Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ouders en sociale media

<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 16 Jul 2018 22:40

Re: Ouders en sociale media

Exogenesis schreef:Mijn moeder heeft facebook en daar redt ze zich prima mee. Ze heeft ook Whatsapp.

Mijn vader heeft er niks mee. Die struint Marktplaats een beetje af en dan stopt zijn internetgebruik wel.


Bij ons is het ook zo ongeveer zo, nou ja, mijn vader doet wel iets meer met internet en heeft ook Whatsapp, maar hij gebruikt internet volgens mij wel alleen als informatiebron, hij heeft echt niks met social media. Wil er ook niks van weten. Whatsapp gebruikt hij ook alleen functioneel, niet om te kletsen of zo.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Meg

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1753

Geregistreerd: 20 Sep 2013 11:14

Bericht 17 Jul 2018 07:54

Re: Ouders en sociale media

Mijn ouders hadden FB, maar hebben het allebei verwijderd. Mijn moeder gebruikt alleen nog Instagram. En ze Whatsappen allebei ook.

Mijn schoonmoeder heeft wel FB, maar haar berichten heb ik uitgezet. Ze deelt echt elk filmpje/berichtje dat ze leuk vindt, maar bijna niets persoonlijks. Toen ik haar berichten wel zag, heb ik een keer een aanvaarding met haar gehad omdat ze iets racistisch had gedeeld, ik vond dat echt onbegrijpelijk.
Oh, en ze begrijpt ook niet zo goed hoe het werkt... Ze heeft een keer mijn man en mij afgezeken in een openbaar bericht. Ze dacht dat alleen degene met wie ze daar aan het berichten was het kon lezen :')
🩷 jan '16
💙 nov '18

instagram.com/draag_handgemaakt
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6680

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 17 Jul 2018 09:00

Re: Ouders en sociale media

Mijn stiefmoeder heeft een Facebook account en die is ook soort van van mijn vader. Ze hebben hem aangemaakt toen ik telkens aan het reizen was en ons zo mooi konden volgen. En nu kijken ze af en toe nog eens. Mijn moeder kan helemaal niks met computers. Ik heb haar geleerd hoe ze kan emailen en word gebruiken en dat is het. Mijn vader is verder wel hip met vanalles lezen op Twitter en Blendl.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Jada

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1739

Geregistreerd: 19 Apr 2015 16:48

Bericht 17 Jul 2018 09:43

Re: Ouders en sociale media

Mijn ouders hebben beide Facebook en Instagram. Mijn vader heeft ook nog Twitter en LinkedIn. Maar ze kijken voornamelijk en blijven zo een beetje op de hoogte van dingen die in de familie gebeuren.

WhatsApp hebben ze ook en die gebruiken ze wel dagelijks.
<<

Patsy

Bericht 17 Jul 2018 09:45

Re: Ouders en sociale media

Mijn vader heeft Facebook, maar daar doet hij weinig mee. Hij heeft ook Whatsapp, dat gebruikt hij veel.

Mijn moeder had Facebook en eerder Hyves. Zij gebruikte het veel om contact te onderhouden met mensen van vroeger.
<<

Anoniem304

Bericht 17 Jul 2018 10:07

Re: Ouders en sociale media

Mijn vader was heel actief op internet en met computers. Mijn moeder heeft Facebook en gebruikt Messenger vrij veel. E-mailen en internetbankieren lukt ook en daar blijft het ook bij.
Ze wil binnenkort wel een smartphone proberen :P
<<

Anoniem301

Bericht 17 Jul 2018 12:44

Re: Ouders en sociale media

Fedora schreef:Mijn stiefmoeder, stiefvader en mijn moeder hebben verschillende sociale media kanalen zoals Twitter, Instagram en Facebook. Mijn moeder is anti-Facebook, maar pro-IG. Ze vindt alles leuk en probeert mij voornamelijk te overtuigen van haar continue hilariteit op haar pagina's. Ik vind er niets aan. Ja, Bas Smit (man van) is zo nu en dan wel leuk. Maar zo hilarisch als zij hem vindt, vind ik hem niet. :P

Mijn vader heeft ooit Facebook gehad. Hij heeft deze alleen verwijderd. Hij kon het gezeur van zijn vrienden niet aan. Hij werd er zelf droevig van. Dus toen maar verwijderd onder het mom 'Dat gezeik ook constant'.


Die Bas Smit vind ik toch zo'n onzettende seksistische vrouwonvriendelijk niet grappige man, vreselijk.
<<

Boerenkool

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1303

Geregistreerd: 17 Dec 2014 21:51

Bericht 17 Jul 2018 14:57

Re: Ouders en sociale media

Mijn moeder zit helaas op facebook en heeft daar tigduizend discussies met mensen over de politiek en buitenlanders. Twas toem zo erg dat ik haar eens heb verwijderd omdat mijn kinderen werden bedreigd. Gelukkkg zijn de discussies inmiddels genuanceerder, maar blij word ik er niet van. Andere dingen dan facebook heeft ze niet.

Vader heb ik geen contact mee. Maar die zit ook op facebook. Volgens mij alleen om familie te blijven volgen.

Schoonouders zitten beiden op facebook. Schoonmoeder vooral zakelijk gerelateerd. Die is directrice van een stichting en plaats vanuit die functie zo nu en dan wat columns. Schoonvader vooral om reclame te volgen en dingen te kunnen kopen.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 18 Jul 2018 12:40

Re: Ouders en sociale media

Mijn moeder zit dagelijks op Facebook, ze reageert voornamelijk op foto's van mijn kinderen en deelt ontzettend veel dingen over haar hobby's; windsurfen en suppen. Mijn stiefvader liket alleen maar dingen en appt me er dan over.

Twitter en Instagram hebben ze niet. Whatsapp wel. Mijn moeder is nog erger verslaafd aan het telefoon dan ik, ze heeft hem altijd in de hand of op schoot.
R. 2013
D. 2016
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4521

Geregistreerd: 11 Jan 2018 11:25

Bericht 18 Jul 2018 13:24

Re: Ouders en sociale media

Carrie schreef:
Fedora schreef:Mijn stiefmoeder, stiefvader en mijn moeder hebben verschillende sociale media kanalen zoals Twitter, Instagram en Facebook. Mijn moeder is anti-Facebook, maar pro-IG. Ze vindt alles leuk en probeert mij voornamelijk te overtuigen van haar continue hilariteit op haar pagina's. Ik vind er niets aan. Ja, Bas Smit (man van) is zo nu en dan wel leuk. Maar zo hilarisch als zij hem vindt, vind ik hem niet. :P

Mijn vader heeft ooit Facebook gehad. Hij heeft deze alleen verwijderd. Hij kon het gezeur van zijn vrienden niet aan. Hij werd er zelf droevig van. Dus toen maar verwijderd onder het mom 'Dat gezeik ook constant'.


Die Bas Smit vind ik toch zo'n onzettende seksistische vrouwonvriendelijk niet grappige man, vreselijk.

Nouu echt. Ik volgde hem eerst maar heb hem ontvolgt. Wat een draak.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4502

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 18 Jul 2018 13:32

Re: Ouders en sociale media

Nu ben ik wel benieuwd! Wat is er zo erg aan zijn posts?
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43701

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 18 Jul 2018 13:37

Re: Ouders en sociale media

Wie is die Bas Smit dan en van wie is hij de man? Ik ken hem niet!
Let's discover the world together.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4502

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 18 Jul 2018 13:39

Re: Ouders en sociale media

Ik gok de man van Nicolette van Dam?
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4521

Geregistreerd: 11 Jan 2018 11:25

Bericht 18 Jul 2018 13:40

Re: Ouders en sociale media

Hij is de man van Nicolette van Dam. Ik zou zeggen neem eens een kijkje op zijn IG haha!
Hij maakt veel grappen ten koste van anderen.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43701

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 18 Jul 2018 13:43

Re: Ouders en sociale media

Oh oke, dat had ik nooit gegokt natuurlijk. Ik heb even op z'n insta gekeken maar dat trekt me inderdaad weinig aan, die flauwe grappen.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem301

Bericht 18 Jul 2018 13:45

Re: Ouders en sociale media

Plus hij reageert ook bij ándere BN'ers op hun foto's met flauwe vieze seksistische 'grappen'. Alsof die man niks te doen heeft de hele dag.
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4521

Geregistreerd: 11 Jan 2018 11:25

Bericht 18 Jul 2018 13:46

Re: Ouders en sociale media

Carrie schreef:Plus hij reageert ook bij ándere BN'ers op hun foto's met flauwe vieze seksistische 'grappen'. Alsof die man niks te doen heeft de hele dag.

Ook dat nog inderdaad.
<<

Anoniem315

Bericht 18 Jul 2018 13:50

Re: Ouders en sociale media

Ik volg hem nog wel, maar verbaas me er ook over. Dat Nicolette, die toch wel redelijk de reputatie heeft van ideale schoondochter, dat allemaal 'toelaat' en er zelfs soms in meedoet.
<<

Anoniem301

Bericht 18 Jul 2018 13:56

Re: Ouders en sociale media

Exogenesis schreef:Ik volg hem nog wel, maar verbaas me er ook over. Dat Nicolette, die toch wel redelijk de reputatie heeft van ideale schoondochter, dat allemaal 'toelaat' en er zelfs soms in meedoet.

Ja plus dat hij zo'n knappe vrouw heeft en onder een foto van de vriendin van Lil Kleine in bikini plaatst : "ik ging wel even inzoomen :D"

Rare snuiter.
<<

Anoniem304

Bericht 18 Jul 2018 13:57

Re: Ouders en sociale media

Carrie schreef:
Exogenesis schreef:Ik volg hem nog wel, maar verbaas me er ook over. Dat Nicolette, die toch wel redelijk de reputatie heeft van ideale schoondochter, dat allemaal 'toelaat' en er zelfs soms in meedoet.

Ja plus dat hij zo'n knappe vrouw heeft en onder een foto van de vriendin van Lil Kleine in bikini plaatst : "ik ging wel even inzoomen :D"

Rare snuiter.

Ugh, jakkes wat een raar figuur. :palm:
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 18 Jul 2018 14:11

Re: Ouders en sociale media

Oh bah ja hij plaatst altijd van die achterlijke comments, echt een sukkel. Laatst ook een keer bij Monique (vrouw van André Hazes) iets over d’r enorme boobs. En toen iemand reageerde met “het zal je man zijn, die zo praat over de borsten van een andere vrouw” werd die persoon echt compleet afgefakkeld door hem. Wat een loser.

♥♥
<<

Anoniem304

Bericht 18 Jul 2018 14:13

Re: Ouders en sociale media

Ik volg hem dus helemaal niet, maar ben inmiddels wel echt benieuwd wat Nicolette daarvan vindt.
<<

Anoniem301

Bericht 18 Jul 2018 14:13

Re: Ouders en sociale media

Elliot schreef:Oh bah ja hij plaatst altijd van die achterlijke comments, echt een sukkel. Laatst ook een keer bij Monique (vrouw van André Hazes) iets over d’r enorme boobs. En toen iemand reageerde met “het zal je man zijn, die zo praat over de borsten van een andere vrouw” werd die persoon echt compleet afgefakkeld door hem. Wat een loser.

Haha echt joh? Jeetje, dus incasseren kan hij niet. Ik ken Nicolette natuurlijk helemaal niet dus het is op niks gebaseerd maar vind dat helemaal niet bij haar passen, zo'n man.
<<

Anoniem301

Bericht 18 Jul 2018 14:14

Re: Ouders en sociale media

Cotton schreef:Ik volg hem dus helemaal niet, maar ben inmiddels wel echt benieuwd wat Nicolette daarvan vindt.

Ik volg hem ook niet maar ik zie hem dus regelmatig commenten bij anderen.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43701

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 18 Jul 2018 14:14

Re: Ouders en sociale media

Wat een ongezellig figuur.
Let's discover the world together.
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers