Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


(Niet zo) zwoele zomeravond-topic

<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 12 Aug 2018 15:54

Re: (Niet zo) zwoele zomeravond-topic

Wij zijn net thuis uit Zeeland en ik vind het maar warm hier, daar woei ook zo’n heerlijke frisse zeewind de bijna elke dag. Behelpen dat thuis zijn :laughcry: .
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:20

Bericht 12 Aug 2018 16:56

Re: (Niet zo) zwoele zomeravond-topic

Exogenesis schreef:
Lookie schreef:Wij waren ook in Denemarken, Exo, in Ribe (zuid/west Jutland). Welk deel van Denemarken zitten jullie straks?


Wij zitten aan het Wad, op het eilandje Rømø. Ook wel in die buurt dus! Hebben jullie het leuk gehad?


Ja, dat is daar heel dichtbij. Daar wilde ik ook graag nog een dagje heen, maar er waren teveel andere leuke dingen en we waren er maar 6 dagen (waarvan 2 rijden dus eigenlijk 4. Volgende keer gaan we langer!).
Wij hebben het heel leuk gehad! Ribe is een prachtig oud stadje, je hebt er ook het Vikingecentre, dat is echt ontzettend leuk. Toen wij er waren was er ook de jaarlijkse vikingmarkt, dan leeft het natuurlijk nog veel meer. Legoland zijn we ook een dagje geweest. En naar het zwembad. Je moet er bij het zwembad wel rekening mee houden dat je voor én na het zwemmen naakt moet douchen, dus als je daar niet van houdt kun je daar beter niet naar het zwembad gaan (bij ons was er zelfs controle :thumbdown: ). Maar al met al hebben we het geweldig gehad. Ik was alleen met mijn zoontje maar we konden ons prima vermaken. Het was onze tweede keer in Denemarken, en wat mij ook opviel is dat de huisjes ruim, schoon en fris ingericht zijn. Dat vind ik zelf altijd wel prettig.
<<

Anoniem316

Bericht 12 Aug 2018 17:56

Re: (Niet zo) zwoele zomeravond-topic

Gaan er nog mensen naar de vallende sterren kijken vanavond?
<<

Anoniem249

Bericht 12 Aug 2018 17:57

Re: (Niet zo) zwoele zomeravond-topic

Ik denk dat vallende sterren moeilijk te zien zijn vanuit hier (centrum van de stad), maar ben normaal gesproken wel van dat soort acitiviteiten! Jij wel Dee?

Ik vond t ook echt heerlijk weer vandaag. Ik hou ZO van de zomer!!
<<

Anoniem316

Bericht 12 Aug 2018 18:04

Re: (Niet zo) zwoele zomeravond-topic

Ik hing vannacht nog uit het raam om te kijken. Levensgevaarlijk haha maar heb er al een aantal gezien. Vind het altijd zo'n bijzonder gezicht. Wij willen straks wel even buiten zitten met een vuurkorfje aan enzo. Ben benieuwd of we wat kunnen zien.
<<

Anoniem248

Bericht 12 Aug 2018 18:35

Re: (Niet zo) zwoele zomeravond-topic

Hier is het dikbewolkt en dat blijft het hoogstwaarschijnlijk ook :( Gisteren ook niets kunnen zien. Ik twijfelde gister nog om voor de grap een timelapse met de gopro te maken maar er was toen al vrij veel bewolking. Jammer.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9454

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 12 Aug 2018 18:51

Re: (Niet zo) zwoele zomeravond-topic

Ah, dat wil ik nog een keer doen. Picknicken met N. buiten en dan vallende sterren kijken. Maar vanavond red ik dat niet haha.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11205

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 12 Aug 2018 19:48

Re: (Niet zo) zwoele zomeravond-topic

Hier ook vrij veel bewolking helaas. En ik denk dat ik ook al in slaap val voor het donker wordt, want we hadden gisteren een feestje :wink:
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11832

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 12 Aug 2018 19:52

Re: (Niet zo) zwoele zomeravond-topic

Misschien dat ik een wekker zet en rond 3.00 ga kijken of het bewolkt is en het de moeite is om even de lichtvervuiling uit te fietsen.

Ik heb net een heerlijk stuk gewandeld. De hele dag met hoofdpijn op de bank gelegen en ik moest van mijzelf er toch even uit. Dus ruim 2 uur gewandeld en een lekker ijsje gehaald. Ik moet zeggen qua temperatuur is het nu heerlijk.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11205

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 12 Aug 2018 19:54

Re: (Niet zo) zwoele zomeravond-topic

Ja, lekker temperatuurtje vandaag! :thumbup:
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11832

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 12 Aug 2018 19:58

Re: (Niet zo) zwoele zomeravond-topic

Zeker in de avond. Vannacht koelt het af toe 16 graden, dus ik ga lekker de deuren tegen elkaar open zetten vannacht.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11205

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 12 Aug 2018 20:05

Re: (Niet zo) zwoele zomeravond-topic

Ja, heerlijk dat het 's nachts een stuk koeler is.

Ik hoop trouwens op heel slecht weer morgen. Ik heb de kinderen beloofd om naar Monkeytown te gaan. Mijn dochter heeft het er al maanden over dat ze daar zo graag weer eens heen wil. We rijden er regelmatig langs, en elke keer begint ze er weer over. En een paar weken geleden ben ik wel met zoon geweest, het was een schoolreisje van de peuterschool, dus sindsdien wil ze helemaal graag. Maar met die hitte had ik er echt geen zin in en verder hadden we ook gewoon veel afspraken staan. Maar morgen gaan we dus!
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11832

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 12 Aug 2018 20:16

Re: (Niet zo) zwoele zomeravond-topic

De weersverwachtingen zijn ideaal voor een dagje Monkeytown. Regen, buien en onweer. Dus ideaal om met de kinderen naar een binnenspeeltuin te gaan.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8602

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:45

Bericht 12 Aug 2018 20:22

Re: (Niet zo) zwoele zomeravond-topic

Silly-One schreef:De weersverwachtingen zijn ideaal voor een dagje Monkeytown. Regen, buien en onweer. Dus ideaal om met de kinderen naar een binnenspeeltuin te gaan.

Zodat half Nederland dat denkt :wink:
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11205

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 12 Aug 2018 20:23

Re: (Niet zo) zwoele zomeravond-topic

Haha, Taeda, ik hoop dat dat meevalt! We staan gewoon om 10 uur voor de deur en als het uiteindelijk te druk wordt gaan we wel weer naar huis.
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11832

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 12 Aug 2018 20:24

Re: (Niet zo) zwoele zomeravond-topic

Dat is dan wel weer het nadeel. Plus in het zuiden is het de laatste vakantie week, daar beginnen de scholen volgende week al weer. Dus de meeste die op vakantie zijn geweest zijn al weer terug en daarvan ‘moeten’ de kinderen vermaakt worden.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem315

Bericht 12 Aug 2018 20:24

Re: (Niet zo) zwoele zomeravond-topic

Ik ga vannacht ook even spieken naar de hemel. Hopelijk is het onbewolkt.
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11205

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 12 Aug 2018 20:25

Re: (Niet zo) zwoele zomeravond-topic

Silly-One schreef:Dat is dan wel weer het nadeel. Plus in het zuiden is het de laatste vakantie week, daar beginnen de scholen volgende week al weer. Dus de meeste die op vakantie zijn geweest zijn al weer terug en daarvan ‘moeten’ de kinderen vermaakt worden.


Wij wonen bij lange na niet in het zuiden en zitten middenin de vakantie, dus hopelijk is iedereen gewoon nog lekker weg :smile:
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Anoniem298

Bericht 12 Aug 2018 20:48

Re: (Niet zo) zwoele zomeravond-topic

Ik hoop dat het inderdaad meevalt, Suus! Veel plezier alvast!

SO, is je hoofdpijn nu over?

Exo, jij liever dan ik, ik hoop wel voor je dat je wat kunt zien!

Ik heb zojuist een sollicitatie verstuurd! Vet spannend. Ik ben aan het re-integreren en zoek een nieuwe baan, omdat ik niet terug kan naar mijn huidige functie bij mijn huidige werkgever.
<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1960

Geregistreerd: 18 Nov 2013 20:57

Bericht 12 Aug 2018 20:52

Re: (Niet zo) zwoele zomeravond-topic

Jet! Dat is zeker spannend, ik ga duimen (telefoon maakte daar friemelen van...wtf)
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11205

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 12 Aug 2018 20:54

Re: (Niet zo) zwoele zomeravond-topic

Dank je, Jet! Al denk ik dat de kinderen meer plezier zullen hebben dan ik :wink:

Spannend trouwens, weer solliciteren. Wat voor functie is het?
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Anoniem315

Bericht 12 Aug 2018 20:57

Re: (Niet zo) zwoele zomeravond-topic

Spannend Jet! Succes!

Suus, ik hoop voor je dat het er niet bomvol is. Maar ik vrees dat meer mensen er hun heil gaan zoeken.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11832

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 12 Aug 2018 20:58

Re: (Niet zo) zwoele zomeravond-topic

Jet, ja het is nu minder. Was ook meer een soort migraine omdat ik weer in die tijd van de maand zit. Soms heb ik daar last van. Normaal duik ik het bed in, maar nu had ik de hele dag al binnen gehangen. Dus ik moest van mijzelf er uit. Met wat pijnstillend al eerder op de dag alles vrij goed onderdrukt en 11 km gaan wandelen.

Een sollicitatie in je eigen vakgebied geschreven of ga je ook nu iets heel anders zoeken?
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem298

Bericht 12 Aug 2018 21:32

Re: (Niet zo) zwoele zomeravond-topic

Reva schreef:Jet! Dat is zeker spannend, ik ga duimen (telefoon maakte daar friemelen van...wtf)


Tnx! Als friemelen werkt mag dat ook hoor!

SO, fijn dat het beter gaat. Migraine is zo naar.

Ik heb gesolliciteerd bij een advocatenkantoor, dus wel in mijn huidige vakgebied. Stiekem hoop ik eigenlijk dat ik mag blijven bij de sportschool waar ik nu een stage/werkervaringsplek heb. Ik heb het echt naar m’n zin daar, binnenkort gaan we met elkaar zitten en dan wil ik het bespreken. Hoe eerder ik duidelijkheid heb hoe beter.

Haha Suus, dat denk ik ook. Maar als de kinderen het naar hun zin hebben heb jij dat ook, toch? :wink:
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11205

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 13 Aug 2018 10:23

Re: (Niet zo) zwoele zomeravond-topic

Hopelijk mag je op je huidige plek blijven, Jet!

De kinderen vermaken zich uitstekend in Monkeytown. Het valt nog mee met de drukte. We warende als eerste en inmiddels is het wel drukker, maar nog wel gezellig druk.
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers