Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ergernissen waar je van baalt

<<

Anoniem281

Bericht 14 Aug 2018 07:12

Re: Ergernissen waar je van baalt

Hier was 't gisteravond eens andersom. Televisie stond op een kansloze zender dus ik dacht, ik kan wel even een korte docu kijken op m'n laptop. Krijg ik een partij gezucht en moeilijk gedoe naast me... Dus ik pak een koptelefoon, prima. Gaat-ie tegen me zitten lullen! :12: En ik pakte dus niet de kleine oordopjes hè? Maar echt zo'n belachelijk groot, enthousiast blauw lel die over m'n hoofd moet. Dus hij kijkt opzij, ziet een grote blauwe oordop ding over m'n oor en denkt, 'Hee, nú ga ik eens even vertellen over m'n dag!'
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 14 Aug 2018 07:54

Re: Ergernissen waar je van baalt

Oooh wat lekker praktisch van je vent bazinga. Doet me denken aan een irritatie van mij: mijn man vertelt nooit in 1 keer lekker vlot een verhaal met een clue, maar van die afzonderlijke zinnen met soms 3 minuten er tussen en dat je nou ook niet goed weet of het klaar is of dat de opbouw nog moet komen. Dan zit ik te lezen en dan begin hij dus ik luister dan heel geduldig en wacht na de eerste zin omdat ik weet dat z’n tempo anders is, maar na een minuut stilte ga ik dan toch weer verder met lezen en precies na een halve regel uit m’n boek komt dan zijn twee zin. En dit dan een keer of 5. Raaaaaaah
#teammaple🍁
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 14 Aug 2018 08:32

Re: Ergernissen waar je van baalt

Urban Naked schreef:Oooh wat lekker praktisch van je vent bazinga. Doet me denken aan een irritatie van mij: mijn man vertelt nooit in 1 keer lekker vlot een verhaal met een clue, maar van die afzonderlijke zinnen met soms 3 minuten er tussen en dat je nou ook niet goed weet of het klaar is of dat de opbouw nog moet komen. Dan zit ik te lezen en dan begin hij dus ik luister dan heel geduldig en wacht na de eerste zin omdat ik weet dat z’n tempo anders is, maar na een minuut stilte ga ik dan toch weer verder met lezen en precies na een halve regel uit m’n boek komt dan zijn twee zin. En dit dan een keer of 5. Raaaaaaah


Ja! Dit! :12: Zó irritant!

Ik vraag ook weleens gewoon zelf door zodat het sneller afgelopen is maar eigenlijk vind ik dat heel onvriendelijk van mezelf.
30-04-2017
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5349

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:12

Bericht 14 Aug 2018 08:48

Re: Ergernissen waar je van baalt

Oh dat lijkt me echt frustrerend UN en Kees.

Mijn vriend heeft er een handje van om als hij binnen komt lopen, niet even te kijken of ik iets aan het lezen/kijken/doen ben, maar hij begint dan meteen te praten.
En als ik dan vraag of hij even wil wachten zodat ik bijvoorbeeld mijn serie op pauze kan zetten, is hij verontwaardigd dat ik niet wil luisteren.
10.04.17
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4516

Geregistreerd: 11 Jan 2018 10:25

Bericht 14 Aug 2018 10:29

Re: Ergernissen waar je van baalt

Dit is echt een mega suffe ergernis hoor haha, maar mijn vriend laat altijd het zeeppompje midden op het aanrecht staan als hij zijn handen heeft gewassen. Why?!
<<

Anoniem301

Bericht 14 Aug 2018 10:35

Re: Ergernissen waar je van baalt

Urban Naked schreef:Oooh wat lekker praktisch van je vent bazinga. Doet me denken aan een irritatie van mij: mijn man vertelt nooit in 1 keer lekker vlot een verhaal met een clue, maar van die afzonderlijke zinnen met soms 3 minuten er tussen en dat je nou ook niet goed weet of het klaar is of dat de opbouw nog moet komen. Dan zit ik te lezen en dan begin hij dus ik luister dan heel geduldig en wacht na de eerste zin omdat ik weet dat z’n tempo anders is, maar na een minuut stilte ga ik dan toch weer verder met lezen en precies na een halve regel uit m’n boek komt dan zijn twee zin. En dit dan een keer of 5. Raaaaaaah


Hahahaha oh wat erg. Wat ik zelf gruwelijk irritant vind is als ik thuis kom en net een teen over de drempel heb gezet dat hij tegen me begint te praten. Ik wil dan altijd eerst even rustig mijn jas uit doen en ophangen, schoenen uit. Maar ik word meteen overvallen door geklets. En Bo tussendoor ook met 'mama mama mama mama' en dan praten ze ook nog door elkaar. Mijn hartslag gaat dan meteen naar 180.

Bazinga ook jouw verhaal klinkt zwaar ja!
<<

Anoniem304

Bericht 14 Aug 2018 10:38

Re: Ergernissen waar je van baalt

Harrison schreef:Dit is echt een mega suffe ergernis hoor haha, maar mijn vriend laat altijd het zeeppompje midden op het aanrecht staan als hij zijn handen heeft gewassen. Why?!

Hahahaha. Zo heb ik een collega die het Senseo apparaat naar zich toe trekt op het aanrecht en dus ook zo laat staan. :palm:
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11501

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 14 Aug 2018 10:39

Re: Ergernissen waar je van baalt

Ik heb het tegengestelde van de slordige man. Vorige week was J jarig en na zijn verjaardag begon ik rustig met opruimen. Mijn vriend is als een gek het hele huis doorgegaan. Het zweet stond op zijn voorhoofd want het moest schoon. Hij heeft dus serieus in 45 minuten tijd het hele huis gezogen, alles afgenomen en de badkamer schoongemaakt. Ik zei later tegen hem ik kon toch ook stofzuigen. Kreeg ik terug nee jij doet het toch niet helemaal zoals ik het wil en dan krijgen we ruzie. Ik hou het echt wel schoon maar hij is echt super netjes. En nu met de verbouwing ook hij maakt zich heel erg druk over dat alles niet op tijd klaar komt en ik denk alleen maar pak je rust het komt niet op een maand aan. Ik heb een huurhuis zolang ik de huur niet opgezegd heb hebben we echt 0 druk.
2015 💙
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4516

Geregistreerd: 11 Jan 2018 10:25

Bericht 14 Aug 2018 10:41

Re: Ergernissen waar je van baalt

Cotton schreef:
Harrison schreef:Dit is echt een mega suffe ergernis hoor haha, maar mijn vriend laat altijd het zeeppompje midden op het aanrecht staan als hij zijn handen heeft gewassen. Why?!

Hahahaha. Zo heb ik een collega die het Senseo apparaat naar zich toe trekt op het aanrecht en dus ook zo laat staan. :palm:

Haha, ja ook zoiets!

Haha, ahh arme vriend Minx!
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers