Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar word je gek van (kind versie)

<<

Meg

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1753

Geregistreerd: 20 Sep 2013 11:14

Bericht 07 Aug 2018 12:55

Re: Waar word je gek van (kind versie)

Oh Salome op zo'n moment zou ik zo'n man echt wat kunnen aandoen, denk ik, haha.
🩷 jan '16
💙 nov '18

instagram.com/draag_handgemaakt
<<

Flore

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 882

Geregistreerd: 09 Jul 2016 13:36

Bericht 09 Aug 2018 12:28

Re: Waar word je gek van (kind versie)

Wat een heerlijk topic. Ik maak mijn borst maar nat!!
Boys rule!
2018 / 2020
<<

Pure*

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1937

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:18

Bericht 09 Aug 2018 14:48

Re: Waar word je gek van (kind versie)

Dat mijn oudste steeds dingen zegt die beginnen met 'mama, jij moet...'. Ik kan daar zo slecht tegen, ik moet niks! Begrijp natuurlijk ook wel dat zij het nog niet anders weet te verwoorden, maar toch.

En dat de jongste zo kort slaapt steeds deze week. Vandaag maar twintig minuutjes. Normaal slaapt ze minimaal 2 uur. Maar ondertussen is ze dus nog wel hartstikke moe en ze loopt continu te huilen.
Juli 2015
Maart 2017
<<

Anoniem239

Bericht 09 Aug 2018 14:55

Re: Waar word je gek van (kind versie)

Ik zit nu in een ballorig met de kinderen en alsnog staan ze om de 30sec bij me met "mama kijk, mama kijk" en dan lekker door elkaar schreeuwen naar wie ik moet kijken.

Hallo! Ik zit hier voor mn rust ;-)
<<

Anoniem252

Bericht 09 Aug 2018 15:57

Re: Waar word je gek van (kind versie)

Mijn dochter schept de hele dag al de aarde uit een plant op de grond wat een gesmeer Haha. Probeert ze zich half op te trekken aan de bloempot, zie dr straks nog met plant en al omrollen
<<

Anoniem321

Bericht 10 Aug 2018 10:35

Re: Waar word je gek van (kind versie)

Ik heb er ook weer eentje.
mijn zoontje is soms een echte twijfelkont.
Als ik hem naar bed breng, zing ik gewoonlijk een liedje (of 2). Tegenwoordig als ik begin te zingen zegt hij: Nee, niet zingen. Dus dan geef ik hem een kus, is het: nee, geen kus.
Dus ik zeg welterusten en loop zijn kamer uit. Doe ik de deur dicht, hoor ik: wel een liedje zingen! Wel een kusje!
Na hier een aantal keren in mee te zijn gegaan waarschuw ik hem nu. Als je niet wilt dat ik een liedje zing, prima, maar mama komt ook niet meer terug! Dat heeft hij nu redelijk in de gaten. Soms schreeuwt hij nog een tijdje, maar hij wordt vanzelf wel weer rustig.

Het is ook als hij treuzelt met eten. Als wij hem aanmoedigen de laatste hapjes op te eten zegt hij dat hij niet wil, gooien we het weg dan wil meneer ineens toch nog het laatste hapje opeten..

En zo zijn er nog veel meer situaties te bedenken. Ik vind het soms wel lastig om hier mee om te gaan.
<<

Anoniem328

Bericht 10 Aug 2018 10:43

Re: Waar word je gek van (kind versie)

Olifant zo herkenbaar!
Krijgt hij een toetje, zegt hij 'Ik wil geen toetje!' Echt niet? 'Echt niet!' 'Moet ik je toetje dan opeten?' 'Ja mama opeten.'
Eet ik zijn toetje op, vraag hem ondertussen nog 'wil je echt niet?'. 'Nee mama!'
Heb ik z'n toetje helemaal op. Hij schreeuwen: 'Neeeeee mama, ik wil toetje!'. Tranen met tuiten :palm:

En dit is slechts 1 voorbeeld. Heerlijk zo'n peuter puber :smile:
<<

Travel

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 694

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:28

Bericht 10 Aug 2018 10:50

Re: Waar word je gek van (kind versie)

Ik wordt gek van de stijd tussen de oudste en middelste. Wie er als eerste boven is, wie als eerste zijn schoenen aan heeft, wie als eerste tanden mag poetsen grrrrrrrrrrrrrrr.
En dan wie als eerste zijn bord op heeft werkt dan weer NIET! Avondeten is zo niet gezellig at the moment.
https://www.instagram.com/handmade_by_linn/?hl=nl

20 januari 2013 Knuffelkont
14 april 2015 Draakje
24 april 2017 Deugniet
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5361

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:12

Bericht 11 Aug 2018 16:00

Re: Waar word je gek van (kind versie)

R zijn hobby is poetsen. Hij is de hele dag in de weer met doekjes, dan staat hij in de vensterbank te poetsen of op d.e tafel. Zijn favo speelgoed is zijn speelgoedbezem en een afwasborstel, en wanneer de stofzuiger tevoorschijn komt begint hij al helemaal te glunderen. Uiteraard hoop ik dat hij blijft poetsen tot hij minimaal 18 is ofzo, maar ik word soms knettergek van kleine troepjes die hij op de grond vind. Dan roept hij meteen "bah bah" en moeten we het op komen ruimen. Dat in combinatie met een stuk of 6 berkenbomen voor het huis die nu allemaal kleine blaadjes ofzo verliezen en door de ventilatieroosters naar binnen waaien, is heel vermoeiend :laughcry:
10.04.17
<<

SummerBeach

Kwebbel

Berichten: 372

Geregistreerd: 27 Okt 2013 20:23

Bericht 11 Aug 2018 20:03

Re: Waar word je gek van (kind versie)

Hmmmm slechte nachten door tandjes... korte middagslaapjes... huilen om niks...
Zelf ook moe en merk dat ik dan niet zo gezellig ben wat ik dan weer stom vind van mezelf ;-)
<<

Anoniem316

Bericht 11 Aug 2018 20:49

Re: Waar word je gek van (kind versie)

SummerBeach schreef:Hmmmm slechte nachten door tandjes... korte middagslaapjes... huilen om niks...
Zelf ook moe en merk dat ik dan niet zo gezellig ben wat ik dan weer stom vind van mezelf ;-)


Het is een faaaaase :12: :palm:
Haha het wordt op gegeven moment zo'n mantra.
<<

Anoniem316

Bericht 11 Aug 2018 20:52

Re: Waar word je gek van (kind versie)

L wordt de laatste nachten wel 20 keer wakker, jammerend en soms wat huilend. Vaak stopt het vanzelf weer, soms moeten we even een speentje brengen. Denk dat het van de verkoudheid wordt maar merk nu weer hoe slecht ik zulke dingen trek. Ze kan er niks aan doen, maar ik word er cranky van haha.

Voor de rest was ze vandaag echt zo zo zo zo zo zo lief en leuk, dat het nu weer helemaal goed is hoor ;)
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6815

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 11 Aug 2018 22:14

Re: Waar word je gek van (kind versie)

AH dat is sh*t Dee.
Ik trek dat ook super slecht.
2016
<<

Fender

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 747

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:01

Bericht 11 Aug 2018 23:32

Re: Waar word je gek van (kind versie)

Momenteel is het elke 30 seconden mamaaaaa mag ik een ijsje? Mamaaaa, wanneer komt papa thuis? Mamaaaa mag ik... vul maar in. Maar voor elke zin mamaaaa!! Daar word ik weleens gek van. Omdat ze het met een heel hoog zeurderig stemmetje doet. :palm:
The day my heart grew a little more...17-09-2014
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers