Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Draagdoekentopic #2

<<

Oreo

Noob

Bericht 11 Jul 2018 18:04

Re: Draagdoekentopic #2

Maar Minoes, je kunt voor een mooi prijsje nog heel prima een geweven doek op de kop tikken idd. De draagdagen van mijn S. zijn nog steeds niet voorbij hoor. Die vindt het soms nog heel erg fijn om even op mijn rug te zitten. Zeker als ik haast heb of als het enorm druk is (en hij moe is en niet mee wil werken).
22112014
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 11 Jul 2018 20:41

Ja heb je ook wel gelijk in hoor Oreo, bij S ben ik gestopt toen ik zwanger werd van M want dat ging lichamelijk echt niet samen, toen was hij 1 jaar en 9 maanden. Dat probleem heb ik dan nu niet natuurlijk dus dan kan ik hem wel langer dragen. De Bondolino is ook een prima draagzak dus misschien moet ik die gewoon weer wat meer gaan pakken en dan kan ik altijd nog een doek er bij kopen als het toch minder fijn is. Toen ik er geen doek bij had was ik heel tevreden met die draagzak.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Nan

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 11 Jul 2018 21:45

De Lidl heeft prima doeken voor 20 euro en de Yaro bellen still is 30. Mocht je er maar een klein investerinkje in willen doen. :)

Ik draag sinds een kilo of 7 niet meer met draagzakken. Gewicht wordt fijner verdeeld in een doek vind ik. Hier trouwens precies andersom. Ik koop doeken wat ik wil optimaal genieten van die periode die stiekem veel te kort duurt.
Afbeelding
<<

Oreo

Noob

Bericht 11 Jul 2018 23:06

Zwanger dragen kan ik me voorstellen dat het niet fijn meer was. Dus die snap ik Minoes. Gewoon vaker de Bondolino pakken dan en misschien investeren in een doekje.

Wij gebruiken de drager ook bijna niet meer. Dwz: ik gebruik 'm niet. Vriend wel eens. Maar meestal loopt mijn S met vriend mee. Ik neem de doek eigenlijk altijd mee. Net als Nan vind ik het gewicht fijner verdeeld. Heb een heel mooie Artipoppe (katoen, zijde, kasjmier, Yak en merino) voor mijn verjaardag gekregen, maar die is eigenlijk nog veel te stug en daar moet ik heel hard voor werken om die mooi gespannen te krijgen. Dus ik grijp mijn Natibaby (linnen/katoen) eigenlijk altijd. Beetje zonde eigenlijk...
22112014
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 12 Jul 2018 07:51

Jullie hebben me toch aan het denken gezet en nu zit ik toch doeken te kijken :palm:
Leuke tip wel van de Lidl Nan, wat ik zo zie was die actie in januari en hebben ze hem nu niet helaas. Ik kwam net wel de Yaro brooken twill tegen voor 30 euro, ziet er ook nog wel interresant uit en ik ben niet zo heel erg van de kleurtjes dus ecru is in principe prima. Stof ( pun intended) om over na te denken in ieder geval!
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Fiwen

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 12 Jul 2018 16:10

Ik vind juist de drager veel handiger nu S groter wordt. Klik-draai-klik-klaar.
Maar ik vind rugdragen met een doek sowieso drama. Ik heb 13 jaar geleden m'n rug gebroken en daardoor 2 vastgegroeide wervels. Ik mis dus wat 'bewegingsvrijheid' op dat gebied en krijg het gewoon niet fatsoenlijk voor elkaar.

Dus mijn doeken liggen al meer dan een half jaar ongebruikt in de kast helaas. Zo zonde eigenlijk maar ik kan het gewoon niet over m'n hart verkrijgen om ze al te verkopen :palm:
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen