Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Showbizz nieuws en foto's!

<<

caribbeanlover

Bericht 01 Jul 2018 14:36

Re: Showbizz nieuws topic!

Joey schreef:Oah dat hoop ik niet. Maar dat gerucht gaat hè. Het lijkt me wel heel moeilijk om een relatie goed te houden met de manier waarop zij leven.


Waarom hoop je dat niet? Ik gun anderen ook geluk, maar is nou eenmaal een feit dat men uit elkaar gaat.
Lees dit even zou ik zeggen.

https://www.ad.nl/show/wesley-sneijder- ... ~af38329c/
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 12 Aug 2018 18:13

Re: Showbizz nieuws topic!

Mijn mond viel hier toch wel even van open. Apart!
De moeder van og3ne is ongeveer een jaar geleden overleden. De vader heeft inmiddels een vriendin van 35 jaar jonger.
https://www.ad.nl/show/og3ne-pappa-vind ... ~abc1ffca/
<<

Anoniem249

Bericht 12 Aug 2018 18:17

Re: Showbizz nieuws topic!

Waarom vind je dat zo raar Joey? Vanwege het leeftijdsverschil?
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 12 Aug 2018 18:21

Re: Showbizz nieuws topic!

Haha ja! Begon met lezen en ik dacht..leuk, nieuwe vriendin. En dan dat leeftijdsverschil. Ik vind een groot leeftijdsverschil op zich niet zo bijzonder. Maar wel als dat betekent dat je vriendin jonger is dan je kinderen, dan vind ik het wel raar worden ja. Als het mij als dochter zou overkomen, zou ik het ook vreselijk vinden denk ik.
<<

Anoniem249

Bericht 12 Aug 2018 18:28

Re: Showbizz nieuws topic!

Ik denk dat ze door zo'n lange nare periode zijn gegaan dat ze allang blij zijn dat hun vader weer positiviteit om zich heen heeft. Ik denk dat je "voorwaarden" dan toch veranderen. Ik vind het in elk geval mooi dat ze zo blij zijn voor hem! Het is ze allen gegund.
<<

caribbeanlover

Bericht 12 Aug 2018 19:13

Re: Showbizz nieuws topic!

Wilde er net over beginnen. Het is best wel schocking, maar de 3 meiden zijn blij voor hun vader en dat is wat telt. Wat ik gek vind is dat die meid Ogenefan is en naar mijn idee een beetje te ver gaat door nu met hun vader te gaan. Ik geef ze dan ook niet lang. Het is amper 1 jr na het overlijden van zijn vrouw en ik kan me voorstellen dat haar familie en anderen dit heel vreemd vinden. Ik gun hem weer een leuke vrouw, maar dan een die dichter bij zijn leeftijd ligt dit is best extreem. Dit is een beetje op het zieke af!
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 12 Aug 2018 19:18

Re: Showbizz nieuws topic!

vind het ook bijzonder dat zij een fan is en nu een relatie heeft met de vader.

Dat hij zo snel een relatie heeft tja dat hoor je wel vaker. Oom van mijn man had dat ook. Binnen een jaar ging die met zijn 3 kleine kinderen al emigreren naar zijn nieuwe vriendin
Afbeelding
<<

caribbeanlover

Bericht 12 Aug 2018 19:30

Re: Showbizz nieuws topic!

sarah1985 schreef:vind het ook bijzonder dat zij een fan is en nu een relatie heeft met de vader.

Dat hij zo snel een relatie heeft tja dat hoor je wel vaker. Oom van mijn man had dat ook. Binnen een jaar ging die met zijn 3 kleine kinderen al emigreren naar zijn nieuwe vriendin


Wauw da's heftig!
<<

Anoniem249

Bericht 12 Aug 2018 19:31

Re: Showbizz nieuws topic!

Je moet niet vergeten dat er een lang ziektebed aan vooraf gaat. Vader heeft al lang geen echte liefdespartner meer gehad. Je neemt dan toch al beetje bij beetje afscheid en je relatie met iemand verandert. Dat het zo "snel" is vind ik niet raar. Ze is wel heel jong, maar ja ieder z'n ding.
<<

Anoniem316

Bericht 12 Aug 2018 19:35

Re: Showbizz nieuws topic!

Eerlijk? Ik twijfel aan de intenties van die meid. Ze is al jarenlang groot fan van OG3NE. Is dit niet een gevalletje starstruck?
<<

Anoniem315

Bericht 12 Aug 2018 19:45

Re: Showbizz nieuws topic!

Dat gevoel krijg ik er ook bij, Dee.

Te snel vind ik het niet, maar het leeftijdsverschil vind ik wél een puntje en het feit dat ze jonger is dan zijn dochters én dat ze fan is.. Wel een beetje gek! Hopelijk is hij er heel gelukkig mee.
<<

caribbeanlover

Bericht 12 Aug 2018 19:46

Re: Showbizz nieuws topic!

Dee schreef:Eerlijk? Ik twijfel aan de intenties van die meid. Ze is al jarenlang groot fan van OG3NE. Is dit niet een gevalletje starstruck?


Het is een beetje creepy, stalkingsachtig.
<<

Anoniem301

Bericht 12 Aug 2018 19:50

Re: Showbizz nieuws topic!

Ja ik vind het ook heel bijzonder. Ze is naar meer dan 100 optredens van ze geweest en heeft nu een relatie met hun vader. Is wel echt een Stan next level.
<<

caribbeanlover

Bericht 12 Aug 2018 19:55

Re: Showbizz nieuws topic!

Carrie schreef:Ja ik vind het ook heel bijzonder. Ze is naar meer dan 100 optredens van ze geweest en heeft nu een relatie met hun vader. Is wel echt een Stan next level.


Stan?
<<

Anoniem304

Bericht 12 Aug 2018 19:58

Re: Showbizz nieuws topic!

Ken je Stan niet?
<<

Anoniem301

Bericht 12 Aug 2018 20:01

Re: Showbizz nieuws topic!

Stan is een samenvoeging van het woord stalker en fan, Stan. Het nummer Stan van Eminem gaat daar ook over.
Laatst gewijzigd door Anoniem301 op 12 Aug 2018 20:14, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 12 Aug 2018 20:09

Re: Showbizz nieuws topic!

Mind is blown
<<

Anoniem304

Bericht 12 Aug 2018 20:09

Re: Showbizz nieuws topic!

Dear Stanley...
<<

caribbeanlover

Bericht 12 Aug 2018 20:12

Re: Showbizz nieuws topic!

Cotton schreef:Ken je Stan niet?


Nee, maar toen ik het las in Carries reactie moest ik gek genoeg wel aan dat nr van Enimem denken omdat de enige Stan is die ik ken.
Laatst gewijzigd door caribbeanlover op 12 Aug 2018 20:13, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem304

Bericht 12 Aug 2018 20:13

Re: Showbizz nieuws topic!

Jaaa goed gedacht!
<<

caribbeanlover

Bericht 12 Aug 2018 20:14

Re: Showbizz nieuws topic!

Cotton schreef:Jaaa goed gedacht!


Niet iedereen kent hem/het he.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 12 Aug 2018 20:52

Re: Showbizz nieuws topic!

Carrie schreef:Stan is een samenvoeging van het woord stalker en fan, Stan. Het nummer Stan van Eminem gaat daar ook over.


Haha ik heb dit nummer duizend keer geluisterd vroeger, kan het woord voor woord meerappen, maar nooit geweten dat het een samenvoeging van stalker en fan is. :shock:
Ik vind het ook een raar verhaal overigens, beetje eng inderdaad!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem315

Bericht 12 Aug 2018 20:54

Re: Showbizz nieuws topic!

Het is inderdaad Stan-like. En cool, weer wat geleerd.
<<

Anoniem313

Bericht 12 Aug 2018 21:45

Re: Showbizz nieuws topic!

Ik wist dit ook niet :omg: thanks Carrie!
<<

Anoniem301

Bericht 12 Aug 2018 21:55

Re: Showbizz nieuws topic!

Haha graag gedaan allemaal!
VorigeVolgende

Terug naar Nieuws & actualiteiten

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers