Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

<<

Anoniem248

Bericht 31 Jul 2018 22:28

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Ik heb deze vandaag geprobeerd en ik vond ze eigenlijk best wel tegenvallen. Jammer, had er hoge verwachtingen van, keek er al een aantal weken naar uit dat ze in de winkel kwamen.

Afbeelding
<<

Anoniem304

Bericht 01 Aug 2018 08:20

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Oh jammer! Waar heb je ze gekocht?
<<

Anoniem244

Bericht 01 Aug 2018 10:07

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Die vond ik best heel lekker eigenlijk :-)
Had alleen liever de karamel iets zachter gehad, maar goed dan was het niet crunchy meer

Hier lagen ze bij AH
<<

Anoniem247

Bericht 01 Aug 2018 18:42

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Ik vond ze opzich wel lekker maar wel erg zoet.
<<

Anoniem248

Bericht 01 Aug 2018 22:50

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Cotton schreef:Oh jammer! Waar heb je ze gekocht?


Ik heb ze zelf nog niet kunnen bemachtigen (wel o.a. bij de jumbo hier om de hoek gevraagd, die hebben heel enthousiast meteen wel 3 zakken voor me besteld en die liggen als het goed is morgen voor me klaar) maar mijn collega had ze al wel gevonden, bij de Albert Heijn. Ze zijn moeilijk te krijgen, elke keer overal uitverkocht, naar het schijnt.

Ik vond ze én wel heel erg zoet én de caramel was me iets te crunchy. Ik had eigenlijk verwacht dat ze een beetje als de bruine M&Ms waren, gevuld met chocola en dan kleine stukjes crunchy caramel erdoor, en niet zo’n keihard caramelballetje in het midden. Maargoed, ze eten alsnog wel lekker weg hoor, had er alleen meer van verwacht. Denk ook niet dat ik morgen alle drie de zakken bij de jumbo mee ga nemen :)
<<

Anoniem248

Bericht 02 Aug 2018 19:24

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Ik heb twee van de drie opgehaald. Ik kreeg zelfs één zakje gratis van ze, echt service.
<<

Meg

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1750

Geregistreerd: 20 Sep 2013 10:14

Bericht 02 Aug 2018 19:44

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Ik heb ze hier liggen, nog niet geprobeerd. Dat harde houd me toch tegen.

Van de week heb ik een magnum white almond voor het eerst op. Ik ben geen magnumfan, maar deze vond ik eigenlijk best wel heel lekker.
🩷 jan '16
💙 nov '18

instagram.com/draag_handgemaakt
<<

Anoniem304

Bericht 21 Aug 2018 09:09

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Radler schreef:Die vond ik best heel lekker eigenlijk :-)
Had alleen liever de karamel iets zachter gehad, maar goed dan was het niet crunchy meer

Hier lagen ze bij AH

Ik heb ze nu ook gehad en ben het hier mee eens!
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 15:20

Bericht 21 Aug 2018 09:57

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Cotton schreef:
Radler schreef:Die vond ik best heel lekker eigenlijk :-)
Had alleen liever de karamel iets zachter gehad, maar goed dan was het niet crunchy meer

Hier lagen ze bij AH

Ik heb ze nu ook gehad en ben het hier mee eens!
Hier sluit ik me ook wel bij aan. Al vond ik het ook aan de zoete kant nadat ik er een paar had gegeten. Ik denk dat ik dan liever de M&M pinda koop.

Voor wie het ook wil proberen: Kruidvat verkoopt zakjes van 100-150 gram (weet niet precies) voor 1 euro!
<<

Anoniem304

Bericht 21 Aug 2018 10:25

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

128 gram Girli! Die had ik :P
<<

Anoniem313

Bericht 21 Aug 2018 19:58

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Ik heb vanavond de vegetarische biefstuk van Vivera geprobeerd: ieuw ieuw ieuw wat vies.
Dat het niet naar biefstuk (waar ik van houd) zou smaken had ik ingecalculeerd. Maar dit is een soort van hele slechte vegaburger die smaakt naar soja met heel veel bouillonblokjes er doorheen geprakt. Het heeft niets maar dan ook niets met biefstuk te maken. De AH eigen merk vegaburgers zijn beter te doen. Bah bah bah.
<<

caribbeanlover

Bericht 22 Aug 2018 13:22

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Caulfield schreef:Ik heb vanavond de vegetarische biefstuk van Vivera geprobeerd: ieuw ieuw ieuw wat vies.
Dat het niet naar biefstuk (waar ik van houd) zou smaken had ik ingecalculeerd. Maar dit is een soort van hele slechte vegaburger die smaakt naar soja met heel veel bouillonblokjes er doorheen geprakt. Het heeft niets maar dan ook niets met biefstuk te maken. De AH eigen merk vegaburgers zijn beter te doen. Bah bah bah.


Grappig hoe je erover denkt, want ik vind het erg lekker. Ze kunnen het nooit zo maken als een echt he da's logisch.
<<

Anoniem243

Bericht 26 Aug 2018 18:35

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Gisteren heb ik me gewaagd aan de cheeseburger-pizza van Domino's. Was heel benieuwd, maar het blijkt een gevalletje vooral eten nadat je een hoop gezopen hebt en anders niet. Ranzig! Maar in het kader van ranzig lekker voor sommigen misschien wel aan te raden (of na een sloot alcohol dan dus). Vooral de vloeibare 'kaas' is héél eh bijzonder. En hoe dol ik ook ben op augurk, pizza blijkt niet de beste ondergrond te zijn daarvoor. Tot zover mijn recensie.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 26 Aug 2018 21:08

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Ik heb vandaag dit geprobeerd:

Afbeelding

I.p.v. melk in mijn koffie. Echt erg lekker! En wel iets verantwoorder dan gewoon koffiemelk. Bijzondere snaak heeft het wel.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem301

Bericht 27 Aug 2018 08:50

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Caulfield schreef:Ik heb vanavond de vegetarische biefstuk van Vivera geprobeerd: ieuw ieuw ieuw wat vies.
Dat het niet naar biefstuk (waar ik van houd) zou smaken had ik ingecalculeerd. Maar dit is een soort van hele slechte vegaburger die smaakt naar soja met heel veel bouillonblokjes er doorheen geprakt. Het heeft niets maar dan ook niets met biefstuk te maken. De AH eigen merk vegaburgers zijn beter te doen. Bah bah bah.


Mijn man vond het best lekker en ik vond het zozo. Zou het niet nog eens kopen.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 27 Aug 2018 09:57

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Carrie schreef:Mijn man vond het best lekker en ik vond het zozo. Zou het niet nog eens kopen.
Misschien vind je het de volgende keer wel lekker?
#teammaple🍁
<<

Anoniem301

Bericht 27 Aug 2018 10:16

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Urban Naked schreef:
Carrie schreef:Mijn man vond het best lekker en ik vond het zozo. Zou het niet nog eens kopen.
Misschien vind je het de volgende keer wel lekker?

Nee!
<<

caribbeanlover

Bericht 27 Aug 2018 16:10

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Sookie schreef:Gisteren heb ik me gewaagd aan de cheeseburger-pizza van Domino's. Was heel benieuwd, maar het blijkt een gevalletje vooral eten nadat je een hoop gezopen hebt en anders niet. Ranzig! Maar in het kader van ranzig lekker voor sommigen misschien wel aan te raden (of na een sloot alcohol dan dus). Vooral de vloeibare 'kaas' is héél eh bijzonder. En hoe dol ik ook ben op augurk, pizza blijkt niet de beste ondergrond te zijn daarvoor. Tot zover mijn recensie.


Augurk hoort ook gewoon niet op een pizza, gewoon niet dus! Kan me niet schelen dat het een (cheese)burgerpizza is.
<<

Anoniem304

Bericht 27 Aug 2018 19:16

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Augurk op een pizza is de bom!
<<

Anoniem243

Bericht 27 Aug 2018 19:18

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Nee. Eens met cbl. Grootste voedselfout ever. :razz: Maar je kunt het maar geprobeerd hebben hè.
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5349

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:12

Bericht 27 Aug 2018 19:19

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Die cheeseburger pizza vond ik zo lekker toen ik zwanger was. Al heb ik hem toen niet vaak gegeten, aangezien ik er enorm last van maagzuur van kreeg.
10.04.17
<<

caribbeanlover

Bericht 28 Aug 2018 19:49

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Ik ben benieuwd naar fried pickle. Dat lijkt me wel lekker en dan dippen in een augurkensaus.
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4015

Geregistreerd: 26 Okt 2013 18:21

Bericht 29 Aug 2018 08:35

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Ik had dit ijs via Scoupy gekocht. Ik vond het zo zonde. Er zat bijna geen topping in, alleen maar vanille ijs.
Het is dat ik er € 2,- voor had betaald en mijn vriend het grootste gedeelte had opgegeten, maar ik vond het bij lange na geen € 5,- waard. 1000x liever de Ben en Jerry's dan.

Afbeelding
<<

June

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 04 Okt 2017 08:46

Bericht 29 Aug 2018 08:59

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Wat jammer, Winegum! Kon je dat ijs gratis proberen of heb je er ook nog daadwerkelijk geld aan verspild?

Door jouw post realiseer ik me dat ik een tijdje geleden voor het eerst yoghurtijs in de smaak Aardbei van de Aldi heb geprobeerd en dat vind ik echt heel erg lekker. Minder zoet dan 'gewoon' ijs. Mijn vriend vindt het ook heel lekker. Andere smaken (banaan en mango) heb ik niet geprobeerd.

Afbeelding
Elliot schreef:Hulde June, ik kan me heel goed vinden in jouw reactie!
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4015

Geregistreerd: 26 Okt 2013 18:21

Bericht 29 Aug 2018 09:01

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

€ 2,- heb ik er voor betaald uiteindelijk. Het is niet anders, ik weet in elk geval dat ik het niet nog eens zal nemen haha.
Oh, dat ijs klinkt wel lekker van jou, June!
VorigeVolgende

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers