Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


kiezen en een zweer (vieze foto)

<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 01 Aug 2018 06:55

Re: kiezen en een zweer (vieze foto)

Het is geslonken en hij begon opeens weer te eten, dus ik denk dat het toch een zweer is geweest. En ik denk dat er wel meer dan 1 was. Dokter denkt waarschijnlijk door de antibiotica, maar goed, die had hij nodig vanwege zijn oorontstekingen. Hij lijkt nu weer wat bij de pinken maar hij is EXTREEM geirriteerd en loopt de hele dag te bijten, dus ik hoop nog steeds op kiezen. Ik wil graag dat hij tussen nu en dat we mid september naar Nederland vliegen echt alles achter de rug heeft zodat hij daar en onderweg een engeltje is ;)
Lief dat je vraagt!
Afbeelding
Afbeelding
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 14 Aug 2018 22:41

Re: kiezen en een zweer (vieze foto)

Er dit intussen een dikke kies op de plek van de zweer, gelukkig maar haha!
Er komen er nu 3 door.. zucht.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem281

Bericht 15 Aug 2018 08:26

Re: kiezen en een zweer (vieze foto)

I feel your pain. Tobias is 2 jaar (en 4 maanden) en is nog steeds aan 't klooien met die kiezen. Vanuit 't niks paniek, pijn, janken, niks is goed! En dan is-ie zielig en moet er geknuffeld worden.. Dan speelt-ie weer verder en BAM! Weer janken. Af en aan, het is zo zielig voor 'm, steeds die pijn. Hij loopt nu steeds met 3 vingers in z'n mond en dat gekwijl.. Lord, ik blijf shirts wisselen bij 'm.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 15 Aug 2018 10:25

Re: kiezen en een zweer (vieze foto)

Serieus he?? Wat een gezeik die tanden. En dan zijn ze er eindelijk allemaal, vallen ze weer uit!! WTF, echt.
R.afi is dus net zoals T.obias nu, alleen hij kwijlt niet en dat vind ik eigenlijk best gek. Maar ik zie ze dus allemaal komen, dus weet het zeker. En hoewel ik knetter word van dat gemekker, vind ik het ook nog mega zielig. Wel heel blij dat ze allemaal tegelijk komen. Hij wordt ook tering vroeg wakker nu - 5.30, niet niet leuk.
Zo, rant over ;)
Afbeelding
Afbeelding
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5349

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:12

Bericht 15 Aug 2018 10:28

Re: kiezen en een zweer (vieze foto)

Hier komen ook weer tandjes aan. Tenminste, R heeft al ruim 2 weken nu rode billen, zure poep, en soms wat hangerig. Als hij er echt last van lijkt te hebben geven wij Chamodent druppels, dit helpt heel goed. Je hebt er ook een tandvleesgel van maar die likt hij meteen weer weg.
Ik vind het ook maar sneu voor die kleintjes, pijn in je mond is echt ontzettend vervelend.
10.04.17
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 15 Aug 2018 10:35

Re: kiezen en een zweer (vieze foto)

Oh helaas is die Chamodent hier niet te krijgen! Ach, we proberen vanalles en ik heb geaccepteerd dat er weinig is dat ik kan doen behalve hem afleiden. Maar is gewoon in het algemeen stom.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 15 Aug 2018 12:16

Re: kiezen en een zweer (vieze foto)

Hier ook weer. Nog 2 kiezen te gaan dan zijn we klaar. Vies luiers momenteel bah.
2016
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11204

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 15 Aug 2018 12:20

Re: kiezen en een zweer (vieze foto)

Echt vervelend dat hij er zo'n last van heeft, Marsy!
Hier verwacht ik de laatste kies heel snel. Mijn zoon heeft weinig last in zijn mond gelukkig, maar hij heeft het al een paar dagen over 'prikpoep'.
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 15 Aug 2018 19:20

Re: kiezen en een zweer (vieze foto)

Mijn dochter heeft al tijden doorkomende tanden. Ze gaan heel traag bij haar. Ze draagt een barnsteen ketting en dat lijkt echt te helpen. Toen ze het laatst een paar dagen niet om had werd overdag ze hangerig, snel huilen, vingers in haar mond en au zeggen. Ik deed de ketting om en na een paar uur niks meer aan de hand.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5349

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:12

Bericht 15 Aug 2018 19:22

Re: kiezen en een zweer (vieze foto)

R heeft met de eerste tandjes inderdaad een barnsteen armbandje gedragen, dat werkte ook heel goed!
Volgens mij past die niet meer, maar ik ga het morgen even checken. Bedankt voor de reminder Jip!
10.04.17
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 15 Aug 2018 23:41

Re: kiezen en een zweer (vieze foto)

Ik heb ook zo’n ketting maar vind het zó gevaarlijk. Ik durf hem dan niet alleen te laten eigenlijk, dus niet meer geprobeerd. Misschien toch maar even doen.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 16 Aug 2018 07:11

Re: kiezen en een zweer (vieze foto)

Die van ons is per kraal geknoopt. Als ie breekt dan gaat er 1 kraal af. Hij breekt ook snel wanneer ze zou blijven haken. Ze zit er niet aan en met slapen altijd af.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5349

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:12

Bericht 16 Aug 2018 07:19

Re: kiezen en een zweer (vieze foto)

Ja hier ook, anders had ik het ook eng gevonden met die kleine kraaltjes.
10.04.17
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers