Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Drunense duinen

<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43704

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 31 Jul 2018 12:38

Drunense duinen

Ik heb zondag een fotoshoot bij de Drunense Duinen (gezinsshoot). Nou kom ik daar zelf totaal niet uit de omgeving en het gezin kent het ook niet goed genoeg om te weten waar de mooiste plekjes zijn.
Heeft er iemand tips? Waar kunnen we het beste parkeren/afspreken (en evt nog wat drinken naderhand)? Waar zijn de mooiste plekjes die niet alleen zandvlaktes zijn maar ook wat speelse beelden geven met bosjes/bomen en ik meen ook dat er heide is. Is het daar het seizoen voor? Een naam van een plek of nog beter gepind op Google Maps zou echt geweldig zijn!

(Fred ik verwacht wel tips van jou nu, dat snap je)
Let's discover the world together.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8164

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 31 Jul 2018 12:41

Re: Drunense duinen

FRED!
30-04-2017
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8164

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 31 Jul 2018 12:42

Re: Drunense duinen

Ik als Brabander die toch niet zo heel ver er vandaan woont heeft echt 0-tips voor je Marin. Ben daar ook niet zo bekend. Laatste keer dat ik er was was met een jongerenkamp toen ik 12 was.
30-04-2017
<<

Fiwen

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 24 Apr 2014 13:38

Bericht 31 Jul 2018 12:52

Re: Drunense duinen

Leuke locatie voor een fotoshoot!
Wij wonen er ook redelijk dichtbij. We parkeren de auto meestal bij Landgoed Bosch en Duin. Dan loop je via het bos de duinen in. En het is een restaurant dus daar kun je na afloop wat drinken.

Succes en veel plezier.

In het weekend is het trouwens wel vaak super druk daar dus je zult wel even moeten zoeken naar een rustige plek voor de foto's
Grote meid: 25-08-2010
Kleine meid: 15-09-2016

http://www.juulsoof.nl
Instagram & Facebook: @juulensoof
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43704

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 31 Jul 2018 12:54

Re: Drunense duinen

Dank je Fiwen!

Ja we gaan al om 10.00 waarschijnlijk, hopelijk scheelt dat iets, op een zondagochtend. Lekker zacht licht en hopelijk nog niet zo druk.

Ik ga dat even opzoeken! Is daar bij de duinen ook hei in de buurt in dat deel? Kan me niet zo goed voorstellen hoe groot het gebied is.
Let's discover the world together.
<<

Fiwen

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 24 Apr 2014 13:38

Bericht 31 Jul 2018 13:00

Re: Drunense duinen

Groot hahaha :wink:

De hei moet je je niet te veel van voorstellen naar mijn mening, of ik heb de echt heide plekken nog niet gevonden, dat kan ook. Het is vooral heel veel zandvlakte en heuvels met bos er omheen en af en toe een klein pluimpje heide gebied.
Als je echt hei wilt dan zou je beter naar de Regter Heide in Riel kunnen gaan. Dat is echt een hei met bos er omheen.
Grote meid: 25-08-2010
Kleine meid: 15-09-2016

http://www.juulsoof.nl
Instagram & Facebook: @juulensoof
<<

Fiwen

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 24 Apr 2014 13:38

Bericht 31 Jul 2018 13:02

Re: Drunense duinen

Afbeelding
Grote meid: 25-08-2010
Kleine meid: 15-09-2016

http://www.juulsoof.nl
Instagram & Facebook: @juulensoof
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43704

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 31 Jul 2018 13:05

Re: Drunense duinen

Oh wat gek, als ik erop google vind ik meer dan genoeg plaatjes van echte paarse heide. Maar geeft niet, dat was niet specifiek een wens van het gezin, maar ik zou dat zelf leuk vinden. Dit ziet er ook al mooi uit.
Let's discover the world together.
<<

Fiwen

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 24 Apr 2014 13:38

Bericht 31 Jul 2018 13:10

Re: Drunense duinen

Kan goed zijn dat het er wel is hoor, zo goed ken ik het daar nou ook weer niet en het is echt heel erg groot. Zou zo dus niet kunnen zeggen waar je het kunt vinden.
Grote meid: 25-08-2010
Kleine meid: 15-09-2016

http://www.juulsoof.nl
Instagram & Facebook: @juulensoof
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 31 Jul 2018 13:12

Re: Drunense duinen

Komt ie Marin.

Ik zou via Loon op Zand het gebied in gaan. Daar zit namelijk ook wat horeca.
Bij de parkeerplaats op de Hoge Steenweg staat een grote laars die wijst richting de Efteling. Wellicht leuk om daar foto's van de te nemen. De laarsen zijn elders ook nog te vinden.

Bij Landgoed Bosch en Duin (ligt dichtbij de duinen) of Land van Kleef eerst meer bossen kun je goed het gebied in.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43704

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 31 Jul 2018 13:13

Re: Drunense duinen

Haha snap ik Fiwen. Ik heb in elk geval even het Landgoed Bosch en Duin opgeslagen. Dat lijkt me een goed beginpunt. Dank je wel!
Let's discover the world together.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43704

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 31 Jul 2018 13:15

Re: Drunense duinen

Fred schreef:
Bij Landgoed Bosch en Duin (ligt dichtbij de duinen) of Land van Kleef eerst meer bossen kun je goed het gebied in.


Jij ook bedankt! Ik hoef zelf eerst niet zo nodig een hele wandeling alvorens ik daar kom, maar als ik zo satellietbeelden bekijken is dat bij Bosch en Duin inderdaad niet het geval. Top!
Let's discover the world together.
<<

Pure*

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1936

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:18

Bericht 31 Jul 2018 13:46

Re: Drunense duinen

Ik zou ook bosch en duin adviseren. Heide heb ik ook nog nooit gezien daar geloof ik. Maar goed, locatie is prachtig genoeg voor mooie fotos. Ik denk wel dat het zelfs op jou tijdstip al vrij druk zal zijn, hoewel de drunense duinen misschien algeheel vermeden zullen worden met deze warme dagen. Echt grote stukken wandelen in de schaduw is dr ook weer niet bij. Succes!
Juli 2015
Maart 2017
<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2376

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:36

Bericht 31 Jul 2018 13:51

Re: Drunense duinen

Ik woon er ook dichtbij maar ben er serieus nog nooit geweest :palm:
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5486

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 31 Jul 2018 18:55

Re: Drunense duinen

Ik kom er weleens maar tips geven is lastig. Volgens mij parkeren wij dan ook bij Bosch en Duin. En lopen dan gewoon het gebied in, je hebt er ook mooie, grote, dode takken/bomen, dat is ook leuk voor op de foto. Ik heb er eens foto’s gemaakt (met telefoon) in de middag en dat was echt prachtig licht en met die mooie omgeving waren dat echt mooie foto’s. Je hebt er trouwens wel heide hoor, ik heb er eens gemountainbiked en kwam toen wel heide tegen, dat was wel een flinke tocht dus kom je idd niet zomaar tegen.

Bedenk me nu dat we ook vaak parkeren bij de honden losloop route. Weet even niet of dat ook naast Bosch en Duin is maar daar zit ook een restaurantje bij. Als je daar de duinen inloopt, eerst stukje bos dan kom je op een mooie open vlakte met veel duinen/hoogteverschil.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43704

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 05 Aug 2018 22:06

Re: Drunense duinen

Dank jullie wel voor alle goede tips. We waren vanmorgen om 10 uur bij Bosch en Duin. Het was al wel een beetje druk op 't parkeerterrein maar totaal geen last van gehad in de natuur. We zijn ivm de warmte en 't licht meer in de bossen en de rand van de zandvlakte geweest. Het was wel echt prachtig daar zeg. Dank voor de tips!
Let's discover the world together.
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 06 Aug 2018 08:31

Re: Drunense duinen

Graag gedaan. Fijn dat een fotoshoot hebt kunnen maken.

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers