Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


The Staircase - Netflix

<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6113

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 16 Aug 2018 19:20

The Staircase - Netflix

Wat denken jullie, schuldig of toch niet..?
<<

Anoniem304

Bericht 16 Aug 2018 19:21

Re: The Staircase - Netflix

Ik ben nog bezig, maar ik zeg. Schuldig.
<<

Anoniem253

Bericht 16 Aug 2018 19:47

Re: The Staircase - Netflix

Onschuldig, wat denk jij?
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6113

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 16 Aug 2018 20:07

Re: The Staircase - Netflix

In eerste instantie zeg ik schuldig. De vorige buurvrouw, het geschreven stuk waarin hij gevoelens van een moord beschrijft, de stiekeme contacten met anderen binnen het huwelijk, al het bloedverlies door die val. Het is me allemaal té toevallig. Daarnaast vind ik dat er bijna volledig aan de dood van die vrouw voorbij wordt gegaan. Het verdriet draait vooral om zijn rechtszaak. Wat ik ook zo opvallend vind zijn die geadopteerde meiden. Waarom staan zij zo achter die man? Alsof ze hem aanbidden terwijl hij bij de dood van hun moeder en stiefmoeder (toch?) zijn betrokken. Dit lijkt me een verstoorde en verontrustende relatie. Ik vind dat nog het meest opvallende. Zij lijken wel blind voor alle feiten, heel raar.

Ik ben nu bij het stuk na de 8 jaren gevangenis, je ziet dat hij enorm heeft geleden en ergens voel ik (tegen mijn zin in) medelijden met hem. Er zijn veel fouten gemaakt in die zaak, tja daar kan je ook niet omheen. Kortom, ik blijf bij schuldig maar met enige twijfel.
<<

Anoniem253

Bericht 16 Aug 2018 20:12

Re: The Staircase - Netflix

Ik snap wat je bedoeld, veel is ook te toevallig. Na de laatste aflevering gekeken te hebben denk ik dat hij onschuldig is.
<<

Anoniem304

Bericht 16 Aug 2018 20:12

Re: The Staircase - Netflix

SoGood schreef:In eerste instantie zeg ik schuldig. De vorige buurvrouw, het geschreven stuk waarin hij gevoelens van een moord beschrijft, de stiekeme contacten met anderen binnen het huwelijk, al het bloedverlies door die val. Het is me allemaal té toevallig. Daarnaast vind ik dat er bijna volledig aan de dood van die vrouw voorbij wordt gegaan. Het verdriet draait vooral om zijn rechtszaak. Wat ik ook zo opvallend vind zijn die geadopteerde meiden. Waarom staan zij zo achter die man? Alsof ze hem aanbidden terwijl hij bij de dood van hun moeder en stiefmoeder (toch?) zijn betrokken. Dit lijkt me een verstoorde en verontrustende relatie. Ik vind dat nog het meest opvallende. Zij lijken wel blind voor alle feiten, heel raar.

Ik ben nu bij het stuk na de 8 jaren gevangenis, je ziet dat hij enorm heeft geleden en ergens voel ik (tegen mijn zin in) medelijden met hem. Er zijn veel fouten gemaakt in die zaak, tja daar kan je ook niet omheen. Kortom, ik blijf bij schuldig maar met enige twijfel.

Dit vind ik ook zo bizar. Ik ben nu bij aflevering 7 en in 6 of 7 ergens praten die meiden met elkaar en lachen ze eigenlijk (behoorlijk hard ook nog) om het IDEE dat hij er iets mee te maken zou kunnen hebben terwijl zowel hun moeder als hun stiefmoeder dood onder aan een trap gevonden is. Ik vind die meiden echt bizar reageren op alles.
<<

Anoniem301

Bericht 16 Aug 2018 20:46

Re: The Staircase - Netflix

Ik weet het niet. Ik neig naar schuldig. Wisten jullie dat hij een relatie heeft/had ten tijde van het maken van deze documentaire met de regisseur? Nee? Nu dan wel. Vond de docu te langdradig trouwens.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6113

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 16 Aug 2018 20:51

Re: The Staircase - Netflix

Ja! Dat las ik net, lekker objectief. Bizar joh.

Ik kijk nu en ondertussen forum ik vanwege de langdradigheid.
<<

Anoniem245

Bericht 17 Aug 2018 09:25

Re: The Staircase - Netflix

Ik zou hem schuldig achten als ik in de jury zou zitten. Puur gebaseerd op het bloedverlies, de wonden die zij had aan haar hoofd. Hoe kan dat als je van de trap valt? Zoals iemand in de zaak al aangaf, zoveel mensen vallen van de trap maar zo'n verwondingen kom je toch maar zelden/nooit tegen.
Plus de biologische moeder van die meiden die op dezelfde manier om het leven is gekomen..
Hoe die meiden (en eigenlijk zij allemaal) met de zaak omgaan vind ik ook bizar. Zo lacherig, alsof het echt te belachelijk voor woorden is dat hij ervoor aangeklaagd wordt. Terwijl er zulke overduidelijke feiten zijn.
Ik vind het jammer dat alleen zijn kant belicht wordt in het verhaal, ik had meer van die andere zus willen horen die wel denkt dat hij er wat mee te maken heeft.
Ook de rechtsgang vind ik erg bizar in Amerika.
Ik heb ook I am a Killer gekeken, is ook een aanrader en dan zie je ook hoe krom de rechtsgang daar nog steeds is.
<<

Anoniem253

Bericht 17 Aug 2018 09:54

Re: The Staircase - Netflix

Carrie schreef:Ik weet het niet. Ik neig naar schuldig. Wisten jullie dat hij een relatie heeft/had ten tijde van het maken van deze documentaire met de regisseur? Nee? Nu dan wel. Vond de docu te langdradig trouwens.


Oh dat wist ik ook niet...
<<

Anoniem304

Bericht 17 Aug 2018 09:55

Re: The Staircase - Netflix

Carrie schreef:Ik weet het niet. Ik neig naar schuldig. Wisten jullie dat hij een relatie heeft/had ten tijde van het maken van deze documentaire met de regisseur? Nee? Nu dan wel. Vond de docu te langdradig trouwens.

:confused:
Weird!

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers