Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


De grote verbouwing van ons huis. 20-07 update pagina 4

<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 20 Jul 2018 18:23

Re: De grote verbouwing van ons huis. 06-06 update pagina 3

Mooi hoor! Is de bank een kwartslag draaien geen optie?

Overigens moet je altijd een keuze maken met een bank. Kies je ervoor richting tuin kijken of voor zoals hier naar binnen (tafel en keuken).

Ik heb voor dat laatste gekozen. Staat al is onze woonkamer aan de straatkant (gelukkig want er is vrij uitzicht op een speeltuintje en de rest van de straat).
<<

Anoniem315

Bericht 20 Jul 2018 18:31

Re: De grote verbouwing van ons huis. 06-06 update pagina 3

Mooi zeg!!!
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 20 Jul 2018 20:04

Re: De grote verbouwing van ons huis. 06-06 update pagina 3

Wauw wat mooi!
2014 2016
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:58

Bericht 20 Jul 2018 20:23

Re: De grote verbouwing van ons huis. 20-07 update pagina 4

Thanks allemaal!

Fred, dat vinden we niet mooi omdat dat voor ons gevoel de openheid van de ruimte weghaalt. Het is een hoekbank en helemaal rechts is een losse stoel. Deze bank was echt gekocht op onze oude ruimte. Daar paste het perfect.
Laatst gewijzigd door Mamsie op 20 Jul 2018 20:25, in totaal 1 keer gewijzigd.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 20 Jul 2018 20:25

Re: De grote verbouwing van ons huis. 20-07 update pagina 4

Dat denk ik ook inderdaad. Zo hoe die nu staat kan ook.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15897

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 23 Jul 2018 08:06

Re: De grote verbouwing van ons huis. 20-07 update pagina 4

Prachtig! Al denk ik dat jullie eettafel veel mooier uitkomt als je hem meer centreert in het midden van de kamer en hem een kwartslag draait. Nu wordt hij zo weggestopt, zonde!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:58

Bericht 23 Jul 2018 11:57

Re: De grote verbouwing van ons huis. 20-07 update pagina 4

Ik snap wat je bedoelt Lady, alleen is dat een beetje lastig met de lichtpunten (en mijn man wil niet zo'n lijn over het plafond) en de woonkamer is best smal waardoor het niet zo praktisch is om hem een kwartslag te draaien. Dan komen we zeg maar met de stoelen te ver in de uitbouw te zitten, plus kunnen we dan 1 kop z'n kant niet gebruiken.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 23 Jul 2018 12:17

Re: De grote verbouwing van ons huis. 20-07 update pagina 4

De tafel staat juist goed. Hoort altijd in de lengte te staan namelijk.
Je ziet zo vaak dat een korte kant aan de muur staat. Dat maakt de kamer kleiner. In de lengte oogt de kamer groter en je kan helemaal om de tafel heen lopen. Bovendien kan iedereen die aan te tafel zit zowel op straat als naar de tuin kijken.
<<

Anoniem247

Bericht 23 Jul 2018 12:20

Re: De grote verbouwing van ons huis. 20-07 update pagina 4

Oh zo mooi Mamsie! Wat is nu de totale lengte van de woonkamer + keuken?

Bij ons gaat de verbouwing helaas niet door. Dus ik kom gewoon lekker vaak kijken in jouw topic :wink:
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:58

Bericht 23 Jul 2018 12:53

Re: De grote verbouwing van ons huis. 20-07 update pagina 4

Ava schreef:Oh zo mooi Mamsie! Wat is nu de totale lengte van de woonkamer + keuken?

Bij ons gaat de verbouwing helaas niet door. Dus ik kom gewoon lekker vaak kijken in jouw topic :wink:


Dank je! Het is ruim 11,5 meter lang. Wat jammer dat het niet doorgaat! (Waarom gaat het niet door? Hoef je natuurlijk geen antwoord op te geven.)
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9454

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 23 Jul 2018 14:14

Re: De grote verbouwing van ons huis. 20-07 update pagina 4

Fred schreef:De tafel staat juist goed. Hoort altijd in de lengte te staan namelijk.
Je ziet zo vaak dat een korte kant aan de muur staat. Dat maakt de kamer kleiner. In de lengte oogt de kamer groter en je kan helemaal om de tafel heen lopen. Bovendien kan iedereen die aan te tafel zit zowel op straat als naar de tuin kijken.


Waar staat dat dat hoort?
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8602

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:45

Bericht 23 Jul 2018 14:17

Re: De grote verbouwing van ons huis. 20-07 update pagina 4

Erg mooi Mamsie!
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Anoniem247

Bericht 23 Jul 2018 15:17

Re: De grote verbouwing van ons huis. 20-07 update pagina 4

Mamsie schreef:
Ava schreef:Oh zo mooi Mamsie! Wat is nu de totale lengte van de woonkamer + keuken?

Bij ons gaat de verbouwing helaas niet door. Dus ik kom gewoon lekker vaak kijken in jouw topic :wink:


Dank je! Het is ruim 11,5 meter lang. Wat jammer dat het niet doorgaat! (Waarom gaat het niet door? Hoef je natuurlijk geen antwoord op te geven.)


Nou we hebben wat offertes gekregen en die vielen allemaal erg hoog uit. Het is gewoon een goede tijd voor bouwbedrijven en nu betaal je gewoon de hoofdprijs als je alles uitbesteed. We gaan nu voor dat geld maar ‘kleine’ dingen opknappen zoals de trap, achtertuin, screens voor de woonkamer enz. En mijn man wil graag zonnepanelen. Liever dan maar een huis wat meer naar onze smaak is dan wat extra ruimte dan maar.
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:58

Bericht 23 Jul 2018 15:57

Re: De grote verbouwing van ons huis. 20-07 update pagina 4

Ava schreef:
Mamsie schreef:
Ava schreef:Oh zo mooi Mamsie! Wat is nu de totale lengte van de woonkamer + keuken?

Bij ons gaat de verbouwing helaas niet door. Dus ik kom gewoon lekker vaak kijken in jouw topic :wink:


Dank je! Het is ruim 11,5 meter lang. Wat jammer dat het niet doorgaat! (Waarom gaat het niet door? Hoef je natuurlijk geen antwoord op te geven.)


Nou we hebben wat offertes gekregen en die vielen allemaal erg hoog uit. Het is gewoon een goede tijd voor bouwbedrijven en nu betaal je gewoon de hoofdprijs als je alles uitbesteed. We gaan nu voor dat geld maar ‘kleine’ dingen opknappen zoals de trap, achtertuin, screens voor de woonkamer enz. En mijn man wil graag zonnepanelen. Liever dan maar een huis wat meer naar onze smaak is dan wat extra ruimte dan maar.


Ja dat was bij ons ook al het geval en de prijzen zijn alleen maar gestegen. Als je niet nu moet verbouwen zou ik zeker wachten! Andere dingen aanpassen is ook al leuk en vergroot je woongenot.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers