re: Wat wil ik hebben uit Amerika?

Claire**** schreef:
Marin schreef:
Claire**** schreef:Mijn laptop komt uit Amerika en heb daar allemaal geen last van hoor!


Maar wel met een verloopstekkertje neem ik aan? Of zaten er meerdere stekkers aan? Had ik vroeger ook uit Engeland, maar dan moest ik 'm wel altijd met verloopstekkertje gebruiken (wat op zichzelf geen issue is natuurlijk).
Ik weet nooit precies bij welke elektrische producten voltage nou belangrijk is en waar niet. Bij föhns enzo geloof ik wel, mijn oude stijltang uit Amerika deed het hier niet zonder omvormer en de George Foreman grill (soort tosti ijzer maar ook voor burgers) van m'n man werkt ook met zo'n mega zwaar omvorm blok.
Iig even naar kijken bij elektrische apparaten is mijn tip.

Bij Apple opladers kun je het kleine gedeelte waar de "pinnen" zitten die het stopcontact ingaan eruit halen en vervangen. Ik heb die verwisseld met m'n oude oplader en klaar ben je. Wel honderden euro's bespaard!


Ik denk dat Marin ook bedoelt dat het stroomnetwerk in Amerika anders is dan in Nederland. Waardoor de stekker vervangen of een gedeelte daarvan vaak niet voldoende is. Het apparaat kan niet goed werken of zelfs kapot gaan op ons netwerk. Daarom heb je voor sommige apparaten een omvormer nodig.
Ons engeltje *26-11-2012 - 04-12-2012*

Onze grote vent 22-08-2016

Onze kleine meid 27-02-2018
<<

Raven

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2503

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:39

Bericht 17 Aug 2018 11:14

Re: Wat wil ik hebben uit Amerika?

Marin schreef:Ah oké Claire, weer wat geleerd!

In NL zit toch alleen de beauty lijn van Victoria's Secret of intussen ook al meer?


Op Eindhoven airport ook lingerie. Die zit nog voor het in checken en de douane.
Ons engeltje *26-11-2012 - 04-12-2012*

Onze grote vent 22-08-2016

Onze kleine meid 27-02-2018
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 17 Aug 2018 11:21

Re: Wat wil ik hebben uit Amerika?

Wel ontzettend klein assortiment wat ze daar hebben. Niks in vergelijking met VS in de USA.

Ik zou ook voornamelijk voor skincare gaan en make up. Dingen die hier duurder zijn dan daar en dan maar inslaan. Snoep enzo kan me gestolen worden. Oh en ik zou wel anti griep dingen halen, dat hebben ze daar een stuk beter voor elkaar dan hier. Van die Vicks day and nightquil dingen.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43536

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 17 Aug 2018 12:05

Re: Wat wil ik hebben uit Amerika?

Wat Raven zegt dus.
Maar ik weet niet of dat voor elk apparaat geldt, geloof het niet.
Let's discover the world together.
<<

Raven

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2503

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:39

Bericht 17 Aug 2018 12:39

Re: Wat wil ik hebben uit Amerika?

Marin schreef:Wat Raven zegt dus.
Maar ik weet niet of dat voor elk apparaat geldt, geloof het niet.


Voor laptops meestal niet die hebben een groot bereik.

Maar keukenapparatuur vaak weer wel. Dan moet je echt in de handleiding kijken welk bereik ze aankunnen.
Ons engeltje *26-11-2012 - 04-12-2012*

Onze grote vent 22-08-2016

Onze kleine meid 27-02-2018
<<

Anoniem273

Bericht 17 Aug 2018 19:34

Re: Wat wil ik hebben uit Amerika?

Wij gaan in mei naar NY en ik wil daar super graag Zee.Dog halsbanden en riemen kopen voor onze hond, haha. Hier in NL slecht te krijgen en ze hebben echt ongelooflijk toffe printjes daar! Onze hond heeft eigenlijk al 3 setjes maar die zijn inmiddels wel oud.
Volgende

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers