Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Temptation Island VIPS.

<<

caribbeanlover

Bericht 27 Jun 2018 08:57

Re: Temptation Island VIPS.

Ik heb gister de afl. gezien met het 1e kampvuur. Man oh man zeg wat stelt Rosanna zich ontzettend aan. Wat zij hem heeft geflikt is tig keer erger dan wat hij doet. Dan die drinkafspraak. Beiden drinken ze gewoon en geven elkaar de schuld. Van haar en Rowena vind ik het te snel en te overdreven om nu al te zeggen dat het over is.
Leuk programma, maar wat een jankshow soms zeg!
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 27 Jun 2018 09:23

Re: Temptation Island VIPS.

Hè CBL heb je nu toch Videoland genomen of kijk je het ergens gratis?

♥♥
<<

caribbeanlover

Bericht 27 Jun 2018 09:30

Re: Temptation Island VIPS.

Elliot schreef:Hè CBL heb je nu toch Videoland genomen of kijk je het ergens gratis?


Gratis.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 27 Jun 2018 09:48

Re: Temptation Island VIPS.

Waar kijk je het?

♥♥
<<

caribbeanlover

Bericht 27 Jun 2018 12:50

Re: Temptation Island VIPS.

Elliot schreef:Waar kijk je het?


Mijn man heeft het gedownload en houd het nu steeds in de gaten.
<<

Anoniem249

Bericht 29 Jun 2018 15:10

Re: Temptation Island VIPS.

Ik vond het een oersaaie aflevering. Heb zelfs wat stukjes doorgespoeld/overgeslagen.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11502

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 29 Jun 2018 18:01

Re: Temptation Island VIPS.

Ik had er ook meer van verwacht inderdaad. Schoot echt niet op. En ik mis geloof ik ff waarom zwanetta zo’n gevaar is. Dat verschil met Alex is toch bizar
2015 💙
<<

caribbeanlover

Bericht 29 Jun 2018 18:19

Re: Temptation Island VIPS.

Ik ga zo 5 kijken.
<<

Anoniem249

Bericht 29 Jun 2018 20:32

Re: Temptation Island VIPS.

Ja dat had ik ook. Oeh Zwanetta, de verleidster van vorig seizoen die niets te maken heeft met de mensen die in het huidige seizoen zitten. Daarnaast heeft ze in het vorige seizoen ook niemand verleidt, dus begreep de grote onthulling niet zo. Ik had Parastoe (of hoe heette zij?) verwacht!
<<

caribbeanlover

Bericht 30 Jun 2018 23:21

Re: Temptation Island VIPS.

Nou het was weer leuk. Hahaha zo leuk toen de meiden Zwanetta te zien kregen en gokte dat voor hun Alex kwam. Dan Niels die zat te bedenken dat Alex zou komen en hoe hij volgende keer gaat reageren als Alex weer die bekende zin tegen hem zegt. Dacht het niet oid zei Niels, maar dat zei hij toen ook hahaha.
Oh en die kop van Rosanna dat ze weg liep toen ze hem zag. De sensatie begint pas echt bij 6.................heerlijk leedvermaak!
<<

caribbeanlover

Bericht 03 Jul 2018 10:18

Re: Temptation Island VIPS.

<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 03 Jul 2018 11:59

Re: Temptation Island VIPS.

Hahaha.. nee zij is het helderste licht dat ooit geschenen heeft.
<<

caribbeanlover

Bericht 03 Jul 2018 15:48

Re: Temptation Island VIPS.

Caro schreef:Hahaha.. nee zij is het helderste licht dat ooit geschenen heeft.


Ik vind het echt ontzettend laag van Rosanna. Praten over haar haar wat veel mooier is en dat ze veel make up op heeft. Ehhh heeft ze zichzelf wel eens goed bekeken? Dreigen met haar vrienden als die slim zijn bemoeien ze zich er niet mee en zeggen ze dat ze het zelf maar moet uitzoeken. Stoere meid hoor chapeau!
<<

Anoniem244

Bericht 05 Jul 2018 10:43

Re: Temptation Island VIPS.

Iemand afl6 al gezien?
Opzich wel leuke aflevering maar niet mega bijzonder.

Alex is teruggekeerd in de villa en Rosanna was not amused.
Na de vorige TI hebben die 2 flinke ruzie gehad, zou het best bijzonder vinden als ze weer naar Alex toe zou trekken.
Krijg wel steeds meer het gevoel dat het geacteerd is of ze allemaal afspraken hebben gemaakt om zo veel mogelijk drama te veroorzaken.
<<

Anoniem304

Bericht 05 Jul 2018 10:45

Re: Temptation Island VIPS.

Radler schreef:Iemand afl6 al gezien?
Opzich wel leuke aflevering maar niet mega bijzonder.

Alex is teruggekeerd in de villa en Rosanna was not amused.
Na de vorige TI hebben die 2 flinke ruzie gehad, zou het best bijzonder vinden als ze weer naar Alex toe zou trekken.
Krijg wel steeds meer het gevoel dat het geacteerd is of ze allemaal afspraken hebben gemaakt om zo veel mogelijk drama te veroorzaken.

Het is allemaal veel te nep inderdaad.

Al kan ik me dat van Amijé weer niet voorstellen dat zij nep doet/is.
<<

caribbeanlover

Bericht 05 Jul 2018 22:01

Re: Temptation Island VIPS.

Ik vind het leeftijdsverschil tussen de koppels wel wat schelen. Donny is 21 dus ik gok dat zijn vriendin ook rond die leeftijd is of zelfs jonger. Ik vind ze te jong en te weinig levenservaring hebben om mee te doen. Rowena is 34.

Rosanna, tja zij heeft zichzelf echt verlaagd nu ze zulke rotdingen tegen Fabiola heeft gezegd. Niels is net zo schuldig, want hij doet gewoon mee. Hij is bezet, zij niet dus zij hoeft geen verantwoording af te leggen.
Ik vind Fabiola een hele mooie meid, puur natuur en prachtig haar wat niet op een baal stro lijkt. Wel is ze ontzettend naief en ze kan beter haar mond dichthouden ze is pas net 18 dus komt net kijken.
Laatst gewijzigd door caribbeanlover op 10 Jul 2018 20:21, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem257

Bericht 10 Jul 2018 16:50

Re: Temptation Island VIPS.

Ik vind de manier van doen van Fabiola echt super irritant. Bah!
<<

Anoniem249

Bericht 12 Jul 2018 15:21

Re: Temptation Island VIPS.

Ik vind Rosanna en Niels echt zulke tokkies. Het valt nu denk ik extra op naast de redelijk normale andere dames (van de koppels dan). Het valt ook echt op dat de dames heel weinig hebben met de mannelijke verleiders. Ik kan me bijna niet voorstellen dat 1 van hen een misstap maakt (buiten Rosanna om dan).
<<

Anoniem249

Bericht 12 Jul 2018 15:41

Re: Temptation Island VIPS.

Ik vind t trouwens wel jammer dat ik al van 2 van de 4 koppels weet of ze bij elkaar blijven of niet. Heeft dat ermee te maken dat t "VIPS" zijn? Of nemen ze het gewoon niet zo nauw met de regeltjes van RTL omdat ze wel het een en ander gewend zijn?
<<

caribbeanlover

Bericht 12 Jul 2018 20:56

Re: Temptation Island VIPS.

Claire**** schreef:Ik vind t trouwens wel jammer dat ik al van 2 van de 4 koppels weet of ze bij elkaar blijven of niet. Heeft dat ermee te maken dat t "VIPS" zijn? Of nemen ze het gewoon niet zo nauw met de regeltjes van RTL omdat ze wel het een en ander gewend zijn?


Hoe weet je wie er nog bij elkaar zijn? Wil je het in een spoiler zetten? Ik ben er erg benieuwd. Openbaar mag ook aangezien je al zegt dat er 2 niet meer bij elkaar zijn. Ik denk R&N en R&R.
Ik ga morgen afl. 6 kijken ben benieuwd of er gezeik is.
<<

Anoniem249

Bericht 12 Jul 2018 21:53

Re: Temptation Island VIPS.

Spoiler: weergeven
Rowena en Ruud zijn nog bij elkaar, die kwam ik samen op een festival tegen. Donny en Amije zijn uit elkaar, want er is een filmje van Donny en Danique op het strand in Ibiza (of NL?) waar ze helemaal over elkaar heen liggen.
<<

Pure*

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1936

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:18

Bericht 12 Jul 2018 22:39

Re: Temptation Island VIPS.

Voor degene die 't graag weten willen. Ik heb ook informatie over een stel dat wel of niet bij elkaar is nog.
Spoiler: weergeven
mijn schoonbroertje had rosanna en niels samen in het hotel onlangs waar hij werkt
Juli 2015
Maart 2017
<<

Anoniem304

Bericht 13 Jul 2018 08:21

Re: Temptation Island VIPS.

Ik geloof nog steeds niet dat Niels en Rosanna 'echt' zijn. Wat een stelletje domkoppen.
<<

Raven

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2503

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:39

Bericht 13 Jul 2018 08:31

Re: Temptation Island VIPS.

Dat dus, zo nep.

Ze moeten die twee echt beschermen tegen zichzelf anders heb je straks zo'n zelfde drama als bij samantha en Michael
Ons engeltje *26-11-2012 - 04-12-2012*

Onze grote vent 22-08-2016

Onze kleine meid 27-02-2018
<<

caribbeanlover

Bericht 13 Jul 2018 09:23

Re: Temptation Island VIPS.

Claire, ik las het verkeerd/te snel en las dat je wist dat er 2 uit elkaar waren.
Van 1 had ik het niet verwacht. Volgens mij is een spoiler niet nodig omdat het niet op de reguliere tv is.
Ze mogen niks zeggen, maar raar dat ze wel gezien mogen worden met elkaar en met een ander.
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron