Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weekplannen voor nog een zonnige week

<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 23 Jul 2018 10:33

Re: Weekplannen voor nog een zonnige week

Ooh La La! schreef:Maandag dinsdag en donderdag werken
Donderdag na werk bbq en zwemmen in het park naast kantoor.

Woensdag en vrijdag met de meiden thuis. Even kijken wat we gaan doen.
Vrijdag hebben we allemaal vakantie!

Ik ging je insta bekijken. En jouw bank lijkt precies op naar wat wij zoeken! Welke bank is het?

Edit: volgens mij heb ik hem al gevonden, verder op je insta stond het merk. Hoe bevalt de bank? Ik vind hem echt heel mooi.
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4821

Geregistreerd: 22 Nov 2013 07:57

Bericht 23 Jul 2018 10:52

Re: Weekplannen voor nog een zonnige week

Maandag / Dagje thuis met de kindjes. We hebben het badje en de watertafel buiten staan. Boodschappen vanmorgen al gedaan, dus we hoeven nergens meer heen.
Dinsdag / Nog een dagje thuis met z'n drietjes. 's Morgens even naar de markt en misschien komt een vriendin nog even langs. Misschien 's avonds nog een rondje hardlopen.
Woensdag / Half dagje werken. Kindjes hele dag op de opvang, dus nog even kijken wat ik met mijn vrije middag wil (is nr 1 van 10 vrije middagen in mijn eentje :hulde: )
Donderdag / Weer een halve dag werken. Voor in de middag nog geen plannen.
Vrijdag / Ons weekend begint. Misschien even naar het strand of samen wandelen of fietsen. 's Avonds even een ijsje eten met vriendinnen.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 23 Jul 2018 21:10

Re: Weekplannen voor nog een zonnige week

Vandaag: paspoort aangevraagd bij de gemeente, even de stad in geweest, naar de bios (Mamma Mia, lekker cheesy) en thuis even in ons zwembad gelegen met m'n stiefdochter.
Morgen: ik wil heel vroeg (7.30 ofzo) naar het zwembad om baantjes te trekken. Zwembad in de buurt is heropend en er is een nieuw buitenbad van 50 meter lang, dus het lijkt me lekker om daar banen te zwemmen en zo vroeg is het hopelijk nog niet zo druk. Als ik terug ben, ga ik nog even verder slapen denk ik. Verder weinig plannen morgen.
Edit: oh ja, ik vergeet bijna dat ik morgenavond de tweede terugkomavond van m'n zwangerschapscursus heb.
Woensdag: als het goed is bevallen, ga ik misschien nog een keer baantjes zwemmen. 's Middags komt er kraamvisite.
Donderdag: stiefdochter naar schoonouders brengen, even naar de gemeente om m'n dochter bij te laten schrijven in ons trouwboekje, langs een tattooshop en 's middags komt Islandgirl misschien hier met baby. 's Avonds waarschijnlijk kraamvisite.
Vrijdag: met m'n dochter naar m'n moeder, we blijven tot zondag. M'n moeder verheugt zich er al enorm op om haar kleindochter zo lang achter elkaar te zien. Ik wil eigenlijk even op een terras eten met z'n drieën.
Zaterdag: nog geen concrete plannen, alleen 's avonds de kroeg in met oud-huisgenootje.
Zondag: bij m'n vader langs en dan weer naar huis rijden.
❤ 7 juni 2018
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 24 Jul 2018 06:38

Re: Weekplannen voor nog een zonnige week

Morgen mogen we, als alles goed blijft gaan, eindelijk naar huis met ons zoontje na 4 weken ziekenhuis. Dus dat is hier de planning, naar huis en lekker genieten met zijn drietjes. :love:
(en er zal vast ook nog wel wat visite komen)
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4984

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:30

Bericht 24 Jul 2018 07:15

Re: Weekplannen voor nog een zonnige week

Wat fijn zeg, Mizz_S!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 24 Jul 2018 07:23

Re: Weekplannen voor nog een zonnige week

Fijn zeg! Lekker genieten samen!

Ha, mijn workout van vandaag zit er al op. Heb een kilometer gezwommen, best netjes vind ik na maanden niks gedaan te hebben. Morgenochtend ga ik weer. :banaan:
Laatst gewijzigd door Bliss op 24 Jul 2018 07:58, in totaal 1 keer gewijzigd.
❤ 7 juni 2018
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 24 Jul 2018 07:57

Re: Weekplannen voor nog een zonnige week

Wat fijn MizzS! Heel veel geluk en genieten zo saampjes thuis!

Ik werk t/m donderdag, Ga vanavond en morgenavond met vrienden eten en zwemmen. Donderdag rijles en daarna door naar het zuiden want ik ga een weekendje naar de Ardennen met een vriend van me! Lekker zwemmen en hopelijk mountainbiken daar en vooral even tijd met hem doorbrengen want is alweer een half jaar geleden dat ik ‘m gezien heb! Zin in!
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 24 Jul 2018 15:36

Re: Weekplannen voor nog een zonnige week

Ik heb echt een 'saai' leven momenteel, heb eigenlijk niks in de planning, haha.
Vind het 's middags te warm om buiten te zijn en voor L. al helemaal. Een stuk wandelen oid zit er dus even niet in.

Enige plannen die ik had/heb zijn gistermiddag kraambezoek, donderdag naar het CB en zaterdag een bbq.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem301

Bericht 25 Jul 2018 08:33

Re: Weekplannen voor nog een zonnige week

Wat een heerlijk vooruitzicht Mizz_S!

Maandag en gisteren heb ik gewerkt, gisteravond hardgelopen
Vandaag ook werken, vanavond niks, lekker
Morgen ben ik vrij en ga ik met Bo naar het strandje hier in het dorp, in de avond naar boks en bodyshape
Vrijdag werken en in de avond uit eten met mijn schoonvader, die is jarig. Daarna komen er 2 vriendinnen naar mij toe, ik ga gin-tonics maken
Zaterdag een barbecue van mijn zwager, hij is jarig
Zondag niks op de planning, wil wel gaan hardlopen
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers