Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4358

Geregistreerd: 22 Feb 2015 14:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 16 Jun 2018 19:13

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

caribbeanlover schreef:Ik heb 's wereld 1e vegan biefstukc gister gegeten en die erg lekker. Ga ik vaker doen!


Waar heb je die gegeten CBL? Ben benieuwd!

Ik heb de vegan pizza’s van de NYP beide al gegeten, die met ‘shoarma’ is wel super machtig. Gelukkig deel ik de pizza altijd met m’n vriend, want een halve pizza is van die smaak wel genoeg. Ben ook benieuwd naar die van Dominos maar die bezorgen hier helaas niet :thumbdown:
<<

caribbeanlover

Bericht 16 Jun 2018 21:52

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Scandic schreef:
caribbeanlover schreef:Ik heb 's wereld 1e vegan biefstukc gister gegeten en die erg lekker. Ga ik vaker doen!


Waar heb je die gegeten CBL? Ben benieuwd!

Ik heb de vegan pizza’s van de NYP beide al gegeten, die met ‘shoarma’ is wel super machtig. Gelukkig deel ik de pizza altijd met m’n vriend, want een halve pizza is van die smaak wel genoeg. Ben ook benieuwd naar die van Dominos maar die bezorgen hier helaas niet :thumbdown:


Thuis.
<<

caribbeanlover

Bericht 16 Jun 2018 21:54

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Derpy schreef:
Harrison schreef:Het is niet nieuw, maar voor mij wel. Deze vega burger is zó lekker:
Afbeelding


Die zijn heerlijk ja. Deze vind ik misschien nog wel lekkerder: https://www.ah.nl/producten/product/wi4 ... ge-burgers


Die van Lidl kan ik ook aanraden en dan die zonder het rode wikkel, want die heeft iets van saus erom heen ook wel lekker hoor. Die zonder heeft dat niet.
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 19 Jun 2018 19:29

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Ik heb verse pureersoep van de AH gehad. Lekker en makkelijk. Ga het zeker vaker doen. Ik had pompoen-wortel en de tomaat-oregano ga k ook zeker eens proberen Hoe nieuw het is weet ik niet want ik kom niet meer zo vaak in de supermarkt.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 19 Jun 2018 20:05

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Ah daar had ik een vraagje over. Is dat voor 1 of 2 personen? Grote koppen?
Let's discover the world together.
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 19 Jun 2018 20:08

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Er staat op voor 3 personen. Maar ik vind het voor 2 personen. Dan heb je 2 goed volle koppen.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 19 Jun 2018 20:09

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Ah top, dank je wel! Ik wil 't ook wel eens proberen.
Let's discover the world together.
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2886

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 19 Jun 2018 20:13

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Mmm die pompoen-wortelvariant is heel erg lekker!
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 20 Jun 2018 17:12

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Ik heb deze week steeds geen zin om te koken, dus ik test de kant en klare maaltijden van de AH maar weer verder.
Had nu tomatensoep tomaatbascilium verse soep, dus was al gepureerd. Dat is echt wel minder lekker dan zelf maken vind ik. En ik had de stoommaaltijd tandoori scharrelkip. Heel lekker, alleen wat weinig groenten.

Oh ja en Marin, ik heb die andere pureersoepen ook even bekeken. En het verschilt bij soep voor hoeveel personen het is. Dus mijn antwoord geldt alleen voor de pompoenwortel.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 20 Jun 2018 17:30

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Ah goed dat je 't zegt. En balen dat deze niet zo lekker was.

Ik probeer zo de bloemkoolgroentebodemquiche van de Appie.
Let's discover the world together.
<<

Skyler

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 06 Dec 2014 13:58

Bericht 20 Jun 2018 17:39

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Joey schreef:Ik heb verse pureersoep van de AH gehad. Lekker en makkelijk. Ga het zeker vaker doen. Ik had pompoen-wortel en de tomaat-oregano ga k ook zeker eens proberen Hoe nieuw het is weet ik niet want ik kom niet meer zo vaak in de supermarkt.


De biologische soepen uit zak van eigen merk zijn ook goed te doen en merendeel zonder of met minimale toevoegingen. Ik vind de linzensoep heerlijk, die is geheel vrij van toegevoegde suiker. Misschien ook de moeite waard eens te checken, mocht je het biologische assortiment niet kennen. Het is natuurlijk niet geheel vergelijkbaar met verse soep, maar zeker een fijne vervanger wanneer er minder tijd is om te koken/eten.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 20 Jun 2018 18:12

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

De quiche was lekker! De vulling was een beetje flauw maar de korst was wel erg lekker knapperig. Ik ga 'm zeker onthouden.
Let's discover the world together.
<<

caribbeanlover

Bericht 20 Jun 2018 19:26

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Marin schreef:Ah goed dat je 't zegt. En balen dat deze niet zo lekker was.

Ik probeer zo de bloemkoolgroentebodemquiche van de Appie.


Ik had onlangs van AH een quiche met pompoen en wortel die was erg lekker. Ondanks dat er kaas op zat was die wel erg flauw. Je zou er zelf extra kaas, kruiden ofzo op kunnen doen.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 23 Jun 2018 13:08

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Ik heb gisteren de KitKat sense gehaald met de Scoupy app. Ik moet zeggen, de dubbel chocolade en salted caramel vind ik lekker, die met hazelnootvulling niet, maar ik ben ook geen praline fan. Dus dat verklaard het waarschijnlijk
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:20

Bericht 23 Jun 2018 20:43

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Afbeelding

Dit verspakket hebben wij vandaag geprobeerd (van AH). Ik vond het heerlijk, en mijn zoon at er ook lekker van (terwijl hij over het algemeen geen grote groentefanaat is)! Lekker veel groente (aubergine, courgette, ui, tomaat) en goed gekruid.
<<

Anoniem246

Bericht 04 Jul 2018 04:42

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Ik was tot een paar dagen geleden fan van Finley Spritz, maar dat lijkt over te zijn. In de winkel zag ik Royal Club Tonic with a hint of Grapefruit en omdat ik de verpakking zo leuk vond (waar een mens al door getriggerd kan worden), een keer meegenomen. Nu ben ik dus fan van Tonic Grapefruit en vind ik Finley Spritz opeens veel te zoet. Wat geen kwestie van smaak is, denk ik. De drankjes verschillen 47 kcal van elkaar. AH heeft vandaag 2+2 gratis, dus ik sla even goed in. Ik vind het echt een aanrader.
<<

caribbeanlover

Bericht 04 Jul 2018 07:48

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Fedora schreef:Ik was tot een paar dagen geleden fan van Finley Spritz, maar dat lijkt over te zijn. In de winkel zag ik Royal Club Tonic with a hint of Grapefruit en omdat ik de verpakking zo leuk vond (waar een mens al door getriggerd kan worden), een keer meegenomen. Nu ben ik dus fan van Tonic Grapefruit en vind ik Finley Spritz opeens veel te zoet. Wat geen kwestie van smaak is, denk ik. De drankjes verschillen 47 kcal van elkaar. AH heeft vandaag 2+2 gratis, dus ik sla even goed in. Ik vind het echt een aanrader.


Ik had een keer pompelmoes & bloedsinaasappel en mojito gratis via Scouoy geprobeerd. Gatver beide niet te zuipen vooral die mojito blegh leek net zeep.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 04 Jul 2018 09:34

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Ik vind die pompelmoes juist wel lekker.
Ik heb van de week waterijsjes gemaakt van diksap voor E, ook best te doen eigenlijk.
30-04-2017
<<

Anoniem246

Bericht 04 Jul 2018 18:42

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Ik vind alle soorten Finley wel lekker (Spritz sprong er alleen echt uit). Tonic met cucumber vond ik ook wel lekker, maar zo'n vieze nasmaak. Heb vanmiddag even twaalf blikjes gehaald voor 3 euro nog wat. Ik heb weer een tijdje een lekker avonddrankje. Heb ook nog veel Spritz, maar dat drink ik in het vervolg alleen in het weekend. Ik kan makkelijk vier blikjes op en dat is dan toch weer 200 kcal en kcal moet je niet drinken, toch?
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 15:20

Bericht 04 Jul 2018 19:45

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Ik vond de roze kitkat niet zo, ik vond het erg fruitig.
<<

caribbeanlover

Bericht 04 Jul 2018 21:20

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

N.a.v die verspakketten zie in dat AH koken voor 2 in de bonus is. Een beetje hetzelfde idee.
<<

Anoniem247

Bericht 31 Jul 2018 19:53

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Ik heb deze vandaag gekocht en ze zijn echt goddelijk! :love:

Afbeelding
<<

Anoniem244

Bericht 31 Jul 2018 20:00

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Oh die moet ik hebben Haha :-)
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6220

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 31 Jul 2018 20:01

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Radler schreef:Oh die moet ik hebben Haha :-)

Ik ook!!!
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 31 Jul 2018 20:59

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Juli14th. schreef:Afgelopen weekend heb ik het ijs van Breyers geprobeerd (dat ijs waar veel minder calorieën inzitten) in de smaak Cookies & Cream maar er zat weinig smaak aan, niet bijzonder dus. Iemand ervaring met één van de andere smaken?


mega late reactie, maar ik eet nu de Breyers Mint Chip. Ik vind de smaak wel lekker maar het ijs blijft ontzettend hard. De textuur is een beetje gek. Heb het al geruime tijd uit de vriezer gehaald maar ik kom er nog amper met een lepel door.
Let's discover the world together.
VorigeVolgende

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers