Advies gevraagd
Momenteel zit ik de procedure voor klantenservicemederwerker bij een zorgverzekering. Toch wel weer een callcenter functie dus, eigenlijk heb ik daar helemaal geen zin meer in. Ik haat bellen en kan me niet meer voorstellen dat ik een hele dag alleen maar zit te bellen en niks anders te doen heb.
Ook heb ik gereageerd op een functie op het KCC bij de gemeente. Veel klantencontact, via de telefoon maar ook per mail, fysiek (met de tijd) en evt via social media.
Bij de laatste functie zou ik over een maand al moeten beginnen en na de eerste week zouden we eigenlijk op vakantie gaan.
Bij de tweede functie zou ik per 1 okt starten. Komt dus mooi uit met mn vakantie maar ook met mn opzegtermijn van een maand (vanaf de 1e van de maand).
Ik heb een beetje hulp nodig merk ik. Sowieso is de eerste functie niet echt mn ding zeg maar, ik ga dan van een hel van een baas naar hel van een werk (wel minder uur en goede werkgever en goed uurloon). De tweede functie lijkt me erg leuk maar dan zit ik dus met mn vakantie die ik dan moet annuleren (en ik ben er zoooooo aan toe) en dan moet ik mn baas om een gunst vragen en ik durf er bijna alles om te verwedden dat hij me deze gunst iig niet gaat verlenen.
Ik weet het niet zo goed. Ik wil hier echt ZSM weg, bijvoorkeur naar een leuke baan maar sowieso voor minder uur (24u-32u) wat is wijsheid denken jullie?
Jullie nog tips voor functies voor me? Ik heb veel klantenservice ervaring en inmiddels ook 2 jr ervaring als receptioniste. Receptioniste vind ik wel erg leuk, klantenservice dus niet zo.