Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat wil je even kwijt? #9

<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 13 Jul 2018 16:00

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Mamsie, sterkte met het verlies. Zijn je zoons erg verdrietig?

Lejow, wat sneu he om je kind zo verdrietig te zien. Ik had dat vroeger ook wel als kind. Ik hoop dat ze zich met wat afleiding morgen weer fijner voelt.
#teammaple🍁
<<

Agnes

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1638

Geregistreerd: 11 Jul 2018 17:09

Bericht 13 Jul 2018 16:09

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Sterkte Marie!

@ Lejow: Ach, arm meisje... Ik weet nog goed dat ik ontroostbaar was toen ik van groep 8 naar de middelbare school ging. Toen wilde ik ook écht niet dat ik weg ging bij die juf. Hopelijk voelt ze zich snel beter.
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11206

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 13 Jul 2018 16:13

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Aaah Lejow, dat breekt toch je moederhart!

Agnes, leuk dat je er weer bent!
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 13 Jul 2018 16:22

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Ze heeft het inderdaad niet van een vreemde :palm:

Ik stond inderdaad ook even mee te huilen. Gelukkig is ze nu weer aardig opgedroogd ;)
<<

Verde

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 509

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:04

Bericht 13 Jul 2018 20:09

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Sterkte Mamsie en Marie.

Ik wil even kwijt dat ik verbaasd ben over de kleding van de prinsessen op de foto's van vandaag. Amalia droeg een erg ouwelijke print en het model flatteerde haar ook niet, vind ik. Ook vond ik de broek van de koning bijna vloeken met Ariane's jurk, echt zonde! https://www.koninklijkhuis.nl/actueel/n ... zomer-2018
<<

Anoniem248

Bericht 13 Jul 2018 20:16

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Maar, ‘t mag best gezegd, ik vind Amalia een knap meisje worden qua gezicht.

Ik vind de jurk van Amalia trouwens leuker dan dat fletse ding wat Alexia aan heeft.
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:58

Bericht 13 Jul 2018 23:38

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Bedankt allemaal!

UN, het valt mee. Ze hebben wel gezien dat mijn opa snel achteruit ging en voelden ook wel dat het beter is zo. Het was alleen toch heel plotseling omdat hij geen dingen had (zoals bijv iets aan het hart) waarvan je weet het kan zo over zijn. Hij is tussen z'n soep en het avondeten aan de keukentafel overleden. Hij is 90 jaar mogen worden en heeft een 'mooie' dood gekregen.
Mijn middelste was op kamp en wist het dus nog niet. Die hebben we vanavond opgehaald en het toen verteld. Hij moest wel even huilen en zei daarna ook "ja opa was het ook wel beu he".
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

caribbeanlover

Bericht 13 Jul 2018 23:42

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Maple schreef:Maar, ‘t mag best gezegd, ik vind Amalia een knap meisje worden qua gezicht.

Ik vind de jurk van Amalia trouwens leuker dan dat fletse ding wat Alexia aan heeft.


Leuke meiden en dat gezeik over Amalia's gewicht ben ik zo klaar mee! Ze is gewoon een gezonde meid in de bloei van haar leven en niet zo vel over bot meisje.
<<

Anoniem313

Bericht 14 Jul 2018 05:25

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Die jurk van Amalia is van Sissy-Boy. Ik heb er ook nog mee in mn handen gestaan, maar hij staat haar veel beter dan mij.
Volgens mij krijgen de prinsessen steeds meer eigen hand in kledingkeuze, ik vind dat leuk.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 14 Jul 2018 06:36

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Ik vind het eigenlijk juist wel erg mooi allemaal. Alleen de kleur van de broek van de koning vind ik inderdaad minder.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 14 Jul 2018 06:37

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Ik wil even kwijt dat ik gisteravond op de HAP zat, nadat ik was uitgeschoten met een glaskrabbertje in mijn wijs- en een stukje middelvinger. Dikke snee overdwars op mn vingertopje. Volgens de dokter hoefde het niet gehecht te worden.
Het is overigens dezelfde vinger als waar ik 2.5 jaar geleden de kaasschaaf in zette :palm:
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 14 Jul 2018 08:35

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Ik snap wel wat je bedoelt, zeker met die broek idd Verde. Ik denk dat die print icm de rest een beetje gek over kan komen maar zo los vind ik m denk ik toch wel mooi! En idd Maple ze heeft/krijgt echt een hele mooie statige uitstraling. Precies Maxima.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 14 Jul 2018 09:09

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Ik vind het wel mooi, alle outfits. M'n zus heeft hetzelfde jurkje als Amalia.
Let's discover the world together.
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2813

Geregistreerd: 19 Okt 2013 10:39

Bericht 14 Jul 2018 10:10

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Ik vind die jurk van Amalia wel echt ouwelijk hoor. Niet zozeer het motief, maar het model. Te lang en te hoog. Niet iets voor een 16 jarige wat mij betreft. Maar goed, boeien. Wel leuk juist dat het niet zo perfect gestyled is. Die sneakers van de 2e dochter vind ik echt tof! Lekker eigenzinnig.
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5673

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 15 Jul 2018 10:09

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Ik zit nu met mijn voeten in zo een bak met visjes, best geinig!
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 15 Jul 2018 10:27

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Ah dat lijkt me zo gek en best eng haha. Kriebelt 't erg?

Ik wil kwijt dat ik 't zo gezellig vond dat m'n moeder en stiefvader onverwacht kwamen logeren. Ze waren gisteravond geland op Schiphol maar de normale treinen reden niet meer naar 't noorden en dan waren ze pas om half 4 's nachts thuis. Niet te doen dus. Ze belden toen we net in bed lagen, maar sliepen nog niet. Toen heb ik ze gauw even van Schiphol gepikt, toch nog even een wijntje beneden op de bank en gelukkig is de logeerkamer altijd klaar voor gebruik. En vanochtend zagen ze hun kleinzoon nog even en hadden we een ontbijtje samen. Onverwacht gezellig zo even! Vond ik echt leuk.
Let's discover the world together.
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5673

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 15 Jul 2018 12:19

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Het kietelt een beetje. Dat is wel even wennen, maar verder niet onaangenaam.
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Bimbam

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1061

Geregistreerd: 15 Sep 2013 12:10

Bericht 15 Jul 2018 12:30

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Ik schrok me rot net, er zat net een dikke pad hier binnen, brr. Gelukkig ging ie snel weer naar buiten toen hij mij zag en hoefde ik hem dus niet te vangen :smile:
19-12-2012
04-07-2015
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11347

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 17 Jul 2018 08:21

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Dat ik mijn schoonmoeder vanmorgen stom vond. Ze vroeg hoe het met mij is. Dus ik zei (stom van mij natuurlijk) dat ik een aantal nachten heeeeeeeeeeeeeeeel slecht slaap. Zegt ze met een lachje 'ach, ik slaap al jaaaaaaaaaaaaren slecht'.
Euh ik ook, maar je vroeg hoe het met mij is... Volgende keer zeg ik maar gewoon weer dat het goed met me gaat.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 17 Jul 2018 08:24

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Gezellig Marin en fijn dat ze zo onverwachts bij jullie terecht konden!

Bah Bimbam, die beesten zijn niet sexy :)

Ik geniet zó intens van deze zomer! Ben buiten zodra het kan. Gisteravond hele avond aan het water gezeten midden in het bos, er was helemaal niemand! Heerlijk gezwommen met de zon op het water en allerlei eenden en vogels om me heen. Zat in het water met een glas rosé.. Kon echt niet beter!
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 17 Jul 2018 09:22

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Ik zit nu de uitspraak in de zaak van Anne Faber te volgen. Onvoorstelbaar, dat hij vrijgesproken is van moord met voorbedachte rade :( . Gelukkig is de maatschappij voorlopig van die mafklapper verlost.
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4516

Geregistreerd: 11 Jan 2018 10:25

Bericht 17 Jul 2018 11:23

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Ik vind dat eigenlijk helemaal niet zo onvoorstelbaar. Moord (is altijd met voorbedachte rade in Nederland, anders is het doodslag. Moord met voorbedachte rade is dus een pleonasme) is echt van te voren bedenken dat je die persoon gaat vermoorden en het voorbereiden. Doodslag is iemand van het leven beroven in "een opwelling". Moord is vaak heel moeilijk te bewijzen (zeker in dit soort gevallen). Ik vraag me sowieso af of hij van te voren van plan was om iemand te vermoorden. Dat het beter is dat hij veroordeeld en behandeld wordt ben ik het helemaal mee eens overigens hoor, maar dat gebeurt gelukkig ook.
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 17 Jul 2018 11:33

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Wat Harrison zegt inderdaad. Daarnaast is hij schuldig bevonden aan 'gekwalificeerde doodslag' waar dezelfde straf op staat als bij moord. In de volksmond is dit voor ons gewoon alsnog moord natuurlijk, maar juridisch is het qua termen gewoon anders.
Maar goed, inderdaad mooi dat deze man nu voor heel lang uit de samenleving is.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 17 Jul 2018 11:43

Re: Wat wil je even kwijt? #8

caribbeanlover schreef:
Maple schreef:Maar, ‘t mag best gezegd, ik vind Amalia een knap meisje worden qua gezicht.

Ik vind de jurk van Amalia trouwens leuker dan dat fletse ding wat Alexia aan heeft.


Leuke meiden en dat gezeik over Amalia's gewicht ben ik zo klaar mee! Ze is gewoon een gezonde meid in de bloei van haar leven en niet zo vel over bot meisje.


Wat ik zo graag eens zou willen in de wereld is dat mensen gewoon mensen laten zijn. Dat er echt 100% gelijkheid is. Man/vrouw, culturen/rassen, geaardheid etc. etc. En ik quote jou nu, omdat jij in je laatste zin zegt: 'vel over bot meisje'. Je doet precies hetzelfde maar dan de andere kant op. Wat is er precies mis met een 'vel over bot meisje'? Waarom is allebei niet gewoon goed, waarom kijken we er sowieso naar?
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem301

Bericht 17 Jul 2018 11:48

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Marsy31 schreef:
caribbeanlover schreef:
Maple schreef:Maar, ‘t mag best gezegd, ik vind Amalia een knap meisje worden qua gezicht.

Ik vind de jurk van Amalia trouwens leuker dan dat fletse ding wat Alexia aan heeft.


Leuke meiden en dat gezeik over Amalia's gewicht ben ik zo klaar mee! Ze is gewoon een gezonde meid in de bloei van haar leven en niet zo vel over bot meisje.


Wat ik zo graag eens zou willen in de wereld is dat mensen gewoon mensen laten zijn. Dat er echt 100% gelijkheid is. Man/vrouw, culturen/rassen, geaardheid etc. etc. En ik quote jou nu, omdat jij in je laatste zin zegt: 'vel over bot meisje'. Je doet precies hetzelfde maar dan de andere kant op. Wat is er precies mis met een 'vel over bot meisje'? Waarom is allebei niet gewoon goed, waarom kijken we er sowieso naar?


Afbeelding
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Google Adsense [Bot]