Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat wil je even kwijt? #9

<<

NerdChic

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 813

Geregistreerd: 20 Sep 2013 10:49

Bericht 17 Jul 2018 13:04

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Marsy31 schreef:
caribbeanlover schreef:
Maple schreef:Maar, ‘t mag best gezegd, ik vind Amalia een knap meisje worden qua gezicht.

Ik vind de jurk van Amalia trouwens leuker dan dat fletse ding wat Alexia aan heeft.


Leuke meiden en dat gezeik over Amalia's gewicht ben ik zo klaar mee! Ze is gewoon een gezonde meid in de bloei van haar leven en niet zo vel over bot meisje.


Wat ik zo graag eens zou willen in de wereld is dat mensen gewoon mensen laten zijn. Dat er echt 100% gelijkheid is. Man/vrouw, culturen/rassen, geaardheid etc. etc. En ik quote jou nu, omdat jij in je laatste zin zegt: 'vel over bot meisje'. Je doet precies hetzelfde maar dan de andere kant op. Wat is er precies mis met een 'vel over bot meisje'? Waarom is allebei niet gewoon goed, waarom kijken we er sowieso naar?


Helemaal eens! Het een is niet beter dan het ander. Nee, we zijn allemaal even gelijk en even mooi. Dik, dun, groot, klein, met cellulite, zonder cellulite, met littekens of zonder enz enz. Iedereen is mooi zoals hij/zij is.
Don't let the fear of striking out keep you from playing the game!
<<

Anoniem304

Bericht 17 Jul 2018 14:09

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Het is overal sale en ik heb net 4 leuke shirtjes gescoord voor nog niet eens €20. Eindelijk weer even iets voor mezelf gekocht.
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:32

Bericht 17 Jul 2018 14:38

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Harrison schreef:Ik vind dat eigenlijk helemaal niet zo onvoorstelbaar. Moord (is altijd met voorbedachte rade in Nederland, anders is het doodslag. Moord met voorbedachte rade is dus een pleonasme) is echt van te voren bedenken dat je die persoon gaat vermoorden en het voorbereiden. Doodslag is iemand van het leven beroven in "een opwelling". Moord is vaak heel moeilijk te bewijzen (zeker in dit soort gevallen). Ik vraag me sowieso af of hij van te voren van plan was om iemand te vermoorden. Dat het beter is dat hij veroordeeld en behandeld wordt ben ik het helemaal mee eens overigens hoor, maar dat gebeurt gelukkig ook.


Ik snap wel wat je bedoelt idd. Wat ik zelf meer bedoel te zeggen, doodslag zou ik zo'n understatement vinden in deze zaak. Doodslag vind ik meer als je iemand tijdens een vechtpartij een fatale klap geeft of bijvoorbeeld door asociaal rijgedrag iemand dood rijdt. Hij moet gewoon heel doelbewust erbij nagedacht hebben toen hij haar doodde.

En ja, moord met voorbedachte rade is een pleonasme. Persoonlijk vind ik tussen moord en moord een groot verschil zitten. Je kan doelbewust naar iemand toe gaan om hem te vermoorden, dan is het voorbedachten rade. Persoonlijk vind ik dat deze zaak ook best aangemerkt mag worden als moord, hij heeft tijd genoeg gehad om te stoppen waar hij mee bezig was.

De wet omschrijft het alleen anders. Gelukkig heeft.de rechter een mooie omschrijving gegeven met een passende straf
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:32

Bericht 17 Jul 2018 14:52

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Marsy31 schreef:
caribbeanlover schreef:
Maple schreef:Maar, ‘t mag best gezegd, ik vind Amalia een knap meisje worden qua gezicht.

Ik vind de jurk van Amalia trouwens leuker dan dat fletse ding wat Alexia aan heeft.


Leuke meiden en dat gezeik over Amalia's gewicht ben ik zo klaar mee! Ze is gewoon een gezonde meid in de bloei van haar leven en niet zo vel over bot meisje.


Wat ik zo graag eens zou willen in de wereld is dat mensen gewoon mensen laten zijn. Dat er echt 100% gelijkheid is. Man/vrouw, culturen/rassen, geaardheid etc. etc. En ik quote jou nu, omdat jij in je laatste zin zegt: 'vel over bot meisje'. Je doet precies hetzelfde maar dan de andere kant op. Wat is er precies mis met een 'vel over bot meisje'? Waarom is allebei niet gewoon goed, waarom kijken we er sowieso naar?


Hier kan ik me alleen maar bij aansluiten.
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 19 Jul 2018 10:23

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Ik was vanmorgen op t NOS journaal bij t stukje over de stakingen in het onderwijs :haha: :banaan:
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12154

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 19 Jul 2018 19:00

Re: Wat wil je even kwijt? #8

hebben we een beroemdheid op het forum nu lejow. Grappig is het terug te zien?


Ik had vandaag mijn eerste jaars controle bij de chirurg, was afwachten bij welke chirurg je kwam maar ik was bij mijn eigen ze wou mij ook perse zien omdat ze had gelezen in mijn dossier hoe het ging. En ze was zeer tevreden over mijn afvallen gemiddeld vallen de mensen 50% van hun overgewicht af met deze operatie. En ik ben 85% van mijn overgewicht afgevallen. Dus super goed. Ze had dit nog nooit meegemaakt met deze operatie. Dus super resultaat en volgens haar leef ik nu 8 jaar langer.

Niet quoten aub want wil het weer verwijderen
Afbeelding
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5362

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:12

Bericht 19 Jul 2018 19:54

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Echt ontzettend knap van je Sarah!

Ik ben vandaag aangereden op de scooter en zit nu uiteindelijk na lang wachten in het ziekenhuis weer thuis, bont en blauw, vol schaafplekken en met een gekneusde schouder en heup.
Ik kan R niet eens optillen, echt zo ontzettend rot. Gelukkig komt mijn moeder moegenochtend al vroeg als mijn vriend naar zijn werk gaat.
10.04.17
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 19 Jul 2018 20:33

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Oh wat rot Saga! Beterschap, hoop dat je snel herstelt.
<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3499

Geregistreerd: 11 Apr 2017 11:46

Bericht 19 Jul 2018 21:05

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Zozo Lejow - beroemdheid!
Sarah — zo super super knap van je!
Saga - oh wat rot.. gaat het? Erg pijn?
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12154

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 19 Jul 2018 21:56

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Saga wat rot sterkte
Afbeelding
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 20 Jul 2018 09:41

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Pippa schreef:Zozo Lejow - beroemdheid!
Sarah — zo super super knap van je!
Saga - oh wat rot.. gaat het? Erg pijn?


Nou... het was ook echt een hoogstaand momentje hoor, met paarse pet op mijn knar en zo'n grote kartonnen 'hand met vinger' aan mijn hand... al juichend :P

Sarah, wat goed!!!! Hoe is het nu met je ijzer?

Saga, oh bah.. dat is naar. Hopelijk knap je snel een beetje op.
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 15:45

Bericht 20 Jul 2018 09:42

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Super Sarah! Hoe voel je je nu?
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Anoniem304

Bericht 20 Jul 2018 09:43

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Wat geweldig sarah!
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:32

Bericht 20 Jul 2018 11:01

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Wauw Sarah, knap hoor! Hebben jullie nu ook groen licht wat betreft jullie kinderwens?

Saga, beterschap!
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 20 Jul 2018 11:13

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Saga wat naar! Hoe gaat het nu?

Sarah, wat knap zeg! Gefeliciteerd!

Ik moest net een knobbeltje in m’n hals laten verwijderen maar reageer blijkbaar heel slecht op verdoving dus heb alles alsnog gevoeld. Echt naar. Was het gesnij en gepor zo zat na 10 minuten.
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5001

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:30

Bericht 20 Jul 2018 13:22

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Feline, wat verschrikkelijk! Dat je dat hebt volgehouden. Konden ze niet extra verdoven?

Ik heb VAKANTIE! Sinds gistermiddag 11.45 uur.
Net met mijn dochter een pannenkoek gegeten voor de lunch om het te vieren.
<<

ChiQ

Bericht 20 Jul 2018 13:33

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Zucht. Paar dagen terug wilde mijn man perse bbq’en maar ik moest gelijk na het eten weg en hij overtuigde me ga lekker ik maak dr bbq gewoon schoon. Vanavond gaan we weer barbecuen en je raadt het al rooster nog vies en ik mag t poetsen.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 20 Jul 2018 13:39

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Lekker hem laten doen Chiq!
Let's discover the world together.
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5362

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:12

Bericht 20 Jul 2018 13:58

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Bedankt voor jullie berichtjes!
Vandaag is de dag van de spierpijn, ik beweeg me als een bejaarde haha. Ik denk ook dat mijn ribben rechts achter gekneusd zijn want die voel ik behoorlijk met ademen.


Chiq, zo gaat dat hier dus ook geregeld. En dan zegt hij heel verwonderd, als we weer de bbq aansteken, goh, heb ik de vorige keer toch wel het rooster schoongemaakt :palm:
10.04.17
<<

ChiQ

Bericht 20 Jul 2018 14:13

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Marin schreef:Lekker hem laten doen Chiq!


Kan niet.. als hij thuis is zijn vrienden er al.. :palm:
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6200

Geregistreerd: 31 Aug 2017 15:18

Bericht 20 Jul 2018 14:22

Re: Wat wil je even kwijt? #8

ChiQ schreef:
Marin schreef:Lekker hem laten doen Chiq!


Kan niet.. als hij thuis is zijn vrienden er al.. :palm:

Dan is het toch mooi dat hij het dan nog moet doen? :ja:

Mijn vriend zou hetzelfde kunnen doen. Ik ben dan in staat om het hem gewoon te laten doen als zijn vrienden er al zijn (in dit geval). Maar ik heb ook wel eens buien dat het me meer stoort dat het niet op tijd klaar is en ik het dan toch zelf doe.
Laatst gewijzigd door Joey op 20 Jul 2018 14:23, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

ChiQ

Bericht 20 Jul 2018 14:23

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Joey schreef:
ChiQ schreef:
Marin schreef:Lekker hem laten doen Chiq!


Kan niet.. als hij thuis is zijn vrienden er al.. :palm:

Dan is het toch mooi dat hij het dan nog moet doen? :ja:


Haha nee zo ben ik niet. Ik heb het nu al gezien.. als ik t niet had gezien ander verhaal.
<<

Anoniem317

Bericht 20 Jul 2018 15:10

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Herkenbaar, Chiq! Dat had hier ook zo maar kunnen gebeuren.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8166

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 20 Jul 2018 15:16

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Hier zou dat ook zomaar kunnen gebeuren idd.

M'n vriendinnen zitten op 5min afstand op het terras en ik ben aan het werk :thumbdown:
30-04-2017
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 20 Jul 2018 20:42

Re: Wat wil je even kwijt? #8

GeKKiE schreef:Feline, wat verschrikkelijk! Dat je dat hebt volgehouden. Konden ze niet extra verdoven?

Ik heb VAKANTIE! Sinds gistermiddag 11.45 uur.
Net met mijn dochter een pannenkoek gegeten voor de lunch om het te vieren.


Het was te doen. Ze had al 3 keer extra verdoofd maar ik bleef het voelen en die verdovingsprikken waren ook naar dus wilde ze niet meer. Arts heeft ook wel 5x sorry gezegd omdat ik lag te vloeken :’) Hopelijk is alles nu weg en is de uitslag goed maar ik verwacht niets schokkends :)

Lekker vakantie! Veel plezier!
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers