Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar baal jij op dit moment van? #3

<<

Anoniem316

Bericht 11 Aug 2018 19:45

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Het ligt er bij mij ook heel erg aan of ik goed in mijn vel zit of niet. Wat ik zeg, de ene keer kan ik er heel goed schijt aan hebben maar de andere keer heb ik echt last van die priemende blikken. Helaas Chiq, het is echt zo.
Maar goed, ik ben inmiddels een reepje chocola rijker. Die ik gekocht heb met bananen en eieren haha. Even later ging ik een softijsje kopen voor mijn dochter. Zit er zo'n meisje van een jaar of 19 op het terras en zegt: Ah vet zielig, krijgt dat kindje niet eens een ijsje en zij wel (op zo'n toontje).

Toen bleek dat het ijsje voor mijn dochter was, werd ze gelukkig terecht gewezen door de jongen die bij haar was ;)

Nou goed, is nog even een dingetje waar ik aan moet werken waarschijnlijk haha.
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5453

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:34

Bericht 11 Aug 2018 20:59

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Ik vind het soms ook wel interessant om te zien wat de gemiddelde Nederlander aan boodschappen in huis haalt. En ik denk daar ook weleens iets van, ook al geeft 1x boodschappen halen geen reëel beeld natuurlijk, maar ik zou er nooit maar dan ook nooit iets over zeggen. En ik bekijk het heus niet altijd of zo, maar soms wel als ik me verveel.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 11 Aug 2018 21:20

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Mijn man wil zwemmen volgende week en ik voel mij niet tof in bikini.
Heb een mooie nieuwe gekocht maar kan mijn after zwangerschap lijf even niet accepteren.
Ik was best wat afgevallen maar door de slechte nachten heb ik dit niet vast weten te houden.
Nu onze vakantie dichterbij komt baal ik er van.
2016
<<

Femm

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1554

Geregistreerd: 17 Jan 2016 10:10

Bericht 12 Aug 2018 20:58

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Ik baal zo dat de thuiszorg voor de derde keer in 3 dagen moet komen om de sonde van mijn dochter te zetten. Al 3 dagen achtereen spuugt ze hem uit :( ik vind het zo sneu.
Januari 2012
Augustus 2014
Juli 2016
<<

Anoniem315

Bericht 12 Aug 2018 21:08

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Och Femm, wat sneu voor haar en voor jullie :( Is ze al wat aangekomen?
<<

ChiQ

Bericht 12 Aug 2018 21:11

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Wat vervelend Femm, waarom heeft ze een sonde?
<<

Anoniem298

Bericht 12 Aug 2018 21:35

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Salome, kun je niet ook een badpak of tankini kopen? Misschien dat je je daar fijner in voelt?

Femm, wat sneu voor je dochter dat ze de sonde steeds uitspuugt. Heeft ze die sonde al lang?
<<

Femm

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1554

Geregistreerd: 17 Jan 2016 10:10

Bericht 12 Aug 2018 21:44

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Ze heeft hem nu 4 weken omdat ze een grote groeiachterstand heeft en we hiermee gaan kijken of een andere manier van voeding binnen krijgen en een vaste hoeveelheid calorieën.

Ze doet het er goed supergoed op Exo. Ze is al aangekomen en ze heeft zoveel meer energie. Ook meer energie om te ontwikkelen, ze begint een ondeugende peuter te worden. Heel ander meisje.

E. slaapt nu dus mijn man gaat nieuwe sondes in het ziekenhuis halen en we hebben de thuiszorg maar gevraagd morgenochtend te komen. Zo'n gedoe allemaal... maar gelukkig niet voor niets.
Januari 2012
Augustus 2014
Juli 2016
<<

Anoniem298

Bericht 12 Aug 2018 21:48

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Ah, super zeg dat ze het er zo goed op doet! Vindt ze de sonde vervelend dat ze hem steeds uitspuugt of doet ze het niet bewust?
<<

Femm

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1554

Geregistreerd: 17 Jan 2016 10:10

Bericht 12 Aug 2018 21:52

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Ik denk het materiaal. We kregen andere sondes geleverd die al heel vervelend zijn met inbrengen.
Nu in het ziekenhuis kunnen we weer de normale halen dan dat scheelt hopelijk.

Ze heeft gelukkig helemaal geen last van de sonde verder. Ze zit er niet aan en eigenlijk spuugt zo ook haast niet tot nu die andere sondes.
Januari 2012
Augustus 2014
Juli 2016
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 13 Aug 2018 08:02

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Oooh Femm, ik krijg flashbacks. Niet leuk die sonde! Wat wat extra calorieën verschil kunnen maken hè? Hopelijk komt ze gauw genoeg aan en mag de sonde eruit blijven. Hoeveel moet ze aankomen?
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Femm

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1554

Geregistreerd: 17 Jan 2016 10:10

Bericht 13 Aug 2018 08:45

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Nou echt he Thunder kan zoveel doen met een kind. Niet alleen qua groei.

We hebben geen doelstelling met betrekking tot groei. Het is nu op proef 2 maanden om te kijken wat dat met haar doet en zodat de klinisch geneticus gerichter kan gaan zoeken. Na die 2 maanden zullen we vast nog door moeten als ze het er zo goed op doet. Misschien dan weer in combinatie met normale voeding.
Januari 2012
Augustus 2014
Juli 2016
<<

Anoniem245

Bericht 13 Aug 2018 08:52

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Ah wat lijkt me dat vreselijk, je kind aan de sonde.

Mijn baalmoment is van minder ernstige aard.. Dat de vakantie er bijna op zit. Heb in de muziek bijna 6 weken vrij gehad en deze week moet ik weer langzaam beginnen met opstarten. Krijg alweer appjes voor lestijden en orkestdingetjes en ik heb nog helemaal geen zin!
<<

Femm

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1554

Geregistreerd: 17 Jan 2016 10:10

Bericht 13 Aug 2018 12:40

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Dat opstarten is altijd wel een dingetje he Kira. Als je eenmaal bezig bent is het meestal wel weer leuk toch.
Januari 2012
Augustus 2014
Juli 2016
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 13 Aug 2018 12:54

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Ik baal dat mijn afspraak van vrijdag niet doorgaat, ik had een afspraak met de psychiatrisch verpleegkundige van de kwetsbare zwangeren poli, we zouden een rondleiding op de neonatologie krijgen en ik wilde graag bespreken dat mijn angst dat mijn kind bij me weggehaald wordt na de bevalling steeds groter wordt en hoe we dat het beste konden aanpakken. Ik heb al een hele tijd geen contact gehad omdat het allemaal gewoon goed ging, een paar weken terug telefonisch wel al aangegeven dat ik merk dat dingen van de vorige zwangerschap heel erg terugkomen en dat ik daar het meeste last van heb (dus niet van de depressieve klachten waar ik aan het begin van de zwangerschap antidepressive voor ben gaan slikken).
Degene die me toen belde gaat me nu weer bellen voor een nieuwe afspraak, dus hopelijk kan ik daar dan toch wel redelijk snel iets mee, maar ik vind het vervelend dat het nu allemaal een beetje op losse schroeven staat terwijl ik denk dat het heel belangrijk is om er snel actie op te ondernemen omdat ik merk dat ik er steeds meer over pieker en steeds verdrietiger bij word.

Overigens heb ik woensdag een controle bij de (klinisch) verloskundige in het ziekenhuis dus daar ga ik het gewoon ook aankaarten.

Bah ik wou dat ik gewoon thuis mocht bevallen en al dat gedoe niet zou hebben.
<<

Anoniem246

Bericht 14 Aug 2018 17:51

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Sterkte, Pompoen. Het klinkt heftig, maar ik weet niet goed hoe ik erop moet reageren.

Na een weekendje spugen, en dat terwijl zijn dochter bij ons was, is mijn man gisteren opnieuw opgenomen in het ziekenhuis. We dachten beiden dat hij spuugde vanwege stress, daar kan hij last van hebben, dus dat het echt iets ernstigs was, dat kwam voor ons beiden als verrassing. Ze zijn nu een behandeling gestart met antibiotica via infuus en in het uiterste geval wordt hij opnieuw geopereerd. Het is weer even afwachten.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 14 Aug 2018 18:28

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Ik báál als een stekker dat al m'n schoenen niet meer lijken te passen :cry: Ik heb nogal veel schoenen en nu zijn m'n voeten door de zwangerschap groter geworden!! Grrrr ik kan er maar niet over uit! Nu kan ik een hele nieuwe collectie gaan aanleggen, gaat me bakken met geld kosten natuurlijk. Boeeeeee.
❤ 7 juni 2018
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 14 Aug 2018 18:34

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

he dat is gek bliss kan dat. Hopelijk krimpen je voeten weer


Ik baal dat ik steeds meer aanvallen krijg. Zo vervelend en pijnlijk. En word er onzeker door. Wat als ik het ergens anders krijg. Tot nu toe allemaal thuis gehad op 1 na. Hopelijk hoor ik snel de operatie datum. Mag ook alleen maar medicijnen tijdens een aanval. Niet constant helaas
Afbeelding
<<

Rayna

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 995

Geregistreerd: 23 Feb 2016 21:09

Bericht 14 Aug 2018 18:50

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Oh nee dat is echt balen Bliss! Misschien wordt het nog minder?
Wat vervelend Sarah. Hopelijk kun je snel geopereerd worden!

Ik baal omdat mijn baby vandaag dwars in mijn buik bleek te liggen. Ik heb morgen een afspraak in het ziekenhuis, dan gaan ze hem waarschijnlijk proberen te draaien. De vk denkt dat dat wel zou moeten lukken omdat er nog ruimte is maar ik vind het wel echt spannend en baal gewoon gigantisch.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 14 Aug 2018 18:56

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Bliss schreef:Ik báál als een stekker dat al m'n schoenen niet meer lijken te passen :cry: Ik heb nogal veel schoenen en nu zijn m'n voeten door de zwangerschap groter geworden!! Grrrr ik kan er maar niet over uit! Nu kan ik een hele nieuwe collectie gaan aanleggen, gaat me bakken met geld kosten natuurlijk. Boeeeeee.


Oh balen Bliss! Houd je nog vocht vast of ben je dat inmiddels wel kwijt? Helaas kan het inderdaad dat je een maat groter hebt na je zwangerschap. Mijn voeten zijn vorige zwangerschap een schoenmaat gegroeid. Het ‘grappige’ is dat mijn zusje precies hetzelfde had, we hadden altijd dezelfde maat en nu weer. Maar het is wel heel irritant om allemaal nieuwe schoenen aan te schaffen. Ik heb nog best een tijdje in de ontkenningsfase gezeten, maar de conclusie was toch uiteindelijk echt dat ik een grotere maat nodig had.
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11204

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 14 Aug 2018 19:52

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Wat spannend weer, Fedora!
Sarah, dat lijkt me ontzettend vervelend. Hopelijk kun je snel geopereerd worden.
Bliss, heb je nog leuke schoenen in de aanbieding? :smile:
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 14 Aug 2018 19:54

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Vocht ben ik wel grotendeels kwijt volgens mij! Maar in de lengte is het echt een probleem, met blote voeten zit ik al helemaal voorin. Ik ga zaterdag even de stad in voor wat nieuwe schoenen in maat 41.

Haha Suus, ik heb genoeg! Heb je maat 40? En waar houd je van? Hakken heb ik overigens niet, daar doe ik niet aan.
❤ 7 juni 2018
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11204

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 14 Aug 2018 20:05

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Ik heb inderdaad maat 40 (had je maat al ergens gelezen) en ik doe ook amper aan hakken, vind mezelf wel lang genoeg.
Maar leuke sneakers zijn altijd welkom!
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 14 Aug 2018 20:13

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Ik ga dit weekend eens alles op een rijtje zetten en uitzoeken, misschien zit er nog wat bij voor je!
❤ 7 juni 2018
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11204

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 14 Aug 2018 20:16

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Ik wacht rustig af :thumbup:
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers