Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Winter 2018-2019 mama’s. Dec Jan.

<<

Meg

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1750

Geregistreerd: 20 Sep 2013 10:14

Bericht 12 Jul 2018 07:46

Re: Winter 2018-2019 mama’s. Dec Jan.

Wat ik doe met warm weer is crackers meenemen en een cupje jam (minder zoet) of pindakaas.
En idd wat Uffe zegt... neem een koeltasje mee daar blijft je groente/fruit echt wel goed. Maar dan kan je ook gewoon kaas of vleeswaren meenemen. Ook kan je dan een salade als lunch meenemen.

Ik snap dat het minder gezellig is, als de anderen wel lekker eten, maar je doet het voor je dochter en jezelf hè? En hoeveel het natuurlijk nu veel weken lijken, het zijn uiteindelijk maar 4,5 maanden. (Zeg ik ook steeds tegen mezelf...)

Uffe, dat is natuurlijk ook wel lief van je collega's. Hopelijk krijg je van je vakantie een energieboost. Misschien heb je het al verteld, maar gaan jullie heen?

Ik heb gisteren weer een echo gehad. Hij groeide precies goed volgens zijn eigen lijntje. En het is nog steeds een hij, haha. Wilde het nog een keer horen, nu ga ik mijn roze spullen uitzoeken.
Ik mag (voorlopig) terug naar de verloskundige. Moet wel een keer in de 4 weken terug naar de gyneacoloog voor controle met groei-echo.
Omdat mijn suikers zo goed gaan, ging ik bijna twijfelen of door suikertest wel goed is gegaan. Werd dus een beetje overmoedig door gisteren wat sushi te eten, haha. Dat hebben mijn suikers geweten ;)
🩷 jan '16
💙 nov '18

instagram.com/draag_handgemaakt
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 12 Jul 2018 13:17

Re: Winter 2018-2019 mama’s. Dec Jan.

Een koelkast hebben ze daar, we nemen een koelbox en koeltasje mee. Hopelijk hebben ze daar ook een kleine vriezertje voor de koelelementen.

Meg, fijn dat je voorlopig terug kan. Moet je wel je waardes nog in de gaten houden?
Ik zei ook, 20 weken is nog lang! Waarop de vk zei: ja snap ik, maar op een mensenleven is t niet zo lang
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Meg

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1750

Geregistreerd: 20 Sep 2013 10:14

Bericht 12 Jul 2018 16:56

Re: Winter 2018-2019 mama’s. Dec Jan.

Ja, precies wat je vk zegt. En je wilt ook niet dat je kind levenslang krijgt. Ik moet nog wel gewoon drie keer per week prikken. En de gyneacoloog verwacht ook wel dat ik vanzelf weer terug daar heen moet.

Zo leuk dit standaarprocedures bij de arbo en het UWV. Vandaag belde de mevrouw van de arbo om te vragen hoe het ging. Nou uhm... sinds maandag ben ik nog steeds zwanger en als ik niet werk en geen zware dingen doe, gaat alles prima. Daarna stuurde ze zo'n samenvatting van het gesprek naar mij en mijn werkgever. Dingen die ik zei zijn totaal verbogen, moest er vooral heel hard om lachen, er stond ook niets erg in. Nu moet ik volgende week naar de arbo-arts... blijkbaar moet hij even zien dat ik zwanger ben ;)
En van het UWV kreeg ik een brief dat ik moest gaan werken aan mijn herstel. Ik zal alvast gaan bevallen, haha.
🩷 jan '16
💙 nov '18

instagram.com/draag_handgemaakt
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3185

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:39

Bericht 12 Jul 2018 17:21

Re: Winter 2018-2019 mama’s. Dec Jan.

1 dag ziek gemeld ivm zwangerschap. En meteen tig brieven van het UWV haha word er nu al niet goed van dus dat herken ik Meg. Verder werk ik gewoon deels aangepast. Volgende week weer naar de arbo arts.

Nog 20 weken streng opletten is nog wel erg lang ja! En met dit weer neem je toch eens wat extra en eet je anders.

Zojuist de termijn echo gehad. Alles is goed. Nog steeds 2 dagen vroeger dan eigen berekening aan de hand van de laatste menstruatie. Maar ik denk dat dat komt omdat ik een cyclus had van 26 dagen en geen 28 dagen. 11w2dagen zou ik dan nu zijn. Ze heeft even snel het hartje laten horen. En dat klonk goed. Alles zag er goed uit. Alle metingen waren goed. En we hebben besloten voor een geslachtsecho te gaan. Bij dat echocentrum doen ze dat al voor €35.
D. 💙14-01-2019💙
<<

Meg

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1750

Geregistreerd: 20 Sep 2013 10:14

Bericht 12 Jul 2018 21:56

Re: Winter 2018-2019 mama’s. Dec Jan.

Goed dat je werk is aangepast, JustMeDaan. Moet je ook al naar de arbo-arts als je werk wordt aangepast?
Wat fijn dat de termijnecho goed was! Wanneer gaan jullie de geslachtsecho laten doen? Bij 16 weken?
🩷 jan '16
💙 nov '18

instagram.com/draag_handgemaakt
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3185

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:39

Bericht 12 Jul 2018 22:51

Re: Winter 2018-2019 mama’s. Dec Jan.

Ja ik moest naar de arbo arts voor overleg. Misschien dat dat in de zorg sneller gaat. Veel verzuim is er bij ons. Meer dat het voor beide partijen duidelijk is wat wel en niet mag enz. Ik had toen 1 nacht gehad wat echt niet ging. Daarom ook denk ik. En hij zit bij ons in het gebouw dus heel erg is het niet. Nu lijkt de misselijkheid wat af te nemen dus misschien dat ik weer mijn diensten kan draaien buiten de nachtdiensten dan. Die wil ik nu niet meer werken met 2 op 95 bewoners vind ik te zwaar. Maar dat hoeft ook niet meer. Sowieso hoef je eigenlijk niet meer onregelmatig te werken als je zwanger bent.

Ja dat was weer een geruststelling. Ik voel al 1/2 weken niks meer qua krampjes/steekjes maar dat schijnt normaal te zijn. Borsten worden wat minder gevoelig. Maar ik lees overal dat rond de 12 weken de placenta alles over neemt en je gewend raakt aan de hormonen en daarom de klachten kunnen afnemen. Maar dan is een goede echo wel even fijn.

Ja ik denk inderdaad met 16 weken. Dat zou dan nog net kunnen voor we op vakantie gaan. Er zijn wat collega’s die dingen hebben liggen die we zouden mogen hebben/overnemen. Maar dat is allemaal voor een jongen of meisje. En ik vind dat er weinig neutraals te vinden is. En als het neutraal is is er niks aan haha. Dus voor gerichter kopen en namen willen we het toch weten. We zouden dan wel eventueel een gender reveal taart of cupcakes oid willen. En ik heb al mensen die me een babyshower willen organiseren!
D. 💙14-01-2019💙
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 13 Jul 2018 06:31

Re: Winter 2018-2019 mama’s. Dec Jan.

Fijn dat je termijnecho goed was Justmedaan! Spannend met 16 weken al en leuk net voor de vakantie, doen wij ook! Ga je ook nog op vakantie? Wel vreemd dat je na 1x naar de arbo arts moet!

Meg fijn zijn eigen lijntje! En ook leuk nog steeds een jongen. Hebben jullie al een naam?

Elro, fijn weekend! Hoop dat het lukt.met eten!

Vakantie! Afgesloten met een slechte laatste werkdag waar ik eigenlijk voor niets naar mijn werk ging. Daarna personeelsfeest gehad, dat was gezellig. Helaas bijna niets gegeten omdat er geen/weinig rekening gehouden was met de zwangeren.

Vanmiddag de echo, morgen inpakken en maandagochtend op vakantie!
⁠♡♡♡
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 13 Jul 2018 06:37

Re: Winter 2018-2019 mama’s. Dec Jan.

Uffe, fijn vakantie!! Succes met de echo!

Haha meg, succes met bevallen alvast ;)
Ik weet nog wel hoe dat met dochter was. Toen was ik 1 dag in de week ziek gemeld. Maar dus ook iedere keer weer beter gemeld. En de week erna weer 1 dag ziek gemeld etc. Kreeg ik toch iedere week iem and van t uwv aan de lijn! Dat leken ze daar maar niet te kunnen noteren..
Hier moeten we ook naar de bedrijfsarts. Maar is ook ban de instelling en meer een formaliteit en evt meedenken.

Justmedaan, fijn dat de termijnecho goed was!
T klopt ook idd dat je na 12 weken minder misselijk kunt zijn/meer energie kan hrbben. Hopelijk lukt t je om weer wat meer te werken.
Ik weet dat er allerlei regels zijn mbt zwanger zijn in de zorg. Maar ik denk dan wat gaat dat gaat. Ik ga dan niet t rooster van een ander overhoop halen omdat ik geen laat/vroege meer achter elkaar zou hoeven werken.

Ik denk dat ik er uit ben, en maandag ga bellen dat niet zozeer mn reeksen/aantal werkdagen t probleem zijn, maar wel de lengte van de diensten. En van daaruit zal ik wel weer verder kijken
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Meg

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1750

Geregistreerd: 20 Sep 2013 10:14

Bericht 13 Jul 2018 09:29

Re: Winter 2018-2019 mama’s. Dec Jan.

Oh wel superleuk dat jullie dan een echo voor jullie vakantie hebben, JustMeDaan. En willen jullie dan een gender reveal party met familie/vrienden houden?
En een echo tussen de termijn- en 20-wekenecho is ook wel heel fijn. Grote kans dat je dan minder merkt van je zwangerschap nu, dus is dat wel een fijne bevestiging.
Leuk dat mensen al aangeboden je babyshower te organiseren. Zelf heb ik dat de vorige keer niet gehad en hoeft nu voor mij ook niet.

Spannend, vanmiddag de echo Uffe! Benieuwd wat het geslacht van jullie kindje is.
En eindelijk vakantie! Fijn hoor! Succes met de laatste voorbereidingen.
En nee, we hebben nog geen naam. Mijn man wil er pas vanaf de 20 weken over nadenken, want dan zouden we eigenlijk het geslacht pas weten. Oftewel hij vindt het moeilijk, haha. We willen het liefst een Ierse of iig Engelse naam omdat onze dochter ook een Ierse naam heeft (M***, alleen dan niet fonetisch geschreven).

Wat goed dat je er voor jezelf uit bent, Elro! Hopelijk gaat dit goed voor je werken.
Laatst gewijzigd door Meg op 19 Jul 2018 08:16, in totaal 1 keer gewijzigd.
🩷 jan '16
💙 nov '18

instagram.com/draag_handgemaakt
<<

Anoniem286

Bericht 13 Jul 2018 15:01

Re: Winter 2018-2019 mama’s. Dec Jan.

Het gaat hard hier als je niet elke dag meeleest :o

Elro: jeetje was lastig met dat dieet dan als je een weekendje weg gaat, snap wel dat je het er even moeilijk mee hebt, zou iets als rijstwafels als tussendoortje kunnen?. Mooie buik! Veel plezier in ponypark slagharen.

Meg: ook al zo’n mooie buik en mooi tattoo zeg! Fijn dat de hij nog een hij is ;)

Uffe: is je echo vandaag goed gegaan? Leuk zo’n beginnend buikje. Alvast een fijne vakantie!

JMD: fijn dat de termijnecho goed is, heb je al een voorgevoel welk geslacht het gaat zijn??

Hier ook sinds vandaag vakantie, ik was er aan toe. Gisteren een lange dag gehad op werk, 7:30 beginnen gewoon op de afdeling en toen van 14:30 tot 18:00 vergaderingen. Toen ik thuiskwam nog een box ophalen bij iemand (mocht ik voor 30 euro overnemen ;o) en toen ik eenmaal om 19:30 thuis was, was ik ook helemaal kapot. De hele avond met maagzuur op de bank gezeten en kon me geen houding vinden. Maar vroeg naar bed gegaan, bah dat maagzuur vind ik wel heel rot nu.
Vanochtend gesprek met de klinisch verloskundige en de gyn gehad. Heb besproken dat ik iig een geplande keizersnede krijg en nog wat andere dingen besproken. Volgende week gesprek voor de nipt en een echo want de echo vandaag gaf een kleine afwijking tgv de echo vorige keer. Toen kwam ik op uitgerekende datum 8/2 (zou nu 10 wkn zijn) en nu op 11/2 (9 wkn 4 dgn)Ze wil volgende week dus nog een keertje kijken maar ik hoef me geen zorgen te maken zei ze. Hartje klopt en het is goed gegroeid sinds vorige keer.
Daarna gaan ook wij lekker op vakantie, ik kijk ernaar uit!
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 13 Jul 2018 16:47

Re: Winter 2018-2019 mama’s. Dec Jan.

Even snel, echo helemaal goed en onze meid krijgt een zusje!!! Helemaal leuk!
⁠♡♡♡
<<

SophieZMY

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2368

Geregistreerd: 23 Mrt 2014 08:52

Bericht 13 Jul 2018 17:47

Re: Winter 2018-2019 mama’s. Dec Jan.

Ooh superleuk uffe, nog een meisje erbij!! Heerlijk
En superfijn dat alles goed was natuurlijk, dat vooral!
<<

Meg

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1750

Geregistreerd: 20 Sep 2013 10:14

Bericht 13 Jul 2018 17:52

Re: Winter 2018-2019 mama’s. Dec Jan.

Lekker dat je om vakantie hebt, JustMeDaan. Fijn dat het gegroeid was een het hartje goed klopt. Ze zijn nu natuurlijk zo klein nog, waarschijnlijk is het iets verkeerd meten en dan scheelt het meteen een (paar) dag(en). Maar mooi dat je volgende week weer mag kijken.

Oh Uffe wat leuk weer aan meisje! Had je zelf eigenlijk een voorgevoel? En super dat alles goed was!
🩷 jan '16
💙 nov '18

instagram.com/draag_handgemaakt
<<

September

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:28

Bericht 13 Jul 2018 18:02

Re: Winter 2018-2019 mama’s. Dec Jan.

Wat leuk nog een meisje!

Ik heb volgende week vrijdag een groepsbijeenkomst in het ziekenhuis. Het duurt 2 uur en de internist komt dan langs en de diabetes vpk. En iemand van een farmaceut. Ben benieuwd!
Hoop dat er nu snel actie komt. Mijn suikers blijven hoog ondanks dat ik niet veel eet. Ben een paar weken geleden met 53,5 kg begonnen en ben nu net geen 50 meer. Vind ik echt niet fijn en hoop snel wat hulp te krijgen.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Moesje

Kwebbel

Berichten: 477

Geregistreerd: 09 Dec 2013 12:27

Bericht 13 Jul 2018 21:04

Re: Winter 2018-2019 mama’s. Dec Jan.

Ik lees met jullie mee dames! Ben zelf 27 januari uitgerekend.

Wat rot dat er zoveel zijn met diabetes! Snap dat het lastig moet zijn om je aan zo'n streng dieet te houden, juist als je zwanger bent!

September, oei dan ben je wel veel afgevallen zeg! Snap dat dat je niet lekker zit, eet je ook echt veel minder dan voor de tijd?

Zijn er hier ook al mensen met bekkenklachten? Ik had in mijn tweede zwangerschap op het laatst wel wat last, maar nu dus met 12 weken al. Ik heb wat hoop dat het morgen gewoon weer over is, maar anders weet ik niet goed wat ik ermee moet.
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 14 Jul 2018 06:07

Re: Winter 2018-2019 mama’s. Dec Jan.

Highway, een echo kan toch altijd wat afwijken, milimeterwerk zeggen ze. Maar een extra echo kan nooit kwaad natuurlijk ;)

Uffe, leuk een meisje! Wordt je kleding goed nakijken ;)

September, meer vette dingen eten, kaas, vlees, noten. Ben je al aan t spuiten? Want dan kun je meer eten (hoewel de vk hier zei dat ik toch aan t dieet moest houden ondanks de insuline omdat ik anders teveel schommelingen heb in mn waardes, maar volgend mij is daar dan juist de insuline voor maja)

Moesje, gefeliciteerd en welkom.
Hier ook last van mn bekken. Bij dochter en zoon beide, zo'n onderzoeksbed is hel om vanaf te komen. Voelde t altijd in mn billen. Nu met 6 weken ook bij de botten aan de voorkant, alleen is dat gelukkig niet erger geworden. Je hebt een app met tips, of kunt naar een bekkenfysio

Eerste avond is missie mislukt. Stonden bij een kraam met friet, waar ook een visschotel bij stond. Meiden al besteld, hadden ze daar nu geenb vis... dus kon kiezen uit sate, broodje hamburger, schnitzel, allemaal extra koolhydraten.. uiteindelijk maar friet met frikandel besteld, en beetje kroket van dochter.
Overdag ging t wel goed. Worteltjes en noten bij me. Alleen zag ik ook dat ze daar wafels met chocola verkopen, watertandend!

We zijn overigens al een heel eind uit de naam. Hebben 1 naam die we beide mooi vinden. Als ik een andere naam tegen mn vriend zeg zegt hij, nee vind ... mooier. Er is alleen nog 1 naam waarover ik twijfel, die vind ik net iets meer bij de rest passen. Maar we hebben nog ff ;)
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 14 Jul 2018 06:19

Re: Winter 2018-2019 mama’s. Dec Jan.

Ik had trouwens gisteren de gewone vk nog gebeld, waarom je niet in attracties mag. Sommige snap ik natuurlijk, anderen vroeg ik me echt af. Of t indekken van t attractiepark was, of t voor de beugels was dat die niet zo ver dicht kunnen, of echt schadelijk voor de baby. Maar in sommige attracties kun je je buik stoten met mogelijk scheuring van de placenta tot gevolg. Hm vriendlief is nu echt de klos met alle attracties haha.
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 14 Jul 2018 07:11

Re: Winter 2018-2019 mama’s. Dec Jan.

Dat is inderdaad vervelend September als je zo je best doet en dan nog veelste hoog! Ik ben ook 3 kilo afgevallen, was nu voor het eerst gelijk gebleven in 4 weken tijd. Hoop dat ik in de vakantie iets aan ga komen!

Welkom Moesje! Bekkenklachten ben ik niet bekend mee, ik zou wel tijdig aan de bel trekken.

Elro, ja idd lekker snuffelen door de bakken. Kijken wat ik nog heb!
Klinkt logisch van die attracties, idd papa maar lekker laten gaan!

Leuk dat jullie al zo goed als uit de naam zijn. Wij zijn gisteren begonnen met brainstormen maar het lukt nog niet echt haha!

Ik ga m'n caravan inpakken vandaag!
⁠♡♡♡
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 14 Jul 2018 07:49

Re: Winter 2018-2019 mama’s. Dec Jan.

Ik heb trouwens ineens een spatader, zo lelijk! Daar kan ik niets tegen doen toch?
⁠♡♡♡
<<

Anoniem286

Bericht 14 Jul 2018 08:04

Re: Winter 2018-2019 mama’s. Dec Jan.

Leuk een meisje Uffe! Succes met de koffers inpakken en namen bedenken :) wij hadden de vorige keer op vakantie de beslissing gemaakt, misschien jullie nu ook! Wel relaxed om op zo’n moment ergens goed over na te denken vind ik. Volgens mij kun hè niks specifieks tegen spataders doen, masseren en insmeren?

September; wat lastig met dat afvallen dan nu ook, klinkt echt alsof het heel moeilijk is bij je omdat je met hoge waardes en afvallen zit. Hopelijk kunnen ze je wat beter ondersteunen want echt veel meer moet je denk ik niet afvallen toch?

Elro; zo kijk ik er ook tegenaan hoor, enkele mm anders meten en er was een andere uitslag. Ze deed het ook uitwendig, misschien daarom dat het minder goed beeld gaf. Ben benieuwd naar volgende week.
Wat rottig, sta je met je goede voornemens voor de vis, is het er niet. Denk dat het zo in de vakantie ook wel extra lastig is om er een beetje in te komen.

Moesje; rot van die bekkenbodem zeg, geen ervaring mee. Is een fysiotherapeut bellen misschien een idee? Of zo’n bekkenbodemtherapeut? Een collega van mij heeft er ook veel last van en die moet tussendoor op het werk echt gaan
zitten/even liggen.

Ik mocht uitslapen nu, ik keek er nogal naar uit. man gaat met dochter naar ballet maar ik zit rechtop met maagzuur in bed :cry:
<<

September

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:28

Bericht 14 Jul 2018 08:44

Re: Winter 2018-2019 mama’s. Dec Jan.

Afbeelding

Jaa het is gelukt!! Vandaag met 15 weken.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem304

Bericht 14 Jul 2018 09:09

Re: Winter 2018-2019 mama’s. Dec Jan.

Elro schreef:Ik had trouwens gisteren de gewone vk nog gebeld, waarom je niet in attracties mag. Sommige snap ik natuurlijk, anderen vroeg ik me echt af. Of t indekken van t attractiepark was, of t voor de beugels was dat die niet zo ver dicht kunnen, of echt schadelijk voor de baby. Maar in sommige attracties kun je je buik stoten met mogelijk scheuring van de placenta tot gevolg. Hm vriendlief is nu echt de klos met alle attracties haha.

Daarnaast heb je met een baby in je buik ook meer bloed in je lichaam wat rondgepompt moet worden door je hart. Die doet dus al extra.
Hartpatiënten mogen ook niet in bepaalde attracties.
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 15 Jul 2018 10:04

Re: Winter 2018-2019 mama’s. Dec Jan.

Mooi september!

Fijn dat je weer een goede echo had Highway, lekker bijna vakantie!

Ik had trouwens 0 voorgevoel. Geen enkel vermoeden. Vond het ook niet spannend toen ik daar lag ofzo. Zo leuk om ons kindje weer even te zien!

Caravan is zo als gepakt. Laatste was hangt te drogen en dan gaan we morgen heerlijk naar Frankrijk voor bijna 4 weken!
⁠♡♡♡
<<

Meg

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1750

Geregistreerd: 20 Sep 2013 10:14

Bericht 15 Jul 2018 16:30

Re: Winter 2018-2019 mama’s. Dec Jan.

Balen van je suikers en je gewicht, September! En mooi hoor je buik!

Gefeliciteerd Moesje! Wat naar van je bekken zeg! Is het wel wat minder?

Elro, ga jij niet naar een diëtist dan? Dat je vk je vertelt dat je je aan je dieet moet houden?
Hoe was/ is het in Slagharen?
Wat fijn dat jullie al het aardig eens over de naam zijn.

Wat rot van je maagzuur, Highway!

Oh nee, een spatader, Uffe! Volgens mij kan je er idd niet veel aan.
Fijne vakantie! Moeten jullie lang rijden? Zie je daar nu niet tegen op? Ik kan zelf echt niet zo lang stilzitten, beginnen mijn bekken echt te zeuren.
🩷 jan '16
💙 nov '18

instagram.com/draag_handgemaakt
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 15 Jul 2018 21:48

Re: Winter 2018-2019 mama’s. Dec Jan.

We overnachten dus dan is het te overzien. Moeten toch regelmatig stoppen met F. dus.komt vast goed. Lang stilzitten heb ik een tijd niet gedaan dus gaan we ervaren haha! Jammer dat het net vanavond niet afkoelt, wat een hitte op de slaapkamer!
⁠♡♡♡
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers