Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Centerparcs zandvoort strandhotel?

<<

Anoniem266

Bericht 29 Jul 2018 16:10

Centerparcs zandvoort strandhotel?

Iemand ervaring met deze accommodatie ?

Is dit leuk als een mama zoon mini vakantie van 2 nachten?
Makkelijk met de trein te bereiken? Kort lopen?

Redelijk leuke accommodatie?

Groetjes reep
<<

Anoniem236

Bericht 30 Jul 2018 19:20

Re: Centerparcs zandvoort strandhotel?

Of het hotel leuk is weet ik niet.

Het is wel op loopafstand van het station
<<

Anoniem302

Bericht 31 Jul 2018 15:44

Re: Centerparcs zandvoort strandhotel?

Reep schreef:Iemand ervaring met deze accommodatie ?

Is dit leuk als een mama zoon mini vakantie van 2 nachten?
Makkelijk met de trein te bereiken? Kort lopen?

Redelijk leuke accommodatie?

Groetjes reep


Ik ben er 7 jaar geleden geweest. Het was wel wat verouderd maar verder prima. In het hotel zat een kleine speeltuin en aan de overkant van de weg zit het park met huisjes en het subtropische zwemparadijs waar we gewoon gebruik van mochten maken. We zijn toen met de auto gegaan dus hoe de trein verbinding is weet ik niet.
Zandvoort heeft een kleine gezellig winkelstraat.
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5873

Geregistreerd: 02 Sep 2013 05:56

Bericht 31 Jul 2018 16:11

Re: Centerparcs zandvoort strandhotel?

Ja hoor, het is prima bereikbaar met de trein.

Ik ben in de huisjes geweest en niet in het hotel, die huisjes is wel echt vergaande glorie maar het is even de weg over steken en je zit op het strand, het zwembad is best leuk met kinderen en er zijn speeltuintjes ed dus lijkt me prima voor 2 nachtjes.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 31 Jul 2018 16:27

Re: Centerparcs zandvoort strandhotel?

Tenzij 't recentelijk is opgeknapt (dat weet ik niet) is het inderdaad een beetje vergane glorie (maar dat is heel Zandvoort vind ik wel). Het is wel echt lekker dichtbij 't strand inderdaad. En het station is ook dichtbij.
Let's discover the world together.
<<

Skyler

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 06 Dec 2014 13:58

Bericht 31 Jul 2018 18:22

Re: Centerparcs zandvoort strandhotel?

Wij zijn in mei naar Zandvoort geweest en verbleven in het NH hotel. Ik weet enkel dat het hotel van Centerparcs prima te voet bereikbaar is. Het NH hotel ligt een stuk verder aan de boulevard en ook dat vonden we goed te doen vanaf het station.

Verder ben ik het eens met Marin, wat betreft de vergane glorie van Zandvoort zelf. Ik vond het centrum niet heel gezellig en vond dat er in vergelijking met andere badplaatsen veel afval op het strand lag. Aan de bebouwing kun je goed zien dat Zandvoort in de jaren 80/90 erg populair moet zijn geweest, maar het is helaas niet bijgehouden.

Ik vind zelf Katwijk aan Zee een fijne bestemming (te bereiken met de bus vanuit Leiden). Iets gemoedelijker en door recente renovaties ligt het strand er prachtig bij. Het centrum heeft ook net iets meer te bieden aan winkels en horeca dan Zandvoort.

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers