Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Efteling negen pleinen festijn.

<<

Druifje

Kwebbel

Berichten: 437

Geregistreerd: 23 Okt 2017 13:39

Bericht 12 Jul 2018 08:18

Efteling negen pleinen festijn.

Wie is er wel eens geweest??

Wij hebben nog kaartjes liggen van de AH actie en willen graag weer eens naar de Efteling.
We zijn al veel vaker geweest en kiezen dan meestal een dag uit dat het rustig is in het park, maar ik zag nu de negen pleinen festijn voorbij komen en dat klinkt echt wel ontzettend sfeervol.
Ga er dan wel vanuit dat het druk zal zijn, maar was ook benieuwd naar ervaringen...

Is het de moeite waard?

Of is het zo belachelijk druk dat het niet meer te doen is?
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3589

Geregistreerd: 23 Jun 2016 20:23

Bericht 12 Jul 2018 08:23

Re: Efteling negen pleinen festijn.

Ik ben er al meerdere keren geweest. Ik vind het echt heel leuk en gezellig.
Het is natuurlijk drukker dan op een gemiddelde dag, maar naar mijn mening is het alsnog prima te doen.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8453

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 12 Jul 2018 08:39

Re: Efteling negen pleinen festijn.

Ik ben vorig jaar op een heeeeele drukke dag geweest tijdens het negen pleinen festijn. We waren wat aan de late kant en onze auto stond uiteindelijk op de 2e reserveparkeerplaats in een weiland, dat idee. En toch was het te doen en vond ik het in het park heel gezellig! Publiek was goed verspreid en door info over de wachttijden in de app kun je goed inschatten waar je wel en niet moet zijn. En ‘s avonds was het lekker lang open en een stuk rustiger.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Druifje

Kwebbel

Berichten: 437

Geregistreerd: 23 Okt 2017 13:39

Bericht 12 Jul 2018 08:42

Re: Efteling negen pleinen festijn.

Klinkt goed! zeker dat het rustiger is later op de avond, hoe laat waren jullie er Teun?

Wij hebben drie kids 3,6 en 8 en die houden ook nog zo van het sprookjesbos dus de hele drukke attracties kunnen we dan ook nog overslaan zelfs..
<<

Meg

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1750

Geregistreerd: 20 Sep 2013 10:14

Bericht 12 Jul 2018 08:43

Re: Efteling negen pleinen festijn.

Ik vind het heel druk, maar ook heel leuk.

Zou ik er zelf weer heen gaan? Ja, maar wel zonder kleine kinderen. In de loop van de avond wordt het wel iets rustiger en als het donkerder wordt is het natuurlijk supersfeervol. Met kleintjes red je het vaak niet tot heel laat, dus dat zou ik jammer vinden.
🩷 jan '16
💙 nov '18

instagram.com/draag_handgemaakt
<<

Druifje

Kwebbel

Berichten: 437

Geregistreerd: 23 Okt 2017 13:39

Bericht 12 Jul 2018 08:48

Re: Efteling negen pleinen festijn.

Zonder de kinderen naar de Efteling is geen optie, haha!
Maar zeker de oudste twee redden het tot uur een uur of tien, en daar misschien zelfs wel langer, voor de jongste gaat de drager mee, die zou daar dan nog wel in slaap in kunnen vallen, denk ik.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8453

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 12 Jul 2018 08:49

Re: Efteling negen pleinen festijn.

Volgens mij waren wij er pas rond 12u toen. We zijn tot 20 a 21u gebleven en vanaf 17u werd het bij allerlei attracties al rustiger.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Druifje

Kwebbel

Berichten: 437

Geregistreerd: 23 Okt 2017 13:39

Bericht 12 Jul 2018 08:52

Re: Efteling negen pleinen festijn.

Ja lijkt mij ook een prima tijd Teun, want als we er al om tien uur id ochtend zouden staan dan is het te lang om tot laat te blijven voor de kinderen.
<<

Druifje

Kwebbel

Berichten: 437

Geregistreerd: 23 Okt 2017 13:39

Bericht 12 Jul 2018 09:00

Re: Efteling negen pleinen festijn.

las ergens dat de eerste drie avonden nog rustiger zijn dan de laatste.. dan zouden we morgen al moeten gaan, maar dan kunnen we niet helaas.
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3589

Geregistreerd: 23 Jun 2016 20:23

Bericht 12 Jul 2018 09:23

Re: Efteling negen pleinen festijn.

Klopt, ik was er de eerste zomeravond (6 juli) en langste wachttijd was 20 minuten.
Met een beetje geluk zijn er nog een hoop mensen met vakantie wanneer jullie gaan en valt het alsnog mee met de drukte.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Anoniem244

Bericht 12 Jul 2018 10:00

Re: Efteling negen pleinen festijn.

O dat klinkt leuk zeg.
M’n ouders nemen ons allemaal een weekend mee naar de Efteling in augustus.

Is het ook leuk voor kinderen van 5 en 7? (Disney hebben ze toen alle dagen tot laat volgehouden). De kleine van m’n zusje (1,5) zal dan sowieso al wel op bed liggen.
<<

Anoniem248

Bericht 12 Jul 2018 10:03

Re: Efteling negen pleinen festijn.

Wij gaan 25 augustus, ben heel benieuwd. We gaan met schoonfamilie maar ik weet niet of zij in de avond ook gaan blijven, ze moeten heel ver terug rijden. Maar ik denk dat m’n vriend en ik nog wel even blijven hangen in het park, afhankelijk van of we dat redden met het OV.
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3589

Geregistreerd: 23 Jun 2016 20:23

Bericht 12 Jul 2018 10:27

Re: Efteling negen pleinen festijn.

Het is zeker leuk voor jongere kinderen, Radler.
Over het hele park verspreid is er allerlei entertainment, ook speciaal voor kinderen. Op de website van de Efteling staat het hele programma.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Anoniem244

Bericht 12 Jul 2018 12:56

Re: Efteling negen pleinen festijn.

Ah top.
Zal straks eens kijken op de site.

Zijn er van vr 17 tm ma 20 aug ivm trouwdag ouders
Zag ook dat je die fonteinshow als vip kan bezoeken (drankje, hapje en mooie plek...) vind dat wel leuk om als cadeau aan m’n ouders te geven + een keer avondeten namens ons allemaal.

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers