Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie

<<

Anoniem281

Bericht 14 Aug 2018 21:55

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie

Oh ja! Het ergens instoppen is ook het einde ja! Tobias had het flesje van een bellenblaas mee onder de douche. Zit ie op de grond, flesje vullen.. leeg gooien.. vullen.. drinken. Hee, verrek. Zou dat passen?.. En dan heel blij hardop; Hee! Ja! Mamma, kijk! Piemel! Piemel weg? Waar is piemel? Oooh daar is piemel!

En dan moet de fase van 'Waar is mamma's piemel?' nog komen.. the joy.
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11210

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 14 Aug 2018 22:02

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie

Haha, Bazinga, dat besef is bij mijn zoon wel gekomen. Hij vindt het heel zielig dat E. en ik geen piemel hebben en heeft al voorgesteld om er eentje voor ons te gaan kopen :smile:
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15970

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 14 Aug 2018 22:10

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie

De van mij plast er dan ook nog in :smile: .
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6815

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 14 Aug 2018 22:10

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie

Haha die piemel. Zo grappig als ik met T douche. Ik zie hem dan altijd kijken. Mama geen piemel?
Leuke fase wel.
2016
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15970

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 14 Aug 2018 22:15

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie

Zora schreef:Hee Lady is opeens bijna zindelijk? Goed zeg! En ja de hele freaking dag die piemel he. We krijgen met T van iedereen de vraag: moet je plassen T? Uh nee hoor, this is it. De hele dag :laughcry:

hij komt soms ook naast je staan. Zegt ie kijk eens! En dan legt ie even zn piemel op je knie. Of in de laadbak van een willekeurig vrachtwagen. Of hij vouwt ‘m om een Brio-treintje. Heeeele nieuwe fase dit in mijn leven ook...


Ja joh! Overdag zonder luier, gaat prima. Hij plast netjes op de wc of in het potje. Doe hem ook geen luier om als we ergens naar toe gaan. Alleen het poepen is echt een ding, hij durft dat absoluut niet op de wc of het potje te doen. Hij geeft het aan als hij moet poepen en dan krijgt hij een luier om, waar hij dan in poept. Soms maakt hij daar ook weleens misbruik van en poept dan niet maar plast er wel in. En ‘s nachts is hij nog niet zindelijk.

Hier heeft hij ontdekt dat hij zijn vinger er ook in kan stoppen, waardoor hij de voorhuid naar binnen drukt zeg maar. Vindt ie helemaal fantastisch. Dat ding staat inmiddels regelmatig fier overeind :smile: .
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem236

Bericht 14 Aug 2018 22:19

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie

Die piemel, dat heeft hier nu toch wel een vervelende fase bereikt.

Continue zit ie aan dat ding, voorhuid naar achter schuiven en weer terug. Als ie even in zn nakie is ivm zindelijkheid wilt hij zelfs de iPad ermee besturen. S nachts haalt ie hem uit zn luier met steeds een ondergepiest bed tot gevolg. Nu dus maar rompers aangeschaft, enige mogelijkheid s nachts droog te krijgen. Ook overal in stoppen als ie in bad zit of onder de douche. Echt jongens :palm: alhoewel de oudste dit nooit gedaan heeft, die gekkigheid. Al vindt hij zijn broertje nu wel reuze grappig en wilt hem soms wel overtreffen met zn grotere piemel.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 14 Aug 2018 22:19

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie

#meisjesmamamoethieromlachen :popcorn: :thumbup: :laughcry:
<<

Raven

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2503

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:39

Bericht 14 Aug 2018 22:20

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie

Suus schreef:Haha, Bazinga, dat besef is bij mijn zoon wel gekomen. Hij vindt het heel zielig dat E. en ik geen piemel hebben en heeft al voorgesteld om er eentje voor ons te gaan kopen :smile:


Hahahaha toen ik A een paar weken terug aan het verschonen was zei E "A piemel". Ik zei daarop dat A geen piemel heeft want ze is een meisje. En toen kreeg hij toch een enorme huilbui waar hij snikkend riep A piemel A piemel.
Gelukkig is het nu helemaal goed.
Ons engeltje *26-11-2012 - 04-12-2012*

Onze grote vent 22-08-2016

Onze kleine meid 27-02-2018
<<

ChiQ

Bericht 14 Aug 2018 22:30

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie

Oja Julian vraagt zich nu wel echt vaak af wáárom hij een piemel heeft. Hij heeft ook echt een hele grote piemel, dat valt hem ook op, want vriendjes hebben een normale piemel.. en hij vindt zijn balletjes erg interessant. Ze zijn wel érgens voor toch zegt ie dan. Borsten bij moeders zijn voor babies, voeten om te lopen, benen oren etc dus hij wil echt niet geloven dat zijn piemel en de rest voor niets zijn. Maar voor bloemetjes en bijtjes is het echt te vroeg. Zucht.
<<

Anoniem239

Bericht 14 Aug 2018 22:31

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie

Ohh die piemels! Hier dus 2 jongens en echt deze fase duurt nu al zo'n 2 jaar als het geen 3 jaar is. Ze vinden dat ding toch geweldig. Ook elkaars piemels vinden ze maar al te grappig. We zijn nu op het punt dat ze niet meer samen in bad of douche gaan.
<<

Anoniem315

Bericht 14 Aug 2018 22:37

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie

Hahahahaha, fantastisch, die piemelverhalen. Kan hier geen boek over geschreven worden?

Mijn oudste dochter kan er trouwens ook wat van. Zij heeft een fase gehad waarin ze bijna constant wijdbeens (met jurk, want ze haat broeken) op de stoel of bank zat en dan zat te frunniken aan haar downunder. Heel charmant. Gelukkig is het gefrunnik nu gestopt. Het wijdbeens zitten nog niet.

Gister had ze een oud en wat kort jurkje aan dat ze persé aan moest en leunde ze in de supermarkt voorover (over haar kinderkarretje) en toen bood ze ook een prachtig uitzicht aan het winkelend publiek, zucht...
<<

Parel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2448

Geregistreerd: 21 Mrt 2015 12:30

Bericht 14 Aug 2018 23:18

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie

Exogenesis schreef:Hahahahaha, fantastisch, die piemelverhalen. Kan hier geen boek over geschreven worden?

Mijn oudste dochter kan er trouwens ook wat van. Zij heeft een fase gehad waarin ze bijna constant wijdbeens (met jurk, want ze haat broeken) op de stoel of bank zat en dan zat te frunniken aan haar downunder. Heel charmant. Gelukkig is het gefrunnik nu gestopt. Het wijdbeens zitten nog niet.

Gister had ze een oud en wat kort jurkje aan dat ze persé aan moest en leunde ze in de supermarkt voorover (over haar kinderkarretje) en toen bood ze ook een prachtig uitzicht aan het winkelend publiek, zucht...


Daarom hebben mijn kinderen altijd een kort legging broekje over hun onderbroek, die is niet langer dan een boxershort. Of ik knip een oude legging af en kort, ik vind het niet nodig dat ze iedereen hun ondergoed showen als ze op hun kop aan het klimrek hangen.
<<

Meg

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1753

Geregistreerd: 20 Sep 2013 11:14

Bericht 15 Aug 2018 06:51

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie

Oh mijn preutse ik verheugt zich helemaal niet op dat piemel-gedoe als we straks een zoon hebben. Ach het zal vast wel wennen, haha.
🩷 jan '16
💙 nov '18

instagram.com/draag_handgemaakt
<<

ChiQ

Bericht 15 Aug 2018 09:05

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie

Meg schreef:Oh mijn preutse ik verheugt zich helemaal niet op dat piemel-gedoe als we straks een zoon hebben. Ach het zal vast wel wennen, haha.


Je kan wel steeds zeggen dat ze het niet moeten doen, maar mijn ervaring is dat ze het dan juist doen en dan misschien stiekem en ik wil niet dat dit stiekems is. Ik wil dat hij ons verteld als er nare dingen zijn. Hij weet bijv ook dat een paar mensen maar zijn piemel mogen zien. Toch is Julian niet zo dat hij op de bank aan zijn piemel frunnikt ofzo, of zoals ik iemand hier op het forum zag reageren dat haar evenoude zoontje met zijn piemel mag spelen voor het slapen gaan, maar tijdens het badderen hou ik het niet tegen, het duurt een paar minuten en dan gaat hij alweer duiken in bad.
<<

Patsy

Bericht 15 Aug 2018 09:09

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie

Suus schreef:Haha, Bazinga, dat besef is bij mijn zoon wel gekomen. Hij vindt het heel zielig dat E. en ik geen piemel hebben en heeft al voorgesteld om er eentje voor ons te gaan kopen :smile:


Hier kreeg ik de vraag of ik mijn piemel in de prullenbak gedaan had.
<<

Meg

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1753

Geregistreerd: 20 Sep 2013 11:14

Bericht 15 Aug 2018 09:19

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie

Nee Chiq, ik denk ook niet dat het iets is wat je moet tegenhouden. Ik denk dat ik er zelf gewoon aan moet wennen.
🩷 jan '16
💙 nov '18

instagram.com/draag_handgemaakt
<<

Lilou

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1510

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:29

Bericht 15 Aug 2018 10:03

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie

Hier nog een meisjesmama die heel hard moet lachen om alle piemelverhalen hier :-)
♥️ N. juli 2014
♥️ L. maart 2016
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 15 Aug 2018 10:04

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie

Lotus schreef:Die piemel, dat heeft hier nu toch wel een vervelende fase bereikt.

Continue zit ie aan dat ding, voorhuid naar achter schuiven en weer terug. Als ie even in zn nakie is ivm zindelijkheid wilt hij zelfs de iPad ermee besturen.


Ooh sorry hoor, maar ik heb hier echt de slappe lach om gehad toen ik dit gisteravond las! :lol: Vind het geloof ik niet zo erg dat wij een meisje hebben haha.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem304

Bericht 15 Aug 2018 10:07

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie

Bliss schreef:
Lotus schreef:Die piemel, dat heeft hier nu toch wel een vervelende fase bereikt.

Continue zit ie aan dat ding, voorhuid naar achter schuiven en weer terug. Als ie even in zn nakie is ivm zindelijkheid wilt hij zelfs de iPad ermee besturen.


Ooh sorry hoor, maar ik heb hier echt de slappe lach om gehad toen ik dit gisteravond las! :lol: Vind het geloof ik niet zo erg dat wij een meisje hebben haha.

Ze zullen de iPad er vast niet mee besturen, maar er zijn ook genoeg meisjes die friemelen en tegen dingen aan schuren omdat het prettig voelt.
<<

Anoniem239

Bericht 15 Aug 2018 10:47

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie

Cotton schreef:
Bliss schreef:
Lotus schreef:Die piemel, dat heeft hier nu toch wel een vervelende fase bereikt.

Continue zit ie aan dat ding, voorhuid naar achter schuiven en weer terug. Als ie even in zn nakie is ivm zindelijkheid wilt hij zelfs de iPad ermee besturen.


Ooh sorry hoor, maar ik heb hier echt de slappe lach om gehad toen ik dit gisteravond las! :lol: Vind het geloof ik niet zo erg dat wij een meisje hebben haha.

Ze zullen de iPad er vast niet mee besturen, maar er zijn ook genoeg meisjes die friemelen en tegen dingen aan schuren omdat het prettig voelt.


Haha nou... als ze de kans krijgen dan zou het zo maar eens kunnen gebeuren. Jongens zien hun piemel echt als oppermachtig ding wat werkelijk alles kan. Dus ook een iPad bedienen.

Oh dat is hier trouwens niet gebeurd maar het zou me ook weer niet verbazen..
<<

Anoniem304

Bericht 15 Aug 2018 10:49

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie

Keshi schreef:
Cotton schreef:
Bliss schreef:
Ooh sorry hoor, maar ik heb hier echt de slappe lach om gehad toen ik dit gisteravond las! :lol: Vind het geloof ik niet zo erg dat wij een meisje hebben haha.

Ze zullen de iPad er vast niet mee besturen, maar er zijn ook genoeg meisjes die friemelen en tegen dingen aan schuren omdat het prettig voelt.


Haha nou... als ze de kans krijgen dan zou het zo maar eens kunnen gebeuren. Jongens zien hun piemel echt als oppermachtig ding wat werkelijk alles kan. Dus ook een iPad bedienen.

Oh dat is hier trouwens niet gebeurd maar het zou me ook weer niet verbazen..

Meisjes had ik het over ;)

Dat jongens het doen was al duidelijk :P
<<

Anoniem239

Bericht 15 Aug 2018 11:18

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie

Cotton schreef:
Keshi schreef:
Cotton schreef:Ze zullen de iPad er vast niet mee besturen, maar er zijn ook genoeg meisjes die friemelen en tegen dingen aan schuren omdat het prettig voelt.


Haha nou... als ze de kans krijgen dan zou het zo maar eens kunnen gebeuren. Jongens zien hun piemel echt als oppermachtig ding wat werkelijk alles kan. Dus ook een iPad bedienen.

Oh dat is hier trouwens niet gebeurd maar het zou me ook weer niet verbazen..

Meisjes had ik het over ;)

Dat jongens het doen was al duidelijk :P


Oeps verkeerde gelezen!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 16 Aug 2018 06:29

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie

O'tje heeft zelf een wekker gezet gisteravond die om 6 uur vanochtend af ging in z'n kamer :shock: We snapten er niks van waarom er ineens gepiep door de babyfoon kwam. Was dus het kleine wekkertje op z'n commode plankje, heeft ie gisteren denk ik aan zitten klikken. Kind helemaal geschrokken. We probeerden 'm nog even tussen ons in te leggen slapen maar dat is ie zo niet gewend dus dat lukte niet. Dus nu ben ik maar beneden met 'm. Goedemorgen!
Nog mazzel dat het 6 uur was en niet 3 uur ofzo.
Let's discover the world together.
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 16 Aug 2018 06:32

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie

Haha Marin! Zoiets zou hier ook kunnen gebeuren!

Onze baby slaapt al vier nachten door en dan gelijk ook tot na 7.30u! Ik heb opeens zoveel slaap, dat ik zelf wakker word rond 6u.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 16 Aug 2018 06:39

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie

Oh wat heerlijk Taeda. Dan ben je gewoon echt weer even bijgeslapen.
Let's discover the world together.
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Valkyrie