Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hele hevige menstruaties -bij gyn geweest

<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 06 Jul 2018 10:36

Re: Hele hevige menstruaties -bij gyn geweest

Wat een gedoe Blueberry. Vervelend dat het zo bij dat ene ziekenhuis is gegaan. Goed ook dat je daar feedback op gegeven heb, want die gang van zaken moet super frustrerend voor je zijn. Hopelijk word je in augustus in het andere ziekenhuis beter geholpen. En dan dan nu het afstoten van het plaatje in je arm... wat voor verschijnselen heb je daarbij? Rot hoor. Sterkte ermee.
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:42

Bericht 06 Jul 2018 12:17

Re: Hele hevige menstruaties -bij gyn geweest

Jeetje, wat heftig allemaal zeg. Ik hoop heel erg dat je bij het andere ziekenhuis snel geholpen kunt worden. Je verhaal is wel enigszins herkenbaar, want ik kamp sinds 2 jaar ook met steeds heviger wordende menstruaties. Ik heb ook bloedarmoede inmiddels en vloei inmiddels continue. Bij mij hebben ze endometriose gezien en ik heb woensdag een afspraak bij de gyn, eindelijk. Ik wil wel heel graag kinderen nog, maar ik ben dit ook zo ongelooflijk zat dat ik jouw opluchting heel goed kan begrijpen. Heel veel sterkte iig!
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Blueberry

Noob

Berichten: 83

Geregistreerd: 15 Mei 2018 06:00

Bericht 06 Jul 2018 22:25

Re: Hele hevige menstruaties -bij gyn geweest

Joey schreef:Wat een gedoe Blueberry. Vervelend dat het zo bij dat ene ziekenhuis is gegaan. Goed ook dat je daar feedback op gegeven heb, want die gang van zaken moet super frustrerend voor je zijn. Hopelijk word je in augustus in het andere ziekenhuis beter geholpen. En dan dan nu het afstoten van het plaatje in je arm... wat voor verschijnselen heb je daarbij? Rot hoor. Sterkte ermee.


Telkens ontstekingen en een schroef wordt langzaam naar buiten heduwd door mijn lichaam.
Jason 27•12•2011
Hayley 03•06•2013
<<

Blueberry

Noob

Berichten: 83

Geregistreerd: 15 Mei 2018 06:00

Bericht 06 Aug 2018 05:36

Re: Hele hevige menstruaties -bij gyn geweest

Vandaag de second opinion. Ben er toch wel zenuwachtig voor merk ik.
Jason 27•12•2011
Hayley 03•06•2013
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 06 Aug 2018 06:10

Re: Hele hevige menstruaties -bij gyn geweest

Dat snap ik ja, succes!!
30-04-2017
<<

Blueberry

Noob

Berichten: 83

Geregistreerd: 15 Mei 2018 06:00

Bericht 06 Aug 2018 16:37

Re: Hele hevige menstruaties -second opinion

Vandaag second opinion gehad. Was een hele fijne arts die mijn verhaal aanhoorde en toen een echo heeft gemaakt. Daarna zei ze dat ik helemaal geen vleesboom heb, maar een ander weefsel wat niet weggehaald kan worden. En dat dus een baarmoederverwijdering de beste optie is. 24 september gaat het gebeuren.
Jason 27•12•2011
Hayley 03•06•2013
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 06 Aug 2018 17:19

Re: Hele hevige menstruaties -bij gyn geweest

Wat 'fijn' voor je! Lijkt me heel heftig maar dit is zo ook et totaal geen doen natuurlijk.
Hoe ben je er zelf onder?
30-04-2017
Vorige

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers