Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Fotoboek maken

<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 23 Jul 2018 10:22

Fotoboek maken

Maken jullie dit in 1 keer? Of houden jullie dit bijv ook iedere maand bij? En ben je er dan een jaar mee bezig (bij bijv een jaarboek) gaat dat dan goed met updates van het programma?

Ik wil/moet over naar een ander programma. Ik maakte vaak in 1x een heel fotoboek, maar was daar dan ook heel veel tijd mee kwijt. Nu wil ik het maandelijks doen, maar twijfel over losse fotobladen, wat ik zelf eigenlijk wel iets minder mooi denk te vinden, of iedere maand een gedeelte bijwerken, en maar hopen dat de computer of het programma niet crasht waardoor ik hetgeen wat ik al gemaakt heb kwijt ben
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Anoniem257

Bericht 23 Jul 2018 10:32

Re: Fotoboek maken

Ik maak jaarboeken met Albelli. Ik ben er dan elke nou 2/3 maanden mee bezig en dan sla ik het weer op. Als ik weer zin heb begin ik weer, zo hou ik het een beetje bij. En als het boek klaar is wacht ik tot ze een goede aanbieding hebben en dan bestel ik het boek.
<<

Anoniem239

Bericht 23 Jul 2018 10:48

Re: Fotoboek maken

Ik heb 2 maanden terug het eerste boek gemaakt van mijn zoon die al 6 jaar oud is haha. Wel meteen een boek van 0 tot en met 5.

Ik heb de software van Albelli op de laptop staan. Werkt heel erg fijn.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 23 Jul 2018 14:15

Re: Fotoboek maken

Ik maak altijd met Albelli en met het jaarboek maak ik elke maand weer een stukje. Op 1 januari begin ik alweer met die van dat jaar.
Je kan toch ook een boek opslaan en dan later weer verder gaan. Zo doe ik dat ook altijd
Afbeelding
<<

Anoniem304

Bericht 23 Jul 2018 14:45

Re: Fotoboek maken

sarah1985 schreef:Ik maak altijd met Albelli en met het jaarboek maak ik elke maand weer een stukje. Op 1 januari begin ik alweer met die van dat jaar.
Je kan toch ook een boek opslaan en dan later weer verder gaan. Zo doe ik dat ook altijd

Ze is bang dat die shit daar crasht.

Niet geheel onterecht btw. Albelli heeft dat al eens gehad en dat heeft ze enorm veel klanten gekost.
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 23 Jul 2018 14:57

Re: Fotoboek maken

Ik doe het altijd met Pixum... Voordeel daarvan is dat Cewe met dezelfde software werkt. Dus je kan mooi van allebei de akties in de gaten houden en kiezen waar je het besteld. Tot nu toe altijd bij Pixum trouwens.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 23 Jul 2018 18:06

Re: Fotoboek maken

maar dat bestand staat altijd op je eigen pc. Zo heb ik nu net een boek van 10 jaar geleden weer opnieuw besteld want hij stond op mn laptop. Dus niet bij hun. En die bestanden zet ik ook op de externe schijf
Afbeelding
<<

Anoniem236

Bericht 23 Jul 2018 19:28

Re: Fotoboek maken

Bij Albelli kan je kiezen tussen online of een programma downloaden en dus zelf opslaan.

Ik doe het online via albelli maar loop jaren achter.
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 23 Jul 2018 22:23

Re: Fotoboek maken

Denk dat niet zozeer t programma crashte, als wel mn laptop. En dan ben je de bestanden dus ook kwijt. Online zou idd ook kunnen. Alleen zag ik dat offline de meeste mensen zouden doen, dus snap dat dan niet helemaal.

Afijn, ik ga t gewoon nog een x proberen. Moet eerst nog dochter en zoon een boek van een jaar maken, tegen die tijd kan ik dochters volgend boek al een heel eind af hebben, en dan ga ik t nog eens proberen om per maand (of 2-3) bij te houden
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers