Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Anticonceptie pleister

<<

Framboos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1810

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:13

Bericht 02 Mei 2018 09:53

Re: Anticonceptie pleister

Cotton schreef:
Tabbie schreef:Hi Cotton, ik kan ook niet bij mijn baarmoedermond hoor! Die ligt super diep. Je doet het gewoon in als tampon en haal het er ook zo weer uit.

Echt? Ik dacht dat dat ding om die bm mond moest vallen? Hmm..

Nee hij hoeft niet om je baarmoedermond hoor, dat zou mij ook niet lukken. Gewoon erin als een tampon. Ik ben er echt super tevreden over. Hoef er maar twee keer per maand aan te denken (eruit en week later weer erin) en voor hem nooit zitten. Voor mij echt de ideale anticonceptie.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem241

Bericht 21 Mei 2018 19:25

Re: Anticonceptie pleister

Die pleisters kende ik ook nog niet. Lijkt me niet heel fijn omdat je dat ziet zitten en ze vies worden. Ik had al 3 jaar geen pil meer (condooms), en overweeg nu de nuvaring. Hoewel ik moet zeggen dat ik nu na bijna 10 wk het nog echt niet zie gebeuren hoor. Die hechtingen doen nog steeds pijn met wassen.
<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:09

Bericht 11 Jul 2018 15:52

Re: Anticonceptie pleister

Gympie schreef:Ik gebruik deze pleister.



Nadelen:

- ik wissel de armen elke week af, maar hou altijd een paar dagen een vierkant plekje op de huid waar je kan zien dat de pleister gezeten heeft.



Dat kan je makkelijk verwijderen met chloorhexidine (sterilon)
M:21072011
J :08012014
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3185

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:39

Bericht 11 Jul 2018 16:43

Re: Anticonceptie pleister

Huidvriendelijker is denk ik verwijderen met babyolie. Zoete olie/amandelolie iets in die trant. Daar verwijderen wij op het werk de randjes van de exelon/fentanyl pleisters mee.
D. 💙14-01-2019💙
<<

NerdChic

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 813

Geregistreerd: 20 Sep 2013 09:49

Bericht 12 Jul 2018 19:18

Re: Anticonceptie pleister

Aan de dames die nuvaring gebruiken. Ik heb hem ooit gehad, maar heb ook wel ervaren dat hij er tijdens de seks wel eens uit is gekomen. Hebben jullie dat ook? Dat was voor mij reden om er mee te stoppen terwijl ik het verder heel prettig vond. Of heb ik gewoon iets fout gedaan toen?
Don't let the fear of striking out keep you from playing the game!
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 12 Jul 2018 19:26

Re: Anticonceptie pleister

Kan zijn dat hij dan nier diep genoeg zat NerdChic.
Als de ring er eventjes uit is, is dat niet erg. Dat mag maximaal 3 uur.
2016
<<

Anoniem246

Bericht 14 Jul 2018 05:31

Re: Anticonceptie pleister

Ik ben niet bekend met het gebruik van de pleister. Wel troffen we laatst een meisje met zo'n pleister op haar arm. Mijn man vraagt voor hij nadenkt en vroeg het meisje dus wat voor pleister het was. En zij legde uit dat het dus ging om een anticonceptie pleister. Ze was er laaiend enthousiast over en het was zo makkelijk in gebruik (plus uitleg gebruik pleister). Maar ik was al afgehaakt toen ik die pleister op haar arm zag zitten. Ik kon gelijk een aantal nadelen bedenken, ook na haar verhaal. Het zou niet mijn manier zijn van voorkomen dat ik zwanger word.
<<

Anoniem304

Bericht 14 Jul 2018 07:43

Re: Anticonceptie pleister

Pleister kan ook op andere plekken gelukkig.
<<

Travel

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 694

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:28

Bericht 03 Aug 2018 13:03

Re: Anticonceptie pleister

Ik heb ook jaren de nuvaring gehad. Ik vond en vind hem nog steeds super. Alleen na de 3e reageerde mijn lichaam er niet goed meer op dat ik maar weer ben terug gegaan naar de pil.
Maar ik wil de pil eigenlijk ook niet, Nu gaa tmijn man bijna op uitzending en dan stop ik een paar maanden.
Ik zit zelf nu aan de prikpil te denken maar heb mij er verder nog niet ingelezen.

Ik baal zo dat de Nuvaring niet meer werkt voor mij. Ideaal 1 x per maand in en uit en klaar.
En tijdens de sex haalde wij hem er altijd even uit.
https://www.instagram.com/handmade_by_linn/?hl=nl

20 januari 2013 Knuffelkont
14 april 2015 Draakje
24 april 2017 Deugniet
<<

Anoniem304

Bericht 04 Sep 2018 15:23

Re: Anticonceptie pleister

Ik heb nu een week de anticonceptie pleister. Bevalt, so far, heel goed. Ik vind alleen wel dat de randjes snel vies worden, dus ik heb in het midden van de week een nieuwe geplakt. Moest €24 betalen voor een kwartaal (en heb het in m'n aanvullende verzekering, dus gratis) dus dan kan zo'n pleister extra ook geen kwaad.
Laatst gewijzigd door Anoniem304 op 15 Okt 2018 10:20, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem331

Bericht 04 Sep 2018 16:46

Re: Anticonceptie pleister

Waar heb je die zon beetje opgeplakt dan? Niet in het zicht dan denk ik, maar wel waar je het kunt zien als je wilt?
<<

Anoniem304

Bericht 04 Sep 2018 17:21

Re: Anticonceptie pleister

Hij zit nu op m'n schouder/bovenarm. Maar hij kan ook op je billen (onder je onderbroek) of buik.
<<

Anoniem304

Bericht 15 Okt 2018 10:20

Re: Anticonceptie pleister

Nou ik ben nog steeds enthousiast!
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers