Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Is iemand filiaalmanager van een winkel?

<<

Tante Truus

Noob

Berichten: 12

Geregistreerd: 06 Nov 2013 19:25

Bericht 08 Nov 2013 07:22

Is iemand filiaalmanager van een winkel?

Ik overweeg een carrière switch maar ben benieuwd of het financieel haalbaar is. Ik ben dus erg benieuwd wat je verdient als fulltime filiaal manager en wat je daar netto van overhoudt.
<<

Patsy

Bericht 08 Nov 2013 09:05

Re: Is iemand filiaalmanager van een winkel?

Weg
Laatst gewijzigd door Patsy op 31 Dec 2018 09:37, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem17

Bericht 08 Nov 2013 09:11

Re: Is iemand filiaalmanager van een winkel?

Mijn vriend is filiaalmanager en hij krijgt netto iets van 1400 euro.
<<

Anoniem73

Bericht 08 Nov 2013 11:57

Re: Is iemand filiaalmanager van een winkel?

Ik ben het geweest en verdiende ongeveer 1400 netto voor een 40-urige werkweek.
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:42

Bericht 08 Nov 2013 12:10

Re: Is iemand filiaalmanager van een winkel?

Bij ons zijn er al werknemers die netto 1800 euro verdienen, neem dus aan dat de shopmanager nog meer verdient.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem193

Bericht 08 Nov 2013 12:23

Re: Is iemand filiaalmanager van een winkel?

En voor 1400 netto werk je je dus de longen uit het lijf, ook op koopavonden en in het weekend?
Ik zou er niet voor kiezen.
<<

Anoniem73

Bericht 08 Nov 2013 13:14

Re: Is iemand filiaalmanager van een winkel?

Yep ook op koopavonden en zondagen. Wij moesten op die dagen ook verplicht aanwezig zijn.
<<

Anoniem73

Bericht 08 Nov 2013 13:16

Re: Is iemand filiaalmanager van een winkel?

Poppy schreef:Bij ons zijn er al werknemers die netto 1800 euro verdienen, neem dus aan dat de shopmanager nog meer verdient.


Het zal er ook wel aan liggen waar je werkt. Bij ons was het zo, hoe meer personeel je had werken hoe meer je verdiende.
<<

Anoniem17

Bericht 08 Nov 2013 13:17

Re: Is iemand filiaalmanager van een winkel?

Alibi schreef:En voor 1400 netto werk je je dus de longen uit het lijf, ook op koopavonden en in het weekend?
Ik zou er niet voor kiezen.


Ja nja, soms heb je niet zo heel erg veel te kiezen. Dan is werk werk en ben je blij dat je aan de slag kan.
<<

Anoniem193

Bericht 08 Nov 2013 13:47

Re: Is iemand filiaalmanager van een winkel?

Elliot schreef:
Alibi schreef:En voor 1400 netto werk je je dus de longen uit het lijf, ook op koopavonden en in het weekend?
Ik zou er niet voor kiezen.


Ja nja, soms heb je niet zo heel erg veel te kiezen. Dan is werk werk en ben je blij dat je aan de slag kan.


Ja dat snap ik, maar TO denkt erover om zich te laten omscholen, zij heeft dus blijkbaar de keuze wel.
<<

Patsy

Bericht 08 Nov 2013 14:05

Re: Is iemand filiaalmanager van een winkel?

Weg
Laatst gewijzigd door Patsy op 31 Dec 2018 09:37, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:38

Bericht 09 Nov 2013 11:42

Re: Is iemand filiaalmanager van een winkel?

Ik ben ook filiaalleider geweest en kreeg een kleine 1400 bruto voor 40u. En daarbovenop nog overuren.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Anoniem60

Bericht 09 Nov 2013 20:14

Re: Is iemand filiaalmanager van een winkel?

Bruto Slakje?!
<<

Ravioli

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 182

Geregistreerd: 04 Sep 2013 21:25

Bericht 09 Nov 2013 20:25

Re: Is iemand filiaalmanager van een winkel?

Ik denk dat het aan het soort winkel ligt.
Ik ben assistent en verdien rond de 1750 netto.
<<

Anoniem16

Bericht 09 Nov 2013 21:08

Re: Is iemand filiaalmanager van een winkel?

Ik schrik eigenlijk van het bedrag, ik vind het eigenlijk erg laag. Ik dacht dat het veel meer was.

Ik verdien dat met 'maar' drie dagen werken al ongeveer.
<<

Tante Truus

Noob

Berichten: 12

Geregistreerd: 06 Nov 2013 19:25

Bericht 09 Nov 2013 23:14

Re: Is iemand filiaalmanager van een winkel?

Ravioli schreef:Ik denk dat het aan het soort winkel ligt.
Ik ben assistent en verdien rond de 1750 netto.


Bij wat voor soort winkel is dat als ik het vragen mag? En hoeveel mensen werken daar?
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3390

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:35

Bericht 10 Nov 2013 10:51

Re: Is iemand filiaalmanager van een winkel?

Poppy schreef:Bij ons zijn er al werknemers die netto 1800 euro verdienen, neem dus aan dat de shopmanager nog meer verdient.


Is dat bedrag zo hoog ivm toeslagen voor zondag, zaterdag en avonden? Ik vind dat best veel voor een werknemer in een winkel vergeleken met veel andere banen/salarissen die ik in mijn omgeving hoor voor functies die ik toch hoger inschat dan medewerker in een winkel (niet dat ik daar op neer kijk maar ik vind 1800 netto gewoon erg veel)
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers