Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vakantiemandje voor jongen van 1,5

<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 12 Jul 2018 20:27

Re: Vakantiemandje voor jongen van 1,5

Ik vind 2,5 uur rijden niet helemaal te vergelijken met een rit van 6 uur :wink: D. kan zich prima vermaken tijdens een rit van 1-2 uur, maar daarna wordt hij wel een beetje baldadig hoor. Hij wil gewoon niet meer stilzitten dan, hij is her zat. Natuurlijk stoppen we regelmatig zodat hij even energie kwijt kan en een beetje kan rennen enzo, maar ik vind het helemaal niet erg als hij dan een half uurtje naar een filmpje van (bijvoorbeeld) Peppa pig zit te kijken. Ik vind het een beetje overtrokken om dan meteen te denken dat hij de kortere autoritjes niet meer zou overleven zonder tablet. Maar goed, ik vind het sowieso niet zo erg als m’n kind filmpjes kijkt, zolang hij nog genoeg andere dingen doet.

OLL wat een goed idee met die magneten! Dat ga ik ook nog halen.

♥♥
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3850

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:20

Bericht 12 Jul 2018 20:32

Re: Vakantiemandje voor jongen van 1,5

Ik heb gisteren bij het Kruidvat een soort tekentafeltje gekocht voor in de auto. Lijkt me heel handig!

https://www.kruidvat.nl/disney-vaiana-r ... /p/4417253
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11347

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 12 Jul 2018 20:36

Re: Vakantiemandje voor jongen van 1,5

Leuke tips allemaal! Ik zie hier alleen wel alle magneten of dingetjes die in en uit kunnen door de auto gegooid worden.

Wij mogen straks 12 uur in de auto en ik hou ook filmpjes achter de hand hoor!
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3850

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:20

Bericht 13 Jul 2018 10:55

Re: Vakantiemandje voor jongen van 1,5

https://www.musjes.com/donkey-toys-tape ... ghway.html

Dit is ook leuk! Op plaats van bestemming dan ;)
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11832

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 13 Jul 2018 11:05

Re: Vakantiemandje voor jongen van 1,5

Ik las vandaag een tip om iets van een luisterboek ook mee te nemen. Het schijnt dat kinderen dan rustiger en fitter uit de auto komen ipv filmpjes kijken op een scherm. Wij hadden vroeger bandjes met luistersprookjes in de auto en ik vond dat ook heerlijk.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 13 Jul 2018 11:11

Re: Vakantiemandje voor jongen van 1,5

Ik heb ook een magnetische tekenbord gekocht, bij de action. Ook nog wat kartonnen boekjes en wat kleine diertjes. Rozijntjes en koekjes nu komt het vast goed haha!
⁠♡♡♡
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 13 Jul 2018 12:41

Re: Vakantiemandje voor jongen van 1,5

Silly-One schreef:Ik las vandaag een tip om iets van een luisterboek ook mee te nemen. Het schijnt dat kinderen dan rustiger en fitter uit de auto komen ipv filmpjes kijken op een scherm. Wij hadden vroeger bandjes met luistersprookjes in de auto en ik vond dat ook heerlijk.

Oh wat een goeie ook! Ik had vroeger ook die bandjes met luistersprookjes en dat vond ik fantastisch. Ik heb luisterboeken van Disney liggen, dus die stop ik meteen in het mandje :)

♥♥
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 13 Jul 2018 12:42

Re: Vakantiemandje voor jongen van 1,5

Olivia schreef:https://www.musjes.com/donkey-toys-tape-my-first-highway.html

Dit is ook leuk! Op plaats van bestemming dan ;)

Jaa dat is gaaf! Ook voor z’n slaapkamertje thuis, haha.

♥♥
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers