Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Open Imkerijdagen

<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:44

Bericht 12 Jul 2018 10:06

Open Imkerijdagen

Omdat ik altijd geniet van de tips van rapa nui; dit weekend zijn de Open Imkerij dagen. Ik ben zelf nog niet eerder geweest, maar wel nieuwsgierig. Mocht je nog niets hebben gepland:

https://www.bijenhouders.nl/landelijke-open-imkerijdag
L2014 & H2017
<<

Anoniem243

Bericht 12 Jul 2018 19:52

Re: Open Imkerijdagen

Oh wat leuk! Ik heb zaterdag al een uitje op het programma staan en twee dagen achter elkaar is misschien wat veel voor mijn peuter maar ik hou het toch even in gedachten. Zit heel vlakbij ons ook een imkerij blijkbaar
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3397

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:35

Bericht 13 Jul 2018 20:56

Re: Open Imkerijdagen

Leuk! Ga ik onthouden want deze kende ik nog niet. Ik lees er net op een lokale site ook over dat we vlak bij mij in de buurt ook een imker meedoet. Kom er alleen morgen denk ik niet aan toe.

En wat leuk dat je mijn tips leuk vindt. Komt er momenteel niet zo veel van en ik denk dat er toch geen interesse voor is. Maar zal binnenkort nog iets plaatsen wat ik zelf erg speciaal vindt en al tijden in mijn agenda staat.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Bimbam

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1061

Geregistreerd: 15 Sep 2013 12:10

Bericht 14 Jul 2018 11:17

Re: Open Imkerijdagen

Wij gaan waarschijnlijk morgen. Bij mijn zoon op school hing een folder op het raam geplakt en vorige week is er een imker bij hem op school geweest (ze werken al 2 weken over bijen) dus ik denk dat hij het wel leuk gaat vinden. En het is een dorpje verderop, dus lekker dichtbij.
19-12-2012
04-07-2015
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 14 Jul 2018 19:04

Re: Open Imkerijdagen

Mijn zoon is helemaal wild van bijen dus enorm goeie tip dit!

En rapa nui, ik lees je tips altijd graag.
R. 2013
D. 2016

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers