Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Datetopic #4

<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 14 Jul 2018 15:04

Re: Datetopic #4

Heb je hem al gesproken Libelle?
<<

Libelle'

Kwebbel

Berichten: 404

Geregistreerd: 04 Nov 2016 12:06

Bericht 14 Jul 2018 18:17

Re: Datetopic #4

We hadden begin deze week nog heel eventjes contact via de app. Hij is dit weekend in NL maar ging alleen maar feesten en daarna weer hele week werken.
Verder niks uit zichzelf gestuurd ofzo.
Ik stuurde dat ik niet goed wist wat nu te doen, maar hij reageerde alleen met "laat het even rusten". Verder niks meer gehoord.
Volgende week is hij ook hele week er niet, wordt pas dan week erna op zn vroegst dat we kunnen afspreken. Als hij dat wil natuurlijk, krijg meer het idee dat hij het liever wil laten doodbloeden.

Hoe gaat het met jouw date?
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 14 Jul 2018 20:12

Re: Datetopic #4

Hmm, klinkt inderdaad alsof ie er klaar mee is. Jammer zeg. Ik zou ‘t nu ook lekker laten hoor. Jij bent wel duidelijk geweest dus als ie nog wel iets wil is het aan hem.

Mijn date was heel erg gezellig maar verder niet voor vaker. Wellicht gewoon als vrienden maar was van beide kanten geen date-klik verder. Maar ik ging er al zo in dus wellicht helpt dat ook niet haha
<<

Libelle'

Kwebbel

Berichten: 404

Geregistreerd: 04 Nov 2016 12:06

Bericht 14 Jul 2018 20:40

Re: Datetopic #4

Dat is wel balen!
Heb je verder nog andere dates in vooruitzicht?

Ik baal er super van, ook wel verdrietig erover, het klikte super goed en het komt wel onverwachts voor mij. Maar het moet van 2 kanten komen, je kunt de ander niet dwingen natuurlijk. Hij heeft denk ik al een keuze gemaakt en wil er verder geen energie meer in steken.
Ik laat hem nu ook maar doen, ergens eind volgende week wil ik hem nog wel even bellen en het liefste nog afspreken om het af te sluiten.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 14 Jul 2018 20:52

Re: Datetopic #4

Ik heb gisteravond even een drankje gedaan met iemand. Superlieve jongen, ook leuk om te zien. Veel dingen gemeen alleen ben ik heel druk en een flapuit en hij enorm rustig en denkt over alles na. Vandaag nog even contact gehad en hij gaat binnenkort voor me koken. Ik heb trouwens totaal geen verwachtingen meer en dat is wel prettig merk ik, afspreken blijft nu gewoon leuk. Dus zie wel of dat nog gaat gebeuren :)

Snap dat je verdrietig bent maar je wil inderdaad niet dat iemand uit medelijden bij je blijft. Hoe lang hebben jullie gedate?
<<

Libelle'

Kwebbel

Berichten: 404

Geregistreerd: 04 Nov 2016 12:06

Bericht 14 Jul 2018 20:59

Re: Datetopic #4

Dat klinkt wel als een tegenpool dan haha. Maar kan heel goed werken!
Sinds eind april zijn we gaan daten, spraken we elkaar ook elke dag op whatsapp. Maar, ik ben daarvan ruim een maand op vakantie nog geweest, en hij die dan een week op week af was.. Hebben elkaar denk ik stuk of 10/ 11 keer gezien.
De start van het daten was al een beetje anders dan anders zegmaar.
Ergens heb ik dan nog steeds de hoop dat het uiteindelijk toch goedkomt (evt over paar maanden desnoods). Stom is dat he, maar omdat ik gewoon nog niet kan geloven ofzo dat echt over is.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 14 Jul 2018 21:06

Re: Datetopic #4

Stom hè.. want als je dit nu bij een vriendin zou zien gebeuren en er dus even rationeel naar kijkt dan denk je zelf waarschijnlijk ook: joh, ik ben veel te leuk voor dit softe gedoe! Je wil tenslotte dat iemand supertrots op je is. Komt goed hoor, heeft alleen weer even tijd nodig. Stom proces waar je even doorheen moet.

Ik had trouwens vanochtend rijles en daar waren 2 mannen en die begonnen met me te praten maar ze waren beiden zo extreem knap. Durfde ze amper aan te kijken joh! Hopelijk zijn ze er volgende week weer haha
<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3164

Geregistreerd: 13 Apr 2014 09:04

Bericht 07 Sep 2018 15:06

Re: Datetopic #4

Hallo! Zijn er nog medeforummers actief aan het daten op het moment?

Ik ben inmiddels twee keer op date geweest met iemand die ik al langere tijd ken. Ik vind hem echt leuk, maar vind de kwetsbaarheid die er bij komt kijken zo lastig. Na de scheiding ben ik een soort strong independent woman geworden en ik vind het lastig om dat een beetje los te laten....
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014
<<

Anoniem331

Bericht 07 Sep 2018 15:28

Re: Datetopic #4

Herkenbaar Gijs, ik heb het nu nog. Ik ben nu bijna een jaar samen met mijn vriend, en vind het soms nog steeds lastig dingen op te geven. Al bekijk je dat dan ook verkeerd, je kunt nu eenmaal veel meer dingen samen doen en delen. Ik heb alleen nog zo vaak dat ik denk dat allemaal alleen te moeten doen omdat ik dat jaren heb gehad.
Sowieso ben ik wel 'getekend' na zo'n slechte relatie. En dat is in een nieuwe relatie soms gewoon heel moeilijk.
Maar aan de andere kant, je bent vast ook niet gescheiden om je leven verder alleen te leven. En zonder er gelijk vol in te duiken kun je er wel van genieten toch. En kijken welke kant het op gaat. Je hebt geen haast, hoe fijn!
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:20

Bericht 07 Sep 2018 18:53

Re: Datetopic #4

Herkenbaar Gijs. Het is heel lastig om je kwetsbaar op te stellen na een scheiding. Juist omdat je niet weer gekwetst wil worden. Bij mijn laatste vriend merkte ik dat ik altijd een soort van afstand hield, emotioneel gezien. Bang om weer gekwetst te worden. Terwijl dat natuurlijk in een relatie niet zou moeten. Nu ben ik alweer ruim een jaar single en ik heb ook nog geen zin in een nieuwe man. Maar misschien, als er echt een leuke voorbij komt, gaat het misschien wel weer lukken. Ik geef het de tijd.
Los van het emotionele is het natuurlijk ook dat je een bepaalde vrijheid weer moet opgeven als je een relatie hebt. Het is wel even lekker als je niet hoeft te overleggen wat je gaat doen, gaat eten etc..
Maar wat Popcorn ook zegt: samen zijn kan ook zo fijn zijn, en als het goed zit is het echt een aanvulling op je leven. Je geeft al aan dat je hem echt leuk vindt. Dan zou ik gewoon lekker afspreken en kijken hoe het loopt. Het zou toch ook wel zonde zijn als je deze laat lopen terwijl hij écht leuk is!
<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3164

Geregistreerd: 13 Apr 2014 09:04

Bericht 09 Sep 2018 10:37

Re: Datetopic #4

Bedankt voor jullie support! Het is ook zo dat een man ook gewoon een mooie aanvulling zou moeten kunnen zijn op mijn leven, maar daarvoor moet ik hem die ruimte ook kunnen geven natuurlijk. Hij is gewoon echt heel lief, belt me elke avond, stuurt appjes uit zichzelf, doet zijn best om af te spreken. Dit was met mijn ex ondenkbaar, en het voelt nu alsof dit me nog kwetsbaarder maakt. Want als hij belt bijvoorbeeld word ik daar blij van, en het gevoel dat zulke kleine dingen hem al een soort regie geven over mijn emoties vind ik zo lastig. Ik weet dat ik het niet zo moet overdenken en gewoon genieten, maar soms...
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11501

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 09 Sep 2018 15:48

Re: Datetopic #4

Gijs het is ook doodeng. Dat onbevangene wat je hebt voor je kinderen hebt is gewoon weg. Maar het komt echt goed. Ik heb dat zelf inmiddels ook ervaren en het is zo fijn! Wij zijn inmiddels bezig met ons huis opknappen. Iets wat ik 2 jaar geleden nooit had kunnen denken. Toen zat ik nog bij mijn ouders. En het verschil is zo verschrikkelijk groot. Gistet ook was ik in een bui dat ik alleen maar ruzie wilde maken. En ook dat is goed, als je jezelf kan zijn is dat zo fijn. En ik merk ook dat het enorme voordelen heeft. Je weet nl wat je wil en gaat dus niet snel over je eigen grenzen heen.
2015 💙
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 09 Sep 2018 16:13

Re: Datetopic #4

Wat fijn dat je iemand hebt leren kennen Gijs! Onwijs spannend inderdaad. Ik kan je weinig advies geven, herken mezelf heel erg in je onafhankelijkheid. Moet er ook niet aan denken dat iemand anders bepaalt of ik me blij voel of verdrietig etc. Zit nu in een fase dat ik het eigenlijk wel heel fijn vindt om vrijgezel te zijn en kan me moeilijk voorstellen dat ik ooit wel samenwoon o.i.d. Dit klinkt heel negatief maar zo bedoel ik het totaal niet. Zie om me heen dat een lange relatie echt niet zaligmakend is en aangezien ik me nogal snel verveel denk ik dat ik daar niet zo tussen pas.

Ik hoop voor je dat je de twijfels los kunt laten en je jezelf over kunt gaan geven aan de verliefdheid want dat is natuurlijk wel altijd een heel fijn gevoel.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 11 Sep 2018 22:08

Re: Datetopic #4

Wat leuk Gijs. Na alle ellende die je hebt gehad. Ik snap ook zeker dat het je open stellen voor iemand anders weer spannend is. Zeker nadat je zo sterk bent geweest voor je kinderen en voor jezelf om alles weer op de rit te krijgen.

Ik heb volgende week maandag weer een date. Echt wat doe ik mijzelf aan haha. Nu gaat het nog wel, maar ik weet zeker dat ik maandagmiddag stijf sta van de zenuwen.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:20

Bericht 12 Sep 2018 18:58

Re: Datetopic #4

Dat klinkt wel heel lief, Gijs! Hoe tegenstrijdig je gevoel dan kan zijn he? Geniet ervan, doe het rustig aan en dan zie je wel hoe het loopt.

Leuk Silly, en ook spannend natuurlijk! Wat gaan jullie doen?
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 13 Sep 2018 06:39

Re: Datetopic #4

We gaan ergens een simpel hapje eten in een stad tussen onze woonplaatsen in. Maar we komen vanuit werk/studie dus vandaar deze keuze.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1960

Geregistreerd: 18 Nov 2013 20:57

Bericht 13 Sep 2018 11:27

Re: Datetopic #4

Spannend hoor, SO!
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 13 Sep 2018 20:11

Re: Datetopic #4

Het is ook pas mijn 2de date na mijn ex. Begin van de zomer ook een date gehad, maar dat liep op niks uit. Eigenlijk beide niks meer laten horen na de date haha.
Maar ik ben benieuwd maandag. We gaan het zien en beleven.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3164

Geregistreerd: 13 Apr 2014 09:04

Bericht 16 Sep 2018 09:46

Re: Datetopic #4

Silly-One, morgen! Heb je er zin in?

Feline, fijn dat die emotionele onafhankelijkheid jou ook bekend voorkomt. Date jij op het moment helemaal niet?
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014
<<

Anoniem271

Bericht 16 Sep 2018 10:32

Re: Datetopic #4

Veel plezier morgen Silly!
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 16 Sep 2018 18:19

Re: Datetopic #4

Thanks meiden, maar ik stel de date uit. Noodgedwongen omdat mijn lichaam niet meewerkt. Het is gisterochtend gaan irriteren in mijn rug en kan bijna mijn bed niet uitkomen. Net een uurtje uit bed geweest en ik ben gesloopt, terwijl ik de halve dag al heb liggen slapen. Hopelijk snel weer mobiel en dan maken we een nieuwe afspraak.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 17 Sep 2018 08:54

Re: Datetopic #4

Bales SO, pakte je date het goed op? Beterschap!

Gijs, ik heb wel redelijk serieus gedate met iemand maar merk dat ik op dit moment totaal niet mezelf ben dus voel
me er niet prettig bij. Wel echt een ongelooflijke schat hoor waardoor ik me dus nog schuldiger voel. En het stomme is dat het cliché redelijk waar lijkt te zijn.. zodra je niet wilt daten krijg je ineens alle aandacht. Nu dus een aantal leuke lieve mannen die me graag beter willen leren kennen en voel ik me nog slechter omdat ik alles afwijs. Ben gewoon liever alleen merk ik.
Hoe gaat het nu bij jou? Nemen de kriebels toe? :)
<<

Anoniem271

Bericht 17 Sep 2018 09:39

Re: Datetopic #4

Balen Silly, veel beterschap! Hopelijk kunnen jullie snel een nieuwe datum regelen.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 17 Sep 2018 11:41

Re: Datetopic #4

Thanks meiden, hij pakte het goed op. Hij geeft ook zelf aan dat mijn gezondheid belangrijker is dan een etentje met een Vreemde. Nieuwe datum prik ik zo snel mogelijk als ik weer een beetje mobiel ben.

Feline, lekker doen waar jij je goed bij voelt. Als jij merkt dat, na de jaren van reizen, je nu meer naar rust verlangd en naar het alleen zijn dan hebben de mannen maar pech.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3164

Geregistreerd: 13 Apr 2014 09:04

Bericht 28 Sep 2018 12:36

Re: Datetopic #4

Feline, dat je liever even alleen bent zegt denk ik ook wel genoeg toch? Als er echt een leuke man om de hoek komt dan ebt dat gevoel vast ook weg. Lijkt me ook alleen maar fijn om gewoon even oké te zijn met jezelf, alleen.

Het daten bij mij gaat nog steeds leuk en ontspannen. Afgelopen week samen een nachtje weg geweest, was ook heel fijn! Ik zie wel nog steeds heel veel beren, vooral in combinatie met mijn kinderen. Wil ze absoluut nog lang nergens in betrekken, maar afspreken is echt wel heel lastig zo. Moet toch mijn oppas mogelijkheden gaan uitbreiden...
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers