Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Tips voor radio voor in kantoorruimte gezocht

<<

Anoniem238

Bericht 20 Jul 2018 10:16

Tips voor radio voor in kantoorruimte gezocht

De kans is groot dat ik vanaf volgende week een eigen kantoorruimte op het werk krijg (ik deel nu een kantoor met 2 andere collega's, zij verhuizen samen naar een andere kantoorruimte).
Nu ben ik in mijn hoofd deze ruimte al een beetje aan het inrichten en naast de standaard kantoorspullen (bureau, bureaustoel, computer) wil ik het ook een beetje persoonlijk maken.

Ik vind het bv. zelf fijn om de radio aan te hebben tijdens mijn werk (ik denk dat mijn collega's de radio meenemen in ons huidige kantoor). Wij hebben helaas niet de mogelijkheid om radio via de computer te luisteren, er zitten geen boxjes op de computer.

Dus nu ben ik op zoek naar een handzame en betaalbare radio om voornamelijk radio zenders op te ontvangen.
Wie heeft er tips?
Laatst gewijzigd door Anoniem238 op 20 Jul 2018 10:21, in totaal 2 keer gewijzigd.
<<

Misoe

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 633

Geregistreerd: 22 Jun 2017 12:15

Bericht 20 Jul 2018 10:18

Re: Tips voor radio voor in kantoorruimte gezocht

Ik luister gewoon via de computer naar nederland.fm dan heb ik alle zenders bij de hand en in goede kwaliteit.
Ook heb ik spotify op mijn computer.

Als je echt een radio zoekt. Wat wil je precies dat hij kan? Echt alleen FM? of ook cd's of met een kabeltje aan je telefoon?
<<

Anoniem238

Bericht 20 Jul 2018 10:20

Re: Tips voor radio voor in kantoorruimte gezocht

Misoe schreef:Ik luister gewoon via de computer naar nederland.fm dan heb ik alle zenders bij de hand en in goede kwaliteit.
Ook heb ik spotify op mijn computer.

Als je echt een radio zoekt. Wat wil je precies dat hij kan? Echt alleen FM? of ook cd's of met een kabeltje aan je telefoon?


Ik zal mijn bericht even specificeren, maakt het wat makkelijker!
<<

Anoniem301

Bericht 20 Jul 2018 11:00

Re: Tips voor radio voor in kantoorruimte gezocht

Toch wel via je laptop luisteren en van via bluetooth connecten met bijvoorbeeld zo'n boxje:

Heb er veel getest en vind JBL het beste qua geluid en prijs.

Afbeelding

Er is ook een nieuwere versie uit met weer beter geluid:
Afbeelding
<<

Anoniem281

Bericht 20 Jul 2018 11:01

Re: Tips voor radio voor in kantoorruimte gezocht

Ja ik wilde ook 't JBL boxje voorstellen, vind er echt onwijs goed geluid uitkomen!
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 20 Jul 2018 11:02

Re: Tips voor radio voor in kantoorruimte gezocht

Kan wellicht ook via je telefoon!
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 20 Jul 2018 18:26

Re: Tips voor radio voor in kantoorruimte gezocht

Heb je er eigenlijk ook waar je naast Bluetooth een USB stick in kunt steken met daar je muziek erop?

Ik lees dat deze op een accu gaat. Na 5 uur is die leeg. Maar als je op kantoor 8 uur werkt is dat niet handig tenzij je de oplaadkabel er niet uit haalt.
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 20 Jul 2018 18:31

Re: Tips voor radio voor in kantoorruimte gezocht

Ik heb deze DAB radio op kantoor staan:
https://www.bol.com/nl/p/philips-ae5020 ... 050601442/

Komt goed geluid uit en kan ook op FM, maar met DAB heb je geen ruis, heel fijn.
<<

Anoniem301

Bericht 20 Jul 2018 19:03

Re: Tips voor radio voor in kantoorruimte gezocht

Fred schreef:Heb je er eigenlijk ook waar je naast Bluetooth een USB stick in kunt steken met daar je muziek erop?

Ik lees dat deze op een accu gaat. Na 5 uur is die leeg. Maar als je op kantoor 8 uur werkt is dat niet handig tenzij je de oplaadkabel er niet uit haalt.

Dan doe je dat toch?
<<

Anoniem248

Bericht 20 Jul 2018 19:40

Re: Tips voor radio voor in kantoorruimte gezocht

Wij hebben dat JBL boxje op het werk ook en gebruiken hem gewoon wanneer hij aan de lader ligt. Kan prima. Als hij vol is, trekken we het snoertje er weer uit.
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 11:00

Bericht 21 Jul 2018 09:46

Re: Tips voor radio voor in kantoorruimte gezocht

Ik zou ook voor een JBL speakertje gaan! Kun je ook nog buiten je werk gebruiken.
Ik sleur hem overal mee naartoe. Die van mij gaat overigens 8 uur mee, deze heb ik: https://www.jbl.nl/draagbare-apparaten/ ... gKUgPD_BwE

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers