Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Het huis waar je nu in woont

<<

Anoniem281

Bericht 23 Jul 2018 14:16

Re: Het huis waar je nu in woont

Nope, over 2 jaar willen we verhuizen naar een grotemensenwoning (we hebben nu een rijtjeshuiswoning van 56m²) maar ik weet niet of we daar dan nog wonen als we oud en versleten zijn. Wellicht ruilen we dan de woning weer in voor een appartement of bungalow.
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4358

Geregistreerd: 22 Feb 2015 14:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 23 Jul 2018 14:20

Re: Het huis waar je nu in woont

Ik denk dat we alleen gaan verhuizen als we kinderen krijgen óf als we echt goed gaan verdienen. We wonen nu vrijstaand op een hele leuke locatie en met een heerlijke tuin, we zijn nog niet klaar met verbouwen maar het wordt echt heel fjijn. Alleen omdat het maar twee slaapkamers heeft is het niet echt geschikt voor een (groot) gezin. Mochten we dus kinderen krijgen dan zullen we op den duur wel gaan verhuizen of als we een sloot geld gaan verdienen. Het liefst zou ik in een boerderij(tje) willen wonen met wat beesten (schapen/paarden).
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2848

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:15

Bericht 23 Jul 2018 14:27

Re: Het huis waar je nu in woont

Het huis waar we echt nú wonen, blijven we niet voor altijd wonen, want dat Is een tijdelijk verblijf totdat ons eigen huis klaar is. Dat duurt nu hopelijk niet meer langer dan een week.
Het huis wat dus nu bijna klaar is kan prima het huis zijn waar we voor altijd blijven wonen. Slaapkamer en badkamer op de begane grond, lekker veel ruimte om het huis voor de kinderen, rustige buurt, dicht bij het centrum van ons dorp. Maar toch kan het zijn dat we over een jaar of 10 wel weer verhuizen.
<<

Femm

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1554

Geregistreerd: 17 Jan 2016 10:10

Bericht 23 Jul 2018 15:06

Re: Het huis waar je nu in woont

Het huis waar we nu wonen is echt superfijn en heeft veel leefruimte. We missen alleen een extra slaapkamer. Eerst wilde we die op begane grond realiseren met badkamer erbij maar we hebben nu besloten dat we toch echt willen verhuizen, vooral ook om weer een meer logische indeling te krijgen (wonen nu in een drive in woning) en we hopen op een iets grotere tuin.

Ik denk/hoop dat we niet lang meer hier blijven. Zijn aan het kijken wat we aan hypotheek kunnen krijgen en gaan hier even nog wat laatste klusjes doen zodat alles netjes is voor verkoop.
Januari 2012
Augustus 2014
Juli 2016
<<

Anoniem236

Bericht 23 Jul 2018 15:08

Re: Het huis waar je nu in woont

Ik denk de komende 20 jaar wel. Als de kinderen zijn uitgevlogen zou ik wel in een appartement in het centrum van de stad willen wonen.
Als we miljonair worden verhuizen we ook.
<<

Anoniem247

Bericht 23 Jul 2018 15:08

Re: Het huis waar je nu in woont

Toch veel meiden die ooit willen verhuizen!

Ik wil hier eigenlijk wel blijven tot het lichamelijk kan of tot we de loterij winnen. Of we moeten echt een huis tegenkomen dat echt helemaal af is, en ook op een hoek zit en/of tweekapper is met garage en oprit en groter is dan dit huis. En ook nog een in de buurt is. De kans is dus vrij klein ;) Nu hadden we ons huis wel iets groter willen hebben maar verder is het huis perfect voor ons. Het is vlakbij het centrum, eigen oprit met garage, grote tuin en we zitten op een hoek in een redelijke rustige wijk.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 23 Jul 2018 15:11

Re: Het huis waar je nu in woont

Ik dacht dat jullie juist wilden verbouwen of verhuizen Ava? Daar twijfelde je toch tussen? Toch wel tevreden? (zo ja, fijn!)
Let's discover the world together.
<<

Anoniem301

Bericht 23 Jul 2018 15:21

Re: Het huis waar je nu in woont

Atelier Madame schreef:Ja ik denk eigenlijk van wel. Ons huis heeft beneden een slaapkamer en badkamer, dus we kunnen straks zelfs als we bejaard zijn hier wonen Haha.

Jullie wonen ook op zo'n leuke locatie :love: Mijn vriendin woont bij jou in de straat, trouwens.
<<

Anoniem247

Bericht 23 Jul 2018 15:22

Re: Het huis waar je nu in woont

@Marin We hebben inderdaad gekeken naar nieuwbouw maar daar vroegen ze best veel voor. Plus dat we 100m2 aan oppervlakte zouden moest inleveren. En dat vonden we teveel.

En toen wilde we inderdaad gaan verbouwen tot we wat offertes kregen. Overal vragen ze nu de hoofdprijs dat we hebben besloten om het niet te doen en andere dingen aan te pakken in en rondom het huis zoals de achtertuin en zonnepanelen.
<<

Anoniem321

Bericht 23 Jul 2018 15:24

Re: Het huis waar je nu in woont

Ik denk niet dat het huis waar we nu wonen voor de rest van ons leven is.
Alhoewel het een mooi huis is met veel ruimte en een enorme tuin (die we zeker weten nergens anders zo groot en vrij kunnen krijgen) kan ik me goed voorstellen dat we over een aantal jaar weer terug verhuizen naar de plaats waar we vandaan komen. Zeker als we ons huis voor een goede prijs kunnen verkopen en voor dat geld zelf iets neer kunnen zetten.
<<

Anoniem252

Bericht 23 Jul 2018 15:25

Re: Het huis waar je nu in woont

[quote="Carrie"][quote="Atelier Madame"]Ja ik denk eigenlijk van wel. Ons huis heeft beneden een slaapkamer en badkamer, dus we kunnen straks zelfs als we bejaard zijn hier wonen Haha.[/quote]
Jullie wonen ook op zo'n leuke locatie :love: Mijn vriendin woont bij jou in de straat, trouwens.[/quote]

Ja ik vind het ook echt heerlijk zo gezellig bij het dorp :love:
<<

Anoniem301

Bericht 23 Jul 2018 15:35

Re: Het huis waar je nu in woont

Atelier Madame schreef:
Carrie schreef:
Atelier Madame schreef:Ja ik denk eigenlijk van wel. Ons huis heeft beneden een slaapkamer en badkamer, dus we kunnen straks zelfs als we bejaard zijn hier wonen Haha.

Jullie wonen ook op zo'n leuke locatie :love: Mijn vriendin woont bij jou in de straat, trouwens.


Ja ik vind het ook echt heerlijk zo gezellig bij het dorp :love:


Ja, ik ook er ook niet ver vandaan gelukkig, erg blij mee!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 23 Jul 2018 16:11

Re: Het huis waar je nu in woont

Ah nou fijn toch dat je er nu dan content mee bent Ava. Soms heb je dat soort vraagstukken even nodig om te waarderen wat je al hebt
Let's discover the world together.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 23 Jul 2018 16:25

Re: Het huis waar je nu in woont

Nee hier ga ik niet blijven wonen. Voorlopig wel, want het is ruim, we hebben allemaal een eigen slaapkamer, we hebben een tuin en twee balkons en ik fiets vrij rap het centrum van amsterdam in.

Ik hoop over een jaar of 10 te verhuizen naar een iets landelijkere omgeving. Dan wil ik een vrijstaand huis met wat minder geluid. Waar precies weet ik nog niet. De waarde van ons huis is bijna verdubbeld in 5 jaar tijd, ik hoop dat dat zo blijft, maar als we daar gebruik van willen maken zullen we wel de randstad uit moeten.
#teammaple🍁
<<

ChiQ

Bericht 23 Jul 2018 16:36

Re: Het huis waar je nu in woont

Ja, idd UN - als je dit verkoopt moet je ook wat voor terugkopen en dat is niet makkelijk in amsterdam en bovendien te duur.

Ik wil in een vooroorlogsappartement wonen in Parijs of Barcelona. Ooit.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 23 Jul 2018 16:42

Re: Het huis waar je nu in woont

Jullie wilden op een gegeven moment toch verhuizen Chiq? Momenteel niet meer?
Let's discover the world together.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 23 Jul 2018 16:42

Re: Het huis waar je nu in woont

Nee, ik denk niet dat we hier voor altijd blijven wonen. Ik vind dat sowieso iets wat ik niet snel zou zeggen. We hebben een fijn huis en we wonen er nu prettig. En over een paar jaar zien we wel weer verder. Ik sluit ook niet uit dat we ooit weer terug verhuizen naar de omgeving waar we vandaan komen, of dat we ooit nog eens totaal ergens anders terecht komen.
<<

ChiQ

Bericht 23 Jul 2018 16:49

Re: Het huis waar je nu in woont

Marin schreef:Jullie wilden op een gegeven moment toch verhuizen Chiq? Momenteel niet meer?


Ja! Maar er komt niets vrij, en wat vrijkomt is oud en lelijk en dan zegt mijn man, ik ga niet in een krakkemikkig huis zitten.. klopt wel hoor, wat vrijkomt is zo intens oud daar moet minimaal een ton tegenaan. Juul zit op school dus kunnen ook niet zomaar weg en soms denk ik, ik lijk wel een idioot dat ik soms weg wil heb zo’n chill (en koel!!!) huis!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 23 Jul 2018 16:52

Re: Het huis waar je nu in woont

Ah ja! Dan moet je maar denken: Jullie huis is the one to beat. Er moet dan wel een perfect huis langs komen wil je verhuizen. Komt vast wel eens.
Let's discover the world together.
<<

Pure*

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1936

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:18

Bericht 23 Jul 2018 16:59

Re: Het huis waar je nu in woont

Wij blijven hier denk ik iig wonen tot de kinderen uit huis zijn. Daarna is het echt te groot voor ons twee.
Juli 2015
Maart 2017
<<

Noor

Major Yipyapper

Berichten: 2824

Geregistreerd: 01 Sep 2013 06:24

Bericht 23 Jul 2018 17:32

Re: Het huis waar je nu in woont

Ja we willen hier blijven wonen. We hebben een slaapkamer en badkamer beneden dus ideaal.
Luuk: 07-09-2012
Nora: 15-07-2014
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 23 Jul 2018 17:50

Re: Het huis waar je nu in woont

als het kon ging ik morgen verhuizen. Helaas kan dat niet. Maar over 10 jaar wonen we hier niet meer
Afbeelding
<<

Anoniem249

Bericht 23 Jul 2018 18:08

Re: Het huis waar je nu in woont

Ik ga zeker nog meerdere huizen bewonen. Het geeft me echt een beklemmend gevoel om te zeggen "hier blijf ik voor altijd". Ik ben nog niet eens op de helft van m'n leven. Bij elke levensfase past ook een ander huis voor mij.
<<

Charles

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 620

Geregistreerd: 17 Okt 2016 10:32

Bericht 23 Jul 2018 18:14

Re: Het huis waar je nu in woont

Toevallig hier net concreet veel over gehad. Maar we gaan dus denk ik naar een andere stad verhuizen en ‘opnieuw’ beginnen en een groter huis met grotere tuin zoeken. Mijn huidige huis is ook groot, alleen de tuin erg klein en er moet nog veel aan gebeuren waar ik al jaren tegenaan hik en het is niet echt de moeite waard aangezien ik toch liever anders wil wonen, wat meer privacy. En mijn vriend heeft nog een huis, dat te klein is voor ons allemaal. Dus de hele meuk verkopen en samen opnieuw starten in een stad dus(nu wonen we in een dorp).
<<

Meg

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1750

Geregistreerd: 20 Sep 2013 10:14

Bericht 23 Jul 2018 18:21

Re: Het huis waar je nu in woont

Ik houd van ons huis. En voorlopig is het ook echt goed genoeg. Alleen als de kinderen wat groter zijn vraag ik me af of we boven genoeg ruimte hebben. En het is jammer dat we aan een drukke straat wonen. Kinderen kunnen hier niet makkelijk spelen, maar dat is voorlopig geen reden om te willen.

Daarnaast willen wij dan graag een oud huis waar mijn kan verbouwen. Bij ons in de stad zijn maar weinig oudere huizen die we echt leuk vinden.
🩷 jan '16
💙 nov '18

instagram.com/draag_handgemaakt
VorigeVolgende

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers