Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


" ergernissen" marktplaats (verbazing)

<<

Anoniem301

Bericht 24 Mei 2018 12:04

Re: " ergernissen" marktplaats (verbazing)

Ik verkoop een telefoon op MP en nu vraagt iemand in het Engels of deze nog beschikbaar is waarop ik ja antwoord. En dan geeft hij een +1(442) nummer en vraagt of we verder kunnen op whatsapp. En ik zeg dat het via de site kan en dan zegt diegene weer dat-ie voorkeur heeft voor WA. Dat is toch gek of niet?
<<

Anoniem304

Bericht 24 Mei 2018 12:06

Re: " ergernissen" marktplaats (verbazing)

Carrie schreef:Ik verkoop een telefoon op MP en nu vraagt iemand in het Engels of deze nog beschikbaar is waarop ik ja antwoord. En dan geeft hij een +1(442) nummer en vraagt of we verder kunnen op whatsapp. En ik zeg dat het via de site kan en dan zegt diegene weer dat-ie voorkeur heeft voor WA. Dat is toch gek of niet?

Je kan vragen waar die woont en dat je alleen ophalen doet. Dan merk je vanzelf of hij nog interesse heeft.

Moet zeggen dat ik die MP chat soms echt kut vind, dus wat dat betreft kan ik het wel snappen.
<<

Anoniem246

Bericht 24 Mei 2018 12:10

Re: " ergernissen" marktplaats (verbazing)

+44 wordt overal op internet gemeld als spam/oplichters. 442 is trouwens een area code van California.
<<

Anoniem301

Bericht 24 Mei 2018 12:13

Re: " ergernissen" marktplaats (verbazing)

Ah ok dank je. Heb ‘m maar toegevoegd en hij heeft een foto van zichzelf met z’n zoontje denk ik.
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 24 Mei 2018 12:14

Re: " ergernissen" marktplaats (verbazing)

Zo'n foto kan natuurlijk iedereen op WA zetten hè. Ik zou alsnog wel een beetje voorzichtig zijn als ik jou was!
<<

Anoniem304

Bericht 24 Mei 2018 12:15

Re: " ergernissen" marktplaats (verbazing)

Ja bij twijfel, niet doen.

Telefoons raak je meestal wel kwijt.
<<

Anoniem301

Bericht 24 Mei 2018 12:15

Re: " ergernissen" marktplaats (verbazing)

Hmm

“I'm from United States of America and actually getting the phone for cousin in west Africa by courier service. I we add you €50 for shipping cost to West Africa by courier service”

Bye Felicia.
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 24 Mei 2018 12:16

Re: " ergernissen" marktplaats (verbazing)

Hahaha. Ja blokkeren hoiii
<<

Anoniem246

Bericht 24 Mei 2018 12:18

Re: " ergernissen" marktplaats (verbazing)

Op het moment dat ze over Afrika beginnen, moet het echt een bye bye zijn. Ik heb dat ooit eens gehad met een oude telefoon. Dat was nog net voor de smartphone. Ook west-Afrika. Doen we maar niet hè.
<<

Anoniem301

Bericht 24 Mei 2018 12:18

Re: " ergernissen" marktplaats (verbazing)

Cotton schreef:Ja bij twijfel, niet doen.

Telefoons raak je meestal wel kwijt.

Ja het is een oudje een 5s en is nog knap lastig!
<<

Anoniem304

Bericht 24 Mei 2018 12:18

Re: " ergernissen" marktplaats (verbazing)

LOL!
<<

Anoniem304

Bericht 24 Mei 2018 12:18

Re: " ergernissen" marktplaats (verbazing)

Carrie schreef:
Cotton schreef:Ja bij twijfel, niet doen.

Telefoons raak je meestal wel kwijt.

Ja het is een oudje een 5s en is nog knap lastig!

Geeft Zonzoo er niks meer voor?
Of bestaan zulke sites niet meer?
<<

Anoniem301

Bericht 24 Mei 2018 12:19

Re: " ergernissen" marktplaats (verbazing)

Oja zal eens kijken straks!
<<

Anoniem304

Bericht 24 Mei 2018 12:21

Re: " ergernissen" marktplaats (verbazing)

€54 voor de 16GB en een paar euro's meer als je meer GB's te koop hebt.
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 24 Mei 2018 15:50

Re: " ergernissen" marktplaats (verbazing)

Carrie schreef:
Cotton schreef:Ja bij twijfel, niet doen.

Telefoons raak je meestal wel kwijt.

Ja het is een oudje een 5s en is nog knap lastig!


Is hij in goede staat? Hoeveel GB is het en wat is je richtprijs? Misschien wil mijn vriend hem wel overnemen als overbrugging tot de nieuwe SE komt. Ik zal het straks even overleggen.
<<

Anoniem301

Bericht 24 Mei 2018 17:48

Re: " ergernissen" marktplaats (verbazing)

Het is 16GB en er zitten wel wat krasjes op. Als het doorgaat komt iemand ‘m morgen voor € 70,00 ophalen, dat is m’n richtprijs.
<<

Anoniem272

Bericht 25 Mei 2018 09:17

Re: " ergernissen" marktplaats (verbazing)

Ik had een peuterbed en een ouderwetse staande kapstok op marktplaats gezet om gratis af te laten halen.

Twee dagen later is het bedje opgehaald door een superaardige Poolse vader die een Milka reep als bedankje had meegenomen. En de kapstok door een vrouwtje dat helemaal gelukkig was omdat ze zo van oude spulletjes houdt.

Dus ik ben juist even heel blij met Marktplaats :)

Zowel de kapstok als het bedje hadden we zelf ook gratis gekregen trouwens, dus het voelde niet goed om er geld voor te vragen.
<<

Anoniem301

Bericht 25 Mei 2018 09:19

Re: " ergernissen" marktplaats (verbazing)

Ah, leuk is dat ja!
<<

Anoniem301

Bericht 25 Mei 2018 09:35

Re: " ergernissen" marktplaats (verbazing)

Cotton schreef:€54 voor de 16GB en een paar euro's meer als je meer GB's te koop hebt.

Bedankt nog voor het opzoeken trouwens Cotton!
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4984

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:30

Bericht 23 Jul 2018 07:02

Re: " ergernissen" marktplaats (verbazing)

Ik was aan het onderhandelen over een peuterbed voor mijn dochter gisteravond. Beetje heen en weer berichten sturen. En opeens kreeg ik geen antwoord meer.
Kijk ik vanmorgen, is het bedje gereserveerd. Niet voor mij... Dat vind ik dan zo irritant.
Heb nog een bericht gestuurd net, ben benieuwd of er nog reactie komt.
<<

Anoniem241

Bericht 23 Jul 2018 12:50

Re: " ergernissen" marktplaats (verbazing)

Dat is vervelend Gekkie!

ik heb een auto te koop staan. Mensen bieden er wel op, maar reageren vervolgens niet als we mailen.
Een persoon zit elke keer te bieden, het lijkt erop dat diegene wel interesse heeft (waarom bied je anders elke keer als iemand anders biedt?), maar op een mail waarin we vragen of hij/zij interesse heeft om te komen kijken, komt dan geen reactie, maar vervolgens wel weer een nieuw bod.
<<

Anoniem304

Bericht 23 Jul 2018 13:12

Re: " ergernissen" marktplaats (verbazing)

Ell schreef:Dat is vervelend Gekkie!

ik heb een auto te koop staan. Mensen bieden er wel op, maar reageren vervolgens niet als we mailen.
Een persoon zit elke keer te bieden, het lijkt erop dat diegene wel interesse heeft (waarom bied je anders elke keer als iemand anders biedt?), maar op een mail waarin we vragen of hij/zij interesse heeft om te komen kijken, komt dan geen reactie, maar vervolgens wel weer een nieuw bod.

Gewoon zijn biedingen verwijderen. Waarschijnlijk doet zo iemand dat om de prijs op te schroeven.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 23 Jul 2018 14:13

Re: " ergernissen" marktplaats (verbazing)

Ik had laatste een spijkerjasje te koop een vrouw wou die kopen moest verzonden worden prima, alleen kwam haar moeder in het ziekenhus en kon ze geen geld overmaken. Heb 2 weken gewacht toen had ze storing met haar internetbankieren en dat zou 5 dagen duren. Zij gaf toen aan dat ze het geld in een envelop zou versturen. Ik zag in de post nl app die envelop staan maar nooit ontvangen. 3 weken geleden voor het laatst contact met haar gehad ze zou achter post nl aan en dan zou ik het wel horen. Ik heb al een paar keer een bericht gestuurd hoe en wat maar geen reactie. En weet nu ook niet zo goed wat ik moet doen
Afbeelding
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 23 Jul 2018 17:44

Re: " ergernissen" marktplaats (verbazing)

sarah1985 schreef:Ik had laatste een spijkerjasje te koop een vrouw wou die kopen moest verzonden worden prima, alleen kwam haar moeder in het ziekenhus en kon ze geen geld overmaken. Heb 2 weken gewacht toen had ze storing met haar internetbankieren en dat zou 5 dagen duren. Zij gaf toen aan dat ze het geld in een envelop zou versturen. Ik zag in de post nl app die envelop staan maar nooit ontvangen. 3 weken geleden voor het laatst contact met haar gehad ze zou achter post nl aan en dan zou ik het wel horen. Ik heb al een paar keer een bericht gestuurd hoe en wat maar geen reactie. En weet nu ook niet zo goed wat ik moet doen


Niks. Dit klinkt echt als een klets verhaal. Een storing bij internetbankieren duurt bijna nooit 5 dagen, en als dat al zo is dan weet je dat nooit van te voren.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 23 Jul 2018 17:46

Re: " ergernissen" marktplaats (verbazing)

nou haar pas was geblokkeerd en moest daarop wachten. Toch heeft ze wel echt iets na mij verstuurd wat niet is aangekomen
Afbeelding
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers