Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Temptation Island VIPS.

<<

caribbeanlover

Bericht 10 Aug 2018 10:03

Re: Temptation Island VIPS.

Ik snap niet dat Stefano uiteindelijk de fout in gegaan is met Zwanetta, want sinds zij er was vond ik nou niet bepaald dat er een chemie was. Vervolgens moeilijk uit zijn woorden komen bij Gelina (arme meid) er erom heen draaien met we hebben elkaar wat aangeraakt. Hij ziet er niet alleen uit als een sukkel/nerd hij is het ook nog!

Rosanna moet steeds zonodig zeggen hoe lelijk Fabiola is en dat ze een poedel is. Nou weet ik het wel.
Laatst gewijzigd door caribbeanlover op 10 Aug 2018 11:18, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem249

Bericht 10 Aug 2018 10:15

Re: Temptation Island VIPS.

Ik heb het stukje even opgezocht (haha) en ze hebben een stukje gewoon heel goed gesneden. Het is het moment dat hij de deken omhoog houdt zodat zij tegen hem aan kan gaan liggen. Wij hebben het zelf allemaal anders geinterpreteerd omdat het temptation island is.
https://www.youtube.com/watch?v=FxaYpuQvJnk
<<

Anoniem304

Bericht 10 Aug 2018 10:19

Re: Temptation Island VIPS.

Goed bezig Claire!
<<

Lexi

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1691

Geregistreerd: 13 Jul 2015 09:12

Bericht 10 Aug 2018 10:29

Re: Temptation Island VIPS.

Oh nou je het zegt inderdaad Claire!
2010 2012
<<

caribbeanlover

Bericht 11 Aug 2018 00:46

Re: Temptation Island VIPS.

Hadden jullie dat ook dat het praten niet gelijk ging met het beeld?
<<

Raven

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2503

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:39

Bericht 11 Aug 2018 06:04

Re: Temptation Island VIPS.

Nee hier ging het gewoon goed.
Misschien ligt het aan de download.
Ons engeltje *26-11-2012 - 04-12-2012*

Onze grote vent 22-08-2016

Onze kleine meid 27-02-2018
<<

caribbeanlover

Bericht 12 Aug 2018 20:35

Re: Temptation Island VIPS.

Claire**** schreef:Maar ook dat Kaj het 2x zegt, daarna Yolanthe (mijn god kan iemand dat mens ontslaan), daarna nog benadrukken dat alles opgenomen wordt. En maar blijven liegen... Er is toch geen vrouw meer in dit land die hem nog vertrouwt?


Hahaha vind je Yolanthe echt zo erg? Vind het wel meevallen. Wat mij vooral stoort is dat al die vloggertjes zonodig op tv willen en dat serieus ook denken te kunnen. Deze Kaj bakt er ook nu niks van en in SOS mijn vakantie is een hel ook niet. Ik zou me doodlachen ondanks dat mijn vakantie ruk is als zo'n jochie even denkt het te kunnen oplossen.
Die vloggers zeggen ook dat ze werken. Lekker makkelijk gezegd, de hele dag de camera op je smoel houden. Enige wat ze doen is shoppen, reizen (vaak gesponsord), krijgen van alles en gaan uit eten. Tja echt werken en hard ook.............ugghhhhh!

Ik sta er trouwens niet van te kijken als er een zooitje hiervan mee doen aan ex on the beach.................hoe verrassend!
<<

Anoniem244

Bericht 12 Aug 2018 21:28

Re: Temptation Island VIPS.

Ik vind Kaj juist wel leuk eigenlijk
<<

Anoniem249

Bericht 12 Aug 2018 21:40

Re: Temptation Island VIPS.

Ik vind dat Kaj het juist super goed doet! Beter dan Rick en Yolanthe. Hij komt heel natuurlijk over en ik vind vaak zijn opmerkingen geestig. Wat mij betreft is hij dik geslaagd! Leuke vent.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9772

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 12 Aug 2018 22:57

Re: Temptation Island VIPS.

Ik ben stiekem een beetje verliefd op Kaj. Sinds expeditie Robinson al.

Overigens, zeg ik als halve vlogger dat het wel degelijk zwaar werken is hoor.
<<

Anoniem301

Bericht 13 Aug 2018 16:44

Re: Temptation Island VIPS.

Tabbie schreef:Overigens, zeg ik als halve vlogger dat het wel degelijk zwaar werken is hoor.


Helemaal eens!
Het constant nadenken 'zal ik dit filmen of niet?' nieuwe onderwerpen bedenken, interessante dingen laten zien en vertellen en dan niet te vergeten al het materiaal nakijken, uren editen om er een leuk filmpje van te maken, uploaden, uploaden en vervolgens opnieuw moeten beginnen vanwege een foutmelding of iets kwijtraten, enz. Kost veel tijd en energie.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9772

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 13 Aug 2018 19:31

Re: Temptation Island VIPS.

:hulde:
<<

caribbeanlover

Bericht 14 Aug 2018 10:32

Re: Temptation Island VIPS.

Tabbie schreef:Ik ben stiekem een beetje verliefd op Kaj. Sinds expeditie Robinson al.

Overigens, zeg ik als halve vlogger dat het wel degelijk zwaar werken is hoor.


Half vind ik anders en ik heb respect voor vloggers die ernaast een baan hebben aangezien vloggen geen baan is. Je hebt geen vakantiedagen, hoeft je niet aan uren te houden, alleen pauze nemen wanneer het mag en je dan houden aan de tijden, etc.

Wat is jouw kanaal?
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6196

Geregistreerd: 31 Aug 2017 15:18

Bericht 14 Aug 2018 10:34

Re: Temptation Island VIPS.

Met die redenatie hebben veel zzp'ers geen baan? Vloggen lijkt me in sommige opzichten zwaarder dan een 9 tot 5 baan.
<<

Anoniem304

Bericht 14 Aug 2018 10:35

Re: Temptation Island VIPS.

caribbeanlover schreef:
Tabbie schreef:Ik ben stiekem een beetje verliefd op Kaj. Sinds expeditie Robinson al.

Overigens, zeg ik als halve vlogger dat het wel degelijk zwaar werken is hoor.


Half vind ik anders en ik heb respect voor vloggers die ernaast een baan hebben aangezien vloggen geen baan is. Je hebt geen vakantiedagen, hoeft je niet aan uren te houden, alleen pauze nemen wanneer het mag en je dan houden aan de tijden, etc.

Wat is jouw kanaal?

Dus een baan waarbij je zelf alles kan bepalen is geen baan?

Als je ZZP-er bent bepaal je dat toch ook allemaal zelf? Is dat dan geen werk?
<<

Anoniem245

Bericht 14 Aug 2018 10:37

Re: Temptation Island VIPS.

Omg wat een logica weer...
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11570

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 14 Aug 2018 10:54

Re: Temptation Island VIPS.

Uhm shit, ik heb een soort van halve baan ofzo. Toch maar eens werk gaan zoeken dan.

Ik hoef me namelijk niet strak aan werktijden te houden als ik mijn uren maar maak kan pauze houden wanneer ik wil maar heb wel vakantiedagen. Nu ben ik echt compleet verward want ik was juist zo blij met mijn baan.
2015 💙
<<

caribbeanlover

Bericht 14 Aug 2018 11:53

Re: Temptation Island VIPS.

Joey schreef:Met die redenatie hebben veel zzp'ers geen baan? Vloggen lijkt me in sommige opzichten zwaarder dan een 9 tot 5 baan.


Zzper vind ik anders die hebben vanuit hun beroep gekozen om voor zichzelf te beginnen.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25110

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 14 Aug 2018 11:59

Re: Temptation Island VIPS.

Als je er geld mee verdient, is het toch gewoon een baan?

Hoe gaat het met jouw baan, cbl?
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem304

Bericht 14 Aug 2018 12:14

Re: Temptation Island VIPS.

caribbeanlover schreef:
Joey schreef:Met die redenatie hebben veel zzp'ers geen baan? Vloggen lijkt me in sommige opzichten zwaarder dan een 9 tot 5 baan.


Zzper vind ik anders die hebben vanuit hun beroep gekozen om voor zichzelf te beginnen.

Dat hoeft helemaal niet zo te zijn.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9772

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 14 Aug 2018 22:16

Re: Temptation Island VIPS.

caribbeanlover schreef:
Tabbie schreef:Ik ben stiekem een beetje verliefd op Kaj. Sinds expeditie Robinson al.

Overigens, zeg ik als halve vlogger dat het wel degelijk zwaar werken is hoor.


Half vind ik anders en ik heb respect voor vloggers die ernaast een baan hebben aangezien vloggen geen baan is. Je hebt geen vakantiedagen, hoeft je niet aan uren te houden, alleen pauze nemen wanneer het mag en je dan houden aan de tijden, etc.

Wat is jouw kanaal?


Tegenwoordig is vloggen toch wel een baan. Ik weet iig genoeg vloggers die veel meer verdienen dan ik met mijn kantoorbaan.

Go Gracy is mijn kanaal. Leuk dat je ernaar vraag.
<<

caribbeanlover

Bericht 15 Aug 2018 09:03

Re: Temptation Island VIPS.

Heb even de trailer gekeken. Je doet het leuk zeg en je bent een leuke meid zo te zien. Weet je wie ik ook zo leuk vind RedReidingHood. Zij is niet zo standaard dan de gemiddelde die alleen shopt en aan make up denkt. Ik moest aan haar denken dmv jou muziek in je trailer, want zij heeft die ook in een vlog. Kijk maar eens!
Ik merk trouwens bij meerdere dezelfde muziek. Moet vloggers uit bepaalde muziek kiezen?
Verdien jij er geld mee als ik zo brutaal mag zijn?
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9772

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 15 Aug 2018 10:09

Re: Temptation Island VIPS.

Nee ik verdien er geen geld mee. En ik gebruik rechtenvrije muziek via youtube, dus ja, je hoort vaak dezelfde muziekjes.
<<

caribbeanlover

Bericht 16 Aug 2018 17:33

Re: Temptation Island VIPS.

https://www.telegraaf.nl/video/2443713/ ... bij-elkaar

Jaja ze vertellen hoe het echt zit. Geef ze niet lang meer.
<<

Anoniem249

Bericht 16 Aug 2018 20:09

Re: Temptation Island VIPS.

Ik vind dat Donny het wel netjes heeft afgehandeld met Amije. Had voor het seizoen niet verwacht dat hij dingen zo chique zou aanpakken.

Gelina moet blij zijn dat ze van m af is. Ze kwam wel sterk over vond ik.
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers